1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. Lungu Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4 b8 8k,2.0 tdi , 2008
    dragonu89 Cam aceiasi problema o am si eu de vineri. La 60kph, turatia a scazut pana pe la 750 si martorul epc aprins in bord. Am oprit am pornit ( foarte greu, de obicei pornea la sfert) am mers la un tester...a sters erorile ai nu a mai pornit timp de 1 ora. Dupa cateva incercari a pornit fara epc aprins in bord si mergea ca noua. 3 km am facut cu ea si a murit iar....de data aata s.a oprit singura, dar a pornit imediat...mai greu dar a pornit.
    2 zile am avut aceiasi problema....o las sa se raceasca peste noapte, dimineata porneste perfect dar dupa cativa km....surpriza moare si apare epc. Mentionez ca atunci cand este epc aprins in bort nu mai merge turata mai mult de 5000, si merge foarte prost. ( la tester mi.a spus ca poate e f***t senzorul de turatie...pt ca apare eroare la el.) Multumesc mult si un an nou mai bun !
     
    Adri77 apreciază asta.
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pasat liviu este posibil sa ai probleme cu un injector.Din ce spui tu, pare ca nu se alimenteaza corect.Verifica mufele injectoarelor.
     
  3. Pasat liviu

    Pasat liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi awx 130 cp,2002
    Toti mecanici care am fost au zis ca merg bine, nu scoate fum, tine relantiul se accelereaza bine iar cand o bag in sarcina intra rau in trepidati (in functie de cum o accelerez). Pe tester nu se vede daca merg sau nu bine injectoarele ?

    Acum o am la un pompangiu sa vad ce imi zice si asta. Are 230.000 km, motorina doar din statia de alimentare de la pompa, nu din alte surse dubioase.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se vad si pe tester injectoarele, dar este irelevant ce vezi acolo.
    Injectoarele se verifica pe banc.
    De ce nu ai facut un log in mers ?
     
  5. Pasat liviu

    Pasat liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi awx 130 cp,2002
    Dar turbina poate sa faca intreruperi in accelerari? Azi am invartit de ax cu mana dar nu se invarte usor apoi la un anumit punct se blocheaza si trebuie sa invart cu degetul de paleti

    Pai eu nu sunt mecanic si daca le spui se mai si supara,imi zic ca ce ii invat eu pe ei meserie
     
    Pasat, Caracal și alanb1 apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu crezi ca ar fi cazul sa cauti un mecanic "cooperant" sau sa iti cumperi tu o interfata VCDS ?
     
  7. Pasat liviu

    Pasat liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi awx 130 cp,2002
    Scuzami ignoranta,cum se testeaza acele mufe?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, si turbina poate sa faca figuri. Evident ca aflai daca turbina/injectoarele/debitmetrul, EGR-ul sunt in parametri daca faceai un log in mers.
    Mufele le cureti cu spray de contacte dupa care le apropii piciorusele pinilor sa fii sigur ca fac contact bine si le verifici continuitatea firelor cu multimetrul.
     
  9. Pasat liviu

    Pasat liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi awx 130 cp,2002
    A facut astazi un log in mers,dupa ce incepe sa trepideze o tinu accelerata mai mult si ii taie toate informatiile din centralina.nu reuseste sa mai vada centralina,incepe sa mearga in 2 3 pistoane...o lasa la relantii si incepe sa isi revina din oscilatii.zisa ca asa ceva nu a mai vazut si nu stie ce poate avea..e un centru autorizat bosch....maine o iau si o duc la vw audi la tester original
     
  10. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Lungu Claudiu senzorul ala merge verificat,daca ai aceasi problema ca mine te rog sa postezi ce rezolvare ai gasit,poate imi e de folos si mie.

    Astazi am desfacut robinetul de la decantorul filtrului de motorina, a curs unpic fara impuritati, am pornit-o am mers cu ea, a dat de doua ori sa se opreasca si i-am dat-o pe a-2-a de a luat-o in mers. Mi-a facut de doua ori asa si dupa am mers ceva timp iar, sa vad daca mai face si nu a mai facut, acum merge normal. Am verificat si releul pompei de motorina, este ca nou dar oricand ma astept sa ma lase iar. Inca astept sfaturi de la colegii care au patit la fel si au remediat problema. Multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia pune VCDS pe ea si vezi ce valori au injectoarele la cald. Cablajul injectoarelor l-ai verificat ?
     
  12. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Primul are acea valoare la relanti,pe masura ce apas acceleratia valorile se duc toate 0.3/ 0.8 maxim.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E cam maricica valoarea dar nu exagerat. Totusi ar trebui sa iti ridice un semn de intrebare si sa le verifici pe toate pe banc, tocmai acolo ai siguranta 100% asupra verificarii, nu cu VCDS.
    Un log in mers nu ai incercat sa faci ?
     
  14. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    @Lungu Claudiu ai gasit rezolvare la problema? la mine am schimbat senzor turatie NOU senzor axa cu came NOU ,Releu pompa motorina NOU , porneste la rece cand se incalzeste gata,dar nu ca mi-ar reporni dupa 2/3 ore daca se raceste o las pana a doua zi sa porneasca iar,daca am noroc...,azi am lasat-o la relanti cat am dat zapada din curte,cand am urcat sa dau cu spatele surpriza a sczut subturata si a murit si iar nu vrea sa o mai ia.
     
  15. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Salut revin cu update la problema mea la care am schimbar degeaba urmatoarele:
    -senzor axa cu came
    -senzor turatie
    -releu pompa rezervor

    Azi am schimbat mecanicul si mia gasit un injector defect si a zis sa schimb si oringurile.
     
  16. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut, azi m-am apucat sa schimb setul de garnituri la injectoare mi-a cazut din neatentie in chiuloasa bit-ul cu care desface-am surubul de la injectorul doi dinspre cutie si sa dus pe orificiul de scurgere a uleiului in baie. Pe orificiu ne se vede bit-ul, cred ca sa dus in baie si sa oprit in ceva, ca am bagat un magnet legat cu sarma prin orificiul de la senzorul de nivel ulei. Am desfacut cu greu suruburile de la baie sa o dau jos si nu vrea sa iasa, nu am fortat sa nu o sparg. Mai sunt suruburi la baie ascunse sub carcasa cutiei de viteze?
    Cum as putea sa scot bitul din motor?
    Problema este ca este lipita baia foarte tare cu un silicon alb, cred ca este nedesfacuta vreodata. Nu vrea sa se miste deloc.
     
    Ultima editare: 13 Ian 2017
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca sunt 2 suruburi pe care le poti scoate cu o tubulara lunga. Ele prind si suportul simeringului de palier . O sa observi 2 gauri in carcasa cutiei. As ruga totusi pe cineva sa confirme. Nu am acces acum la PC.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa patesti daca te aventurezi unde nu trebuie si iti bagi mana in necunostinta de cauza. Mai sunt doua suruburi in spate intre cutia de viteze si baia de ulei. Sunt 2 gauri si iti trebuie o scula speciala sa le scoti cu lungime de minim 150 -200 mm - scula VAG care are codul T10058 ce are capul acela special ca far acel cap nu scoti si nu pui suruburile la loc in veci- adica asa ceva:

    T_10058.jpg T_10058_img2.jpg

    Alta modalitate nu ai, ca sa scoti ce a cazut in baie. Vezi ca la remontarea baii de ulei iti trebuie un silicon special de etansare care are codul D 176 404 A2 care s-a transformat in D176 404 M2 (prima poza atasata) sau alte paste adica celelalte doua din pozele atasate:

    D176404M2 - Silicon OEM pentru baia de ulei.jpg

    Dirko - Silicon pentru baia de ulei.jpg

    Victor Reinz - Silicon pentru baia de ulei.jpg

    Nu cumpara si nu folosi orice silicon de etansare pentru ca faci o mare prostie daca nu folosesti ce ti-am spus eu.

    Ultimele 3 mesaje vor fi sterse pentru ca nu au legatura cu acest topic.
     
  19. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Multumesc frumos
     
  20. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Si masina mea la fel facea trepida parca ii era frig mai ales dupa ce se incalzea. Am fost la reprezentanta au zis ca este un injector. Am zis ok trebuiesc schimbate dar nu intelegeam fenomenul de ce masina porneste la sfert si la cald si la rece pana cand intr-o zi nu mai statea la relanti se oprea si abia pornea la a o suta cheie dadea sa porneasca se balbaia pe la 750-800 rpm si apoi se oprea. Am put testerul dadea eroare pe injectorul 2 care imi spusese la reprezentatnta ca nu merge. A doua zi cu gandul sa o desfac sa schimb injectoarele ma uit la distributie (care apropo era facuta acum 40.000 km) si constat cu stupoare ca este slaba (facuta in service). O strang la loc, reglez avansul si ce sa vezi: masina nu mai trepida si nu mai aveam nici o eroare de injector si parametri din canalul 13 sunt sub 1. Deci, verificati distributia pentru ca din cate am inteles la astea se pune cu jumatate de dinte in spate. Si reglati avansul cat mai aproape de 0 cu 0.5 maxim
     

Distribuie pagina asta