1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Deci practic acest fenomen e din cauza motorinei care e mai groasa iarna cat timp temperatura motorinei e mai scazuta. Iar cele 2 inj care fac probleme sa fie putin infundate?

    Explicatia logica asta ar fi.. motorina nu e la fel de lichida ca la temp mari.. si cv in injector este infundat si nu trece motorina la fel de usor prin el..
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E vorba si de dilatarea materialelor din care e construi injectorul, intr un cuvant trebuie verificate/schimbate.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  3. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Ciudat că problemele au apărut prima dată când am schimbat culbutorii,până atunci pornea și mergea rotund indiferent cat era de frig afara.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai schimbat tachetii adica? Ai facut reglaj la injectoate dupa?
     
  5. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Da, au fost schimbați in urma cu un an, injectoarele au fost reglate. Recent am refăcut chiulasa (garnitura arsa) am schimbat garnitura, semeringuri supape, făcut planul la chiulasa, o-ringuri injectoare, cuzineți ax cu came, reglat injectoare și problema persistă.
     
  6. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Acum câteva zile am refăcut reglajul injectoarelor la 180 de grade și am umblat la avans,acum unghiul de sincronizare e 0.0 la rece și -0,6 la cald.Masina se comporta mult mai bine in sensul că nu mai scoate fum aproape deloc nici la ralanti nici în sarcina la turații mari plus că trage mult mai bine din turații mai joase iar motorul e foarte silențios.Inainte puneam fumul pe seama tuningului(mașină e cipuita la 165 CP motor AVB!) însă acum după reglarea injectoarelor și a avansului fumul a dispărut aproape deloc.Azi dimineață când am pornit mașină nu a mai scos acel fum alb-albastrui insa motorul sa bâlbâit puțin.Inca nu e relevant deoarece vremea e destul de caldă,voi vedea exact după ce se va racii bine afară dacă a dispărut fumul la pornire.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu inca n-am avut grade cu - in zona mea desii la mine pare ca se balbaie mai mult motorul.. nu da Domnu o ninsoare sa imi pun si eu masina la rand.

    Iti porneste la sfert in orice conditii? Cald , rece?
     
  8. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Până să umblat la chiulasa pornea "la sfert" indiferent de temperatura de afara insa de când am refăcut chiulasa parca pornește sa zicem "la o cheie intreaga" insa doar la prima pornire după câteva ore de staționare,după pornește perfect.
     
  9. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    Fa un Log pe canalele 13 18 23 dimineață la rece, pui contactul , pornești logul, după pornești motorul

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  10. Adrian Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4B6 2004
    Salutare tuturor! Am o intrebare: dețin un a4b6 qwattro 2004 si inainte de Sărbători mi-a explodat intercolerul. După ce a fost înlocuit a mers ok 2 zile , după care de fiecare data cand o pornesc se aude o "bataie" destul de tare si mai ales cand o accelerez si in mers ii scade puterea. După aproximativ 5 km își revine. Precizez ca "bataia" se aude in partea dreapta a masinii in zona filtrului de aer, deci partea opusa intercolerului. Multumesc anticipat celor care imi vor da un sfat sau o cauza care ar genera aceasta problema .
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian nu stie nimeni, cu siguranta, ce are. Mergi la mecanic, poate fi orice, incepand de la o supapa indoita pana la multe altele. Nu degeaba ti-a explodat intercooler-ul. Nu scriem pe forum la ghiceala si sa ne dam cu presupusul pentru ca nu rezolvam nimic din fata tastaturii. Citeste toate topicurile legate de tipul tau de motor existente pe forum.
     
  12. Adrian Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4B6 2004
    La mecanic masina mergea ok cu toate că a stat în parcare 45-50 min., fapt pentru care mi-a spus să o las seara si sa vada dimineata unde anume si cum se aude "bataia". Din descrierea pe care i-am facut-o zice el ar fi tachetii si partea proasta pentru mine e pretul care m-ar ajunge undeva la 1300-1400 lei. De aceea ceream o parere si daca intradevar asta ar fi problema pretul cum vi se pare?La diagnoza nu i-a dat nici o eroare.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.
    Poate nu ai inteles bine 1300/1400 lei doar tachetii!
    Trebuie masurata si axa cu, cu came sa vada daca nu e uzura/tachetii daca nu sunt sparti/blocati!
    Pt.uzura la axa sau tacheti sparti zgomotul se aude cel mai bine se aude cand scoti filtrul de aer afara.
     
  14. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Și eu am avut acea bătaie în filtru și am scăpat de ea după ce am înlocuit tacheții.Eu am scăpat mai ieftin insa cum zic si romy.b și Cristi cauzele ar putea fi mai multe:ax cu came uzat,tacheți sparți sau care nu se mai amorsează complet,supape arse,supape îndoite,scaun supape,ghiduri supape...etc.Primul lucru e sa dai jos capacul de la tacheți și să verifici fiecare cama a axului sa nu prezinte semne de uzura precum și starea tacheților.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Update la problema mea. Am pornit masina valorile pe injectoare au fost destul de mari. Rece 4grade - 1.65 -0.55 0.61 si 1.1 dupa 15 secunde am avut -0.84 -0.64 0.66 si 0.84 dupa alte 15 secunde am avut -0.64 0.02 0.66 si -0.05. Tind sa precizez ca am facut 25km fara sa mai faca probleme cum facea de obicei sa bata "injectorul la relanti" iar la intoarcere alti 25 km cand am stationat iar a revenit problema.

    De cand am masina(7 luni) nu am avut asa mici valori pe injectoare.. le aveam in jur de 0.7 0.8 toate !!
     
  16. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    De când am reglat injectoarele și avansul personal lucrurile s-au îmbunătățit substanțial.Azi de dimineață erau 2 grade,motorul a pornit la cheie și să bâlbâit foarte puțin,aprox 3-4 secunde(față de 15-30 secunde înainte) și cel mai important nu a scos gram de fum(înainte umpleam curtea de un nor de fum alb-albastrui).Acum am avansul reglat la 0,0 la rece și -0,6 când se încălzește.Vad că motorul se comporta cel mai bine la aceasta valoare a avansului.
     
  17. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Exact la fel se comporta și la mine cu synchronization angle pe 0. Se bâlbâie 3-4 secunde dar la mine scoate puțin fum. Cu avansul pe 2 îmi pornea puțin mai greu. Eu consider că problema noastră se trage din injectoare. Spun asta pentru că atunci când le-am dat jos sa le schimb oring-urile unul avea depuneri pe diuză.
    P.s. După prima pornire îmi pornește perfect.
     
  18. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Puțin fum e normal la pornire zic eu dar nu atât de mult încât sa-l vezi in oglinda cum se ridică..Eu am avut syncro angle pe +1,1 și fumega mașina la greu la pornire plus că se auzea motorul ca de tractor.Sunt curios când vor veni temperaturile cu minus cum se va comporta motorul la pornire.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Avansul la masinile noastre stiu ca trebuie sa fie cat mai aproape de 0.

    Eu il am undeva la 0.0 0.6 1.1 ( syn angle ) fluctueaza, o fi vreo problema de montaj? Tot ce-i la distributie / accesorii e schimbat cu exact ce a fost pe masina.

    Din ce am citit pe vwforum am inteles ca pd'urile se cam balbaie cateva secunde la prima cheie. Desii porneste la sfert.. cu motorul clasic non-pd nu aveam asemenea problema si cam din cauza asta am zis sa trec la pd ca e mai silentios motorul la rece!! Apoi al meu da sa moara.

    Steelman ai folosit ceas comparator si cheie dinamometrica? Mai citisem pe youtube intr-un comentariu cum ca se poate regla si fara ceas/cheie doar suspendand o roata , bagat in viteza , invartind de roata pana cand cama apasa maxim injectorul dupa care strangi surubul de reglaj la maxim si desfaci 180*. Strangi piulita la 30nm si voila..
    (Syn angle) cum l-ai reglat pe -0.6 0.0?
     
  20. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Talos Cosmin, nu am folosit ceas comparator, se vede exact momentul când injectorul este maxim apăsat deoarece o să vezi că dacă mai învârti puțin de axul cu came injectorul nu mai coboara nici nu se ridică acela fiind momentul maxim de apasare.
    Am destrâns piulițele șurubului de reglaj, am strâns șurubul de reglaj la maxim (fara sa se forțeze) și am destrâns înapoi 180 de grade și am strâns înapoi piulițele fara cheie dinamometrica.
    La 2 injectoare reglajul era inițial la 90 de grade, mi-am dat seama de asta deoarece după ce am destrâns piulițele atât am putut sa le strâng până s-a oprit. Acum toate 4 injectoare sunt reglate la 180 și motorul suna foarte bine, fara trepidații la ralanti (înainte zici că aveam masaj in volan:))
    Syncro angle l-am pus pe 0.0 dar cu motorul neîncălzit, după ce se încălzește e la -0,6 insa pare că aici se simte motorul cel mai bine. Eu am învârtit axa cu came cu o cheie de 18 din șurubul ce prinde fulia distribuției pe axa cu came insa nu prea e recomandat. Eu am reușit să rup acel șurub dar am avut noroc că am putut sa scot partea rămasă ruptă afara + schimbat șurub. Ideal ar fi sa se învârta de vibrochen dar și varianta cu mașina pe cric și învârtitul de roata e ok.
     

Distribuie pagina asta