1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel oprit in mers la A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jemil, 20 Sep 2010.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Ce treaba sa aiba cureaua de distributie cu calculatorul ? am spus clar ca nu se conecteaza la calculator am incercat cu interfata de la AUTEL si pe urma cu VAG si nimic, nu gaseste conexiune, deci clar este de la ECU. Maine merg la cineva care se ocupa de CIP tunig, nu stiu incearca sa schimbe in el.
    Totusi revin la intrebarea mea daca nu merge, trebuie sa iau ECU cu 028 906 021 GN au sau nu are importanta ultimele 2 litere ? trebuie facuta vreo codare cu VAG sau doar se schimba si atat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2013
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Acum dupa ce ti s-a oprit brusc la 60 la ora s-ar putea sa aiba treaba si cu cureaua, la asta se referea si colegul Stefan. Dute la cei care ti-au scimbat eepromul, sa verifice ce nu au facut cum trebuie. In legatura cu codul, nu gasesc in Etka acest cod de ECU, preferabil sa iei acelasi cod cu al tau, iar dupa schimbare, da, trebuie invatat pe masina ta cu VCDS. Ai aici toate variantele. Bafta.
     
  3. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    spune cineva ca la Afn din 97 imobilizatorul este in IC si intradevar daca scanez imobilizatorul il gaseste si e ok chiar si cu ecu demontat, ma gandesc ca daca ar fi in ecu atunci nu ar comunica cu interfata, sper ca nu vorbesc prosti
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am pus acel link sa vezi cum se face invatarea ECU daca se schimba (ECU Swapping). Eu stiu ca la AFN din 97 este immo box, nu e in IC imobilizatorul. (nu sint 100%sigur)
     
  5. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Da,e cu IMMO BOX.
     
  6. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    S-a rezolvat marea problema, un s-a rupt cositorul de la un piciorus de la un eeprom
     
  7. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Salutare,

    Masina s-a oprit in timpul mersului, dupa care nu a mai pornit.
    Simptomele erau de nealimentare a motorului cu motorina.
    Dupa ce mecanicii m-au pus sa schimb pompa de motorina din rezervor, simptomele au ramas aceleasi,
    motorul invarte dar nu primeste motorina.
    Dupa ce au testat cu Vag-Com, cod de eroare 19464 P3008,Camshaft position (CMP) sensor- signal limit exceeded, mi-au zis ca trebue sa schimbam senzorul ax came.
    Dupa schimbarea acestuia au sters codul de eroare, dar masina se comporta la fel, la o noua testare aparand acelasi cod.
    Mi-au spus ca nu au idee de ce nu ajunge motorna la injectoare, banuiala lor finnd ca tine de partea electrica, releu sa fir intrerupt.

    Orice sfat sau idee sunt binevenite.
    Multumesc
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vicos sunt foarte cauze pentru problema ta inclusiv de natura electrica. Trebuie sa mergi la electrician profesionist cu VCDS pentru ca mecanicul este mecanic si nu electrician auto. Trebuie verificate si relee pompa combustibil si facute multe alte investigatii inclusiv de ce ramane erorea aia daca ai schimbat acel senzor. Citeste acest topic integral unde a fost mutat mesajul tau (de data asta) si pe viitor nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Bafta.
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vicos , am intalnit exact aceeasi problema la un AJM si a fost din cauza releului de alimentare. Sunt pe telefon si nu vad ce masina ai..

    Intai i-a schimbat electricianul pompa din rezervor dupa care a revenit problema in 2 zile. Dupa care am schimbat releul si totul a fost ok cu pompa noua. Poate mergea si cu pompa veche.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @vicos Eroarea aia apare cand dai mult la automat si nu porneste, cand ramai fara baterie sau cand ai distributia sarita de la punct.
    Mecanicul respectiv trebuia sa stie lucrul asta, ai inlocuit senzorul degeaba.
     
    Ultima editare: 15 Dec 2018
  11. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    TalosCosmin masina este Audi A4 B5 1.9 TDI an 2001. Despre ce reileu este vorba si cum il pot identifica ? Multumesc.

    Imi pare rau ca am deschis unde nu trebuia, topicul. Problema mare este ca nu am gasit in zona electricieni auto meseriași. Multumesc.

    Mulțam de raspuns. Am inlocuit senzorul degeaba si am impresia ca si pompa de motorină din rezervor.
    Dar sunt disperat pentru ca asta e singura masina si depinde toată familia de ea.
    După ce am inlocuit astea, au zis că-i depășește situația si cauza de nu ajunge motorină la injectoare ar fi de natura electrica. Multumesc de raspuns.
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vicos da jos masca de sub volan , ia fiecare releu in parte si scrie codul pe google si aflii una doua. Nu mai stiu exact care este.. si sa revii cu rezolvarea.:o:
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Tare mult m-ai ajuta daca ai putea sa afli ce releu a schimbat cel cu problema mea cu motor AJM.

    Mulțam mult.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vad ca nu ne intelegem prea bine. :) Eu i-am schimbat si i-am zis care este releul , doar ca nu mai retin ce cod are pe el. Acum sincer , nu o sa dau eu jos masca de la masina mea care e identica cu a ta si sa-ti spun exact care e cand tu trebuie neaparat sa dai jos masca sa schimbi releul. Sper ca m-am facut inteles.:p

    Da jos masca , fa poze la fiecare releu in parte si iti spun/spunem care releu necesita schimbat.
     
  16. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Pentru Talos Cosmin.

    Atasez pozele cu releele de sub volan
     
    Ultima editare: 17 Dec 2018
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vicos citeste topicul indicat de mine anterior. Vad ca nu ai facut asta.
     
  18. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Imi cer scuze daca nu am inteles ceva.
    In poza atasata se vad toate releele.
    Ce nu am facut? Ajuta-ma, te rog.

    Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am spus sa citesti topicul indicat de mine pentru ca in acel topic sunt discutii despre releul de la pompa de motorina. Invata sa te ajuti si singur pentru ca noi nu putem sta pe calculator la dispozitia oricui si oricand. Se raspunde in limita timpului si asta poate dura si zile intregi pentru ca nu sta nimeni la dispozitia nimanui. Citeste forumul asta si cauta si pe net-ul asta infinit discutii despre problema ta. Ai scris si pe vwforum si ai primit si acolo niste indicatii exact ca cele mentionate si pe aici. Nu se poate rezolva problema ta din fata tastaturii, din pacate. Bafta.
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu cel putin vreau sa te ajut cu lux de amanunte , dar da doamne iarta-ma releele jos iar pe lateral are in cod 8d0 xxx xxx ala trebuie sa il aflu. Ne intelegem ca turcii.

    La o simpla cautare pe net am gasit releu 167 ca find pentru pompa de motorina , daca nu imi dai codul exact de pe el cum ti-am zis mai sus nu sunt sigur. Dar daca tu nu incerci sa te ajuti si sa asculti ce ti se cere, din spatele unui telefon nu iti pot demonta relee.
     

Distribuie pagina asta