1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mersi Iulian.
    De curatat debitmetrul stiu de la niste baieti care au facut operatia asta pe Opel-uri. Banuiesc ca piesa in sine nu are un rol de functionare tehnologic prea diferit. Deasta am dat-o cu curatatul... si pentru ca e cam scump si nu stiu sigur ca e "terminat" sau nu.
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...merita incercat nu are ce sa se intample;)...posibil sa inceapa sa traga ca altadata dar poate aparea
    ...un consum mai mare sau sa dea in nas :)
     
    Ultima editare: 26 Dec 2008
  3. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    In debitmetru 95% este electronica,deci nu prea ai ce sa cureti:)Cand il schimbi,pe cel vechi ori il dai la schimb pt piesa noua,ori il arunci la cosul de gunoi!
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atunci sa incerc sa iau unul de pe alta masina sa vad cum se comporta. Oare cel de pe AJM (116 cai) se potriveste cu cel de pe AFN (110 cai)?
     
  5. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    buna
    am o problema cu viteza si acceleratia. am cumparat masina in noiembrie. Pana acum cam totul a fost ok. Masina cum acceleram tragea destul de bine si mergea si cu viteza (am prins 175 si ar mai fi mers). Acum in schimb am schimbat distributia (inainte de RAR unde am fost ieri) iar masina parca nu ar mai trage la fel, de viteza nici nu mai vorbesc. Cand ajung pe la 100 simt parca ca pedala imi scapa in gol iar viteza ramane cam la 100 km/h oricat de apasat pot sa tin acceleratia... Intrebarea mea este ca aceste simptome s-ar putea datora de exemplu din cauza ca mecaniul sa fi pus gresit curea de distributie? Dupa cum am inteles exista ceva semn (dinte?) dupa care trebuie sa se orienteze cand se pune cureaua. Probabil mecanivul nu a pus-o cum trebuie. Deci, s-ar putea ca acest lucru sa aiba de a face cu acceleratia si viteza?
    Multumesc!
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Da,are legatura distributia cu mersul motorului.La relanti merge rotund ca inainte?Distributia se pune la semne,deci toate rolele trebuie sa fie in aceeasi pozitie ca inainte de schimbarea curelei.Atentie insa,nu stiu daca audi spune tot asa,dar la alte marci de masini se precizeaza clar ca o curea data jos nu se mai poate folosi(oricum din tot kit-ul de distributie cureaua este cea mai ieftina,rolele sunt scumpe).Deci da o fuga la un mecanic mai priceput ca primul si vezi care este treaba
     
  7. 13ZEZ

    13ZEZ 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4
    poate fi si de la filtru de motorina. de ex. eu am cumparat o masina din germania, iar pe autostrada dupa ce am iesit din hambutg , masina nu mergea mai mult de 120-130km/h,desi eram cu pedala apsata la maxim; norocul meu a fost ca mi-am luat toate filtrele (aer; polen; motorina;ulei, am oprit intro parcare le-am schimbat pe toate inafara de cel pe ulei, si din acel moment masina a mers mai bine, in timp ce am schimbat filtrele , am uitat sa iau borna de la baterie, si mi s-a aprins becul acela din bord galben de la motor,pana am ajuns in ro , am alimentat de doua ori si am pornit si oprit motorul de mai multe ori,dupa 1500 km mi sa stins si becul de la motor si de atunci masina merge brici Surpriza cand am schimbat filtru de motorina am obs ca era foarte greu dupa ce am varsat motorina din el, cred ca nu a fost schimbat niciodata:( o precizare cand pui noul filtru de motorina sa pui si ceva motorina in el baremi pe jumatate sa fie umplut sa nu ai probleme la pornire,
     
  8. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    salut. da, in relanti merge ca si inainte (asa cred). De fapt sa explic un pic mai detaliat cum sta treaba. Masina trage ca si inainte pana cam la 80-100 km/h. Dupa aceea simt ca dintr-odata motorul isi pierde din putere si nu mai trage asa cum ar trebui. Dupa ce acest lucru se intampla (ca motorul pierde puterea la viteza respectiva) chiar daca incetinesc si bag in a 2-a sau a 3-a, motorul nu mai are putere. Trebuie sa opresc motorul ca totul sa fie bine, totusi, ramane totul ok pana in momentul in care o sa simt din nou ca motorul a pierdut din putere (tot cam la viteza de 80-100 km/h)
    Masina am dus inapoi la mecanicul respectiv care a zis ca nu distributia face acest lucru si ca el nu a avut cum sa puna gresit inapoi cureaua. Am si mers la un test cu el (el conducand) sa vada care e problema si surpriza, la el nu a facut acest lucru... E drept, el a mers foarte turat cu masina. Dupa aceia, la mine a mai facut cate o data dar acum nu mai face totdeauna. Este cand pot sa merg ca si pana acum, dar este cand motorul iarasi pierde puterea si o data cand acest lucru se intampla, motorul n-o sa mai aiba putere pana ce-l pornesc din nou. Cea ce ma gandesc acum este ca oare nu poate sa-i fie infundata turbina (turboul) si ca turand un pic mai excesiv sa-i fi desfundat un pic pe moment?
     
  9. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
  10. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    salut. mersi pentru lamurire. probabil si eu am patit cea ce se numeste limp modul. m-am gandit la distributie pentru ca pana ce acum cateva zile cand am schimbat distributia, totul a fost ok, fara acest pierdere a puterii.
    Daca iti apare limp modul, este aproape sigur ca turbina este de vina? Mentionez ca am a scurgere destul de serioasa a motorinei la pompa de presiune (nu stiu daca asa se numeste exact s-au nu...). Oare asta n-ar putea cauza aceasta problema? (cu toate ca scurgerea asta o am de ceva timp dar probleme cu puterea nu am avut).
    mersi
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sigur nu e de la filtrul de motorina pentru ca eu l-am schimbat impreuna cu toate filtrele si pentru ca masina mea merge si cu 180 km/h doar ca atinge foarte greu viteza de la 120 in sus. Plus ca are momente cand merge ok si momente cand nu.

    P.S. Te asteptam si la intalnirile timisorenilor, sa iti vedem masina.
     
  12. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    ovidiu suna-ma miine si vedem daca se potriveste cel de pe AJM il am ce cel anterior,eventual vii pina la mine si testam impreuna
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Bine directore, sa vad cum stau cu timpul, ne auzim oricum.
     
  14. lukianos

    lukianos 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4
    mai bine mai pune i un cip tunning de veo 30 cp:jump:
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    lukianos, daca pui chip pe un motor care nu trage bine ai facut un rahat... si la o adica chip-ul trebuie sa fie o chestie suplimnetara, nu cu ajutorul lui sa aduci masina la o putere care trebuia sa o aibe de la inceput.
     
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mie mi se pare ca a fost comic:).
     
  17. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
  18. mihai.brandau

    mihai.brandau 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi A6 - 2,0 TDI - 2006
    Salutare. Am un Audi B4 TDI 1,9 si la un moment dat, a inceput sa nu mai traga. Se aude cum porneste turbina cand o ambalez (cel putin asa cred), insa nu mai are putere. E posibil sa fie filtrul de motorina infundat? Mltumesc.
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da mai multe detalii,in ce conditii are pierdere de putere,in ce trepte de viteze,la ce rpm?
     
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Asa cum a zis si colegu, spune-ne cand nu trage, am impresia dupa cum ai zis, ca nu trage deloc, nici la viteze mici! Verifica circuitele de vacuum si furtunele sa nu ai vre-o fisura undeva. Ma gandesc ca motorul e de 90 PS, daca e B4 si atunci nu e pompe duse. In principiu motoarele astea nu prea au probleme cu turbina, imi mentin parerea ca sunt cele mai bune motoare 1.9! Am avut 7 ani si m-am convins! Din pacate...nu o mai conduc.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2009
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta