1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. lucianadrian1992 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI QUATTRO 2003
    350 euro am dat pe pompa , am luato din dezmembrari de la un mecanic din apropiere de Sebis, jud Arad .
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    350 pe o pompa sh? Care la fel poate pica in orice moment?
    Imi pare rau...in banii aia o reconditionai pe a ta (cu garantie)...si mai aveai si de o plimbare cu masina.
    Niciodata nu intelegeti ce vi se spune...si degeaba ne irosim sfaturile pentru intrebari la care voi oricum stiti rezolvarea.
     
    Skywalker și AndreiMunteanu apreciază asta.
  3. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Cam greu sa reconditionezi o pompa cu 350 Euro in Romania. In ultima saptamana am vorbit cu 3 persoane care si le-au reconditonat complet. A costat 3.500 lei (prieten cu un director) si 4.700 lei. Astia doi in service Bosch din Bucuresti. De la 1.500 lei la 4.500 lei e diferenta mare si ghici ce, nu mi s-a parut nimic spectaculos in cum merg masinile.
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ideea este ca el avea modulul mort,nu hidraulica, a luat o pompa cu un modul bun(cat o tine) si o hidraulica la fel de necunoscuta ca a lui.
    In 350de euro,reconditionai modulul,aveai bani de testat hidraulica(si stiai ce e de capul ei) schimbai cele trei garnituri din partea superioara(pentru ca buba cu dezamorsatul pompei din ele pleaca) si iti ramanea si de o juma de rezervor de motorina.
    Este clar ca o reconditionare totala costa,dar iti spun eu diferenta...sti ce ai pe masina si AI GARANTIE.
    Legat de "spectaculos" egal ca este noua sau sh, nu ai sa vezi alt debit de motorina,alti cai putere...sau alt consum...asa ca nu te astepta ca o pompa reconditionata total sa rupa vreo norma.
     
  5. lucianadrian1992 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI QUATTRO 2003
    mare_hotz o reconditionam dar a fost ars modulul electric al pompei, nu se mai putea repara. A fost dezlipit si tiristorul care pica des la audi cu motoarele de 2.5 tdi. Am ars modulul elctric deoarece am dat prea mult la automat. Nu am stiut ce poate sa se intample (sa se arda). Imi convenea si mie sa o repar, ma costa 100 Euro si imi dadea garantie .
     
  6. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Sincer, am vazut masini cu pompe reconditionate la Bosch Ploiesti si toate aveau alt zgomot, mai galagioase ca sistem de injectie. Nu era din avans, pur si simplu erau mai galagioase cu porniri ciudate, etc.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Lucian ...un modul reconditionat costa maxim 200euro...nu am zis sa il reconditionezi pe al tau obligatoriu...luai unul gata reparat si il montai pe hidraulica ta...in fine.
    Costin tu poate...eu nu am vazut....si parerea mea e ca o pompa reconditionata bine nu da alte zgomote la motor.
    O pompa face presiune si atat...injectoarele la randul lor in stare buna pulverizeaza si atat...restu zgomote le poti asocia altor probleme...dar nu pompei. Pompa nu aduce zgomote in plus sau minus motorului.
     
  8. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Ti-as face o filmare. Masina unui coleg. O pompa noua e noua iar una reconditionata, nu e noua are doar anumite piese noi. E diferenta. Pe aici era un topic in care se spunea ca pompele cu X la cod (reconditonate original) pornesc mai greu la cald si au un rontait specific camioanelor Man) poate in Germania se face ceva reconditionare cum trebuie dar, in Romania, slabut.
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mda... e prima oara cand aud de rontaitul acela despre care vorbesti tu.
    Pompele aici se desfac si se inlocuieste tot ce e piesa uzata, cu piese de calitate similara sau mai buna, se fac testari pe banc dupa care se sigileaza si se livreaza impreuna cu certificatul de garantie.
     
  10. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    la reconditionare se schimba cumva si corpul pompei?nu cred...se schimba pistonasul de avans.cam acolo e problema grava la pompele vp44..dar oare numai el are uzura?
     
  11. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    nu se schimba corpul pompei iar pistonasul de avans ar fi cea mai mica problema. Cea mai costisitoare este inlocuirea capului hidraulic.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  12. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    in majoritatea problemelor pe partea mecanica la pompa asta e de vina pistonasul de avans..capul hidraulic mai rar pica...
     
  13. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Nu stiu daca scriu unde trebuie, dar cat costa manopera pentru schimbarea de distributie la un motor 2.5 TDI cod AKE ? Multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta depinde de service.
     
    Ultima editare: 28 Mar 2016
  15. sv06hig 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 QUATTRO AKE
    Pentru masina mea cu motor AKE m-am mai interesat si ar fi in jur de 100 euro..depinde daca iei piesele de la ei sa iti mai faca un discount.
     
  16. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Cat? Programeaza-ma repede si pe mine! Ma umfla rasul cand aud asemenea ineptii!
    Setul complet de distributie la V6-le de doi jumate costa aproximativ 800 euro si contine 2 curele distributie; termostat, vasco-cuplaj, pompa apa, 2 intinzatoare hidraulic (1 pt axe si 1 la pompa injectie), role ghidar, suport intinzator, 2 curele accesorii, 2 intinzaroare (1 pe partea cu alternatorul si 1 pe partea cu pompa servo), 1 rola... sper sa nu fi uitat ceva.
    Manopera undeva intre 150 si 250 euro functie de service si se face numai cu cale de blocare si verificat fiecare banc sa fie la punct si arborele cotit.
    La 100 euro poate cureaua de distribuite si rola intinzatoare, atat dar asta nu este distributie de V6 e... nu mai zic ca ma apuca dracii..
     
  17. sv06hig 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 QUATTRO AKE
    La Suceava am fost in doua service-uri cat de cat bune si cam in jurul sumei asteia se invarte...acum prin alte parti ale tarii nu stiu ce sa zic
     
  18. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Daca toate piesele enumerate de mine le cumperi cu 100 euro, eu le mananc!
    Astia sunt fabricantii pentru un V6: Conti/Gates/Dayco, Ina, Hepu, iar termostatul numai AUDI OEM
     
  19. sv06hig 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 QUATTRO AKE
    Si ca si pret pentru un schimb de piese, acum sa nu te superi, dar am gasit in jurul sumei de 300 euro. Nu stiu daca sunt toate piesele pe care le-ai enumerat. Oricum, sa bagi cam 1.200 euro cum zici tu banuiesc ca sunt numai piese originale dar deja vorbim de dublarea valorii masinii. Nu cred ca mi-as permite un asemenea pret si nu cred ca renteaza.
    Eu am mentionat pretul de 100 euro doar pentru manopera pentru ca Nel123 a intrebat doar de manopera, nu si de piese.
     
  20. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Nu ma supar, dar te vei supara tu! La astea orice interventie la motor se lasa cu bot dat jos, orice piesa facatura nu va tine si vei distruge motorul, Vezi la mare hotz ce a patit cu accesoriile numai si cat noroc a avut.
    Ca fapt divers cazanu' meu l-am luat cu 2500 euro si din sept 2014 i-am dublat valoarea si mai am...
     

Distribuie pagina asta