1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna.

    Din pacate pompa nu e compatibila.In plus retine ca la anul tau de fabricatie 2003,pompa de injectie trebuie sa fie tot 2003-2004 si trebuie pinul masinii si o procedura de codare. Alfel nu va porni.Deci cauta sa cumperi de pe o masina 2003-2004.Nu fa immo of.POMPA NU VA MERGE>
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Absolut toate pompele au un serial number, pe care ECU îl "vede" la fiecare pornire. Atâta timp cât nu-l regăseşte, motorul nu va porni. Trebuie să-i "spui" ECU acel număr, ca să se-nteleagă cu el. Nu este plug&play. La două maşini cu aceiaşi motorizare, care ies una după alta de pe linia de fabricaţie, dacă schimbi pompele-ntre ele nu va mai porni niciuna, deşi sunt fabricate în acelaşi an şi aceiaşi zi. Trebuie recodată pompa şi cred că lucrurile se vor normaliza fără IMMO OFF. Cel care face tuning ar trebui să ştie cum să facă acest lucru.
     
  3. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna.

    Nelule ai dreptate in mare parte dar aici problema e de imobilzator si norma euro.tebuie codate numai pompele de pe motoare cu euro 4(Ecu are 8g fata de 4g cat are euro2,3)plus imo pe calculatorul pompei.Cele cu euro 3-2 nu trebuie codate.Daca au coduri diferite motorul va porni dar vor fi diferite probleme(avans,iq,etc.)
     
  4. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    multumesc mult colegilor pentru informatiile rapide. Mai am o problema... aici de reparat pompa mea fara sa mai am probleme cu codurile ma costa cel mai eftin 900 €. sunt cam multisori, de asta am vrut sa desactivez immo, petru ca ma gandeam ca ma costa mai putin. eu am dezmembrat un audi a6 din 2003 allroad si aveam pompa. ceea ce zice Rodyca cu tot respectul, mi-e frica de becuri aprinse, erori noi etc. tin sa mentionez ca masina a mers perfect pana in ultima zi cand s-a oprit brusc si oprita a ramas...
     
  5. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Se pare ca nu dau de cap problemei cu bulele de aer in instalatia de alimentare cu motorina la masina mea. Motorul porneste bine atat la rece cat si la cald iar la relantiu nu apar bule (se formeaza o spuma mica pe furtunul transparent) dar cand accelerez vin destul de multe bule.
    Am schimbat furtunele de retur de la injectoare, saibele de cupru, am scos aerul cu ajutorul unei pompe de vacum dar tot apar. Ma gandeam ca pentru inceput sa schimb supapa de pe filtrul de motorina si sa inlocuiesc temporar furtunul de tur din cauciuc care vine in filtru de la rezervor cu unul transparent sa vad daca nu cumva bulele vin din rezervor sau de pe traseu.
    Va rog ajuta-mi cu ce pasi trebuie facuti si de unde sa incep cercetarea.

    Multumesc
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Urmăreşte (pe sub maşină) locurile unde furtunul de tur este sertizat pe conducta care vine de la rezervor. De obicei acolo apar probleme. Nu ştiu ce ai sub maşină (furtun de cauciuc clasic, sau capilar de ăla de plastic), dar dacă este tub, se întâmplă relativ frecvent să se contracte la frig şi atunci colierul devine larg. Este o pierdere de etanşeitate parţială (nu curge motorină sub maşină), dar la sucţiune sunt antrenate vreo 2-3 bule de fiecare dată când pompa încearcă să-şi aducă motorina din rezervor. Când cadenţa de absorbţie a pompei este mică (ralanti) imbinarea rezistă, se menţine etanşă, dar când accelerezi, -efect coroborat şi cu vâscozitatea crescută a motorinei, care vine greu de la rezervor- traseul se dezetanşează pe la îmbinări. Este bătaia de cap clasică ce apare pe timp friguros. Singura soluţie este să-ţi procuri coliere cu autostrângere care să preia contracţia şi să menţină etanş traseul pe care-l străbate motorina de la rezervor până sub capotă. Mai uită-te şi la garnitura filtrului de motorină, eventual înlocuieşte-o.
     
  7. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Te referi la garnitura de la supapa de pe filtru? Am vazut ca acea garnitura se afla pe filtru si nu pe supapa (la 1.9 tdi este invers) si nu stiu daca se poate inlocui.
     
  8. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    E vorba de acel O-ring ... inlocuieste-l si unge-l cu vaselina inainte sa infigi supapa.
     
  9. mapbleutz 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI AKE 2001
    Revin cu problema mea cu pornirea.Am pus masina pe tester,nicio problema.Am schimbat valva care vine la filtrul de motorina,35 euro la Audi.Tot facea probleme.Mecanicul mi-a zis sa schimb bujiile incandescente,si dupa alti 60 de euro aruncati pe 4 bujii (una a ramas blocata,una o aveam din cauza ca nu am schimbat),am constatat ca pe fisele care ajungeau la bujii,cauciucul izolant se crapase.Deci se pierdea curent,pentru ca bujiile care le schimbasem erau si sunt inca bune.Le-am izolat,si de atunci masina a pornit la 'sfert',indiferent de cate grade erau cu minus.Recomand ca in astfel de probleme sa controlati intai bujiile,si fisele sa fie izolate,ca sa nu aruncati bani degeaba,ca si asa lipsesc.
     
  10. Viosax00 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi Ake quatrro
    Buna.Am un audi A6 2003 tdi 180cp quattro care nu mai porneste.am oprit-o seara iar dimineata nu a mai pornit.am incercat sa aerisesc injectoarele(in speranta ca a prins aer afara fiind -16 grade)si vine motorina.Am verificat distributia si e ok.nu stiu ce sa mai fac.dak aveti informatii despre un caz asemenetor va rog sa ma ajutati.Va multumesc.orice parere e de ajutor.
     
  11. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    pompa motorina cred ca o ai terminata
     
  12. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Nu are pompa de motorina in rezervor, pompa de injectie isi trage singura motorina ... verifica bujiile incandescente si vezi si daca vine curent pe ele.
     
  13. Viosax00 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi Ake quatrro
    Vine motorina la injectoare si bujiile incandescente au curent si lucreaza ok.masina tot nu porneste.se poate sa fie de la immobilizator??pe test imi tot zice ,, centru comanda blocat,, si nu stiu ce e.sa fac immo of??
     
  14. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    e pompa motorina

    sal e din pompa de motorina
     
  15. Viosax00 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi Ake quatrro
    am descoperit problema.este partea electrica de pe pompa de injectie.din pacate trebuie sa inlocuiesc toata pompa de injectie.am inteles ca nu se poate separat.
     
  16. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    Salut,
    Am si eu o intrebare : AM UN AUDI A6 AN 2003 , 2500 TDI , AKE. astazi cand am pornit masina dupa mai bine de 5 zile de stationare a pornit greu, dupa circa 500 metri s-a oprit din mers si nu a mai pornit nicicum. Am tras-o acasa si pe VAG a iesit urmatoarea eroare

    01442-Rateu din lipsa de combustibil
    35-10--- intermitent

    Nu stiu ce sa fac ca doar ce am schimbat pompa de inalta de aproape o saptamana si a mers totul ok pana azi.
    Mentionez ca motorina am mai bine de jumatate de rezervor. Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2013
  17. Offroader 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7 2,0 TDI; 2013; CGLC; Multitronic
    Salut Riccio,
    Verifica pompa de transfer din rezervoare (La 2,5 TDI Quattro, ai doua rezervoare). Din Cauza axului cardanic si a diferentialului spate, ele comunica intre ele printr-un furtun, respectiv pompa de transfer. Eu am avut aceeasi problema, la jumatate de rezervor s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Eventual pune vreo 10 litri de motorina si daca astfel porneste si iar se opreste cand i-ai consumat e cam clara treaba (vezi ca va porni foarte greu, deoarece s-a dezamorsat sistemul). Eu a trebuit sa schimb pompa de transfer din rezervor, deoarece nu baga din stanga in dreapta (sau invers, ca nu mai stiu exact)
    Bafta!
     
    Ultima editare: 29 Ian 2013
  18. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Montaj NECORESPUNZATOR a conductelor daca oringurile de etansare sunt noi.Sigur.Daca le-a pus prost le mai pune de 10 ori tot prost.Au niste suruburi de fixare.
     
  19. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cand ai facut operatiunea din nou, erau ciupite garniturile O ?Daca nu erau deteriorate,tre sa pui mai groase cu cateva zecimi,la montare necesita un pic de indemanare si neaparat vaselina siliconica!Stiu ca e greu sa-l bagi la loc si in chiuloasa si-n bloc in acelasi timp.
    Inca ceva ,nu s-au indoit urechile de fixare s-au chiar conductele ,la prima demontare?Daca da,nu te obosi ,cumpara de la dezmembrari altele,nu te stresa inutil.
     
  20. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Problema A6 2.5 tdi quattro AKE

    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu masina si as vrea sa cer niste sfaturi.
    Masina e mers impecabil pana intr-o dimineata cand, dupa ce am facut vreo 650 de km in 2 zile fara probleme, cand sa plec spre serviciu, nu a mai pornit.
    Am lasat-o in parcare dupa care am chemat dupa-amiaza un mecanic si am reusit s-o pornim cu spray-ul dupa care timp de o saptamana a mers. Explicatia mecanicului a fost ca au ramas niste paleti blocati in pompa de injectie si ca dupa ce am pornit-o cu sparyul s-au deblocat.

    Dupa o saptamana, tot dimineata masina nu a pornit din nou. Am luat spary, am pornit-o, fuguta la mecanic.. mi-a zis acelasi lucru si ca o sa o desfaca in curand, cand urma sa se elibereze. Intre timp a schimbat furtunele de pe retur pentru ca eu speram sa fie doar o problema de dezamorsare.

    Seara n-a pornit iarasi, de data asta defnitiv. Pe furtune nu mai venea deloc motornia. Am dus-o la mecanic cu platforma.
    Pe tester nu aparea nicio eroare. A desfacut pompa si mi-a spus ca pompa ce trage motorina din rezervor s-a blocat si nu mai trage motorina (a incercat-o intr-un vas cu motorina). Azi urmeaza sa se uite un pompagiu la ea si sa-mi dea raspunsul.



    Acum vin si intrebarile mele:
    1. se poate repara/inlocui aceasta pompa sau e necesara inlocuirea intregii pompe de injectie
    2. masina e euro3 AKE, daca iau alta pompa trebuie sa fiu atent la coduri? exista risc de nesincronizare?

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta