1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul benzina 1.6 cod ADA 101 cp - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de shumy, 8 Dec 2009.

  1. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    aceeasi problema o am si eu. trebuie sa am intotdeauna grija sa lucrez cu ambreiajul pana in podea
     
    Ultima editare: 13 Dec 2009
  2. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    Asta la motorul tau de 2000 cmc, nu? Ma gandesc ca eu ar trebui sa scot ceva mult mai bine, nu? :)[/QUOTE]

    daca ai un motor mai mic nu inseamna neaparat ca ai un consum mai mic.ca sa ai un consum normal nu iti trebuie turometru cum a zis si Marius trebe sa "mesteci in benzina"
     
  3. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Faceti-ma si pe mine sa inteleg ce inseamna acest ''mestecat in benzina'' :)
     
  4. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Vrei sa spui ca agata a-2-a pt. ca nu sunt cu ambreiajul pana-n podea sau ce? Nu cred ca este asta, odata pentru ca celelalte viteze intra fara probleme si tot eu le schimb, iar altceva, cum naiba dupa 3-4 treceri printr-a-2-a merge fara sa mai agate plus ca am testat si daca este pedala de ambreiaj la podea si degeaba ca tot asa intra pana cand asi face ea hachitele?????


    antonzoltan, ai primit pm-ul de la mine ca replay la al tau?
     
    Ultima editare: 13 Dec 2009
  5. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    da l-am primit,da-mi un nr de tel pe PM sa stam de vorba.Mestecat in benzina=schimbatul vitezelor
     
  6. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    vezi ca ai PM
     
  7. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    :):p:) ce termeni tehnici am in mine
     
    Ultima editare: 13 Dec 2009
  8. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    agata intr-a 2-a dimineata pentru ca e uleiul din cutie gros. la fel patestc si eu, dar dupa cateva schimbari de viteza nu mai am treaba. e normal...si la dacie pateam la fel. nu se buleste nimic.
     
  9. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Si de ce numai a-2-a face faza asta?
     
  10. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    nu am idee...in celelalte trepe intra fara probleme dimineata.
     
  11. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Apa ..adica antigelul circula tot timpul prin radiatorul de incalzit habitaclul...in masina adica. Cand vrei caldura in masina, se misca o paleta,bucata de plastic. Fluxul de aer de la ventilator este trecut prin raditorul din bord si asa se face incalzirea. O greseala frecventa...nu se aeriseste tot traseul. Adica radiatorul din bord este mai sus decat vasul de expansiune. Este o rozeta de plastic pe furtunul din stanga..din cele doua care merg inspre bord. Privind dinspre motor. Trebuie slabita rozeta aia, usurel, cu motorul cald...dupa ce au pornit ventilatoarele....si sa iasa numai antigel pe acolo..fara bule de aer.
     
  12. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Eu m-am uitat astrazi dupa acel robinet de care spui tu si nu am nici urma de robinet. Cand va fi nevoie de aerisit cum naiba procedez?
     
  13. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Nu este un robinet...este un disc cu margini zimtate, cred ca are 1 cm diametru...nu ai cum sa nu il vezi, este chiar langa colier
     
  14. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Sa sti ca astazi m-am uitat cu atentie dupa acel disc cu margini zimtate de care zici. Nu vad asa ceva. Singurele furtune cu diam. de aprox. 2 cm. si care intra inspre bord sunt cele din stanga, cum privesti spre motor, (lipite de el) bidonasului cu lichid de frana, care nu au absolut nimic pe ele, sunt doar prinse cu colier. Este posibil sa nu am aceea rotita zimtata? Daca nu despre acele furtunase este vb, atunci poate ma ajuti cu o poza pentru a depista localizarea lor. Multumesc mult de tot!
     
  15. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    1 poza = 1000 cuvinte
     
  16. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)

    ...si eu ce sa inteleg din asta...?
     
  17. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    nu mai cauta ca n-ai sa gasesti
     
  18. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    pune o poza sa vedem despre ce e vorba...
    uite spre exemplu in vara cand am avut probleme cu termostatul am vazut si la mine unde e respectivul robinet. atata era de intepenit ca mecanicul mi'a zis ca nu se risca sa mi'l rupa :)
     
  19. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    "Nu mai cauta ca nu ai sa gasesti"....am luat o poza de la un forumist...un dibaci, ca sa zic asa. Nu vreau sa apreciez nivelul nimanui in mecanica auto dar macar nu faceti afirmatii aiurea ...atasez poza. Am crezut ca e destul de clar in vorbe. Un amanunt...e foarte importanta aerisirea totala...adica una corecta...
     
  20. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Multumim mult de tot. Din ce vad din poza atasata de tine, acelea sunt furtunasele pe care le banuiam si eu ca ar fi de la instalatia de incalzire din explicatiile tale. Intradevar nu am nimic pe ele, nimic care sa semene cu o rozeta sau ceva de genul asta. Furtune si atat. O sa ma mai uit astazi inca odata si dau de veste. Ideea este ca oricum nu am nevoie de aerisire acum ca baga caldura la greu dar ma intreb ce fac atunci cand voi avea nevoie sa fac aerisirea? Trebuie sa tai furtunul acolo si sa ai pun rozeta banuiesc, nu?
     

Distribuie pagina asta