1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul benzina 1.6 cod ADA 101 cp - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de shumy, 8 Dec 2009.

  1. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Aha, multumesc. Totusi cred ca o sa ma chinui cu un furtunas de la o perfuzie... ceva si sa mai dau afara vreo 200 ml.
     
  2. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    o seringa mare si un furtunas ce il introduci pe canalul jojei should do the job.si eu am facut asta cand am pus mai mult decat trebuia;decat sa desfac scutul si sa ma chinui prin canal sub masina....e o solutie eleganta asa:beerchug::hi:
    p.s:si la lichidul de frana putem face asa,mai ales dupa ce placutele se uzeaza si suntem nevoiti sa completam,cand sch placutele vom fi nevoiti sa mai scoatem lichid iar metoda de mai sus functioneaza perfect la orice autovehicul
     
    Ultima editare: 17 Mai 2010
  3. animalu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E
    si daca am ulei de motor cu specificare VW 505 e vreo problema?
     
  4. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    Compatibilitate Delcou Motor 1.6 Ada schimbare senzor interior

    Salut ,
    Am Si O Rugaminte La Cei Care Au Experienta Mai Multa In Cee Priveste Cele 4 Cerculete
    Am Probleme Cu Delcoul Sau Senzorul Din El(g40)asa Reiese Pe Tester
    Aveti Idee Daca Se Mai Potriveeste De La Alt Model De (ex A4)din Cauza Lui Masina Intrerupe Si Consuma Ca O Vacuta
    Ms Anticipat
     
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    lasa-mi un numar de telefon pe PM.Masina ta sigur sufera de alta problema. Da un semn si o facem sa mearga cum trebuie .;) Nu da banii DEGEABA pe delcou.
     
  6. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    0742301811

    salut cred ca rezolvatul cu delcoul dar oricum as vrea sa ne vedem la o cafea(distribuitorul avea un surub pt vizare xcasre atingea in ax )
     
  7. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    0515-cramshaft position(hall)g(40)
    30-10-open or short to plus-intermitent
    00537-lambda regulation
    09-10-adaptation limit surpassed
    astea sunt cele 2 erori de care nu mai scap
    am curarat delcoul,l am schimbat dar degeaba
     
  8. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    cum facem sa ne intalnim?
     
  9. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Da un Private message cu numarul tau de telefon sau lasa un numar de telefon pe topic. ;)
     
  10. NITA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    AUDI80,B4,166CM,74KW,ADA,1995
    am rezolvat

    ms frumos pt sfaturi toate problemele mele au inceta dupa ce a sch senzorul din delcou(hall),insa problema cea mare este ca nu se potriveste nou(nu exista decat varianta constructiva cu fire ca la golf 2 motoare de 1.3 sau mai mici MH sau ACM) si a trebuit sa iau un delcou de golf 3 si sa l dezmembrez deci in concluzie am tot ceva vechi pe masina insa merge ok
    sper sa ajute cu ceva topicul deschis
    drumuri bune!!!!!!

    pt cei care mai intampina problema asta sa stiti ca motorul porneste cu senzorul din delcou defect in sch nu porneste cu cel de la axul cu came
    ms inca o data
     
  11. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Si eu am avut probleme cu delcoul pe 3A'ul meu si am gasit la magazin nou ( 180 si ceva de lei) :)
     
  12. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    Motorul 1.6 tip ADA 101CP probleme/rezolvari

    Cine imi poate da ceva documentatie in legatura cu acest motor?
    Intreb, pentru ca nu stiu, in legatura cu mici probleme.
    1. Chiar daca este cald afara, pe evacuare ies aburi... apa nu scade, caldura baga, face presiune pe instalatie.
    2. Dimineata cand pornesc, pt cateva secunde tacane tachetii, pana isi iau ulei. cumva pompa de ulei? sau ar fi alte probleme?
    3. Acuma merg cu mufa de la capacul de la delcou scoasa. daca bag mufa, masina nu mai porneste. ceva ide?
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    1. Nu e chiar asa de cald deci putini vapori vor iesi pana se incalzeste motorul ( verifica joja de ulei si verifica nivelul uleiului si daca - posibil - are apa in el )
    2. trebuie alt tip de ulei sau ulei proaspat
    3 ce mufa ? senzor ?
     
  14. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    pt. 1: nu e vb ca scoate putina apa, e vb ca scoate multa apa, chiar daca afara sunt 20-25C
    2. posibil
    3. mufa care intra in delcou (senzor HALL ce se afla in delcou)
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut tu faci bâzaa??
     
  16. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    Ionut Lucian la ce te referi?
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    mufa de la distrbuitor scoasa, si apa pe evacuare multa apa. Fara sa scada din fluidele motorului. E norma sa dea ceva condens la rece da nu multa
     
  18. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    Revin cu un video la cald, si da, cu mufa scoasă de la senzor :p
     
    Ultima editare: 24 Mar 2014
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    asept sa vad si asta
     
  20. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Am un Audi 80, 1994, cod motor ADA. Cam de 1 an, a inceput sa consume ulei, din ce in ce mai mult, ajungand acum sa consume cam 800-1000 ml/1000 km. Fum albastru nu scoate, de fugit, fuge fara probleme la nevoie(eu nu o fugaresc, nu este stilul meu), pierderi pe la motor sunt pe ici pe colo dar in niciun caz nu atat cat sa justifice consumul de care va vorbeam. Am observat ca s-a estompat consumul in momentul in care am introdus Metabond in motor. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Ce poate sa fie si care este planul de bataie logic pentru a remedia aceasta problema. Cam care este, la aceasta ora, pretul corect pentru o manopera de desfacut motorul si vazut ce trebuie remediat, plus eventual si piesele de schimb. Multumesc mult!
     
    Ultima editare: 23 Iun 2015

Distribuie pagina asta