Aha, multumesc. Totusi cred ca o sa ma chinui cu un furtunas de la o perfuzie... ceva si sa mai dau afara vreo 200 ml.
o seringa mare si un furtunas ce il introduci pe canalul jojei should do the job.si eu am facut asta cand am pus mai mult decat trebuia;decat sa desfac scutul si sa ma chinui prin canal sub masina....e o solutie eleganta asa p.s:si la lichidul de frana putem face asa,mai ales dupa ce placutele se uzeaza si suntem nevoiti sa completam,cand sch placutele vom fi nevoiti sa mai scoatem lichid iar metoda de mai sus functioneaza perfect la orice autovehicul
Compatibilitate Delcou Motor 1.6 Ada schimbare senzor interior Salut , Am Si O Rugaminte La Cei Care Au Experienta Mai Multa In Cee Priveste Cele 4 Cerculete Am Probleme Cu Delcoul Sau Senzorul Din El(g40)asa Reiese Pe Tester Aveti Idee Daca Se Mai Potriveeste De La Alt Model De (ex A4)din Cauza Lui Masina Intrerupe Si Consuma Ca O Vacuta Ms Anticipat
lasa-mi un numar de telefon pe PM.Masina ta sigur sufera de alta problema. Da un semn si o facem sa mearga cum trebuie . Nu da banii DEGEABA pe delcou.
0742301811 salut cred ca rezolvatul cu delcoul dar oricum as vrea sa ne vedem la o cafea(distribuitorul avea un surub pt vizare xcasre atingea in ax )
0515-cramshaft position(hall)g(40) 30-10-open or short to plus-intermitent 00537-lambda regulation 09-10-adaptation limit surpassed astea sunt cele 2 erori de care nu mai scap am curarat delcoul,l am schimbat dar degeaba
am rezolvat ms frumos pt sfaturi toate problemele mele au inceta dupa ce a sch senzorul din delcou(hall),insa problema cea mare este ca nu se potriveste nou(nu exista decat varianta constructiva cu fire ca la golf 2 motoare de 1.3 sau mai mici MH sau ACM) si a trebuit sa iau un delcou de golf 3 si sa l dezmembrez deci in concluzie am tot ceva vechi pe masina insa merge ok sper sa ajute cu ceva topicul deschis drumuri bune!!!!!! pt cei care mai intampina problema asta sa stiti ca motorul porneste cu senzorul din delcou defect in sch nu porneste cu cel de la axul cu came ms inca o data
Motorul 1.6 tip ADA 101CP probleme/rezolvari Cine imi poate da ceva documentatie in legatura cu acest motor? Intreb, pentru ca nu stiu, in legatura cu mici probleme. 1. Chiar daca este cald afara, pe evacuare ies aburi... apa nu scade, caldura baga, face presiune pe instalatie. 2. Dimineata cand pornesc, pt cateva secunde tacane tachetii, pana isi iau ulei. cumva pompa de ulei? sau ar fi alte probleme? 3. Acuma merg cu mufa de la capacul de la delcou scoasa. daca bag mufa, masina nu mai porneste. ceva ide?
1. Nu e chiar asa de cald deci putini vapori vor iesi pana se incalzeste motorul ( verifica joja de ulei si verifica nivelul uleiului si daca - posibil - are apa in el ) 2. trebuie alt tip de ulei sau ulei proaspat 3 ce mufa ? senzor ?
pt. 1: nu e vb ca scoate putina apa, e vb ca scoate multa apa, chiar daca afara sunt 20-25C 2. posibil 3. mufa care intra in delcou (senzor HALL ce se afla in delcou)
mufa de la distrbuitor scoasa, si apa pe evacuare multa apa. Fara sa scada din fluidele motorului. E norma sa dea ceva condens la rece da nu multa
Am un Audi 80, 1994, cod motor ADA. Cam de 1 an, a inceput sa consume ulei, din ce in ce mai mult, ajungand acum sa consume cam 800-1000 ml/1000 km. Fum albastru nu scoate, de fugit, fuge fara probleme la nevoie(eu nu o fugaresc, nu este stilul meu), pierderi pe la motor sunt pe ici pe colo dar in niciun caz nu atat cat sa justifice consumul de care va vorbeam. Am observat ca s-a estompat consumul in momentul in care am introdus Metabond in motor. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Ce poate sa fie si care este planul de bataie logic pentru a remedia aceasta problema. Cam care este, la aceasta ora, pretul corect pentru o manopera de desfacut motorul si vazut ce trebuie remediat, plus eventual si piesele de schimb. Multumesc mult!