1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut.Am o problema de cand am cumparat masina ,la relantiu tremura motorul iar in mers dupa 4000 de rot se opreste din tras plus ca trage greu (senzatia ca este accelerata pe rosu ,limitare).Astazi am ajuns intr-un final la un baiat care mi-a fost recomandat si mi-a zis ca toate problemele ar fi din cauza lantului de distributie sau a curelei ca nu este bine pusa la punct.A verificat valorile cu testerul VCDS si undeva mi-a arata el "cam adjuster" la relantiu avea valoarea 4 iar sub era inca o valoare care trebuie sa fie pana in 4 mi-a spus el si la mine fluctua de la 1,2...2,5..4...6,2..7,5..maxim, cand accelera se sincronizau oarecum valorile.Nu ma pricep si sper sa ma lamuriti daca are dreptate .Ms
     
  2. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Vezi ca pe blocul de termostat exista un senzor de temperatura , turnat din fabrica (mi se pare) care probabil s-a defectat sau fire intrerupte deci va trebui sa schimbi tot blocul termostat sau controleaza firele .
     
  3. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    La termostat nu am ajuns si nu stiu daca are o mufa conectoare ce intra in el ,dar daca are sigur de acolo este problema..
     
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am avut si eu problema asta cu senzorul de la termostat ars.Apa statea la 90 normal,dar dadea eroare pe testerAm cumparat Vaico si de doi ani nu am mai avut probeme cu el.
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    daca mai apare eroarea o sa-l schimb cu toate ca e destul de dificil de schimbat. Trebuie data jos galeria, alternatorul....etc.
     
  6. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Se poate schimba si daca demontezi numai alternatorul este destul spatiu ptr a schimba termostatul.
     
  7. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Salutare colegi,

    Tocmai ce am trecut si eu in randul vostru (posesor de ALT). Am trecut la 2.0i de la 2.5 tdi BDG zicand ca BDG-ul este mai mult decat imi trebuie.
    Acum ca am 2.0i am inteles, harait-ul la rece 2-3 secunde e de la sorbul de ulei (urmeaza sa il curat in weekend cand voi schimba ulei-ul + filtre)
    De consumat ulei am inteles de la vechiul proprietar ca nu se lasa mai prejos si mare mi-a fost dezamagirea cand am vazut ca baga 10w40 magnatec. (Ravenol vsi 5w40 a incercat careva la acest motor ?)

    Ca si final mai precizez 2 probleme.
    Urmeaza sa o inmatriculez si asta scoate mai mult fum decat vechiul tdi de 2.5 fum gros si negru.

    Este lambda de dinainte sau de dupa catalizator?
    17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
    P1116 - 004 - No Signal/Communication
     
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Legat de harait, e de la uleiul prost 10w40. Daca nu a afectat intinzatorul, tachetii si axa cu came ai scapat. Legat de fum, inseamna ca il si consuma acest 10w40. Daca o sa treci la 5w40 e cum s-ar spune "ori la bal ori la spital". Poti avea consum enorm sau poti scapa de probleme. Cert este ca nici 5w40 magnatec nu e bun dar 10w40 ! La majoritatea care au un consum de 500 ml la 1000 km motorul merge impecabil fara nici un pic de fum si asta cu 5w40. La tine e cam cu semnul intrebarii. Motorul este super ok, dimensionat corect pt caroserie dar cu conditia ca cel ce l-a avut inaintea ta sa nu-si fi batut joc de el. Despre consumul de ulei nu-ti fa probleme, toate sunt la fel iar atata timp cat motorul consuma conform cartii si merge in parametrii nu ai de ce sa-ti faci griji. Cunisc persoane cu b8 2.0tfsi luate de noi cu 60mii euro si consumul se apropie de b6 ALT. Sper sa reusesti sa-i dai de cap. Bafta.
     
    InSecret apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    InSecret citeste topicul asta integral pentru ca ai toate raspunsurile in topic. Nu are nimeni timp sa se repete. Multumesc pentru intelegere.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S1 este inaintea catalizatorului.
     
    InSecret apreciază asta.
  11. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    @marius_bv @audi66 va multumesc mult pentru ajutor. O sa trec in curand la Ravenol VSI 5W40 si voi vedea si cat imi consuma (stiu ca este un ulei foarte bun.)
    @Cristi Fara suparare, am cerut un ajutor daca se poate ok daca nu tot ok, cand voi avea timp il voi citi, am zis sa intreb deoarece ii voi face revizia si pana atunci sigur nu voi apuca sa il citesc si vroiam sa ma asigur ca ceva mai rau nu ii fac.
     
  12. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Dragi colegi dupa aproape doi ani de mers prin service-uri si intrebari pe forum "de ce nu trage masina" am reusit într-un final sa-i dau de cap!In acest timp toti de la service si-au dat cu părerea schimba filtrele,bujiile,bobinele,verifica tubulatură ,furtunase ,distribuția ca nu e bine pusă,lanțul intinzator nu e la punct,cumpara debitmetru nou ,e limitată din soft,ai o supapa arsa,motorul e dus etc....toate pana azi cand am dat CATALIZATORUL jos si surpriza,era topit si înfundase evacuarea....dupa 3 ore de spart la el ca fiecare fagure de ceramica este învelit intr-o tăbla .Din cauza ca nu aveau unde sa se ducă gazele se încingea atat de tare galeria in cat acum am vazut ca rama la far era topita.Acel zornăit metalic de care spuneam era din cauza ca in turatii mari 4000 nu aveau unde sa se ducă gazele si răsufla pe la galerie. Ca simptom masina accelera greu 100km in 28 sec ,era stoarsă de puteri ,cu greu puteam sa accelerez pana in 4500 de rot. Acum masina trage perfect ,am facut aproape 50 de km ,nu s-a aprins nici martorul check ca nu am catalizator.Momentan o las fără catalizator si ma mai gandesc daca o sa-i cumpar altul!Drumuri bune in rest si aveti grija unde mergeți sa le reparați .
     
    InSecret apreciază asta.
  13. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Ma bucur sa aud astfel de situatii. Sper ca toti sa gasim rezolvari la acest motor care nu pare deloc complicat. Totusi raman mirat cum de au trecut 2 ani pentru a rezolva problema. Mult succes in continuare
     
  14. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    VA salut,
    Referitor la acel harait InSecret se pare ca multa lume il are la acest tip de motorizare (ALT) acum nu stiu daca este de la tipul de ulei sau nu, multi spun ca ar fi de la senzorul de presiune ulei care se afla pe chiuloasa(pareri si pareri)...Eu folosesc ravenol 10w40 si intradevar face acel harait 2,3 sec la pornirea la rece, imi consuma cam 200ml la 1000km (daca te dai la el cum ma deadeam eu de schimbam la 5-6000 ture incepe sa pape bine). As trece si eu pe 5w40 insa toti spun ca o sa-l pape mai repede dar eu din cate am citit si am cautat, diferenta dintre 5w si 10w este doar la pornirea la rece (10w fiind mai gros fata de 5w) deci nu vad de ce l-ar manca mai repede daca la cald ambele au 40...da daca era 30 mai ziceam ca este foarte subtire si il papa dar asa ambele au aceleasi proprietati la cald. So... o sa-l las pe cel 10w40 ca l-am schimbat de 1500km si la urmatorul schimb ma mai gandesc si mai astept pareri.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Fa o proba si schimba uleiul. La tine 5W40 ajuta mult la pornire fata de 10W40. Ca o sa iti consume mai mult nu cred, dar daca face bine la motor cred ca esti mai castigat.
     
  16. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Am trecut ieri la 5w40 si se simte la primele 10 sec o ameliorare. Nu a disparut insa este mai bine . Mai ramane acum consumul, imi da mult fum gri ce miroase a benzina, sa fie oare de la sonda lambda de dinainte de catalizator care imi da si eroare pe vcds ?
    Multumesc de raspunsuri!
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mai mult ca sigur. Nu iti citeste temperatura gazelor si iti mareste consumul. Trebuie sa o inlocuiesti pe original, cu celalalte uneori nu comunica. Verifica si starea bujiilor.
     
  18. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Nu neaparat ar fii consumul care sa ma deranjeze asa de tare, mai mult imi sta pe creier fumul usor alb cu miros intepator de combustibil. Sa fie aceasi cauza ca "baga" prea multa benzina in motor decat cat este cazul ?
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Consumul marit duce la ardere incompleta, rezultand mai mult fum si miros. In plus o sa incarce catalizatorul si evacuarea, iar in cel mai rau caz iti ajunge benzina in ulei. Inlocuieste cat mai repede acea sonda daca vrei sa ai liniste. Nu stiu cat costa, dar nu cred ca este asa scumpa.
     
  20. kojak13

    kojak13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011
    sa faci o diagnosticare pe tester. Pune aicea codul de eroare
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta