1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Sonda lambda o am aprinsa ca ii place doar benzina de la Rompetrol 95 si frati-miu i-a pus de la omv cu cifra octanica 100, atunci a aprins sonda lambda. Ok asta ar fi cu pornitul dar de ce imi moare in mers daca e pe liber ?
     
  2. IGG

    IGG 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    VL-SB
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0 ALT 2003
    Ar putea fi o problema la aprindere gen bujie, bobina, fise ... care nu functioneaza corect.
    La mine au fost bujiile. Foloseam NGK iridium mama masii si am am trecut la NGK normal si se comporta mai bine.
     
  3. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Pai si sa moara motorul cand o scot din viteza ?
     
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    De dimineața am întâmpinat o problema ,masina a pornit putin mai greu fata de obicei iar dupa ce motorul s-a încălzit si apa a ajuns la 90 de grade turația motorului a rămas tot la 1200 ...si oscilează 1200-1400 ,chiar si aproape de 2000. Nu s a aprins niciun martor in bord. Stiu ca fara un test pe vag nu am de unde sa aflu ce are dar poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva. Sa fie de la senzorul G62 de temperatura?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si chiar vrei sa te punem sa schimbi cateva piese ? Ai foarte mari sanse ca problema ta tot acolo sa ramana.
    Fa o scanare sa ai un punct de plecare.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E ~150lei o diagnoza (ediagnoza). G62 nu ar trebui sa influenteze pornirea.
     
  7. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am mecanicul meu ,dar ca la doctor cand te duci nu te mai doare,masina si-a revenit sta la 800 turația motorului ,porneste bine si ghinion i s-a rupt si cablul de la tester;)). Momentan e ok. Saptamana viitoare ajung la el si daca are ceva eroarea a rămas in calculatorul ei.Nu am nimic aprins in bord. Poate o fi de la benzina ca am pus efix cu o seara inainte.
     
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Enevictor, ai rezolvat? Ceva asemanator am avut si eu. Pe tester imi arata ca motorul era cald la prima pornire dimineata, pornea greu. Cateodata statea si turata sau porneau ventilatoarele. A fost senzorul temperatura motor, cel verde cu 4 pini.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    La B5 am vrut sa schimb G62. Dupa operatiune :) am uitat sa pun mufa si masina nu a pornit. Cred ca ar putea sa influenteze pornirea daca da valori eronate. Sa zicem ca afara sunt 0 grade iar senzorul transmite la ecu 80 de grade temperatura antigel. Nu stiu daca mai are aceeasi pornire. Parerea mea, nu dati cu paru :).
     
  10. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Normal ca nu porneste, pt ca la rece ii trebuie mai multa benzina pt pornire iar daca senzorul zice ca e cald motorul, nu ii da benzina suficienta. Sau se poate intampla si invers de la acel senzor. Sa vada motor rece cand el e cald si ii da prea multa benzina de se inneaca si iar nu porneste
     
    lowlife apreciază asta.
  11. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu am făcut nimic,am avut 2 erori legate de tensiune prea mică ,probabil de la baterie ca am dat bornele jos .A făcut doar de 2 ori și de atunci nu am mai avut probleme sa ramana turata. Ca problema ce-mi face dimineața când e frig se turează de 2,3 ori și pe urma sta fix acul la turometru,dar nu mereu tot așa când vrea ea. Vara nu am probleme de genul asta.Daca era ceva legat de senzori trebuia sa dea eroare pe tester.
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Eu problema asta am avut-o cand era ceata, umezeala mare, de obicei toamna prin noiembrie. Nu poti fii sigur decat daca pui testerul pe ea cand nu porneste sa vezi valorile indicate de senzori. Iar cealalta eroare e ca ai decuplat bornele bateriei.
     
  13. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Pornește bn de fiecare data,numai ca pe frig la prima cheie dimineața am fluctuatii la relanti in sensul ca se accelerează de câteva ori singura fără sa apăs pedala eu. După 10,15 sec nu mai are nimic ,nu știu de la ce este,dar m-am obișnuit cu ea o las sa-și facă ritualul ;)).Daca vreți atașez o filmare sa vedeți despre ce este vorba
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Stiu despre ce zici....am patit si eu dar dura max 5 sec, poate fi de la clapeta acceleratie, bujii, fise.....sau vreun senzor. La mine vad ca a disparut...de obicei favea cand nu o porneam o perioada de timp
     
  15. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am mai auzit la alți posesori de ALT cu aceiași problema .Nimeni nu știe exact dc .Vb ta Marius dacă nu o pornesc 2,3 zile atunci face ,bn ca merg zilnic cu ea la serviciu. Clapeta curățata ,bujii noi,erori 0...de la ce este?Nu consider ca ar fi cv grav.
     
  16. afx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 2.0, 2001, ALT
    Va salut. Am o problema cu pornirea, in sensul ca nu porneste :blink:. Initial au aparut probleme cu bateria, fiind nevoit sa o pornesc la cabluri de cateva ori, iar dupa ce am luat baterie noua a pornit normal o data, dupa care a stat nepornita 5 zile si de atunci nu am reusit sa o mai pornesc. Am facut o scanare si am gasit urmatoarele erori:
    4 Faults Found:

    18010 - Power Supply Terminal 30
    P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
    17925 - Power Supply Relay for ECU
    P1517 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent
    17939 - Camshaft Timing Adjustment
    P1531 - 004 - Open Circuit
    18080 - Coolant Fan Control 1
    P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent

    Readiness: 0110 0101

    Vreau sa verific bobina de la regulatorul axelor cu came, insa am gasit 2 documente pe net care spun rezistente diferite (le atasez), 5-8 ohmi, respectiv 10-18 ohmi. Stiti care este cea de la motorul asta? Cand am scos mufa de la bobina am gasit ulei in ea si se pare ca este o problema cunoscuta, insa sunt masini care functionau normal cu aceasta scurgere.
    O alta chestie este ca ventilatorul de racire porneste de nebun atunci cand pun bornele de la baterie si se opreste cand pun contactul, fara sa pornesc masina. Dupa ce iau contactul, porneste iar. Am verificat temperatura cu vag com-ul in modulul engine si in instruments, iar diferenta era mica (-2 grade in engine si 2 grade in instruments).
    Ma gandesc ca s-ar fi putut arde un releu cand am folosit cabluri, dar nu stiu cum se verifica un releu, poate ma ajuta cineva cu un sfat.
    Benzina vine, am verificat la rampa de benzina.
    Orice sfat este binevenit. Multumesc.
     
  17. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Prima eroare este ca ai decuplat bateria.
    A treia ca ai dat la automat si nu a pornit.
    Cand ai luat bateria ai verificat daca incarca ? Poate ai ceva consumatori. Si ca sa ai garantie la baterie se face aceasta verificare obligatoriu. Asta daca nu ai cumparat vreo baterie veche uitata prin depozite sau rafturile magazinelor.
     
  18. afx 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 2.0, 2001, ALT
    Am verificat incarcarea atunci, este buna. Electromotorul invarte, dar nu porneste. Nu da nici un semn de aprindere.
     
  19. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Am inteles gresit atunci, am crezut ca ai ramas fara baterie dupa 5 zile
     
  20. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Dacă învârte ,benzina vine mai ai nevoie de scânteie sa pornească părerea mea.Verifica bobinele ,bujiile . Știu ca nu e bine ,dar poți sa încerci sa o pornești împinsă nu cred ca sare de la punct.Nu recomand,dar as încerca și varianta asta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta