1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    Multumesc, am inteles, inseamana ca regleaza calculatorul in functie de pozitia pistonului, are el vreun senzor ascuns pe acolo. Referitor la schimbatul distributiei, daca ai cat de cat tangenta cu mesteritul in orce domeniu te descurci singur. Totul e sa blochezi vibrochenul si axul cu came inainte de a scoate cureua si pompa de apa, bineinteles le blochezi la punct
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2013
  2. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    mai precis 280 ron lantul si 380 ron intinzatorul
     
  3. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    Nu stiu sa existe posibilitatea atat a masurarii cat si a reglarii avansului la motoare Otto.
    Cu vag-com se regleaza la TDI-PD. La cele cu pompa rotativa se masoara cu vag-com se opreste motorul si se modifica+fixeaza manual pozitia pompei intre doua marcaje.
     
    tudor a6 apreciază asta.
  4. hurtule 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2008
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi 80 model 78
    reglare avans...

    Salut. Va rog daca stiti sa-mi spuneti si mie la cate grade se regleaza avansul la un motor benzinar de 1.6l cod YP.Multumesc.
     
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Pur si simplu se regleaza cu lampa stroboscopica....
     
  6. hurtule 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2008
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi 80 model 78
    Corect,chiar mi-am facut una problema este ca semnul de pe volanta este la 0 grade adica la pms pt cilindrul 1.Am incercat sa-l reglez asa dar merge rau.Din experientele pe care le-am facut cel mai bine merge undeva la 15 grade avans.Daca as avea manual service ar fi altceva.Multumesc pentru intentia de ajutor.
     
  7. rammirez500 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Benzin
    este lantul de la pompa de ulei ?
     
  8. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

    incerc sa nu va scriu basme si rog moderatorii sa mute postul daca nu e la locul potrivit!!!
    masina mea Audi A4, 2.0i , cod motor ALT , an 2002 , 106000 km (afiseaza bordul) . de cateva saptamani masinuta mea ma tine doar in surprize, surprize... mi sa aprins martorul de la placutele de frana.... bine... mers la mecanic, dat jos roata stanga fata, dat jos etrier... firul de la senzor taiat de discul de frana... ok pana aici... comandat placute noi si totodata si discuri pe fata (pret disc frana marca Bosch 165 ron / buc, placute Remsa pret 145 ron / set )
    nici nu am apucat sa-mi montez discurile.... surpriza.... martor nivel ulei minim... atunci m-au trecut transpiratiile (acu 4000 km am facut schimbul de ulei cu un ulei original de la WV Audi, cumparat din Germania, 0W-30 pret bidon 5 L 350 ron) am lasat masina in garaj pana a 2-a zi , am tras joja, surpriza... nivel maxim de ulei => senzor defect (pret la meteor 210 ron) toate bune si frumoase pana cand ajung spre casa, cand alta surpriza.... mi se aprinde martorul de motor (motorelektronic problem) asta dupa ce am mers 100 km cu cele 2 sonde lamba (noi noute, cumparate din Germania direct de la Audi la un pret de 136 euro + TVA / bucata)
    ca si o concluzie, in ultima perioada ma cam supara masinuta mea... asa ca ii mai dau o sansa ( mai incerc si pe la alte service-uri ) si daca nu da roade... cu durere in suflet, dar am sa o marit...! imi pare rau pt ea, dar deja ma scoate din sarite si ma cam goleste la buzunare!

    probabil ca va suparati pe mine, dar daca tot nu reusesc sa ii dau de cap... urmatoarea mea masina va fi un BMW 320d (evident pe motorina)
     
  9. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Eu unul de inteleg ! In ultimele 2 luni am bagat cam 5000 Ron sa o pun la punct cu tot ce tine parte de electronica si planetare etc ! Tot nu am rezolvat problema cu consumul de ulei si acum mai nou am comandat si gume noi de vara ! Per total vreo 6500 RON ! Sunt f dezamagit de masina in special pe modelul asta 2.0i ! Sper ca A8-ul sa nu-mi faca probleme asa mari ! E suficient sa-mi faca una si ma goleste de 100 mil :) ! Dupa A4 urmatoarea masina BMW 530i E60 ! Multa bafta !
     
  10. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    Discul de frana ti-a taiat firul, pentru ca atunci cand ti s-au schimbat placutele acestea nu au fost montate corect, firul a fost lasat liber, el are un locas special pentru a fi prins, sau a fost prins in "bascalie" asa ca in Romania, dulce tara in CARE toti te parlesc, numai treaba buna nu fac, iar ulei 0-w30 este mult prea subtire pentru acest motor, chia daca isi pastreaza el aceiasi vascozitate si la -30 grade sau la 100 grade cat e temperatura lui maxima de lucru, cel mai indicat e sa pui uleiul care a fost recomandat de producator la vremea proiectarii acelui motor.
     
    vegadamo apreciază asta.
  11. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Gluci tu de cat timp folosesti Castrol 10W-40 ? Ma intereseaza pentru ca vreau sa incerc si varianta asta cu ulei mai gros poate reduc consumul de ulei pe A4!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2011
  12. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    cea mai recenta surpriza... dupa circa 300 km parcursi de la ultima verificare a jojei (nivelul era putin sub maxim)... azi ridic capota sa schimb becul de la pozitie... si trag joja... ce sa vad , nivel minim la ulei... m-au lasat genuchii
    nu mai stiu ce sa fac... sunt disperat!!!
     
  13. peteruxxl

    peteruxxl 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 116CP
    pai cumva mersesei cu masina inainte sa verifici nivelul de ulei? De exemplu la mine abia dupa vreo 2 ore dupa ce am mers cu masina imi indica nivelul corect [pana se scurge tot uleiul de prin motor].... daca verific imediat dupa ce am mers cu masina nivelul este aproape de minim.
     
  14. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    Sfat: spala foarte bine motorul, indicat ar fi sa faci rost de un "turbo jet" home use, de ala fara prea mare presiune ,sa nu rupi furtunele pe acolo, daca km sunt reali la acesta masina, nu ar trebui sa manance atat ulei,ridica masina si spala si pe dedesupt motorul, ilfaci ca nou ca din fabrica, doar ca ar trebui sa mergi untr-un loc unde sa poti faci chestia asta la un prieten care are curte, casa ceva, duap care completezi cu ulei, si mai faci 2-3 sute de km, ridici masina si inspectezi motorul peste tot sa nu aiba nici un fel de scurgere de ulei, pe la filtru, pe garnitura de baie, pe la furtune de carter, (vaporii de ulei sunt recircualti inapoi in motor si in admisie), daca ai intrerupt circuitul vor fi recirculati in atmosfera, apoi poti incepe inspectia de exterior, scoate acel capac de la distributie, e un capac de palstic prin in 2 inbusuri micute, si vezi sa nu pierzi pe la semeringuri ax came si arbore cotit,) ---bine inspectiile astea se fac dupa ce te uiti in recipientul cu antigel sa nu ai urme de grasime, de ulei, masina sa nu scoata fumul dens alb-albastrui,ca altfel problema e mai complicata trebuie mers la service, verificat semeringuri, si scaune supape, test compresie, si alte verificari, dar daca km sunt reali ai masinii, nu ar trebui sa ai probleme de genul asta. si pune un 5-w40 facut pentru occident, nu "made in eu" de pe la marketuri sau de pe la nu stiu ce magazin de piese auto, unde cu cat e mai ieftin, cu atat si adaosul e pe masura. Eu am pus prima oara un 10-w40 de pein ungaria mia- consumat relativ bine vreo 300-400 ml la schimb si acum am 2000 km dupa ce am pus un 5-w40 , la joja nu se vede nici o schimbare deocamdata, diferentele se vad de la schimb la schimb, asta daca nu ai vreo problema..cam atat ca sfat asa "home" ..sa iti faci o parere, oricum motoarele moderne sunt prea complicate, ca problemele sa poata fi rezolvate pe forum, ar fi prea frumos, ar muri atelierele de foame:)
     
  15. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    Ma bag si eu in seama ca vad ca e vorba de ulei si cat mananca masina... Am avut problema asta inainte pe benzinarul meu ALT 2.0. Una doua sarea pe nivel minim si trebuia sa completez. Asta pana cand incercand sa dau de capatul altei probleme am observat ca tubul de aeratie care se mufeaza pe o tzeava metalica era cam largutz, pe acolo intra aer (prima problema= consumul de benzina) si curgea (picura)....ULEI.
    Am izolat etanseizat zona cu o pasta speciala care tzine cica pana la 300 de grade (ceva de consistenta masticului) si de atunci masina mea nu mai papa ulei, si consuma parca aproape cat TDI-ul de langa ea :) (eh, exagerez si eu un pic ) :p

    PS. Castrol 0w-30 folosesc...
     
    dictator apreciază asta.
  16. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Poti sa pui niste poze cu tubul asta de aeratie poate rezolv si eu problema asta cu consumul de ulei ! Nu am probleme cu consumul de benzina ! Din ce an e 2.0 tau ?
     
  17. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    nu am poza la indemana, iar masina e departe (saptamana asta circul cu una pe motorina) dar daca te uiti la poza de avatar a lui xaby69:
    dai jos capacul cel negru (ala cu cercurile si cu 2.0 pe el) si exact sub partea lui de sus, cea mai apropiata de parbriz, o sa gasesti o tzeava in forma de T din aluminiu (care iese din capacul tot de aluminiu de pe pistoane); eh, in capetele de sus ale T-ului intra tuburi de plastic, care nu se "pupa" tocmai la fix. Eu acolo am observat ca aveam putina scurgere, desi TOCMAI LE INLOCUISEM (noi noutze)!!!

    ps. e din 2002, 2.0 ALT
     
  18. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Multam ! Maine cum "canta cocosul ora 5 " am plecat jos la masina ! Daca asta e problema si ma salvezi primesti un JACK de la mine la urmatoarea intalnire ClubAUDI !
     
  19. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    Eh, macar sa gasesti problema :)
    Am obsevat un lucru uluitor la masina asta. Am luat-o la 130.000km si mergea ..binisor (consuma benzina, cerea ulei dar bine pe ansamblu). Am mers asa cu ea pana la 155.000 km cand dupa o revizie de filtre + ulei a inceput sa faca numai probleme... Dupa ce i le-am rezolvat (implicandu-ma efectiv, adica facand reparatiile ca la un "lucru de-al meu") am impresia ca masina merge de 10 ori mai bine (acum are 165.000 si merge ca un ceas! mi-e si frica de cum o sa faca dupa ce o sa schimb distributia la ea, la service evident... daca stiam cum se face o schimbam eu!)
     
  20. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Aditivi pentru ulei A4 2.0i tip motor ALT

    VA rog sa-mi recomandati o serie de aditivi de ulei pentru reducerea consumului de ulei si care se poate "turna" chiar daca s-a facut de 4000km schimbul de ulei ! Masina este un A4 2.0i ( benzina ) din 2001 !
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta