1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu la Avantul meu din 2000 am cel putin 240.000 de km la bord(stiu sigur ca masina avea 202.000 la ultima revizie in service Audi in Germania asta era in Mai 2006 dupa care masina a fost vanduta la persoana fizica si acesta nu a mai facut reviziile la Audi ) si sincer masina merge impecabil eu am facut cu ea aproape 5000 de km in 7 saptamani (si nu am facut nici un km inafara toti facuti in tara) sapt asta urmeaza sa ii fac o revizie mare sa-i schimb distributie, filtre, ulei...etc...ce pot sa zic si la B3 (care e benzinar 1.8S) am peste 300.000 de km si merge masina excelent deci nu stiu ce sa zic pur si simplu motorul asta 2.0 ALT de la Audi nu e reusit parerea mea(treba cu martor electric aprins o are si un coleg de serviciu si nu a reusit sa-i dea de cap de un an de zile:(...cei drept el nici nu e prea "stresat" ca ii sta becul acela aprins pe bord :p) dar am un coleg cu un E36 (318i din '94) ....mare fan bmw la adus el din Germania inca anul trecut ...cica are 140.000 de km i-a facut schimbul de ulei in Austria la un var de-al lui si dupa vreo 3000-4000 de km(pe care cred ca i-a facut in aproape un an din cauza ca circula nu foarte "mult" :)) s-a trezit intr-o zi cand a verificat la joja ca era ulei doar pe varful jojei deci cel putin 1,5 litri de ulei lipsa;)...eu iti sugerez sa incerci mai degraba un diesel de la Audi si nu vei fii dezamagit:arco:;)....Bafta
     
    Ultima editare: 12 Oct 2008
  2. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    am fost azi la alt mecanic sa cer si o alta parere... mi-a citit codurile de eroare ( 2 coduri, primul: amestec sarac; al doilea: amestec bogat) mi-a spus sa-l sun maine ca se uita la locul de munca (lucreaza la Service VW, QuarkMotors Timisoara) si se uita acolo pe calculator ce ar trebui verificat!
    sper sa se remedieze problema, mentionez ca masina merge si se comporta absolut normal! am mai facut si o optimizare si cica am castigat si vreo 10 caluti, se simte diferenta atat la cuplu cat si la consumul de carburant!
     
  3. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    Hm, ciudat, erorile alea 2 se bat cap in cap :) (una spune ca e aer mult in amestec, iar cealalta ca ar fi aer cam putin).

    Ce optimizare ai facut? Nu de alta dar am acelasi tip de masina si poate m-ar interesa :)
     
  4. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    pai cel care mi-a facut optimizarea mi-a spus ca a modificat harta de cuplu si chiar se simte trage mai bine. In rest nu stiu ce si cum a mai facut! am vazut ca mi-a dat jos computerul masinii si a scos chip-ul de pe placa, la rescris si la bagat inapoi... simplu! I-am dat o cheie si am plecat la o tura! afara ploua si cam rupea aderenta si in a 3-a tot imi palpaiau becurile! am scos ESP-ul si i-am dat in gura, am bagat deja a 2-a cand a inceput sa plece de pe loc... acum imi cumpar bujii si inca o piesa in forma de "T" ce ii sub capacul cela pe care scrie 2.0!
     
  5. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    nu stiu cum ai tu atatea problme cu masina :( cred ca ai avut ghinion...eu unul am aceasi motorizare....si am avut o sg problema cu ea de cand am adus-o, mi-a picat senzorul de temperatura si mi-a fiert apa...si am reustit sa imi stric ceva la pompa de apa..mai precis sa ii sparg paleti....masina avand 80.000 km...i-am schimbat pompa de apa...i-am facut si distributia daca tot am desfacut-o...i-am schimbat si termostatul...si sincer de 5 luni nu am nici o problema....si eu merg si in ture cu ea...ca imi place cum se aude motorul pe la 3000 rot ....de ce nu iti schibi tu direct martorul ala?...fara sa mai cauti eroarea....si app ...distributia nu e asa scumpa....adica e mai ieftina decat la renault de exemplu.... pe mine m-a costat 12 mil cu tot cu manopera si termostatul alte 4 mil ...si chiar merge brici masina...nu e racheta ca 1.8T dar sunt multumit...plus ca mecanicul la care am fost a zis ca nu e un motor complicat si chiar e un motor fiabil....si asta cu consumul de ulei....eu am 4000 km cu uleiul si nu am nici o problema..am verificat joja si e la maxim...asa ca...du-te la cineva de incredere...vb cu cineva de la tine din zona sa iti recomande un mecanic bun...si eu zic ca se rezolva...Bafta
     
    Ultima editare: 16 Oct 2008
  6. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    am schimbat piesa in forma de " T " (vezi poza, pozitia 11) si am rezolvat treaba cu martorul motor.. nu mi se mai aprinde am facut 1500 km si nimic aprins in bord!! acum ramane sa mai schimb uleiul si bujiile. La bujii m-am gandit sa-mi pun NGK-uri pt ca asa spune producatorul! Cat despre ulei, am sa incerc un Castrol Magnatec 5W - 40
     
  7. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    la mine a fost la fel, doar ca am schimbat piesele care intra in acel T :)
     
  8. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salut ai putea te rog sa-mi dai codul piesei de forma "T" deoarece as vrea sa-l ajut pe colegul meu care are acelasi motor sa-si rezolve problema asemanatoare cu a ta si ar dori sa comande aceasta piesa sa o inlocuiasca.
    Multumesc anticipat!
     
  9. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    cod original: 06B 103 235 G (bleeder valve) vezi poza de mai jos!
    numai bine!
     
  10. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Multumesc mult pentru informatie raman dator;)
    PS : Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema la masina ta, apropo cat a costat piesa respectiva, daca nu-i secret:):p?
     
  11. LAU 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro 180 cp
    am 260 k pe un a6 2.5 TDI, si de la 160 k, de cand l-am luat folosesc Metabond si in motor si in motorina, si in cutie si nu am avut nici o problema la motor
    este foarte bun si este facut numai in Germania
    am vazut chiar si un test cu el care ma impresionat pozitiv
     
  12. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    pot sa ne spui un pret la piesa bleeder valve, aproximativ asa!
     
  13. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Eu am dat cam 50 RON pe piesa cand am schimbat-o !
     
  14. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    din nefericire acu 2 zile mi sa aprins din nou martorul motor... am facut un test si mi-a dat eroarea veche cu amestec gras si amestec sarac... nu mai stiu ce sa fac, in curand imi schimb distributia si am sa verific toate furtunele de vacum si le inlocuiesc, poate cumpar si un "T" nou... va tin la curent!
     
  15. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
  16. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    piesa din poza (sistemul de furtune si valve), am schimbat-o si eu anul trecut! erau fisurate furtunele si imi tragea aer fals.
     
  17. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    Stiu dar nu de piesa din poza era vorba express, de la pag 81 pana pe la 99 explica de anumite chestii legate de consumul de ulei, nu stiu bine rusa doar o bajbai oleaca!
     
  18. boghy

    boghy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    satu-mare
    Masina:
    vw passat 2.0
    salut baieti!!!!
    Am si eu un passat 2.0 din 2002 motor la fel ca si pe audi....
    Legat de consumul de ulei,nu stiu ce sa zic parca si mie imi cam papa ulei masina are acum 110 mii km
    Cand am cumparat-o mi-au facut schimbul de ulei in Germania ulei shell 5w-40 asta la 104 mii km.....cam la 3000 am mai pus un litru dupa inca 3000 se aprinde becul in bord ,nivelul de pe joia la minim
    Am mers la mecanic am schimbat uleiul cu Aral 5w-40 totul ok dar surpriza dupa vreo 800 km mi se duce o bobina de iductie merg la mecanic o schimba totul ok pana dimineata cand verific nivelul uleiului si era peste maxim,deci aveam benzina in ulei
    Am schimbat din nou uleiul de data asta am pus tot aral dar 10w-40.
    Acum am cam 600 km si uleiul este sub maxim cu 2 liniute .
    Nu stiu ce sa zic......
     
  19. pitiu_hh 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi B4
    Salut,
    am si eu un Audi 80, B4 din 1995, 2l pe benzina motor ABT, e o masina grazava, tabla groasa si fara un pic de rugina, are 180 mii km la bord,.. si e bine intretinuta,.. in afara de martorul de ulei care se tot aprinde cand e motorul subturat probleme n-am avut cu ea,.. e drept ca am schimbat cureaua de distributie chiar cand am ajuns cu ea in tara, (incepuse sa se roada de-a lungul ei - cam 5 mm deja lipsea din ea), acum cu distributia noua (cost 70 ron curea, si 120 intinzatorul de curea si 30 ron manopera). se mai uzeaza ea un pic,.. dar nu ca si inainte,.. caci atunci cand a fost schimbata anterioara curea "uitase cred" mecanicul sa puna o saiba la intinzator care oscila in timpul rulajului. Dar daca uit de aceste mici probleme,.. pot spune ca e o masina fiabila si buna,.. care nu te lasa la greu... numai daca insisti...
    Urmatoarea masina... imi doresc un B6 1,9 tdi (doar cu cutie manuala).:)
     
  20. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Achizitie A4

    Salutare! Vreau si eu o parere despre un A4 cu motor de 3.0 L Benzina (220cp) din 2002.

    Vreau sa o cumpar de la cineva...are 140.000 km in bord...

    Va multumesc anticipat! :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta