1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. catalintoma27

    catalintoma27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Madrid (Botosani)
    Masina:
    A4 8E 2.0 i
    Probleme cu A4 model 2002 2.0 Benzina...

    Salutari colegii...am si io niste probleme cu masina ....si chiar nu mai stiu ce sa fac si unde sa ma mai duc cu ea ....
    Deci totul a inceput prin aprinderea becului galben (avarie motor) din bord....acu vreo 3000 de km ...mi s-a aprins exact la mijocul drumului intre botosani si madrid ...undeva in italia ...initial m-am gandit ca poate fi o sonda lambda ...am ajuns la Madrid cu ea , am dus-o la casa Audi , au bagat vag-com ul si mi-a zis baiatul de acolo ca da o eroare de sonda lambda ...am cautat la bosch si am gasit sondele, le-am schimbat, mi-au resetat erorile , s-a stins becul , si la 2-3 zile se aprinde din nou ...in tot acest timp masina merge rau ...adica nu are putere, si la ralanti se simt niste iregularitati ....are si momente cand merge mai bine, desi cred ca nu chiar cum ar trebui sa mearga ....am observat ca merge mai bine la rece .....daca circul cu ea la amiaza in madrid la 42 de grade, merge fatal....nu trage deloc ....Poate este vre-un meseriash pe aici sa imi dea o idee doua ....aaa!! am mai fost la cineva sa imi bage vag-com ul si mi-a zis ceva de un injector ...chiar nu mai stiu ce sa cred...Hai toate cele bune si drum intins....!!!
     
  2. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    eu am avut o problema asemanatoare am schimbat toate bobinele de inductie 4 la numar :racer:
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iul 2012
  3. catalintoma27

    catalintoma27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Madrid (Botosani)
    Masina:
    A4 8E 2.0 i
    aha....mi-a mai zis cineva ...de bobine....avea masina aceleasi simptome?...sunt scumpe? ca daca acasa sunt scumpe aici sunt foarte scumpe ....sunt nebuni astia aici la casa Audi ....mi-au cerut 700 de euro sa imi schimbe sondele lambda(cu tot cu piese):keule:....de aia intreb....ms toate cele bune....
     
  4. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Eu am schimbat toate bobinele de inductie...220Ron bucata...dar gasesti si la preturi incepand cu 150 RON bucata.
    Le-am schimbat pe toate ca sa imi iau de o grija. Caci stiu cazuri cand a picat doar una, a fost schimbata si apoi, in mai putin de o luna, au picat si celellate.

    Bafta!
     
  5. catalintoma27

    catalintoma27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Madrid (Botosani)
    Masina:
    A4 8E 2.0 i
    da meshtere ...chiar azi ma duc sa dau comanda de bobine ....va tin la curent...multumesc mult .....bafta !
     
  6. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    catala eu am platit anul trecut 40euro bucata fara manopera la reprezentanta audi ,sonda lambda nu stiu cit costa :racer:
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iul 2012
  7. catalintoma27

    catalintoma27 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Madrid (Botosani)
    Masina:
    A4 8E 2.0 i
    da fratilor....am rezolvat ....era vorba de furtunele de sub capacul la motor cu valva din mijloc, si alt set de furtune de langa vasul de expansiune...nu se mai aprinde nici martorul si masina fuge de o ia dracu ...in total 160 de euro furtunele (in tara tre sa fie mai ieftine) si de montat le-am montat io , la unu din ele e nevoie de muuuuulta rabdare, si foaaaaaaaarte mult noroc sa il pui la locul lui dar se merita , satisfactia finala e duuuuuuuuulce :) (plus de asta la casa Audi imi luau 260 de euro sa mi le monteze) toate cele bune si mersic frumos celor care s-au deranjat sa ma ajute ....noroc de colegul xaby...;)
     
  8. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    revin cu problemele faimosului motor 2.0i ALT
    Am descoperit unde imi dispare uleiul si anume: am demontat galeria de admisie si surpriza... balteste uleiul in toata galeria! Am mai descoperit ca uleiul ajunge acolo prin furtunele de vacuum si ca datorita prezentei uleiului in admisie imi da eroare de amestec bogat si de aceea imi sta aprins si martorul motor! Acum insa nu imi dau seama de ce imi face acel vacuum imens in carter??? Daca desfac busonul de umplere motorul meu se comporta ca si un aspirator, busonul pur si simplu este aspirat de catre motor ceea ce nu este normal! Am facut un artificiu, am bagat pe furtunul de vacuum care iese din acel "T" o duza si astfel am redus debitul de aer aspirat pe vacuum! Din acel moment motorului meu i-a scazut apetitul la ulei... dar insa nu de tot! Acum caut pe internet principiul de functionare al vacuumului si ce anume determina debitul de vacuum! Am sa revin cu poze peste cateva zile cand ajung acasa!
     
    piromi apreciază asta.
  9. boghy

    boghy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    satu-mare
    Masina:
    vw passat 2.0
    Interesant ce ai descoperit!!!!
    Dupa ce ai curatat galeria de admisie motorul teage mai bine?
    asteptam poze!!!
     
  10. nikupasaila 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2010
    Locație:
    milisauti
    Masina:
    a4, 2.0 , 2002
    salut !,sint incepator pe forum si este prima mea interventie...
    am si eu de asta vara un a4 cu 2.0 alt.
    masina mi-a adus-o cineva din germania si avea becul motor electronic aprins.
    masina mergea de rupea si dupa ce i-am schibat filtrele,uleiul,bujiile si placutele de frina tot imi imi dadea doua erori de sonde lambda si pompa vacum.
    mecanicul m-a sfatuit sa rezolvam erorile pe rind ,respectiv prima care apare .
    am schimbat la inceput pisa in T careia el ii spunea -epurator,si cele lalte doua piese care se adapteaza la acest epurator pentru ca la mine acestea erau sparte si lipite cu banda izolatoare (dar masina mergea brici).becul mi s-a aprins iar a doua zi.am schimbat sondele lambda si becul a ramas stins.
    in schimb am patit odata fiind in mers sa nu-mi mai traga motorul i-ar acel bec s-a aprins si s-a stins intermitent .m-am speriat dar am maimers vreo 4 km pina la destinatie .mi-am sunat mecanicul si mi-a spus sa vin la el cu masina asa incet cum merge ea,dar spre surprinderea mea dupa ce am repornit-o masina a mers ca totdeauna si n-am mai mers atunci la mecanic.
    dar pe frigurile astea daca o pornesc dimineata merge intrerupt si se opreste,ii mai dau o cheie merge un pic mai bine ,o mai opresc odata si o mai pornesc a treia oara si apoi plec cu ea ,altfel risc sa-i scada puterea si sa nu traga in primii 200-300 de metri parcursi.
    la diagnoza am avut surpriza sa constat ca am aceleasi erori care le-am avut si inainte legate de pompa vacum si inca citeva iar inlocuirea acelor tuburi nu a adus decit imbunatatire estetica motorului.masina mergea la fel de bine si cu acele tuburi sparte.
    nu stiu si nu am gasit nimic pe pe acest forum legat de aceasta pompa vacum?ce simptome da si la ce foloseste .erorile gasite in italina spun-depresioni freni si depresioni freni sporadico-ori eu am frini foarte bune
    testate la RAR.
    In sfirsit am comandat alta pompa vacum sa vad ce rezolv.
     
  11. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Salut a reusit cineva sa gaseasca motivul ptr care maninca ulei acest motor 2.0 ALT , ca de cind am masina am inceput sa ma obisnuiesc cu gindul ca atunci cind se aprinde ,,ulei nivel min'' trebuie sa il completez cu 0,5 litru(defapt am in portbagaj tot timpul 1litru de ulei ) si merg mai departe pina la 15 000km cind fac schimbul de ulei si filtre.Oricum sint multumit de motor merge bine singurele probleme care le-am avut au fost bobinele de inductie (schimbate toate 4)si ceasurile indicatoare carburant si temperatura apei (defect de fabrica).:salute::salute::salute:
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  12. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sa intelegem ca tie-ti consuma 0,5 L la 15000km ? Pai in acest caz nu ai problema cu consumul ! Ne spui si un kilometraj si un tipul de ulei care-l folosesti ( si norma ) !
     
  13. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Vad ca toata lumea are probleme cu consumul de ulei la acest motor de tip ALT. Sa incep si eu: am un a4 din 2001,2.0-benzina,triptronic, 123500km la bord. Masina merge brici dar pana la faza cu martorul ulei la minim(10w-40 castrol), a mea consuma aproape 400 gr/1500 km, cand se aprinde completez , nu mai stiu ce sa-i fac. Am schimbat toate furtunele, pana si colectorul acela de vapori, scurgeri nu are, in vasul de expansiune nu se duce, fum nu scoate, oare unde se duce uleiul? Pur si simplu nu mai stiu ce sa-i fac. Imi este si frica sa o turez mai tare sa nu cumva sa pape si mai mult.
    Apropo de consumul de benzina ce pareri aveti, la mine se duc 12l/100km.
    Oricum mai asteptam pareri. Poate intr-un final ne va lamuri cineva.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2010
  14. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    :hi:, consumul de ulei este in medie cam de 0,5 litri la 1500km la drumuri combinate (oras superstrade si autostrada)si cam de 0,5 litri la 2000km cind merg in concediu ACASA avind de parcurs cca 1500km de autostrada (italia -austria-ungaria)si 500km strada normala dupa care se aprinde nivelul minim la ulei ,completez cu jumate de litru de ulei (nu se pune mai mult ca asa scrie si-n carte)si merg mai departe ,citeam undeva (mi se pare pe un forum german )ca acestor motoare le ,,place ''sa fie turate( dar aici intervine consumul prea mare de benzina)afirmatie adevarata tinind cont de turatia pe autostrada (cca 4000rot/min echivalent 140km/h dar citeodata si mai mult)si cea de drum mixt cu accelerari opriri si mai era un alt articol care spunea ca pornirile dese cu motor rece sint alt motiv al consumului de ulei .Si eu m-am preocupat la inceput ,acum 3 ani cind am cumparat masina cu 58000km inainte am avut un renault laguna1 tot 2.0 dar nu am fost niciodata nevoit sa completez ulei (foloseam elf 10w-40 s-l schimbam la 10 000km),am fost la reprezentanta sa intrb daca am ceva problema la motor si mi-au spus ca nu aratindu-mi in carete de intretinere a masini ca era semnalat un posibil consum de pina la 1l/1000km mi s-a parut foarte ciudat atunci mi-au completat ei uleiul si am mai cumparat eu 1litru la care mi-au facut cadou o gentuta ptr bidonasul de ulei s-o am in portbagaj tot timpul(mi-au spus) .
    Acum am 97750km ,uleiul pe care-l folosesc este castrol edge 5w-30 singurul lucru bun este ca am tot timpul ulei proaspat in motor.
    Scuze daca am fost pre plictisitor cu acest istoric .
    THE END
    :o::o::o:
     
  15. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    salut la toata lumea
    ma confrunt si eu cu aceeasi problema, a consumului de ulei, nu am facut prea multi km sa vad exact cat, dar consuma.dupa ce am citit cam tot ce scrie pe aici despre ALT m-am apucat si eu sa gasersc cauze. nu am descoperit nimic spart sau infundat.singura chestie dubioasa mi s-a parut acest furtun de vacum care trage din galerie vapori de ulei si ajunge in admisie.el are o diuza din fabrica pusa acolo si nu cred ca rezolvi ceva mai punind inca una.eu m-am gandit sa-l scot din teul de sus si sa-l las afara cu un fltru micut obisnuit si sa traga aer din atmosfera cat vrea ,dar fara ulei,am facut operatia, o sa pun si poze dar ramane sa urmaresc consumul de ulei.
     
  16. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    @mhozoc: intre timp am obturat de tot acel furtun si consumul de ulei este aproape zero, spun aproape deoarece am facut abia 500 km de la operatiune si nivelul nu sa modificat!! Ideea sa traga aer cat vrea, nu mi se pare prea buna, deoarece acel aer nu mai trece prin debitmetru... de aici tragi concluziile!
     
  17. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    ma bucur sa aud ca deocamdata nu mai mananca ulei, apropo de acel furtun sunt de acord cu tine dar el are din facbrica o diuza mica acolo prin care trage putin aer si banuiesc ca debitmetrul e calculat si cu acel debit mic de aer ( vacuum), in plus de asta ma-am gandit si la faptul ca acel furtun cu diuza l-au pus cumva sa respire un pic pe acolo, probabil in decelerari puternice cand se face vacuum mare sa traga un pic pe acolo
     
  18. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    as avea si eu o mica problema : cand accelerez brusc parca " da un pic in nas " cum se mai zice, stie cineva de ce ? sau asa este normal sa faca, m-am gandit ca fiind euro 4 nu o lasa calculatorul sa-i dea benzina imediat
     
  19. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    azi mi-am comandat si eu T-eul cu probleme cind ajunge am sa-l montez sa vad daca se modifica ceva :thumbs-up:
     
  20. myku

    myku 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.8, 125 CP . 1995 Automata
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta