1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rammirez500 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Benzin
    Se aude urat ce e drept.. eu am schimbat..lant si intinzator.. face ceva zgomot la inceput vreo 10 secunde cand pornea asa.. In fine. Daca e lantu treaba nu e prea buna.. adik ori e rupt si bate o bucata .. ori intinzatorul s-a slabit si acum lantul bate cu totul intr-o camasha ceva. Eu as zice ca nu prea mai e de mers cu masina..pana nu rezolvi (Parere personala)
     
  2. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
  3. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    salut

    scuze ca intervin dar care furtun l-ai obturat ca maintereseaza si pe mine
    am un motur identic cu al tau si imi curgea groaznic ulei din el. am gasit un furtun care pare ca vine de la baia de ulei si care are un cot din plastic care era crapat. l-am schimbat cu unul din plastic de la canalizare de 32 si ungi de 76 grade potriveste la fix dar binenteles ca voi cauta original. tot asa am avut ulei in galerie si ma gandesc ca poate rezolv si problema asta. id messenger: dariusddj
    meci deocamdata
     
  4. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    salut

    pozitia 14 ai reparat-o ? furtunul pe care l-a obturat saby69 si eu l-am lasat liber cu un filtru pleaca din teul 11 spre sistemul de vacuum si galeria de admisie,teul 11 are 4 gauri,in una intra 14 tau, a 2-a se duce in furtunul mare de admisie 10 pe unde mai ajunge si acolo ulei dar mai putin( eu am gasit doar un pic umed),inca una cu care intra el in capacul superior si mai ramane una mica in jos in care se infige furtunasul mic de vacuum.
    si aum o intrebare pt.toata lumea: de ce dupa 2005 au schimbat codul la teul 11 din "06B103235G" in "06B103235Q" si la pozitia 14 din "06B103211E" in "06B103211H" ? nu cumva s-au gandit sa mai imbunatateasca cumva acest sistem de recirculare gaze ? am vazut pe un alt topic o trimitere catre un site rusesc unde se discuta mult despre acest aspect al consumului de ulei si din cate am priceput pe acolo ei s-au apucat sa schimbe aceste piese cu codurile noi. ma gandeam sa incerc si eu daca nu da rezultate asa cu furtunasul scos afara.
     
  5. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Azi am comandat "T" -ul cu codul 06B 103 235 Q si mai am in portbagaj un "T" nou nout cu codul 06B 103 235 G si am sa postez aici pe forum diferentele, daca exista... Daca nu, atunci ma aleg cu 2 piese identice dar cu coduri diferite pe care am sa le scot la vanzare aici pe forum!
     
  6. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Sper sa te ajute, de fapt sa ne ajute pe toti,ca alte modificari nu vad deocamdata sa mai facem.Eu am vazut ceva poze ( dar nu mai stiu unde ) si cu interiorul la cele doua T-uri si parca era o diferenta intre ele,poate ne explici tu mai bine.Zi-ne si noua pretul la T-ul nou.
    Am gasit pozele.
     
    Ultima editare: 26 Mar 2010
  7. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Diferenta este de vreo 3 - 4 lei, revin pe joi cu pozele! Maine ridic joja si va tin la curent cu consumul de ulei! Azi am bagat un drum de vreo 20 km, putin mai in forta (210 km/h constant) si parca masina merge mai ok... Sper sa dispara cat mai repede uleiul din admisie!!
     
  8. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Aveti careva montat GPL? Stiu ca nu are legatura cu subiectul dar atunci cand mi-au montat GPL au schimbat si furtunul 14 care era crapat si mi-au spus ca curge ulei pe undeva. Mai astept vesti de la voi
     
  9. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Salut, cat te-a costat GPL-ul si ce fel este ? Poti sa ne spui ?
     
  10. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    gpl

    M-a costat 2600 lei cu tot cu montaj. Vaporizatorul estye marini, injectoarele nu stiu exact o sa ma uit in carte dar acuma nu e la mine, calculatorul e stag 300, si butelia e ceva turceasca cred. E o combinatie foarte buna facute de cel care monteaza
     
  11. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Nu aveti careva cartea tehnica? m-ar interesa codul cotului care este rupt
     
  12. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Ok,multumim de informatie.Daca citesti un pic mai sus vezi si codurile.
     
  13. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    codul este 06B 103 211 J acest tub si eu l-am inlocuit acum 4-5 luni m-am chinuit putin la fixarea agrafei 16
     
  14. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    ala este un teu dar pe mine ma intereseaza cotul de sub galeria de admisie care vine de undeva de jos, in spatele motorului
     
  15. rammirez500 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Benzin
    Semichiuloasa 2.0 BENZINA ALT 2002

    Am fost la service, si mecanicul mi-a zis ca trebuie sa demonteze si sa reetanseze semichiuloasa. Asta mi-a spus la telefon. Stie cineva ce este mai exact sau poate sa imi dea mai multe detalii despre aceasta problema. daca merg cu ea asa..?
     
  16. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Semichiuloasa

    Salut,dupa suna denumireaeste partea superioara a chiuloase care la acest model este impartita in doua.Este o operatie destul de complicata si cy multe de desfacut,mai cere o parere intii.
     
  17. rammirez500 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Benzin
    Mda .. cei de la ausburg mi-au zis. Stiu ca sunt multe de desfacut, figureaza cu 10 ore de manopera.
    Problema mea e alta, Ma cam feresc sa desfac, sa nu dau din una in alta.
    Ceea ce nu am inteles eu, ce se intampla daca nu e e etansata, intra ulei in admisie, intra ulei in evacuare?
    Intradevar tot timpul am ulei pe teava de esapament
     
  18. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    dar care este problema de ti-a zis mecanicul ca trebuie sa reetanseze ?
    Cum se manifesta masina?
     
  19. rammirez500 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Benzin
    Pai tocmai asta este, nu mi-a zis de ce... mi-a zis doar ca altfel vor fi probleme. Ideea e ca eu nu pot sa vad daca ei vor desface sau nu acolo. Eu am o problema, trebuie reetansat capacu de la tacheti, pe undeva masticul pus tot de ei, are o scapare si pierde ulei. Si acuma au venit cu povestea asta, care per ansamblu se duce undeva spre 13 mil. Maine am sa ma duc la un alt service sa cer o a doua parere.
     
    leonanutei apreciază asta.
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Cred ca zici de garnitura de la capacul motor, nu? Si eu am schimbat-o ca incepuse sa curga ulei pe toata lungimea ei, dar vezi ca nu are mastic. La acest model nu se pune mastic. Garnitura a fost 50 lei, originala de la reprezentanta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta