1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul Common Rail 1.6 - 2.0 diesel la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lowdeept, 6 Mar 2014.

  1. AndreiFrz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI (CFFB), 140cp, 2011
    Are 150k, la 210 trebuie schimbata. Ma gandesc ca ar fi cureaua de accesori , vreo rola mai jucausa ceva..
    O sa merg zilele astea cu ea la doctor
     
  2. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Salut Andrei, aceeasi problema am postat si eu cateva postari mai sus, sunetul de la tine seamana cu ce am eu, deocamdata suspectez acelasi lucru: cureaua de accesorii sau o rola, cum zici si tu. Te rog sa ne zici ce afli de la doctor.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu verificati si voi in felul asta mentionat mai jos, scris de mine de zeci de ori pe forum ?

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
  4. AndreiFrz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI (CFFB), 140cp, 2011
    Pt ca nu ne pricepem? :)
     
    Johannz apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai mergeti la cineva care se pricepe. :)
     
    Johannz apreciază asta.
  6. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Am si eu o problema....azi mi s-a oprit motorul in mers,si nu mai vrea sa porneasca,am facut o diagnoza dar nu imi da nici o eroare,masina este un audi a3 motor cbab 2.0 tdi
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la mecanic bun. Pot fi zeci de cauze.
     
  8. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Am curatat recent egr si clapeta de acceleratie....poate fi o cauza? le-am testat si se deschid inchid
     
  9. Bogdan-Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti/Ilfov
    Masina:
    Audi A1, 1.6 tdi 2012 (CAYB)
    Salutare Andrei!
    Eu am un Audi A1 1.6 tdi, si am acelasi sunet (am dat cureaua de accesorii jos banuind ca e de acolo si am pornit motorul insa zgomotul inca era prezent- mecanicul banuind ca ar putea fi de la distributie in cazul asta). Masina are 103k km, si in carte imi recomanda sa schimb distributia la 210k..ma gandeam ca n-ar fi de acolo totusi.. La tine care a fost problema/sursa acestui scartait/sunet?
    Multumesc anticipat!
     
  10. Bogdan-Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti/Ilfov
    Masina:
    Audi A1, 1.6 tdi 2012 (CAYB)
    Revin cu un raspuns..poate ajuta pe cineva. Ieri am schimbat distributia. A disparut zgomotul. Se pare ca pompa de apa curgea un pic incat sa ajunga antigel la curea/role.. pe curea si in zona distributiei era foarte mult praf maroniu(probabil de la curea). Cureaua nu arata rau(la cei 103 km teoretici ai masinii), era Dayco originala VW/Audi. Kitul montat de mine a fost Contitech (role Ina Slovakia, curea made in Brasil)+ pompa apa Hepu made in Germany.
    Cum spuneam, zgomotul de scartait a disparut, INSA mi-a aparut o bataie la motor pe care n-o aveam..o bataie de injector probabil. Din ce-am mai citit, mecanicul ar fi trebuit sa puna VCDS-ul pe masina (pt. reglare avans daca nu gresesc?) dupa schimbul distributiei (ceea ce n-a facut)..eu i-am sugerat insa mi-a spus ca-i pusa la punct si ca n-are ce sa faca cu VCDS-ul.
    Se poate face ceva in sensul asta, sa ma ingrijorez pt acea bataie (el banuia ca ar fi un tachet, dar mie mi se pare ca suna mai degraba a injector)? Masina a parut ca accelereaza si merge ok pt cei cativa km facuti dupa schimbul distributiei..
    Are cineva o idee de la ce-ar fi putut aparea acea bataie?
     
  11. Florin.C

    Florin.C 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A3, CBAA, 2010
    Salutare,
    Detin un audi A3 2010 motor cbaa euro 5 si am o problema pe care pana acum nimeni nu i-a dat de cap. Masina scoate fum negru, nu foarte mult dar scoate. Nu am nimic aprins in bord, nu se aude nimic suspect la motor, nu am probleme cu pornirea la rece sau la cald, nu intrerupe, trage bine, nicio alta anomalie...si totusi scoate fum dar nu mereu. Cateodata scoate fum si aproape de relanti, nu neaparat in turatie. Are schimbate recent, distributie oem, toate filtrele si uleiul si nu stiu ce sa-i mai fac. Temerea este pt faptul ca o sa-mi infunde pdf-ul si nu e deloc in regula. Voi ati mai auzit sau patit asa ceva?
     
  12. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da. Atunci cind injectoarele "scapa" mai multa motorina.. asa se comporta. Trebuie sa iei prin eliminare toate celelalte cauze. Fa-i o diagnoza, verifica debitmetru sa citeasca corect, log la presiunea facuta de turbina, sistemul de admisie sa nu aibe pierderi. Bafta !

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
  13. Florin.C

    Florin.C 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A3, CBAA, 2010
    Merci pt raspuns. Azi am fost programat cu reprezentanta vw din oras si nu mi-au gasit nicio anomalie, totul in parametrii normali de functionare....ai totusi masina scoate fum, ei spunand ca e ceva normal... Nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa-i fac daca nici reprezentanta nu-i da de cap...
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ai dpf-ul fisurat/crapat/spart/anulat ,de aici tevile de esapament afumate
     
  15. Florin.C

    Florin.C 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A3, CBAA, 2010
    Nu exista asa ceva, nu e nimic fisurat, spart, etc, a fost ridicata pe elevator si pe dedesubt e totul ca nou.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Si tevile de esapament de ce sunt negre ?
    CBAB ,E5,are tevile curate ,impecabile, daca dpf-ul este intreg.
     
    SebastianArmeanu și romy.b apreciază asta.
  17. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Probabil este afectat "fagurele" din interiorul dpf-ului si are scapari de fum/funingine,asta in cazul in care esti sigur ca nu s-a intervenit niciodata asupra lui.Si la 1.9tdi bls E4 cu dpf in toate mintile tevile sunt curate.
     
  18. Daio

    Daio 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2019
    Locație:
    Ladenburg
    Masina:
    A3 8p 2.0 TDI (CBAB) 2009
    Aceiasi problema o am si eu. Nu da nici o eroare de cod pe tester. Multi "mecanici" au dat vina pe senzori. Am schimbat toti senzorii (MAP, MAF, differential sensor pressure) si tot la fel facea. Am fost la reprezentanta Audi in Germania si mi-au zis ca e turbo defect dar eu banuiesc ca este acel vacuum electronic (actuator) de pe turbina. L-am comandat si trebuie sa il primesc. O sa merg la cineva sa il calibreze pe turbina si sa il monteze iar daca se rezolva problema o sa va spun.
     
  19. Eugen2218 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2020
    Locație:
    Hemel Hampstead
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2009 140HP COD motor CBAB
    Salut
    In caz ca nu va-ti saturat de pompa de inalte, am si eu o poveste pentru voi tot despre ea care incet, incet imi mananca nervi si linistea.
    Short story: Actori principali AUDI A3 8P1 2.0 TDI CBAB cod motor, an 2009 si bolovanul (eu)
    Am masina de 2 ani si a fost (si este, sper) o masina buna, pana cand m-am decis sa fac un drum UK-RO si intors.
    Am plecat din Anglia linistit, am ajuns cu chiu cu vai aproape de Nadlac sa trec vama, cand dintr-o data inceput sa-mi vibreze ca nebuna. Am oprit-o si pornit-o din nou, totul bine si frumos, isi revenise vreo 2 km, dupa care acelasi simptom.
    Ajung in Arad cu morcovul adanc unde nu bate soarele, chem un mecanic recomandat de cineva, vine omu cu tester, nimic no error. Dupa, imi spune ca s-a mai intalnit cu situatii dastea si sa schimb pompa din rezervor.
    Bun, zis si facut schimb pompa care m-a costat undeva la 500 lei nou nouta. La cateva zile (dupa ce am schimbat pompa) prin drumurile de Romania, incepe un "zumzait" din partea stanga a motorului undeva langa vasul unde se pune antigel.
    Ajung cu ea in UK si ma duc la service cu acelas zgomot care se aude mai tare din masina decat de afara. Am uitat sa mentionez ca si bujiile mi s-au aprins de cateva ori, plus mi-a aparut semnul la filtru de particule, desi ii facusem o regenerare fortata.
    Schimb piesa (Electric inline fuel pump-VAG DIESEL,asa se numeste piesa) de unde se auzea zgomotul, in speranta ca e stricata si evident bujiile care se tot aprinsesera. Intradevar una din buji era arsa, celelate 3 erau ok. Plec din service bucuros ca problema e rezolvata, cand dintr-o data, acelasi zgomot care ma bantuie de 2 saptamani incoace.
    Azi merg din nou la acelas service in drum spre service din nou bujiile schimbate acum 2 zile mi se aprind, iar masina nu mai trage si nu mai merge turata peste 3000 de Rpm cand este in viteze (mergeam cu treapta a patra la 3000 Rpm cu pedala la podea si nu se mai ducea) si check engine se aprinsese.
    Are rost sa schimb pompa de inalte, care noua e 500 £ire plus manopera vreo 180 Lire ?
    Am avut si urmatoarele Erori:

    P0087 Rail presiune combustibil Valoare neplauzibila
    P1065 Reglare presiune combustibil Diferenta de reglare.
    Acum, se pune intrebarea; incotro sa o apuc, ce sa schimb sau ce nu, ca m-a zapacit masina asta.

    P.S.:

    Masina trage ok, pana merg putin mai agresiv cu ea, adica schimbat vitezele la 3000 Rpm sau dupa 3000.
    Cand incepe sa o ia aiurea, se aprinde martoru la buji si numai trage peste 3000 Rpm. O repornesc si merge ceas.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu ai inceput prin inlocuirea senzorului de presiune combustil ?
     

Distribuie pagina asta