1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A4 B9 Red TFSI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Danny90, 14 Mar 2018.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    De ce spui asta Andrei, ambele sunt acum turbocharged. Iar la plecare e vorba de cuplu și de etajarea pe plaja de putere, vs reacția șoferului sau modul launch.
    E normal ca o masina stoc sa aibe probleme

    Generația ta de S4 B8.5 fiind supercharged are alt cuplu și un alt demaraj...
    Mie îmi vine a crede fără doar și poate ganditi-va ce făceau S3 urile tot turbocharged și la ce valori se puteau urca.
    Iar dacă intri pe heavy mods adica turbo upgrade atunci acest 2.0 va deveni track ready car.

    Are potențial destul fiind quattro , depinde de tunner eu unul as apela la MRC pt ca sunt by far the best pe benzinare

    Here's why



    Cred ca deja gândim prea mult cu 400CP ești în liga RS4 urilor :))

    Si nu...nu vrem sa facem de rușine un RS

    Un simplu stage 1 va fi suficient pt colegul nostru



    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    bobalex18 și DonDoneL apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ce fain a pus puterea jos skoda, jos palarie, o diferenta enorma!
    Super masina si foarte dotata, culoarea este si ea una de exceptie. Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute cu ea si cei dragi!
     
    Danny90 și Cata_ADC apreciază asta.
  3. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Multumesc Dooster. Asemenea si tie si masinutei tale.
    Voi merge luni la cei de la ProWrap Constanta sa ma interesez de foliile pentru geamuri, costuri si durata. Nu as vrea sa imi dea geamurile jos, adica sa demonteze ceva, dar cei de acolo par profesionisti si nu cred ca va fi cazul. Au un pachet de folie de protectie caroserie la 750 euro, care include capota, bara fata, aripi, faruri, praguri si bara spate. Ma intreb daca nu e mult, ca si costuri, dar voi vedea pe parcurs.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    E cam mult
    La Bv eu am pus mult mai ok ca și preț
    De ce va speriați de datul jos al geamurilor?
    E o prostie sincer dacă oamenii aia fac zilnic asta e floare la ureche

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Pai, e posibil sa ajung pe la brasov dupa ce o inmatriculez, si poate ne gasim daca esti de acolo, si ma indrumi sa merg sa o "infoliez" sau in bucuresti daca stiti un loc bun si accesibil ca pret, dati'mi de veste si pot face un drum rapid
     
  6. Alexandru Bârbu

    Alexandru Bârbu 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi rs4
    Depinde de ce buget ai. Sunt foarte multe service-URI in București care aplica folie și fără sa îți dea jos geamurile. Care înfoliaza masini și sunt știuți ca profi. Tine de tine ce vrei sa faci.
     
  7. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Ma gândeam undeva la 500 de euro sa mă încadrez cu folii pe geamurile laterale spate si luneta si cu folia de protectie pe capota, faruri, bara fata, aripi si praguri
     
    Cata_ADC și DonDoneL apreciază asta.
  8. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Am revenit pe forum ca sa mai sterg praful putin de pe acest topic, si sa scriu romane, ca s-au adunat multe din martie si pana acum. Intre timp masina a primit folii de 5% pe geamurile laterale spate si luneta, anvelope noi de vara la 3 luni dupa ce am luat-o, in rest a primit multa benzina si multi km, poze si rasfat prin faptul ca a stat mai mereu curata si ingrijita. Am avut probleme cu ea din cauza "dragei" mele femele husky care mi-a ros cablajul de la un senzor de pe bascula stanga-spate (caine mecanic) si din cauza carora nu mai mergeau luminile adaptive. La audi imi cereau aproximativ 10 milioane pe treaba asta, am rezolvat cu doua, la un amic tot cu audi, din apropiere, meserias omul,mi-a remufat si anulat eroarea, merge brici. Au urmat placutele la schimbat, schimbate in reprezentanta, gaura de 23 de milioane si mai recent, revizia, nefacuta la audi din lipsa de buget, tot la acel prieten. Am lovit un caine din neatenția mea, daca nu struneam caii inainte, l'as fi evitat, dar nu a patit nimic cainele, a fugit imediat, bara doar jos sa crapat in zona plasticelor de la grila. Am schimbat grilele pe Casco, am vospit bara ca era zgariata dedesubt de la o bordura, (deh, pana m-am obișnuit cu garda la sol si dimensiunea ei am mai atins bara, jantele la bordura, nimic grav) Am scos masina, undeva la ora 5 seara, dupa o saptamana de stat in service si m-am bucurat de ea doar pana la 9, cand am fost lovit de un nene cu un matiz, in sensul giratoriu. A vrut sa opreasca sa imi acorde prioritate dar intre timp s-a razgandit si a accelerat, la 61 de ani mai incurci pedalele. Usa si aripa dreapta fata, indoite, a întrat fix intre ele, a strambat si stalpul putin, si am ramas 3 saptamani cu masina asa (neavand probleme sa circul, numai ca usa era cracanata sus, cam 5cm si la ploi mai serioase, carpe indesate ca sa nu ploua in masina, la fel si cand o spalam) asteptand piesele, usa si aripa, sa vina...si iar doua saptamani de stat la reparat. Acum e bine, dar tot cineva in parcare nu a avut loc de ea si mi-a luat niste vopsea de pe bara fata, pe coltul de la senzorii acc si nu am rabdare sa o bag iar in service, ca nu se vede tare si vreau sa ma bucur de ea.

    Webp.net-resizeimage.jpg 43648596_1885992738144587_2538366684578709504_n.jpg Webp.net-resizeimage (2).jpg Webp.net-resizeimage (1).jpg Webp.net-resizeimage (3).jpg
     
    arazvan2002 și mirceacml apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Foarte urate momente ai avut in ultimul timp! Imi amintesc entuziasmul cand cautai sa o cumperi... dar acum dupa toate cele intamplate, nu stiu cum privesti lucrurile. Vad ca esti optimist... si asta este bine!

    Cu folia la exterior ce ai mai facut? Cred ca multe dintre intamplari ar fi lasat urme indiferent daca era sau nu. Eu am vrut sa pun folie ceramica pe bara fata/spate, capota, faruri si aripi fata... cu 1500 euro. Pana la urma am spus PASS... prefer sa o infoliez toata (tot asa vreau alta culoare decat negrul de acum) sau sa o vopsec cand este nevoie.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  10. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Nu i-am mai pus folie tot din lipsa bugetului, sper sa fie bine de acum incolo, fara incidente. Mai am mici urme pe capota de la pietricele, urme pe care le-aș fi evitat daca aveam folie. Traiasca Casco pana atunci.
     
  11. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Cum te împaci cu motorizarea? Cati km ai facut? Consum?
     
  12. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    De cand am luat-o am facut cam 28000 km, motorizarea e super dar si mananca, cand vrei putere, iti asumi si consumul, dar si daca vreau sa merg usor cu ea, e ok, mers liniștit 110-120,media e 7-8 %, si daca merg tare 13-14%, nu ma plang, stiam in ce ma bag de la inceput, astept zapada pentru quattro
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exact ! Nu exista folie/protectie mai buna ! :)

    Consumul de ulei cum este... discret sau visibil ?
     
  14. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Consumul de ulei, pai, de la ultimul schimb, adica 11.000 km, mi-a cerut un litru zilele trecute. Nu stiu ce sa zic daca e mult sau nu
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este mai mult decat acceptabil! Eu de peste 20 de ani nu completez 1ml intre schimburi, dar as trai linistit cu 1 litru la 10k. Eram curios daca este mit sau adevar consumul de ulei dupa 2015...
     
    NonoGe apreciază asta.
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Danny90 Masina se prezinta fantastic in continuare in ciuda peripetiilor avute. Pe parte de consum ma asteptam sa stai mai bine, cam asa ia si masina mea desi este motorul ceva mai mare insa "we calculate our consumption in smiles per gallon"
    Sa o porti cu drag in continuare!
     
    Chriss_Deejay, Cosmin ZKG și bobalex18 apreciază asta.
  17. Danny90

    Danny90 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    AUDI A4 B9 8W - S line - 2.0 Tfsi 252 cp (CYRB CYMC)
    Multumesc Stefan, asemenea, iar consumul da, nu e cea mai economa mașina. Evit aglomeratia si orele de varf de obicei :))
     
  18. Lucian08

    Lucian08 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5, 2.0tfsi 252cp quattro, 2018 EX:A5, 2.0tdi, 2014
    Salutare,
    Am achizitionat si eu un A5 cu motorizarea aceasta, are 20.000 km si as dori sa-i fac revizia, dar am auzit ca se baga ulei 0w20 special facut pentru motorul acesta. Tu ce ulei ai bagat la revizii ?
    Eu la connsum am stau destul de ok, am venit din germania cu 7,2 % viteza medie 100 km/h iar pe oras am vazut 12-14 %. Per total sunt multumit de ea, e tot rosie :)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai mai multe uleiuri cu diverse vascozitati ce au norma agreata de constructor.

    Poti pune si 0w30, 0w40, 5w30, 5w40.

    Daca vrei sa mergi strict pe ce vinde reprezentanta acum, este alegerea ta.
     

Distribuie pagina asta