1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello to you all ! :-)
    De mult timp va "urmaresc" insa abia acum am prins si putin curaj sa va prezint bestia mea. :D
    Este vorba, dupa cum si in titlu, despre al meu Audi A4 B6 - 1.8T AVJ.

    Dotari initiale (peste cele standard):
    Interior
    - Sistem Audio Bose
    - Navigation plus (RNS-D)
    - CD Changer (7A2)
    - Multi-function display/onboard computer with check control (9Q4)
    - Radio-controlled clock (U2A)
    - Decorative inserts, burrwalnut (5MG)
    - Cruise Control
    - Schimbator/frana de mana/volan imbracate in piele
    - Volan multifunctional
    - Trapa
    - Ambient light
    - Incalzire in scaune

    Exterior:

    - Suspensie sport (1BE)
    - Diuze spalare parbriz incalzite

    Este in posesia mea din Martie 2013 si, da, stiu, mi-a luat cam mult timp sa o prezint ! :-))
    Cateva poze de pe la inceputuri:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ce modificari au aparut ulterior:
    Intretinere/mecanica/exterior:
    - Inlocuire turbo (de vreo doua ori); Parca si acum regret ca nu am trecut la K04 sau macar un K03S ...but, anyways...
    - Schimbat garnitura de chiuloasa + all inclusive (garnituri, distributie, etc) - toate astea din cauza pompei de apa care a murit subit;
    - Inlocuit bielete stabilizatoare fata/spate (cu Lemforder)
    - Inlocuit brate fata, luna trecuta (cu Lemforder)
    - Inlocuit amortizoare -> M-am convertit la Bilstein B8 sprint, in urma multor discutii cu @lowlife. Ii multumesc pe aceasta cale !!! :D
    PS: in setupul actual se comporta de vis
    - Schimbat bobine de inductie (evident) + Bujii NGK Iridium
    - Convertit la GPL (...yeah, I know...)
    - Eliminat toba intermediara -> suna putin mai ... altfel. :))
    - Am schimbat iluminarea la numar cu lampi LED OEM;
    - LED pozitii fata;
    - Cred ca mai sunt si altele dar nu imi amintesc acum ...

    Interior/mods/mofturi:
    -
    Adaugare subwoofer bandpass, dual 12`` (2x300w RMS) + amp Kenwood KAC 9015D - 900W RMS/2 Ohm
    - Schimbat difuzoare BOSE cu dif-uri Crunch Gravity - GTX-6.2C 120W rms
    - Ultra necesar: schimbat statie BOSE cu statie Crunch Crunch GPX-1000.4 - 4 x 75Wrms/4Ohm - Nu este chiar suficienta dar ...it does the job.
    - Din cauza de ... sunet -> adaugat condensator 1.5F (nu imi amintesc ce marca)
    - Odata cu schimbarea sunetului am insonorizat si usile ... si brusc, s-a facut liniste in masina iar sunetul este mai aproape de ceea ce trebuie (inca nu sunt hotarat daca sa adaug si un procesor de sunet);
    - Schimbat RNS-D cu RNS-E MkII -> totally different thing !!
    - Adaugare Bluetooth -> din pacate nu este OEM dar isi face treaba si se aude foarte bine;
    - Schimbat iluminare interioara -> convertit la LED
    - Adaugare pedale (cover) S4 - sper sa nu gresesc;
    - Mici detalii ca : inlocuit switch-uri window-lifter, mirror, etc -> dadeau semne de oboseala



    Planuri de viitor:
    - Vopsire partiala/integrala -> mici urme de rugina pe usile din fata/vopsea sarita pe capota
    - Schimbat injectoare GPL cu HANA
    - Schimbare intercooler : SMIC to FMIC (tot lowlife e vinovat)
    - Schimbare lupe OEM cu Morimoto Mini H1
    - TBD. :)
    Cam atat ...

    Am pus si cateva poze...
    Nu sariti/nu certati .. nici pana acum nu i-am facut un photo-session adevarat. :-(

    Njoy ! :D

    2015-09-05 19.09.41-2.jpg 2015-03-15 20.10.53.jpg 2014-12-06 14.25.31.jpg
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 14 Apr 2016
    AlexPTB, AlexGB, Reviver și alți 5 apreciază asta.
  2. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    In Februarie/Martie 2013 am luat-o si eu pe a mea :)
    Pedalele sunt de RS4 - adica de RS4 am eu si arata identic. Din pacate cred ca pedala moarta nu se gaseste separat - http://shop.ahw-shop.de/audi-teile/...kraeder-schaltknaeufe-pedale-und-fussstuetzen.
    De ce ai inlocuit turbina de 2 ori - adica esti la a 3-a?! un K03s a luat cineva din Germania cu 2500lei. Am si eu una pe masina donatoare, daca o pun la mine iti zic ce diferente sunt fata de stock.

    Te incurajez sa schimbi cat mai repede lupele stock cu Morimoto Mini H1, la fel si scaunele stock cu unele S-line. La FMIC e destul de putin spatiu si nu cred ca merita daca n-ai planuri mari, un compromis plug and play si OK ca functionalitate ar fi sistemul cu 2 SMIC-uri de pe 1.8T BEX (poate si 2.5tdi).
    Ce as mai zice sa faci ar fi upgrade de frane, presupun ca ai frane de bicicleta cum am avut eu: 288mm/254mm. Cele de 312mm sunt ieftinele si pe toate drumurile, ar mai fi cele de B7 care sunt mai rare si scumpe, dar dupa mine merita :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello !
    Conversia pentru lupe este ongoing .. trebuie doar sa construiesc adaptoarele pentru a le monta in faruri.

    Turbina .. eh, prima oara am schimbat-o din motive de batranete. Am inlocuit-o cu una noua produsa de BTS, daca imi amintesc bine.
    Din pacate a cedat dupa nici 2000km => demontat + trimis la garantie + nervi + stres + o luna de asteptare = primit banii inapoi.
    A treia este de fapt cea originala dar reconditionata la Cluj, nu imi amintesc exact cum se numesc cei care au facut asta.
    De la reconditionare si pana in prezent am peste 20k km si totul este ok.

    PS: am mai pus ceva poze. :D
     

    Fișiere atașate:

  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Doar acolo ai insonorizat sau ai lipit si pe interiorul usii ceva?
    Pentru lupe iti recomand sa faci adaptoare dintr-o tabla, eventual de aluminiu sa fie mai usor de prelucrat. Eu am facut vreo 2 serii din lexan si se topeau. Am rezolvat la fix cu aluminiu.
     
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Peste tot ! :-))
    Si in interior dar si sub spuma care se vede cat si pe faţa de uşă.
    Trebuie sa execut operatiunea si la portbagaj, sa elimin si de acolo zgomotele/zornaielile aparute de la sub...

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poate vei detalia mai mult aceasta operațiune de insonorizare, dacă ai timp.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  7. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    La portiere am procedat in felul urmator:
    Step 1:
    - demontat fata de usa, cu mare grija la clipsurile de prindere care se pot rupe fff usor, trust me ! :))
    - demontat motor window-lifter (cu ECU-ul aferent)
    - demontat insonorizarea de fabrica;
    Step 2:
    - Se ia o rola de aluband ... si, da, aluband din ala folosit la tigla metalica - are aceeasi compozitie ca cel vandut de STP/etc doar ca este nitel mai subtire
    - se aplica pe interiorul usii -> inainte trebuie curatata foarte bine tabla; daca are chiar si putin praf, sunt sanse sa nu se lipeasca bine
    • personal, am nu am folosit strat uniform/continuu, ci am aplicat in fasii verticale/orizontale si in strat dublu chiar in spatele difuzoarelor, pentru a atenua si mai bine vibratiile
    - Apoi, am aplicat in strat continuu, pe partea dinspre fata interioara a usii, pentru a forma .. un fel de incinta, sau, cel putin de a forma un perete intre fata difuzorului si spatele lui.
    - Montat difuzor
    - Montat motor window-lifter
    - Masurat dimensiuni pentru spuma autoadeziva
    link: http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Standartplast/STP-SPL04---Folie/ (sper sa nu se considere reclama)
    - Lipit folia
    - Pe interiorul fetei de usa am lipit, in puncte esentiale (nu am poze, din pacate), cateva fasii de aluband, tot pentru rigidizare;
    - Ultimul pas: cablat totul la loc si montat fata de usa;

    Rezultatul: sunetul este mult mai precis, volumul a crescut pentru ca nu mai sunt asa de multe pierderi, nu mai sunt alte zgomote/zornaieli/vibratii .. si, in plus, sound stage-ul este net superior.

    Am pus si cateva poze din ziua cu pricina. :))
     

    Fișiere atașate:

    arazvan2002 și Alex alex apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    239.999 :-)
    Am trecut la Ravenol VSI 5W40.
    Ca si impresii, dupa ~3000km, in care am condus in toate felurile posibile :undwech:, nivelul este tot acolo, sa vedem care este consumul dupa 5000km.
     

    Fișiere atașate:

  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    New toys. :yahoo:
     

    Fișiere atașate:

  11. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Hopa! cat duc astea? de fapt, stai, tu ai soft la masina? :)

    Ma bucur ca ii prieste cu Ravenol :) ai mai facut km, s-a schimbat ceva? sa zici cum se prezinta cand il dai jos te rog.

    PS: pt proiecte 1.8T cu GPL poti trage un ochi pe http://gregor10.pl/. Daca chiar te pasioneaza, poti sa te uiti chiar pe http://a4-klub.pl/index.php?/forum/73-b6-a4s4/. Nu stiu la noi daca are cine sa-l regleze.. sau o fi destul de destept sa copieze harta de benzina. Polonezii am inteles ca injecteaza si ceva GPL in ture si mai castiga putin asa.
     
  12. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hehe.
    Inca nu am soft de la Ginel ... :-) deci, pot sa spun ca nu am soft.
    M-ai omorat cu linkurile alea ! :))
    Noile injectoare de GPL merg pana la 240 cp (60cp/cilindru) iar in privinta reglajului am sa ma ocup chiar eu ...
    Pana acum nu am fost multumit de nici o firma care se ocupa cu GPL. Toti se grabesc sa iti ia banii si nu au rabdare sa faca treaba profi.
    Asa ca, la un an dupa ce am montat instalatia GPL, am achizitionat si o interfata si cu rabdare, multa, lucrurile au iesit bine. :)
     
    lowlife apreciază asta.
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Out with the old ...
    IMAG6254.jpg
    In with the new :):):)
    IMAG6255.jpg IMAG6256.jpg
    New, high flow, LPG filter:
    IMAG6257.jpg

    Acum trage liniar pe toata plaja de turatie, nu mai sunt intreruperi iar reglajul a mers super-smooth. :D
     
    lowlife apreciază asta.
  14. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hello all,
    Azi au sosit si lupele morimoto impreuna cu kit-ul xenon.
    Sper ca in weekend sa le urc pe masina. :):):)
     

    Fișiere atașate:

  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fă-le flanșe adaptoare din tabla nu de plastic. Nu ai treaba apoi. Fa rost de un dremel sa poți decupa tabla. Rezultatul va merita efortul. Par sa fie proiectoare model mai vechi. Acum au apărut unele 7.1 cu o oglinda ce are o alta forma. Spor la treaba!

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Da, din tabla de aluminiu vreau sa construiesc flansele.
    Sincer, nu sunt stantate morimoto ... si nici nu stiu ce sa mai zic pentru ca exista atatea variante produse de te miri cine prin China ...
    Oricum, lumina va fi mai buna cu siguranta faţă de halogenele stock. :-)

    Ps: stiu clar ca al meu este ceva mai vechi insa nu stiu daca e 6.0/6.1/5.0.
    Partea de prindere a lentilei este din metal. La 7.1 au schimbat si partea de actuator.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 12 Mai 2016
  17. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Va fi diferenta ca intre noapte si zi :) spor!
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  18. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Frumoasa masina si din cate se vede esti foarte dedicat ;)
    Ai spus ca în weekend montezi xenonul, vrem poze cu upgrade-ul acuma :yahoo:
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Montat lupe. :-D
    Verdict : cum am putut sa stau fara pana acum ??? :-))

    Problema: trebuie sa reglez farurile, sunt putin prin pomi acum.. :-)

    Ps: in realitate sunt doar albe, nu verzui asa cum se vad in poze.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  20. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Foarte frumos rezultatul. Cumva acela galbui e becul de poziție ? Iar sta superb cu un led acolo
     

Distribuie pagina asta