1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My new A8 D2

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de gavryus, 29 Apr 2013.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    daca ai putea sa faci un scan cu un vcds ne-am putea lamuri mai bine asupra cauzei, asa e cam greu...ce cod motor ai? ca sa vad ce debimetru ti-ar trebui...

    din ce vad in diagrama atat 3.7 cat si 4.2 au aceleasi debitemtru in functie de anul de fabricatie, astfel:

    Engine code AUX (2001 + model year) - 077133471J
    Engine code AKB (2000 model year only) - 077133471G
    Engine code ABZ (up to the 1999 model year) - 077133471D

    la 4.2 e acelasi p/n pentru aceiasi ani.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2015
  2. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Momentan masina e in Suceava la un prieten. L-am rugat sa ii faca un scan astazi cu tester-ul lui si revin cu un screenshot si codul motorului. Nici nu mai stiu ce sa cred acum, pentru ca masina a inceput sa se comporte asa dupa ce am luat-o de la baietii care s-au ocupat de cutie. Mergea putin intrerupt si inainte de a lasa-o la ei din cauza bobinei dar de tras motorul tragea mult mai bine. Acuma nu mai are nicio vlaga, merge tare prost.
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    poate nu au pus bine ceva pe acolo, or fi uitat vreun senzor decuplat...ar trebui oricum sa lamureasca situatia un scan...
     
  4. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    E posibila si varianta asta pentru ca unul decuplat l-am descoperit eu singur, era uitat de ei. E dezastru cu mecanicii de pe la noi, nici nu stii unde sa mai mergi. Astept pana diseara sa vad rezultatul scan-ului. Multumesc de sfaturi!
     
  5. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    A trecut ceva timp de la ultima postare.

    Masina a ajuns in sfarsit in Oslo! S-a comportat bine pe tot parcursul drumului pana aici.
    Inainte de drum m-am mai ocupat putin de ea.
    Am rezolvat problema cauzata pana la urma de debitmetrul de aer, motorul trage bine acum. Schimbat si distributia + pompa de apa, folie pe toate geamurile si un set de capace noi pentru jante pentru ca cele vechi erau uzate.

    Acum sunt in cautarea unor jante pe 19 sau 20, sper sa gasesc ceva ok cat de curand ca astea pe care le am acum nu imi plac deloc.

    Si cateva poze:
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    frumoasa masina, imi e dor de D2-ul meu :). Legat de jante, cred ca nimic nu se potriveste mai bine ca cele pe 20" polisate de pe S8 D2 Final Edition, sau poate cele de pe W12....sfatul meu este nu pui AM-uri.

    Bafta cu ea si la cat mai multi km, ii poate duce fara nicio problema :) .
     
  7. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Mulțumesc, sper sa nu mai am probleme cu ea de acuma. Mai am câteva chestii de rezolvat mai minore dar care îmi stau în cap, în rest totul e ok. Legat de jante, exact pe alea de S8 le am și eu în vizor. Urmăresc aici anunțuri și cum apare ceva sar pe ele.
     
  8. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Imi cer scuze si nu vreau sa fiu absurd dupa ce am citit istoria acestei masini.... Nu are rost sa pomenesc de banii investiti sau mai degraba de sutele de ore de manopera investite in aceasta bijuterie ... Totusi , cand te plictisesti , recomand un 2.2t pe acest sasiu ... pur si simplu face minuni !!!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Glumesti ? Ce sa faci cu 2.2T pe masina asta de 1.7 tone ? Sa spargi turbina la 2 zile ... Tine cont ca cel mai mic motor montat pe modelul asta de A8 a fost 2.8 benzina, care este V6.
    3.7 chiar daca este aspirat, este un V8 potent.
     
  10. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Am investit ce-i drept si bani si timp si o sa mai investesc pana o aduc in stadiul in care doresc eu sa fie insa de schimbat motoare nu ma apuc veci :D
    Sunt multumit de cum se comporta 3.7-le, 2.2t pe sasiul asta mi se pare prea mic plus ca din moment ce el nu a fost montat deloc pe A8 ar presupune o gramada de alte batai de cap care nu merita.

    Ma rezum la modificari care nu sunt atat de costisitoare si care o mentin pe o linie cat mai originala.
     
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
  12. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    "It is a lot of work to fit the RS6 engine and intercoolers and make everything to work."

    No thank you, desi nu mi-ar mai strica ceva cai putere sub capota! :D

    O intrebare: butonul de deschidere al portbagajului(cel din masina sau cel de pe telecomanda) ar trebui sa deschida portbagajul pana sus sau doar sa il deblocheze? La mine acuma doar se deblocheaza, fara sa se deschida de tot. Pe audizine am citit ca nu trebuie sa se deschida de tot dar mi se pare cam ciudat, nu prea isi mai au rostul butoanele alea in cazul asta...
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2015
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este alt sistem de amortizoare cu arcuri care la apasarea butonului sare portbagajul pana sus. Daca vrei poti face retrofit. :)
     
  14. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Trebuia sa ma informez despre chestia asta inainte sa cumpar amortizoare noi, am dat banii degeaba pe ele :banghead: Despre ce amortizoare e vorba totusi? S-au pus si pe D2 sau trebuie luate de la alt model si facute adaptari?

    Merci!
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Uite, ca sa mai savezi timp de cautare, atasez lista codurilor pt retrofit (pt audi A4 B6 si B7):

    -8E5 827 302 H / 8E5 827 301 H - balamalele de B7
    - 4F5 827 665 A x2 - arcurile de pe balamale
    - 8E5 827 249 G x2 - pufferele - se desurubeaza cele vechi si se monteaza acestea noi
    - amortizoarele : 2x 8E5 827 552 K 01S
    - 8E5 971 822 C/ 8E5 971 821 C - capacele de plastic pt balamale

    Spor!
     
  17. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Multumesc tuturor de informatii! O sa incep sa-mi adun piesele, am mai gasit topicuri similare de unde ma pot inspira.
     
  18. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Astazi a avut parte iarasi de ceva atentie. Am fost si am spalat-o ca era cam murdara dupa drumul din Romania. Am comandat si un kit pentru interiorul din piele pentru ca scaunele sunt putin cam lucioase si au nevoie de ceva atentie. Urmeaza sa ma ocup si de partea asta. Pana atunci, cateva poze:
     
  19. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Am nevoie de un sfat. Am gasit aici un set de jante pe 20 la un pret foarte bun, cu tot cu cauciucuri insa una din ele e fisurata si trebuie sudata. Ce ma sfatuiti? Sa le iau asa si sa le pun eu la punct sau sa imi vad de treaba si sa mai astept. Tot astept un set de S8 dar vad ca intarzie sa apara.
    Atasez si poze cu jantele in cauza(inclusiv o poza cu cea fisurata):
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta