1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel benzina - indicator in bord - sonda litrometrica la A3 8L - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de tedulus, 29 Mai 2009.

  1. valiv

    valiv 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    A3 1.9 tdi 2003
    salutare.intervin si eu in discutia voastra de afisajul carburantului.cred ca aproape toate au problema asta.eu am un a3 1.9 tdi din 2003 si am aceasta problema.problema este din bord ceasul de bord mai exact.
     
  2. cristy_4speed

    cristy_4speed 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi S3 8L 1.8T quattro
    din fericire la mine a fost litrometrul!!!! l-am schimbat si nu am mai avut treaba cu ea de atunci
     
  3. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    Am si eu o nelamurire, la mine cand fac plinul imi apare o eroare ca fuel sensor short to ground si imi arata ca e gol total rezervorul (0km) dar dupa cateva minute isi revine si arata plin. Dar daca dau in spate cu masina iarasi arata gol. Presupun ca ceva nu e in regula cu sonda si face un scurt, a mai patit cineva asta? inca nu am avut ocazia sa desfac sonda ca am citit ca trebuie inlocuit ceva garnitura daca desfac la rezervor ca sa nu imi miroase dupa montaj a benzina toata masina.
     
  4. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Va salut!
    Am un A3 8L 1.6 din 2002 si de ceva timp acul de la benzina imi arata peste full sau gol.
    Cand pornesc masina imi arata gol si dupa cateva minute arata peste full.
    Sa fie din ceasuri sau sonda?
     
  5. Alioaca

    Alioaca 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2013
    Locație:
    recea
    Masina:
    audi a3 1.6 1998
    Salut,
    Am si eu un audi A3 1.6 1997. Stie careva cand se apinde pompa in bord cam cati km mai pot parcurge, nu are computear de bord si ma intereseaza sa stiu aproximativ cat mai pot merge cu ea asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Apr 2013
  6. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    cam la 5 litrii. 50-70 km depinde ce consum ai.
     
    MariusAndreiD apreciază asta.
  7. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Salut,
    am un A3 1,6 benzina 75 kw din 2001, cod motor AVU.
    De cateva zile am constatat ca indicatorul de consum instant afiseaza 15-18 l/100km chiar si la ralanti. Nu scade sub 15 l/100km nici dupa ce se incalzeste motorul.
    La inceput am crezut ca din cauza ca este motorul rece apare asa mare consum, dar si dupa ce temperatura ajunge la 90 de grade, tot asa indica, indiferent ca motorul e in treapta 1-2 sau la ralanti. Consumul mediu afisat este tot cam pe acolo, aprox 15,5-16,8-17,6.

    Problema a aparut recent, altadata in aceleasi conditii arata cifre mai rezonabile, instant la turatii mici 8-9 l/100km sau mai putin, la deccelerari 3-4-8-9-10-12 l/100km in mers in functie de turatia motorului si treapta de viteza, dar acum se incapataneaza sa nu sacada sub 15 l/100km iar la accelerari mai puternice sare la 35-38l/100km...

    Am verificat daca n-a sarit vreun furtunas de aer-vacum sau ce rol or avea, dar toate sunt la locul lor. Am verificat mufele electrice din compartimentul motor si par toate ok. Bujiile si filtru de aer sunt schimbate recent.
    Toate celelalte instrumente de la bord functioneaza normal (ceasuri, indicatoare lumini, combustibil, temperatura, semnalizare, display, etc)...Motorul merge corect, nu apar fluctuatii de turatie sau alte probleme, gazele de esapament nu au miros de benzina, ralantiul sta undeva la 800-850 rot/min inca de la pornire, chiar daca motorul este rece. In mers raspunde prompt la pedala, dar ma streseaza cifrele afisate la bord (peste 15l/100km, indiferent ca merg incet sau foarte incet, ca daca accelerez putin, pe ecran apare imediat 17-18-19l/100km ) La pornire, cand pun contactul pe display apare ''OK'', dar in realitate nu prea este ok...
    E posibil sa fie undeva vreun defect care sa cauzeze indicatii eronate la bord sau poate fi alta defectiune care sa duca intradevar la asa mare consum ???

    PS: Este posibil sa fi aparut problema asta de consum mare de la faptul ca am curatat clapeta de accelertie si nu am facut pe urma adaptare/recalibrare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2013
  8. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001

    Am rezolvat,
    problema a fost din cauza ca nu fusese adaptata clapeta de acceleratie....
     
  9. cross19

    cross19 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3
    nu merge ceasul de nivel benzina !!!!

    ceasul de nivel benzina nu functioneaza arata rezervor gol .Am verificat cu un aparat de masura pe pinii de la plutitor si acesta functioneaza avand valoarea de la 54 k la 290 k . daca angrenez cu mana plutitorul de la nivel minim la nivel maxim imi merge ceasul din bord dar numai doua miscari de la min la max imi da voie sa fac trebuind luat contactu ca sa mai pot face si alte miscari ale plutitorului . Deci in concluzie plutitorul nu este spart si chiar da valori reale . VA ROG DACA ATI AVUT DE-A FACE CU ASA CEVA SA MA AJUTATI MULTUMESC
     
  10. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Salut,
    Acum cateva zile am cumparat un audi A3 1.6 8L, anul 1999, avea rezervorul pe jumatate. Am mers cu ea aproximativ 140 km pana acasa, pe drum undeva la 70-80 km s-o aprins in bord ca imi trebuie benzina, desi pe ceas arata ca sunt la prima linie alba inainte de jumatatea rezervorului, am zis na, nu cunosc asa bine audi de aia m`am inregistrat aici :)
    Am ajuns acasa si am mai luat`o la o tura, aproximativ 20-30 km am reusit sa fac pana cand masina o ramas fara benzina dar acul de la ceas o ramas tot acolo, la prima linie alba inainte de jumatatea rezervorului. Stie cineva care ar putea fi problema ? Tin sa mentionez am bagat 5 litrii sa pot ajunge acasa, dar acul tot acolo era, si tot acolo continua sa fie de fiecare data cand o pornesc, sper sa intelegeti, ca nu ma prea pricep :)

    Multumesc anticipat :)
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2013
  11. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    ii o problema comuna, ceasul de bord ii stricat, la fel am si eu cand e gol e la prima linie cand e plin se loveste de capat, iar apa imi arata 120 cand e la 90 grade. chestie minora nu merita investitie din punctul meu de vedere. dupa ce te obisnuiesti nici nu mai observi

    Cineva cu un A3 1.6 benzina, nu imi face o poza despre sonda de benzina (preferabil sonda albastra)? se afla sub bancheta din spate in dreapta, pentru ca nu de mult am desfacut-o pe a mea si am uitat sa marchez pozitia exacta am montat-o cu sagetuta aratand in spate si nu stiu exact daca asa era.
     
  12. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Ehh sti cum e as vrea sa functioneze calumea masina, si nu ar putea fi de la floater ? din spate de sub scaun, sa fie murdar sau ceva ?

    Oricum iti multumesc, dar vreau s`o fac calumea :D, si am sa o prezint in curand !
     
  13. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    nu e de la floater, e din cauza unui eeprom de pe placa de baza din ceasurile de bord. Ceasurile Magnetti marelli mai devreme sau mai tarziu se duc. Poti remedia daca gasesti ceasuri VDO si le inlocuiesti, dar la un profesionist pt ca trebuie recodat immobilizerul.
     
  14. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Aha, iti multumesc Oxy !:)
     
  15. cristian.ungurusan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A6 c6 2.0 TDI 170 CP Facelift 2009
    Ma poate ajuta cineva cu pozitia plutitorului din rezervor ? L-am scos si nu mai stiu pozitia deoarece are o sageata pe plutitor dar nu stiu unde sa o asez nefiind alt semn. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2014
  16. Fiezza 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A3 1.8T 2003 Revo Stage2 ; Audi A4 B8 2.0TDI-Multitronic-2009
    O problema similara am avut si eu, dar din cauza ca am miscat acele indicatoare din greseala cand am pus inele....
    Cu un tester s-au adus in punctul de mijloc si acele bineinteles ca erau dereglate (operatiunea se executa miscand acul de la stanga la dreapta complet si apoi asezat fix pe mijloc). Operatiunea nu o cunosc exact dar cine a mai facut asta o poate face cu usurinta. Se scot ceasurile din bord, se desfac, inclusiv capacul de protectie din fata dat jos si de acolo spor la treaba.
     
  17. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Salut baietii,
    O mica problema aici, am cumparat un Audi A3 8L, 1999 si pe computerul de bord nu-mi arata cati km mai pot face cu benzina care o mai am in rezervor. Tin sa mentionez ca acul indica bine pana scade dupa 1/2 din rezervor, dupa aia ramane blocat la prima linie alba si nu mai scade. O fi sonda sau ceasul ?

    http://imageshack.us/photo/my-images/51/7uhd.jpg/ poftiti si o poza. Poate va dati seama, multumesc anticipat !
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Noi 2013
  18. BlueMOON

    BlueMOON 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI - CSUB 2015
    Acul indicatorului de benzina din bord este decalibrat. Am si eu aceiasi problema.
     
  19. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Se pot echilibra ceasuriile cu Vag ?
     
  20. mariusracean

    mariusracean 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 1.6 AVU, 2002
    Salutare.

    O intrebare, pe laga celelalte 100 puse de mine ...
    Acul de la benzina incepe sa scada dupa ce trec de 100 km in oras (sau 150-160 in afara). E ceva normal?
    Am cumparat masina din semnatura acum aproape o luna, cu acul de benzina la sfert, am bagat benzina de 220 RON pana la plin, si de atunci fac plinul la fiecare 150-200 km. deci nu imi pot da seama daca e indicatorul defect sau nu.
     

Distribuie pagina asta