1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel ulei - martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la minim - motor diesel la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Driller, 28 Iun 2015.

  1. Clau11

    Clau11 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 2013
    Salut. As avea si eu o întrebare. Uleiul motor a fost schimbat aprox de 10000km. Nivelul a fost indicat corect din calculatorul mașinii , cantitatea a fost pusă corect. Totul bine si ok pana cand a trebuit sa schimb o conducta de apa ( nu foarte gravă problema dar greu de ajuns la ea). Deci a desfăcut destul de mult ca sa ajungă la ea si sa asambleze la loc. Acum la 2 zile dupa aceasta intervenție , călcând pedala de acceleratie la maxim in depășire, a intrat brusc in sistem de avarie, nelăsându-ma sa trec de 2500 rot/min si marker aprins pe bord. Conform diagnozei îmi spune ca este senzorul presiune ulei - intermitent. Precizez ca si nivelul uleiului mi l arata la maxim si mi indica sa mai decompletez din el. ( nivelul pana la aceasta reparație fiind ok ).

    Întrebarea mea este daca știe cineva unde anume este situat senzorul presiune ulei. Ma gândesc ca efectiv nu este mufat bine sau poate a omis sa mi-l mufeze din gresala.Nu m-aș pune sa trag din ulei afara fara sa verific treaba asta.

    Mulțumesc.

    Precizez ca este vorba de Audi A6 C7 3.0 biti ( CGQB)
     
  2. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Salut,
    Am și eu o dilema: mașina cu motorul rece imi arată in MMI ca am prea mult și sa scot. In mers, după cativa zeci de kilometri se aprinde becul de ulei cum ca trebuie sa adaug ulei dar alerta arată ciudat dacă te uiți. Oricum la rece arata mai mult de cât trebuie și in mers arata ca nu mai are. Totul cred ca este probabil ceva legat de presiune. Am sa le arat diseară când las mașina la service.
     

    Fișiere atașate:

  3. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Rezolvat problema de sus prin schimbat senzori de ulei in garantie.
     
    borsy apreciază asta.
  4. Mirt Lucian

    Mirt Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2018
    Locație:
    Năvodari,Constanța
    Masina:
    A 6 avant,2.0, 2015
    Salutare, grup
    Am un A6 avânt 2.0 2015
    Calculatorul mașini îmi zice sa completez maxim 1 litru de ulei la motor. Nu știu ce ulei sa pun, ma poate ajuta cineva va rog. Mai am 10000 km sau pina în luna august cind face 2 ani de la ultimul schimb. Mulțumesc . Și Crăciun fericit
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu sta tu inca 10.000 km daca vrei sa ai motor in continuare. Lasa mizeriile alea de povesti cu 30.000 km long life si fa schimbul la 15.000 km.
    Daca nu stii cu ce ulei a fost facut schimbul, completeaza cu un ulei bun 5W30 cu norma 504 00-507 00.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian inainte sa intrebam ceva pe forum avem obligatia sa citim forumul pentru ca deja tot ce vrei tu sa intrebi exista ca si raspuns scris pe forum.
    De ce nu citesti manualul de utilizare si intretinere pentru masina ta ?
    Citeste acest topic, referitor la uleiuri pentru masina ta, integral: http://www.clubaudi.ro/threads/uleiuri-pentru-motor-diesel-la-audi.22824/
     
  7. Coca Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6,3.0,2012
    Salutare,
    Stie cineva unde se afla senzorul de temperatura ulei la un audi A6 C7 3.0 TDI ?
     
  8. townbiscuit 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.0 TDI CGLC, 2013
    Salutari,

    posesor A6 C7 @ 2013, cod motor CGLC - aceeasi problema care o raporteaza multi - Avertizare presiune ulei cand motorul e cald, la relanti. Din ce am invatat pana acum problema nu este din cauza senzorului de presiune (nu exclus totusi). Cu motorul rece, la relanti, presiunea uleiului masurata cu manometru este in jur de 0.9 bar. Pe masura ce motorul se incalzeste scade pana la 0.6. La punctul asta am renuntat deja fiindca nu mai avea rost. Cert este ca presiunea scade sub 0.6 unde senzorul nu mai poate masura.

    Tendinta care o vad pe forumuri e ca oamenii vor sa scape de avertizarea in sine - in primul rand, nu este posibil - Clusterul raspunde la requesturi de la celelalte ECU-uri ale masinii si afiseaza informatii, avertizari etc. Unele informatii sunt trimite direct la cluster de la anumite module, altele de la ECU-ul principal al masinii, pe baza de semnal CAN care nu poate fi anulat (unde se pot face improvizatii, nu se pot face fara compromis, si nici ieftin). Cu alte cuvinte, firul de la switch-ul de presiune nu merge in cluster ca sa il poti scoate si sa rezolvi problema (masinile astea sunt extraordinar de complexe).

    In al doilea rand, si cel mai important, avertizarea apare cu un motiv - presiunea uleiului e scazuta; sa spunem ca schimbi senzorul de presiune cu unul care poate masura pana la 0.45 bar (ceea ce urmeaza sa fac si eu :p ), presiunea uleiului tot este scazuta; cel putin, putem specula ca Audi se asteapta ca presiunea in motor sa nu fie mai mica de 0.6 BAR, justificat fiind de alegerea senzorului de presiune, caz in care tot vei avea problema presiunii uleiului, doar ca vei primi avertizarea mai tarziu sau deloc, in caz ca presiunea nu iti scade nici sub 0.45 BAR.

    Recomandarea care o am de la un prieten, care sustine ca a rezolvat "nu stiu cate" motoare cu problema asta (lucreaza la VAG) este sa schimbi tachetii. Dupa teoria lui, tachetii se dezamorseaza, si se incarca in permanenta, fapt care duce la scaderea presiunii de ulei. Ma indoiesc ca asta ar fi o solutie; daca tachetii s`ar dezamorsa m`as astepta sa faca zgomotul inconfundabil de tacheti. Functie de design-ul motorului si cum se incarca tachetii cu ulei, ar putea fi o posibila solutie insa. Nu am incercat inca solutia asta, intentionez cum vine primavara sa incerc, investitia e relativ mica - tachetii OE costa pana in 40 ron / bucata (+manopera). Cine e mecanic experimentat il rog sa isi dea cu parerea cu privire la teoria asta. Daca voi gasi o rezolvare voi posta pe forum pentru altii care se confrunta cu aceeasi problema pe motorul 2.0 TDI Audi.

    Astept pareri pertinente daca sunt.
    multa bafta.
     
  9. biju2000

    biju2000 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Poti pleca de la faptul ca eu am schimat tot ce-i pe traseul de ulei de la nivelul garniturii de chiulasa in jos. Deci 99,9% problema-i mai sus, la nivel de chiulasa, cum am mai spus printr-un post anterior in topicul din aria A4 B8.
    Pot fi tachetii hidraulici dar la fel de bine poate fi uzura in zona palierelor axelor cu came. Nu neaparat la axe ci la lagarele din chiulasa. Acolo nu exista cuzineti iar masuratoarea o poti face doar cu Plastigage conf. ELSA (0.003mm - max. 0.008mm, idem vilbrochen).
    Intr-adevar pierderea mare de presiune se produce in zona restrictiilor (cuzineti, lagare, sprinklere de racire etc.) dar pot fi si canale de ungere infundate. Nasol este ca la acest tip de motor nu exista indicatii de masurare si valori de referinta pentru circuitul de inalta presiune (2 - 4... bar). Senzorul si procedura de masurare ELSA este pe circuitul de joasa presiune (0.8 - 1,4 bar - "reduced oil pressure").
    Daca tot umbli acolo inlocuieste si capacul cu unul nou (contine separatorul de ulei si valva CCV).
    Asteptam rezultate si masuratori.
     
  10. townbiscuit 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.0 TDI CGLC, 2013
    Intrebarea mea este - pot fi tachetii de vina fara a face zgomot ? O clarificare cu privire la ce ai spus - presiunea scazuta e datorata curgerii prea mari, rapide, a uleiului. Presiunea de altfel reprezinta rezistenta la inaintare a uleiului prin anumite orificii. Infundarea vreunui canal de ungere ar duce la o presiune mai mare, nu mai scazuta. Din cauza asta scaderea presiuni are de a face si cu uzura anumitor rulmenti, palieri, lagare etc - uleiul curge prea repede, ceea ce duce la scaderea presiunii. Poti explica, poate inteleg eu ceva gresit ? ("Intr-adevar pierderea mare de presiune se produce in zona restrictiilor (cuzineti, lagare, sprinklere de racire etc.) dar pot fi si canale de ungere infundate")

    Cautand pe google valva de aerisire chiulasa si separator ulei nu gasesc decat pentru motoarele TSI. Trebui sa merg la reprezentanta sa comand OE ?

    Multa bafta.
     
  11. biju2000

    biju2000 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Tachetii fac zgomot infernal. Stiu asta de la mine dupa ce am schimbat nenumarate elemente printre care si corpul filtru-termoflot care contine valva unisens (oil return block) ce mentine uleiul in circuit dupa oprirea motorului.
    Masurarea presiunii la CGLC este doar sus in chiulasa pe circuitul de joasa presiune, capat de coloana. Orice posibil canal colmatat este inainte de senzor.
    O eventuala scadere de presiune, curgere mai mai rapida, datorata cuzinetilor uzati, etc. dar mai ales o eventuala crestere de presiune datorata unui "dop" nu poate fi identificata deoarece nu ai unde masura si nici nu sunt valori de referinta oficiale (relanti & 2000rpm).
    Daca senzorul ar fi la nivelul fitrului, in circuit, atunci da, o crestere de presiune ar putea fi identificata desi pompa are si ea o valva ce deschide undva la 4bar (nu stiu exact valoarea). Modelele anterioare au 2 senzori atat pe circuitul de joasa cat si cel de inalta presiune.
    Capacul contine separatorul si valva CCV, sunt corp comun nu trebuie sa le cauti separat.
     
  12. tm29jna

    tm29jna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2016
    Locație:
    Deutschland
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 177 ps 2012
    Sergiu ai găsit codul pentru joja de ulei?
    Sunt și eu interesat, încerc de ceva vreme să o găsesc și nu reușesc nici cum.
    Mulțumim anticipat
     
  13. Ioan moise 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 c7
    Salut
    Sunt posesor de același tip de mașina și am aceeași problema cu presiunea.
    In cazul meu am dus mașina la service autoriza WV AUDI și mi-au ținut mașina aproape doua luni
    Problema însă nu a fost rezolvată deoarece nu găseau problema lăsându-mă sa decurg la schimbarea motorului cu unul exact de același tip identic,revizionat și cu garanție 12 luni care nu are un preț exagerat și este adus don Germania tot de ei
    In cazul meu este unica soluție.
    Multă bafta și in cazul tău !!!
     
  14. Stelian GB

    Stelian GB 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Locație:
    uk
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI (245) Quattro S-Tronic
    Salut, sunt in cautare de joja ulei pentru motor 3.0 tdi CDU dar nu gasesc nimic specific! masina vina in dotare fara acest element dupa mine foare important, stie careva codul? nu ma simt in siguranta cu afisajul pe mmi prefer clasic. multumesc
     
  15. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Nu exista cod pentru joja la 3.0 TDI .
     
  16. Stelian GB

    Stelian GB 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Locație:
    uk
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI (245) Quattro S-Tronic
    si cum pot gasi una pe masura Yoromica?
     
  17. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    O confectionezi din alta care potriveste acolo, masori și vezi cat trebuie. Ma gandesc ca este dificil sa găsești una asemănătoare la grosime și lungime.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Referitor la temperatura uleiul in motor, in regim normal este intre 92-97 ° C iar maxim a ajuns la 110 ° C.
     
  19. Daser

    Daser 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2015
    Locație:
    BV/GL
    Masina:
    Audi A6 C7 CGLC
    Azi am activat citirea temperaturii uleiului la orice valoare, nu doar peste 60° C.

    Pentru cine intreaba ce si cum se face: se modifica din EEPROM
     

    Fișiere atașate:

    • 24242.jpg
      24242.jpg
      Mărime fișier:
      244,3 KB
      Vizualizări:
      36
    • 2424242.jpg
      2424242.jpg
      Mărime fișier:
      185,4 KB
      Vizualizări:
      36

Distribuie pagina asta