Noul A6 (2018)

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 15 Dec 2017.

  1. AdrianB87

    AdrianB87 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6, 2.0 TDI BLB 140 CP, 2006
    Foarte frumoasa si foarte "hi-tech".
    Abia astept sectiunea C8 pe forum. Primul thread o sa fie "Cum deschizi geamul/ pornesti radio-ul/ reglezi AC la A6 C8 ?"
    :))
     
    Cata_ADC și bluR37 apreciază asta.
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Un review ceva mai lung

     
    lucaflo26, cca și Sorin192 apreciază asta.
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Clar ca acest model nu este pentru domnisoare... nu vor putea accesa multe comenzi din cauza unghilor. :) Interesanta deschidera portierelor cu telefonul... deja aplicata de alti constructori cu putin timp in urma.:haha: Au copiat pana si gurile de ventilatie de la Jaguar, dar astea sunt mai frumoase!:)

     
    Dooster și lucaflo26 apreciază asta.
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A6 Avant:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



     
    Ultima editare: 11 Apr 2018
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Din ce am citit si rascitit motorul de 2 litri nu este micro-hybrid, ci doar motoarele de 3 litri. Ce pare un mare pas inainte este faptul ca ce e 3 litri vine in standard Quattro cu tiptronic pe ambele versiuni de putere, iar la motorul de 2 litri stronic pe tractiune fata(7 rapoarte) iar pe quattro se pare ca vine cu tiptronic(8 rapoarte).
    Personal, cam multe tablete si gadgeturi la interior...personal imi placeau butoanele conventionale pentru clima si alte comenzi de interior. Chestia asta cu touch screen pt clima, scaune si altele mi se pare un pic prea futurist, si, nu de alta, dar cred ca vor aduce mare bataie de cap.

    Level 3 mi se pare foarte limitat, numai in anumite conditii se poate activa, conditii care, raportat la ce am citit, sunt destul de greu de intrunit in traficul de la noi. Insa, un lucru bun este faptul ca Audi isi asuma eventualele greseli facute de acest sistem de conducere automata.
    Un alt mare plus pentru traficul de la noi este directia pe puntea spate care duce pana la 5 grade pt fiecare rotire completa de volan. In spatii mici, sensuri giratorii cu diametru de 2 metri(la mine in oras 90% asa sunt :)))) ) teoretic ar aduce un mare plus la manevrabilitate.
    Farurile optionale cu tehnologie laser le gasesc iarasi ca fiind un mare plus, performantele de luminare fiind net superioare fata de Matrix-LED.
    La spatiul interior s-a castigat cate putin pe ici-colo, insa eu nu sunt deloc masiv, sper sa nu ma pierd prin masina :))


    per total, imi place ce au facut, dar, stiti cum e....aspect, linii, curbe, forme.....totul tine strict de gusturile fiecaruia....
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    ... si in spate tot doua locuri au ramas!:( Un mare avantaj pentru o familie de 5 persoane... astfel unul ramane acasa sau isi tine genunchii in barba, sacrificand si spatele pe o bucata de "lemn". :arco:
    La capitolul confort pe bancheta, Audi a ramas in urma fata de concurenta. Dar nu cumparam Audi pentru confort, il cumparam pentru ca este... o masina.:)
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  8. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    cum adica audi nu se cumpara pentru confort?
     
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Deja o dam in offtopic, acusi vine Cristi si face ordine. Parerea mea e ca cine are de mers in mod constant in 5 persoane(adulti in speta) cam greseste cumparand A6.
     
  10. MDU

    MDU Bronze Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Cred ca, cazul de care mentionezi (calatorie cu 5 adulti in masina)SI(in mod constant), este destul de rar statistic vorbind. Iar cine chiar merge constant cu 5 adulti cred se orienteaza catre alt gen de masina, mai degraba un SUV. Cred ca A6 avant se adreseaza in principiu familiilor cu 2 copii; din studiile lor de piata probabil a reiesit ca e cazul cel mai des intalnit.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  11. seftaka

    seftaka Bronze Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2013
    E fix o strategie de marketing, astfel daca ai vrut A6, si vezi ca are 2 locuri in spate, treci la A7,Q7 etc.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  12. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TFSI ultra CVKB, 2016
  13. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TFSI ultra CVKB, 2016
  14. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TFSI ultra CVKB, 2016
  15. alex2680

    alex2680 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Spatele mi se pare mai frumos la C7

    78D7FCA5-B061-4BDE-9548-6F91449AE3F5.jpeg
     
    dvr și Georgescu Alin apreciază asta.
  16. MDU

    MDU Bronze Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pun si eu cateva poze de la Ingolstadt cu A6 C8

    D0BAFD1D-DE5C-4017-A161-4C66909B189D.jpeg 8608956E-8561-4CB4-AA46-C6E88F810E82.jpeg D8AEEDCC-7A36-4490-BB4F-0DE292B799B9.jpeg 5514C66C-FBD0-47EF-BA55-C9892645DEDB.jpeg 7DBCF7E7-C94E-40EA-829C-532E379C0303.jpeg 3517911E-1299-4866-A9CE-A4040C2B5ACC.jpeg
     
    Georgescu Alin și lucaflo26 apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Chiar nu se putea face ceva mai elegant?
     

    Fișiere atașate:

  19. stefan550

    stefan550 Gold Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ar mai fi crescut prețul cu 10.000€
     
    audi11wst apreciază asta.
  20. alex2680

    alex2680 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Astazi am reusit sa merg o ora cu acest exemplar 5.0 TDI. Masina este o incantare, confort similar cu A8, spatiu, materiale de cea mai buna calitate la interior..
    Momentan nu am reusit sa-i gasesc niciun punct slab. Poate pretul. 5.0 TDI Quattro, S-line cam cu tot ce se poate pune, 95.000 Euro pret lista.

    EBBDD773-FB8C-456B-922D-570A8D3A38FA.jpeg
     
    MDU apreciază asta.

Distribuie pagina asta