1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oglinzi exterioare si Oglinda interioara la Audi A4 B6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de alexoble18, 8 Dec 2008.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Revin cu niste informatii, poate vor fi utile.

    Daca masina donatoare a avut interior cu memorii si oglinzi rabatabile, e foarte posibil ca oglinzile sa fie cele "de top" (14 fire in mufa). Nu cred ca au montat interior cu memorii si oglinzi rabatabile fara memorii (9/10 fire in mufa).

    Daca iei tot pachetul si faci montajul corect pe masina, vei avea memorii functionale si pentru oglinzi iar oglinda din dreapta va cobori in momentul in care dai inapoi (conditia e sa fie "selectata" oglinda din dreapta din comutatorul pentru reglaj de oglinzi).

    Acum apar eu cu o intrebare: sa zicem ca vreau sa montez pe masina oglinda din dreapta (sau ambele oglinzi) cu 14 pini (motorasele sunt identice) si as vrea sa beneficiez de functia de coborare a oglinzii din dreapta. Banuiesc ca ar trebui montat si conectat corespunzator si modulul de memorii. Corect? Momentan doar adun informatii..
     
  2. ionut razvan1

    ionut razvan1 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2010
    Locație:
    Rm. Sarat,România
    Masina:
    Audi A4,1.9tdi,131cp,2005,AVF
    Salutari,
    Am găsit astăzi oglinda stânga data peste cap, (probabil cineva a tras de ea, ele fiind închise) iar când am incercat sa le deschid din buton, fiind rabatabile, oglinda dreapta se deschide normal, iar cea stângă se deschide la 180 de grade, adică data peste cap, cum am găsit-o. Am incercat sa o țin forțat în poziția corectă, in timp ce se rabatează, dar următoarea dată când o deschid, tot peste cap se duce. Vreo idee sau experiența asemănătoare ? Mulțumesc anticipat.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa o desfaci pe cea blocata. Adica scoti oglinda, scoti motorasul din suruburi si mai departe vezi ce s-a rupt/blocat (daca s-a rupt/blocat ceva).
    Cum scoti/demontezi oglinda si restul, este mentionat pe forum de mine si de altii de mai multe ori.
     
  4. ionut razvan1

    ionut razvan1 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2010
    Locație:
    Rm. Sarat,România
    Masina:
    Audi A4,1.9tdi,131cp,2005,AVF
    Mulțumesc de răspunsul prompt, ținând cont că e târziu. Am desfăcut-o, am adus o în poziția corectă (pentru că a făcut un zgomot când am ținut o fixată in timp ce mergea motorașul), dar parca nu știe când sa se oprească. Am citit in topic că nu e nimic de făcut cu VCDS-ul (mi-a zis și Florin la telefon).
     
    Romeo Paul Pretli apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu citesti forumul, din pacate. Nu mai face functia STOP la desfacere. Citeste, integral, topicurile despre oglinzi la A6 C7, A6 C6, A4 B8 si A5 si o sa vezi cum se rezolva problema ta. La o problema mecanica, pe care o ai tu, nu se rezolva cu VCDS-ul (cel care rezolva/remediaza probleme electrice) si ti s-a raspuns corect.
     
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Salutare. Ma tot "doare" un gand de vreo 3 ani. Am vazut la un moment dat, la vanzare pe olx, un audi a4 b7, adus din Germania cu oglinzi de... b8? c6 facelift? a3 8p facelift? Eu personal nu prea ma impac cu oglinzile de b6/b7, cel putin, nu pentru o masina avant, le vad cam mici din viziunea mea si ma tot bate gandul sa reusesc cumva sa le pun cele mai mari cu semnalizare de pe unul din modelele enumerate mai jos. Din ce am masurat eu prin parcari si prieteni, triunghiu de vine pe usa, nu prea seamana ca dimensiuni cu niciunul din cele de mai sus, sau cel putin, asa mi-au transmis detinatorii. Acum ma gandesc, Oare o merge sa fac din doua, una? sa pastrez tringhiul de b6 si restul de.. una din cele de mai sus? Nu am gasit pe forumuri nimic, nici pe drive2.ru despre asta
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Da, cred ca șansele de reușită sunt mari, sa păstrezi brațul de B6 pe care sa montezi armatura si restul de B8, sau alte platforme, A3, A6, Q3, Skoda Octavia, Superb.
    Din ce am mai desfăcut, principiul de rabatate a ramas identic. Nu se fac mari inovații in acest sens de la model la model de mașină ;)

    Eu zic sa-i dai bice!
    Daca nu riști, nu câștigi! :happy:
     
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Sa termin cu motorul, și după mă apuc și de astea, până atunci, poate mai găsesc info
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt aceleasi pe B8, A3 Facelift, A5 si A6 C6 Facelift.
     
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Capacul este, brațul in schimb nu
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si sticlele.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta