salut! am avut parbrizul spart de curand, l-am schimbat si am gasit la un prieten din acela heliomat, care impreuna cu senzorul de pe oglinda ar trebui s faca acel lucru pentru care a fost proiectat, insa masina nu are din dotare asa ceva. ma intreb daca este posibil sa fac acel parbriz sa fie functional cu o oglinda cu senzori sau mai trebuie si altceva? presupun ca trebuie ceva navi plus? mentionez ca nu am
Eu din cate stiu si din cate am vzt ... parbrizul este deja inchis la culoare ... nu se inchide automat ca oglinda ... acum poate ma insel ... dar am vzt o gramada prin orash care au tenta spre fumuriu-albastrui ...
cum spune si Levy nu exista un parbriz care sa se intunece automat e vorba doar de oglinizi care daca bate lumina in ele se intuneca , dar parbrizul nu are cum sa se intunece .... si eu cred ca e vorba de acelea cu tenta albastra pe opel le-am tot vazut... spor
Are cineva o explicatie pentru poza atasata? Am lasat masina in parcare timp de 2-3 zile, cat a nins si a fost vreme nasoala, si cand m-am urcat in ea am gasit-o asa.. Crapatura are jumatate de metru cred, si este in jurul ventilatiei pentru parbriz. Probabil ar fi din cauza diferentei de temperatura interior-exterior,cat a mers ventilatia, dar totusi nu am vazut absolut nici o crapatura cand am lasat-o. Plus ca parbrizul e original, Pilkington. Adica totusi, ai niste pretentii. Stie cineva ce ar putea fi? Apropo, parbrizul nu are nici o ciobitura pe urma lasata de crapatura..asa ca se exclude extinderea vreunei ciobituri..
Ai scos vreodata grila ai de plastic care se prinde de marginea parbrizului ? sau mai bine zis s-a umblat la masina la sistemul de stergatoare ? Eu asa am patit dupa ce mi-a fost umblat la stergatoare, s-au chinuit cam tare sa puna acel plastic, sau l-au scos cu surubelnita, nu stiu si intr-o dimineata a inflorit. M-am uitat foarte atent si am gasit si punctul de plecare, o ciobitura cat virful de ac.
Nu, nu s-a umblat deloc, chiar am avut grija de ea pana acum si e neatinsa, d-asta am si zis ca parbrizul e cel original, la fel si stergatoarele si totul din zona aceea. Dar, cu cat ai mai multa grija de masina, cu atat iesi mai nervos dupa evenimente de genul asta.
Da, nu stiu daca e Saint Gobain, m-am uitat azi si e sigla Audi si dedesubt scris "guardian". Cele laterale erau Pilkington, le-am confundat eu..dar intr-adevar nu schimba cu nimic situatia.
Salut, Unde imi recomandati sa schimb parbizul masinii mele in Bucuresti ma intereseaza ca si calitatea parbrizului sa fie aceeasi cu cel OEM. masina mea este un AUdi A3 din 2005 Multumesc
Incearca si schimba-l aici : http://www.autoglas.ro/. Sunt profesionisti si numai cu asta se ocupa in mod strict. Bafta. Vezi ca ai postat in arie gresita si topic gresit. Acum trecem cu vederea. O zi buna
Salutare, Am ajuns sa am si eu o opinie directa (din pacate) in privinta reparatiilor la elementele de sticla. Bine, la un autoturism de productie 'normala' adica fara geamuri blindate sau alte asemenea, singurul element care se poate repara este parbrizul. Reparatia restaureaza integritatea structurala afectata de ciobituri superficiale si preintimpina inlocuirea unui parbriz in stare buna. Am avut un contact cu o piatra din drumurile patriei la viteza mica, care a produs o ciobitura vizibila in partea dreapta. Aleator am ales carglass pentru reparatie si am reusit ca in aceeasi zi sa am ciobitura 'plombata'. Specialistii de la reparatii mi-au confirmat ca este bine sa intervii cit mai repede in asemenea cazuri ( chiar mi-au dat niste carti de vizita cu plasturi speciali) pentru a nu lasa mizeria sa contamineze microfisurile. Partea optica este la sfirsit, important este ca microfisurile sa nu se extinda ( am patit la alta masina sa se extinda pe toata lungimea parbrizului dupa o noapte de ger), in sensul ca poti observa locul reparatiei daca cercetezi atent zona unde stii ca s-a intervenit. Cel mai important este ca se poate 'deconta' la asigurator valoarea reparatiei fara bataie de cap.
Tocmai ce am schimbat parbrizul de 5 zile iar astazi cand m-am urcat in masina a2-a oara mi s-au aburit geamurile exagerat de mult iar cand am dat drumul la dezaburire, dupa un minut am auzit un sunet de sticla crapata de la baza parbrizului. La o prima verificare nu pare sa fie crapat, dar imi fac griji. As putea verifica undeva de umezeala in cazul in care nu e lipit cum trebuie sau e crapat? Multumesc.
Salut, Pt masina sotiei - cea din semnatura A3 8P- am sarcina de familie legata de schimbarea parbrizului din original. Are CASCO la Allianz de multa vreme insa niciun dosar (implicit incident) pana acum. Din discutiile pe forum am rezumat urmatoarele: - SG si Fuyao sunt recomandabile - codurile vechi/originale nu sunt tocmai in "pas" cu facilitatile geamurilor mai noi (masina e din 2010 si sunt sigur ca pe ea se pot instala geamuri mai noi si mai performante decat cele OEM). Am sunat la Fuyao Buc si aia mi-au spus ca: 1. nu vand la pers fizice 2. nu oferta montaj si nici nu mi-au recomandat un service agreat/autorizat. Sincer, as merge pe mana acestui brand insa din lipsa de timp/cunostinte in domeniu (deh, asa e cand nu ai incidente in trafic ) as avea nevoie de un raspuns de genul: " Sect 4, firma xxx, recomand pt schimb parbriz (nu trebuie sa citesti un "almanah" cu instructiuni de instalare geamuri pt a-i supraveghea pe tehnicieni) " Nu ma deranjeaza daca nu este sect 4... dar macar Bucuresti sa fie ! Multumesc anticipat, Costi PS: Google nu-mi este prieten in cazul de fata...
Tu esti o victima sigura pentru vanzatorii de piese Daca vrei factura pentru Casco mergi la: http://www.autoglas.ro/ se afla in sectoul 4 Daca nu vrei factura te ajut eu sa montezi Fuyao cumparat direct de la aia, (pe numele tau si cu factura ) care ti-au zis ca nu vand direct pe persoana fizica si te ajut eu sa-l montezi la un pret bun fata de piata. Nu stiu cu cine ai vorbit si unde ai sunat dar de la importatorul Fuyao eu am cumparat peste 30 parbrize (pe persoana fizica care este ) pentru diferite autoturisme si alte autovehicule.
Multumesc pentru raspuns Cristi. Am luat deja legatura cu H&D Autoglass (sect 1 - folosesc nu-stiu-ce adeziv elvetian, singurul atestat la impact) si Auto Glas (sect 4 - localizare apropiata), ambele fiind axate pe genul acesta de activitati (avantaj cei recomandati de tine deoarece in 4-5 ore imi dau masina inapoi). Singurul dezavantaj (daca-l pot numi asa) este lipsa colaborarii cu furnizorul Fuyao - voi merge atunci pe Saint Gobain. Avand deja polita CASCO, prefer sa merg pe decontare... anyway, iti multumesc frumos pentru "ambele" maini de ajutor . PS: Nu, nu am fost decat victima unui vanzator de alarme auto
Salut, revin cu update dupa schimbarea parbrizului. Din motive de logistica si feedback pozitiv (telefonic si la fata locului), am ales firma H&D Autoglass din Sectorul 1. Procedura de schimbare a parbrizului a durat 5 ore (schimb+uscare adeziv). Am ales un parbriz Pilkington (pe masina, original, era parbriz Guardian - lateralele fiind Saint Gobain) din cauza faptul ca pe modelul meu de masina (A3 8P) nu exista, la niciun producator, imbunatatiri fata de sticla chioara! Ei, acest Pilkington avea o aluna in plus fata de standard: parasolar gri . Asa ca l-am ales si sunt multumit de alegere. Vis-a-vis de costuri, avand casco cu franciza (100 Euro), am avut ceva discutii cu brokerul meu de asigurari si cu cei de la Allianz si am ales sa merg pe dauna casco (polita casco se va mari cu 30-40 Euro la anul).. Factura totala a fost 850 RON (franciza 465 RON, diferenta de 385 RON reprezentand parbrizul, adezivul si manopera). Una peste alta sunt multumit de alegere si ii multumesc si lui Cristi pentru input.