1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere/scurgere de lichid pe motor sau sub masina la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de upgrade, 3 Apr 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut pune mana si repara. Nu stim cat costa. Mergi la mecanic (sau desfaci tu daca te pricepi) demontezi, cumperi garnituri noi sau poate chiar termoflot daca este fisurat si asa mai departe. Bafta.
     
  2. ionutzz95 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4. 1.9Tdi. 2001
    Ok. Multumesc ;)
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu intelege ca nu vrem sa te ajutam dar chiar nu avem cum sa stim care este cauza si implict costul remedierii cauzei producerii defectului. Bafta.
     
  4. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Pierd motorina

    Buna tuturor. In urma unor verificari de rutina, am constatat ca pierd motorina pe la pompa de inalta / tandem. Din ce am inteles din discutii, ar fi vorba de garnitura dintre pompa si motor. E corect ? Modalitati de schimbare a garniturii sigur ca sunt. Doar as avea de niste sfaturi / indicatii pur mecanice privind demontarea. Credeti ca ar fi nevoie si de un kit de reparatii a pompei tandem ?
    Va multumesc mult.
     
  5. gabex

    gabex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 1.9TDI 2003 AVB
    E posibil sa pierzi pe la capacul din spate.Garnitura separat nu găsești, intre pompa si motor e garnitura de tabla,aceea e posibil sa o găsești.Eu am înlocuit garnitura la capacul din spate cu una confecționată de mine din clingherit subțire pt. garnituri.Atenție,pe sub pompa trece un furtun prin care circula antigel iar daca curge motorina pe el se înmoaie si se poate sparge.Pompa e prinsa de motor cu patru șuruburi cu cap imbus.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2015
  6. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    pierdere motorina pompa tandem/inalta

    Buna tuturor. Dupa ce m-am lamurit ca pierd motorina pe la pompa tandem, azi dupa amaiaza am reusit sa o demontez. Am intampinat ceva greutati la desfacerea unui colier la furtunul de motorina ( cel de jos - unde e mai stramt locul), dar am reusit in cele din urma.
    Dupa demontare, pompa mea e Luk BMF - vezi poza 1. Dar spre uimirea mea, nu a avut garnitura dintre pompa si corpul motorului ( poza 2 si 2a). Intrebare : daca schimb cele doua garnituri - cea mare si cea mica in forma de opt si pun si garnitura care cred ca are un rol , e numai de bine, nu ? Eu ma gandesc ca respectiva garnitura trebuie pusa la montare.
    Idei, sfaturi sunt bine venite din partea celor care au mai avut asemenea dileme / probleme.
    Va multumesc.

    p.s. : daca nu sunt in sectiunea/aria potrivita, rog unul din moderatori sa mute postul ( am cautat insa, nu am gasit specific pompei tandem).
    Multumesc din nou.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    A avut garnituri, dar sunt doua tipuri de pompe, la care difera garniturile. Din ce se vede, a ta are cele doua garnituri de cauciuc. Celalalt tip de pompa are garnitura metalica din pozele tale. Ai in imagini codurile si potrivirile.
    Sa verifici foarte bine, sa fii sigur ca motorina se prelinge pe la imbinarea cu blocul si nu pe la imbinarea corpului pompei, unde mai este o garnitura dar care nu se gaseste separat. La mine pierdea pe la acea imbinare, am desfacut pompa "in doua" si am pus niste pasta siliconata pe langa garnitura, acum e ok.
     
  8. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    @nucugheri : dupa cum spui si din poze, garnitura de culoare neagra nu ar trebui montata. Dar daca totusi o montez, poate influenta cu ceva buna functionare ? Ce-i in plus nu strica, vorba ceea. Sa desfac si eu corpul pompei, sa "ung" putin garniturile respective ?
    Multumesc mult.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu monta nimic in plus. Cumpara garnituri noi ca se gasesc si inlocuieste-le pe cele vechi la montarea pompei pe motor.
    Daca esti sigur ca nu ai identificat prelingeri/scurgeri de motorina pe la garnitura din mijlocul pompei, nu o desface.
     
  10. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Ideea e ca am ambele garnituri ( cea neagra si cele din corpul pompei - cu forma de opt). Cum ai identificat prelingerile/scurgerile de motorina pe la garnitura din mijlocul pompei? La mine cand am demontat-o, corpul era uscat si murdar, bineinteles. In functionare, am simtit sub pompa scurgerea pe mana.
    Multumesc @nucu.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Destul de greu. Dupa spalare/curatare toata zona din jurul pompei, am pornit din nou motorul si m-am tot uitat, am pipait pe sub pompa pana mi-am dat seama exact pe unde se prelinge.
     
  12. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Am sa procedez la fel ca tine. Inca o data, multumesc nucu pentru sfaturi. Sa auzim numai de bine.
     
  13. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Am incercat si metoda descrisa de tine nucu, dar nici un rezultat. Am pus si pasta siliconica (rosie) si tot curge. Cred ca ultimul remediu va fi inlocuirea ei. Toate cele bune tuturor.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La mine a functionat aceasta metoda/operatiune.Am pus un strat foarte subtire,am lasat sa se usuce putin si apoi am strans inapoi pompa.Nu mai "transpira" deloc, e uscat sub ea.
    Cel mai important este totusi identificarea cu exactitate a locului unde este pierderea de motorina.
     
  15. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Curge, nu transpira, undeva la corpul pompei care are stutul de motorina orizontal, banuiesc pe la capac. De acolo imi curgea pe palma.
    Am mai gasit ceva crapaturi ... Am pus slilicon rosu si acolo si jur imprejurul capacului negru al pompei (nu am reusit sa desfac un surub in stea caci e foarte intepenit).Insa nu s-a rezolvat. Acum incep sa caut o pompa sh cu codul 038 145 209 Q ( asa mi-a dat codul pe original dupa datele masinii), cu toate ca pompa mea Luk are litera A in coada.
    Multumesc. Numai bine tuturor si fara necazuri.
     
  16. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Pana la urma, am schimbat aseara pompa tandem. Alta viata. :p
    Predecesoarea se odihneste in pace, in garaj. Asteapta sfarsitul de saptamana pentru autopsie amanuntita.:)
    Multumesc lui nucu pentru sfaturi.
    Tuturor numai bine.
     
  17. kalibra31 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2003
    Salut, detin un A4 B6 cu motor 2.5 tdi AYM. Am urmatoarea problema: am observat scurgeri de motorina in zona injectoarelor. Initial am crezut ca sunt furtunasele de la retur. Le-am schimbat, am curatat locul si pe moment am crezut ca se rezolvase problema deoarece unul dintre furtunasele schimbate era crapat. Astazi am dat capaul jos sa verific si surpriza a fost sa gasesc iar motorina in zona unui injector. M-am uitat atent si se pare ca motorina se scurge din zona unde este montat injectorul. Ce sfaturi imi dati?
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa scoti afara TOATE injectoarele si sa schimbi kit-ul de o-ringuri.
     
  19. kalibra31 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 2003
    Multumesc de raspuns. Ai idee cam cat ar costa toata operatiunea?
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Kit-ul de o-ringuri costa undeva intre 10-15 euro/injector.
    Manopera... trebuie sa intrebi pe cine executa asta. De dat jos e simplu insa nu oricine stie sa remonteze injectoarele la loc.
     

Distribuie pagina asta