Buna ziua, Am o problema, sper sa gasesc raspuns pe aici. Am un Audi A4 B5 1.6, de curand am observat niste pete de ulei sub cutia de viteze, nivelul de ulei la motor e normal, l-am schimbat cu doua luni in urma. Cineva s-a bagat sub masina si mi-a spus ca sunt sanse mari sa fie un semering. Eu nu am cunostinte de mecanica, dar as vrea sa stiu ce sau cate semringuri sunt la cutie si motor, si ceea ce este cel mai important : daca petele de ulei au aparut recent, 2-3 saptamani, pot completa uleiul pierdut pana cand voi inlocui semeringul? cat timp o pot duce asa? am inteles ca manopera ajunge mult pentru ca trebuie dat jos cutia si ambreiajul, daca e semeringul de la cutie.
Exista un singur semering pe palier si uleiul care il observi nu e de la cutie,ci de la motor;intr-adevar,pt a inlocui semeringul trebuie data jos cutia,ambreiajul si volanta.Poti merge mult timp asa fara nici o problema,eu cand am cumparat masina acum 2 ani si 35k km in urma,cutia era murdara de ulei,de abia acum cateva zile cand am schimbat kit-ul de ambreiaj am schimbat si semeringul.
Am vazut ca tu ai diesel, este acelasi sitem? ma refer la cutie + motor, pot completa fara nici o problema pierderile? Nu pot estima cam cat pierde pentru ca de ex: in ultimele 2 saptamani am facut cam 1200 km si nivelul la ulei este acelasi si nu simt nici o schimbare si nici nu aud vreun zgomot sau sa fie vreun miros ciudat. Mersi fain pentru raspuns, apropo si eu sunt din piatra
inclin sa cred ca de pa motor e problema ta .....mai precis de la garnitura termoflotului numita si oring(racitorul de ulei-accesul catre el se face doar daca dai jos filtru de ulei) ....e o problema des intalnita .....si mie imi curge tot pe acolo.picura foarte putin ....vei sesiza o diferenta pe joja abia dupa vreo 2-3000 km .....
@CLAUBCC ma indoiesc sincer ca e de la termoflot uleiul de sub cutie;@AUGUSTINN nu stiu dak e acelasi sistem,dar inclin sa cred ca da;orisicum pierderile sunt f mici si nu vei auzi nici zgomote,sau miros ciudat,e o garnitura imbatranita care scapa uleiul,atata tot).OFF TOPIC-cum e vremea prin OSLO,ca in Londra m-am saturat de frig?
@ ASHIHARA, frigut la oslo, de abia am scapat de zapada, a mai nins si ieri dar cred ca s-a cam terminat cu iarna. Vroiam sa intreb daca exista cumva vreun aditiv pentru ulei, nu stiu ... ceva de genul aditivului pentru benzina.., care sa poata fi pus peste uleiul ce este deja in motor. Motorul are 182000 km, si sincer masina asta ma multumeste , nu am ce sa-i reprosez pana acuma, am facut eu vreo 50000 km cu ea si costurile au fost foarte multumitoare, nu intentionez sa o schimb prea curand. Tot la capitolul ulei, ce ulei ar fi cel mai potrivit pentru ea (1.6 benzina, 182000 km), pana acum am pus shell helix. Era sa uit, are ceva daca din cand in cand o mai calc si eu ( 150-160)?data fiind situatia semeringului. Se poate agrava ? pot aparea scurgeri de ulei mai abundente?
Personal nu sunt de acord cu nici un fel de aditivi(gasesti topic despre care se discuta acest subiect);pt ulei iar gasesti topic care se discuta subiectul;poti sa o calci linistit,nu-ti mai fa atatea griji.
Daca e semeringul de la palier si iti intra ulei la ambreaj o sa schimbi nu numai un semering ci si un kit de ambreaj.
Re Salut, Am o problema la masina: mi-a iesit tot uleiul din cutie de undeva de langa volanta. Multumesc anticipat pentru ajutor.
pierdeam si eu ulei, aleator, tot disparea usor usor... am zis ca e vreo garnitura pe la motor. Dupa o inspectie mai atenta am aflat ca era busonul de completare ulei. 10lei sa rezolvat problema. trebuie schimbate si astea din cand in cand.
Salut! A inlocuit cineva simeringurile de la prinderea planetarelor in cutie? Pierd pe acolo ulei.. Am fost la un magazin de piese auto, in speranta de a imi face o idee cu privire la costuri si mi s-a spus ca nu e sigur de ce gaseste el acolo in program ca mai bine dupa ce le dau jos sa vin cu ele in mana.. M-a dezamagit raspunsul si am zis sa va intreb si pe voi. Este vorba de A4 B5, 1.8i, fara quattro, 1995. Va multumesc!