1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pilot Automat / Tempomat la A4 B6 - montare CC - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de elad, 21 Noi 2007.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Din cate stiu eu, odata ce ai eroare de senzor necalibrat, nu iti mai arata gradele.Apoi senzorul nu stie fizic pozitia in care este spira, el citeste pe o coroana, pozitie in care ajunge la fiecare tura.Din cate mai stiu eu, il poti calibra pe 0 in orice pozitie.
    In poza am desenat pe spira cele 2 semne de pe carcasa.Se observa ca avem o sageata acolo, sageata care trebuie sa fie intre cele 2 semne, impreuna cu una din folii.Doar in pozitia de centru cele 3 sunt aliniate.Semnele sunt pe carcasa, eu doar le-am evidentiat.Nu conteaza care folie este, doar intr-o singura situatie sunt toate acolo.
    Asa cum ti-am zis in Pm, spira are minim 5 ture st-dr.
     
    Ultima editare: 25 Feb 2013
  2. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Da, am incercat azi din nou cu vag-ul si are dreptate Catalin, nu se citesc gradele daca e montata aiurea si cu eroare.
    Nu se poate calibra pe 0 in orice pozitie, pentru ca atunci cand ajungi sa invarti de volan la cursa maxima se termina panglica aia si o rupi, aparand eroare de airbag (patit). Si pe langa asta, am mai aflat ca astea cu ESP nu se pot pune oricum, cum poti face pe Passat doar cu ASR, pentru ca n-ar citi corect pozitia volanului, pe langa faptul ca rupi panglica la o cursa completa de volan.

    Acum am inteles din poza cum e treaba cu aducerea fizica pe "0", si cred ca o sa imi iasa daca mai am nervi sa ma apuc inca o data :)) Am vazut semnele, insa din PM intelesesem ca trebuie sa fie 2 folii in acelasi timp intre semne, si dupa capul meu mi se parea logic...zic o folie peste prima curbura si o folie peste a 2-a :banghead: Dar nu intelegeam la ce foloseste acea sageata de pe partea mobila si de ce au mai desenat-o. Insa acum totul e clar, sper sa inteleaga si vagu asta si sa faca adaptarea
    Multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru amabilitate
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu nu vorbeam aici de pus spira la cap de cursa,pentru ca acolo clar o rupi, insa daca are o tura mai mult la stanga o poti calibra pe 0.
    Intoarce spira si o sa vezi coroana pe care citeste senzorul.Senzorului ii dai pozitia 0 si el de acolo numara gradele st-dr.Daca la o rotire la dreapta el nu ajunge la maxim, da eroare de senzor necalibrat, insa cum spira are mai multe ture st-dr decat volanul ii poti da lejer pozitia 0 cu spira o tura in oricare directie.
    Cand scoti bateria, senzorul da eroare, insa dupa ce il rotesti complet st-dr de cateva ori isi invata iar pozitia si eroarea dispare.
    Treaba cu Esp-ul sta cam asa: in functie de ce pozitie citeste sensorul, frana este aplicata astfel incat masina sa urmeaze directia respectiva atunci cand franezi brusc sau derapezi.Daca noi calibram aiurea, la o frana violenta cu volanul drept, masina isi poate schimba directia putin sau mai mult.
     
  4. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    M-am jucat azi cu o alta spira care o aveam la indemana si am vazut ca dupa ce intelegi procedura, nu e greu de adus manual spira pe "0", asa cum ai explicat anterior. Maine sper sa ma apuc sa trag manual la 0 si spira de pe masina si sa fac inca o data calibrarea ca azi n-am avut timp si tot merg cu ea cu espul aprins in bord.
    Multumesc de explicatii.
     
  5. AudiA4B6

    AudiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a4, 1.6,2002
    Eu am zgariat pur si simplu cu un cui cand am dat airbagul jos si dupa l-am pus la fel :)
     
  6. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Salut. Stie cineva daca merge folosita maneta tempomat cod 8E0953521D in loc de 4E0 953 521 B 4PK la un Audi A4 B6 daca am calculatorul de volan cu N in coada? Mersi.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poti sa folosesti maneta cu ambele coduri. Maneta cu 8E0...este pentru A4 B6 pana in 2005 iar cea cu 4E0... este pentru A4 B7,A6 C6, A8, etc. din 2005. Ambele "raspund" la acelasi PR Codes, 8T1-Cruise Control System(CCS).
     
  8. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Multumesc de raspuns. Am montat maneta, am activat pe motor si steering wheel si nu merge. M-am uitat la switchurile de ambreiaj si frana si am observat ca in switchul de ambreiaj nu intra nicio mufa. Unde trebuie sa duca acel cablaj de la switchul de ambreiaj? Mersi.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Diesel sau benzina ? Pe Engine activezi cu Login, sa nu introduci codul la Coding (mi s-a intamplat si mie din greseala si nu stiam de ce nu e activat). O sa scot mai tarziu o schema din Elsa si ti-o postez aici, sa vezi traseul cablajului.
     
  10. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    De activat am facut cum a trebuit, din Login, dar banuiesc ca nu are cum sa mearga daca mie imi lipseste efectiv cablul de acolo. Multumesc anticipat de schema nucugheri !
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2018
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai mai jos schema pentru CC, dar nu te ajuta. Dar cred ca cealalta cu switch-urile o sa-ti foloseasca.
     
  12. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Mersi de scheme. Ma cam pierd in ele, deci mai bine ma duc la un electrician auto, poate stie mai bine ce face. Am gasit pe forumul de la VW cam ce ar trebui sa fac sa aduc cablurile la switch (recomandarea era pentru un Passat). Acum nu stiu daca e valabil si pt Audi. Zicea acolo asa:

    Te duci cu el - un fir - direct in ECU - in pinul 66 - poti verifica daca in mufa alba cu 15 pini din cutia ECU (cutia neagra din compartimentul bateriei) ai conector rosu/verde, la pinul 13 - daca da, te legi de el.... si cobori la switch pedala de ambreiaj. Daca nu, direct din ECU - la pinul 66.

    al doilea fir - corespondent pinului 2 de la mufa switch ambreiaj - in legi la pin 3 mufa switch pedala frana - fir culoare rosu alb.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca citesti pe schema, asa e. J248 este ECU. Doar ca tu ai in cutia ECU mufa T17e care e alba.
     
  14. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Uite ca m-ai luminat. Asa arata si in schema intradevar. De la mufa alba de la ECU banuiesc ca este un locas unde pot sa ajung cu firul jos la switch nu? Cam stupida intrebarea banuiesc dar...acolo n am umblat niciodata. :D Mersi.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    O sa gasesti un traseu pentru fir dupa ce desfaci plansa de sub volan, cutia ECU, etc.. Acolo la fata locului. Nu pot eu sa-ti indic pe unde sa mergi. Asta daca ai fir tras in mufa alba la pinul 13. Daca nu, trebuie sa te legi direct de pe ECU de la pinul 66. Exista numerotare pe mufa. Bafta.
     
  16. Mephistoo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 320d E90
    Salut, se potriveste pilotu automat de pe un passat b5.5 din 2003 pe un Audi A4 din 2002?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu potriveste, forma manetei cu butoane CC este diferita la cele doua modele.
    Prima imagine este de passat iar a doua de A4 B6, ca sa-ti faci o idee.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Plus ca la Passat tempomatul e pe maneta de semnalizare. Aditional mai trebuie legate si niste fire.
    Iar la A4 B6, tempomatul este o maneta separat de semnalizare si care nu necesita legaturi, fire, etc.
     
  19. Raducu

    Raducu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    b5.5
    Mephistoo te-ai convins?le-as fi cumparat degeaba...;)
     
  20. basarab ionut

    basarab ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A4 B6,multitronic,1.9 tdi 131 cp.
    Salut,
    Intrebarea mea este dace se poate monta maneta tempomat pe un A4 B6 an 2004 care nu avut asa ceva. Maneta am gasit-o pe AUTOKARMA la vreo 120 lei. Ce se poate face in cazul in care vreau sa o cumpar, in afara faptului ca probabil trebuie decupat din caracasa de sub volan si codare pe masina ?
    Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014

Distribuie pagina asta