1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Salut,
    Am si eu audi A4 model 2008 2000 TDI si dintr-o data mi s-a aprins martorul de la bujii si nu se mai accelera. Am oprit masina am repornit-o, i-am dat 1-a, a 2-a normal cand sa i-o dau pe a 3-a din nou s-a aprins semnul de la bujii. Am adus-o usor acasa iar pe drum s-a aprins si cel de la evacuarea de gaze.
    Am dus masina la un mecanic, mi-a pus seringile si mi-a verificat injectoarele, el spune ca injectorul 1, 2 si 3 sunt duse. Pe tester ii dadea ceva pe la releu de incarcare ce duce spre injectoare din cate am inteles eu de la el. Mi-a mai zis si ca motoarele de 2000 au probleme cu injectoarele.
    Va-ti confruntat cu vreo problema asemanatoare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  2. strumfyspm Guest

    Ce cod motor ai?
     
  3. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    CAGA este codul.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  4. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    E primul B8 cu probleme la injectoare de care aud ...
    Mai mergi si la alt mecanic parerea mea ;)
     
  5. rares815 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Locație:
    Bacau/Bucuresti
    Masina:
    nu exista
    Tot CAGA ai George pe al tau B8 :) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  6. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2013
    CAGA e quattro, sunteti siguri?
     
  7. strumfyspm Guest

    si eu am CAGA no quattro si chiar nu am auzit de probleme cu injectoarele.

    Dupa cum au spus si colegii, fa o verificare in alt service. Poate e un senzor, sau orice altceva.....bujii, filtru particule....etc....
     
  8. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Majoritatea mi'au zis ca sunt injectoarele, am verificat senzori pompa motorina, am dat comanda la injectoare. :( Acum astept sa'mi vina si sa le probez.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  9. strumfyspm Guest

    1. cati km ai?
    2. ai schimbat filtru de motorina la fiecare 15k?
     
  10. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    57000,da doar revizia de 45000 nu am facut'o ,acum vreau sa io fac pe cea de 60000:)
     
  11. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Dap, CAGA am dar cu toate reviziile facute la timp ;)

    @ Mema Nicus0r : Cat te costa toata ''distractia" ?
     
  12. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Pai am comandat injectoarele si am dat 6800 ron pe toate 4.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2012
  13. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Sper sa nu ai problema cu clapeta de acceleratie si sa fii dat 6800 ron degeaba ca ma doare sufletul pe mine:(
    Mie mi s a intamplat acelasi lucru,prima oara mi s a aprins ala de evacuare de gaze si dupa aia pulsa ala de bijii.Am mers in jur de o saptamana cu alea aprinse in bord si intr o zi cand sa pornesc masina nu a mai luat o.A venit mecanicu si cu o surubelnita mi a deblocat clapeta care ramase blocata pe inchis.
    Nu am mai auzit pe nimeni care sa fi avut problema cu injectoarele la tipul asta de motor mai ales la 50 000 km.Eu am tot CAGA si dupa ce am schimbat clapeta mi a sters mecanicu erorile si nu a mai aparut nimic de 15 000 km.
     
  14. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Da,dar la mine mi sa aprins martorul de la bugii si nu mi se mai accelera si dupa si celalalt si nu mi'a mai pornit deloc,am dus'o la mecanic mi'a verificat injectoarele si ultimul e dus definitiv,la anulat si a pornit masina in 3 injectoare:)
    acum nush sa vad maine ca mi'a venit un injector ca decat asta a fost pe stoc,o sa il pun si vom vedea daca sunt sau nu injectoarele:(
     
  15. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Am verificat ce mi'ai zis robert si era deschisa clapeta:)
     
  16. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Pai este deschisa din moment ce iti porneste,dar aia trebuia sa o verifici atunci cand nu ti mai pornea.Dute si bag o pe tester si vezi ce zice,eu asa am aflat ca este clapeta de acceleratie...
     
  17. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    nu imi mai porneste deloc.
     
  18. Mema Nicus0r

    Mema Nicus0r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    Audi A4, 2000 TDI, 2008
    Salut.
    Ce simptome are masina cand i se duce pompa de inalta presiune?
     
  19. Marius.Babei

    Marius.Babei 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A4(b5) 1.6 101 cp
    salut!

    Depinde in ce mod e "dusa". Pompa de inalta e cea care face presiunea necesara pulverizarii combustibilului in camera de ardere. Daca nu mai face presiunea necesara se poate sa scada performantele motorului(datorita arderii proaste), insa e posibil si sa nu mai porneasca(nu stiu daca la modelul tau are valva de retur pe pompa sau pe rampa).
     
  20. DeViAnS

    DeViAnS Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    cand e dusa pompa de inalta, cel mai probabil este sa nu-ti porneasca, in special la cald. Am patit-o la un CR JTD de fiat. Dimineata pornea, dupa ce se incalzea motorul doar impinsa sau cu spray.
     

Distribuie pagina asta