1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @paulkf eu am cod motor CJCC si din cate am inteles e aceeasi pompa cu mici modificari. Oare astea sunt mai rezistente ? Oricum luna viitoare vreau sa o verific si eu pe a mea ca sa ma asigur ca e totul in regula.
     
  2. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Si pompa CP3 nu costa? Toata modificarea costa minim 500 euro numai piesele si daca mai pui si testarea, drumurile, etc. si ramai cu o improvizatie tipic romaneasca si tehnologie inferioara eu nu cred ca merita. Mai bine o reparatie ca la carte cu CP4 decat sarma stransa cu patentul.
    Eu am verificat filtrul de motorina la ultima revizie si a curs motorina curata, fara span la peste 200 mii km. Nu inteleg mania asta cu improvizarea unei pompe de generatie mai veche pe o masina premium. Cine nu-si permite sa intretina masina premium si recurge la improvizatii periculoare mai bine isi cumpara Logan.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sandu prin raspunsul dat dovedesti ca nu ai habar de ce se vorbeste aici, nu ai inteles nimic si daca tu asa consideri ramai la parerea ta. Fara replici ulterioare. Multumesc.
     
    MacMac apreciază asta.
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    marinrafael apreciază asta.
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ma crezi ca am 2-3 clienti ce si-au luat singuri cp3 cu 180 , 250, respectiv 300 lei si sunt perfecte? Claudiu cu 350 parca, testata, totul ok.
    Pune ca au vandut pompele lor cu 1000-1200 minim. Situatia nu e chiar asa trista.

    Initial multi au fosta "contra" pana cand au vazut ca functioneaza si nu sunt probleme.
     
  6. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Baieti, ma lamureste si pe mine cineva ? La generatia mai noua de motoare cum sta treaba ? Ma refer la cele dupa 2012. Eu am cod motor CJCC. Sunt la fel de pacatoase?
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @sandumbogdan, daca tu crezi ca eu si ceilalti care am facut modificarea, am facut-o pentru ca nu ne permitem o masina cu cerculete, te inseli amarnic. Toti cei care am trecut la CP3 ... asa cu patentu' si sarma cum zici tu, am facut-o pentru ca am vrut sa corectam o eroare majora de proiectare a celor de la VW-Audi care au implementat tampenia aia de CP4. Avand in vedere faptul ca traim intro societate de consum, trebuie sa traiasca si grupul VW din ceva, nu ? Ce rost are sa mai faca masini robuste daca exista unii carora le convine sa le umple buzunarele pentru remedierea prostiilor pe care le-au facut inginerii lor? Crede-ma ca am studiat in detaliu saptamani in sir constructia ambelor tipuri de pompe si motivul pentru care ajunge CP4 sa genereze span. Daca nu eram convins de robustetea vechiturii de CP3, nu faceam modificarea. Modificarea m-a costat, cu manopera cu tot, mai putin de o treime din pretul platit pentru piesele SH, de nefericitul de care v-am povestit mai devreme.
    @Micckkey, colegul @Clauu are CJCB si a avut tot CP4. A trecut la CP3 si a dus motorul de la 136 CP la 232 CP.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2017
  8. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @paulkf am vazut modificarea facuta de @Clauu . Din ce am observat el a facut trecerea la Cp3 pentru obtinerea unei puteri mai mari si nicidecum ca ar fi avut probleme cu CP4. Si eu am soft pe masina de 205 cp. Momentan am 175k km..si sper sa nu am de-a face cu problema asta curand. O s-o verific sa vad cum se prezinta ca sa fiu sigur ca nu are vreo problema. Eu sper sa mai fac 50-100k km cu ea. O sa caut ceva sfaturi pentru intretinerea cat mai buna a pompei.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Micckkey sunt la fel de pacatoase. Asa ca schimb-o.
     
    Micckkey apreciază asta.
  10. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ca idee, pompele CP4 cu 1 si respectiv 2 pistoane, au aceeasi constructie, principiu de functionare si dau fail identic.
    Pot sa iau axul din cp4.2 cu 2 pistoane si sa il pun in cp4 cu 1 piston.
    Nu toate pompele cp4 dau fail, doar un mic procent. E chestie de probabilitate aici.
     
    Micckkey apreciază asta.
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Chiar daca procentul este mic ideea este ca nu ar trebui sa existe deloc probleme la componente atat de importante precum pompa de inalta presiune sau pompa de ulei.
     
    Micckkey apreciază asta.
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    @Micckkey este acelasi design prost desi in functie de anul fabricatiei pompa poate fi o alta revizie. Cel mai probabil ai aceeasi pompa ca si a mea printre ultimele noi r40 cu 755ac sau 755d in coada la cod. O poti verifica in dreapta sus la distributie pui o oglinda sub ea si se vede codul. Desi pompa mea este o revizie destul de noua eu am schimbat-o preventiv dar si pt cresterea de putere, mai fac drumuri prin tara si m-am saturat sa fiu mereu in tensiune. Pt ceilalti care inca sunteti gica contra va amagiti singuri, cu oricine am avut contact din domeniul mecanii/service/chiar service bosh mi-au confirmat de prapadul cu pompele de tip cp4. Cei de la service bosh unde am verificat eu cp3 au ramas placuti impresionati si m-au rugat sa ii tin la curent cu tot procesul conversiei. Nu vorbim prostii, oricum topicului asta ii presimt aceeasi soarta fix ca cel pt uleiuri unde baietii se luptau sa ii convinga sa nu mai bage mizerii in motoare ca existe si alternative mai bune in acelasi pret sau chiar mai ieftine, fix acelasi lucru incercam si noi sa va convingem ca exista alternative mai bune si la indemana! Totul se rezuma la capacitatea voastra de intelegere si de constientizare al riscurilor, eu nu as risca 1500e pt cateva milioane.. voi? Parerea meu daca aveti peste 150k km si aveti de gand sa mai tineti masina ar trebui sa va puna pe ganduri si sa le puneti in balanta daca merita sau nu, mai ales daca va ganditi si la cresteri semnificative de putere.
    --------
    Am uitat sa mentionez un lucru referitor la verificat span, va recomand sa deschideti la regulatorul din rampa si sa va uitati acolo pt ca este o zona precoce depunerii lui, daca aveti catusi de putin acolo ar trebui sa existe, si daca da atunci stiti ce va urma.
     
    Ultima editare: 20 Iul 2017
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Eu am ales sa pun un CP4 nou-nout, cu tot cu injectoare, rampa, pompa auxiliara, si am curatat-o pe cea din revervor, si sa nu-mi fac probleme cat tin masina (sigur nu o mai tin 150.000 sa-mi fac probleme). Mie mi-a crapat fara sa dea vreun avertisment inainte. Pur si simplu au inceput sa bata injectoarele si dupa ce am oprit-o nu a mai pornit. Facea 28-30 de bari cand dadeam la automat. Fiecare pana la urma face ce vrea cu masina lui...

    Am avut pompa R35, acum am pus R40.
     
    Olarel, sandumbogdan, MRR și alți 2 apreciază asta.
  14. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @kng_bv la cati kilometri ti s-a intamplat "minunea" ?
     
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Bravo. Asta e singura solutie curecta si originala. Eu nu am nici o problema cu pompa de inalte insa daca voi avea probleme voi pune CP4. In nici un caz nu voi face improvizatii cu piese mai vechi.
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    182.000 reali (avea 3 ani masina cand am luat-o, cu 17x.000 km). Totul s-a intamplat dupa ce am facut un plin dintr-un petrom infect, cand ramasesem cu range 0. A doua zi a pornit masina dupa o cheie foarte lunga (cred ca a dat la automat 5-6 secunde pana a pornit), dupa aia a pornit normal toata ziua si dimineata urmatoare, apoi toata ziua a functionat perfect... pana dupa amiaza, cand la ralanti a inceput sa faca ca toti dracii injectoarele. am oprit-o, apoi am mai pornit-o o data, cu acceasi bataie, dupa 5-6 secunde s-a oprit si oprita a ramas.

    Pompa de pe masina era cea cu 755 in coada, R35. Am pus in loc 755AC R40.
     
    Micckkey apreciază asta.
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Spune drept:) ai ramas fara motorina si dupa ce ai alimentat ai dat la automat sa porneasca??

    Sa fim seriosi, cat de infect ar fi un peco motorina e standardizata.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu, dupa ce ajunge la 0 CB-ul tot mai faci 20-30km. Ideea era sa bag de 20-30 de lei pana ajungeam la peco-ul preferat, dar gandindu-ma la ce aveam de facut in ziua respectiva am stat pana a facut click pompa :)
    Sa-ti mai spun ca in aceeasi saptamana a patit-o si un prieten bun cu un Volvo, tot diesel, tot la acelasi peco? doar ca la el fiind injectie CR de generatie mai veche doar a pornit greu pana a alimentat din nou (la el pornea din a 2-a, a 3-a cheie dimineata, a dat vina pe bujii fiind februarie-martie, dar dupa schimbarea lor, la fel de greu pornea).
     
  19. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    @sandumbogdan Piese mai vechi? Dar una de 335d 2015 mai noua decat masina ta ai pune? Sau esti genul care nu ar accepta nici o alta solutie, indiferent de cat de buna ar fi ea?
    Dpdv tehinic CP3 bate cp4. atat conteaza, tot restul este bla bla.
    Exact la fel ati ajuns pe masini 2014 sa puneti pompa de ulei de la 1.9tdi din 1900 toamna, discursul este acelasi.
     
    paulkf apreciază asta.
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pana la urma pompa colegului de mai sus nu a picat chiar singura. A primit un mare ajutor din partea soferului care a condus cu motorina putina (range 0). Si e posibil nici sa nu fie prima data.
     
    Ultima editare: 26 Iul 2017
    Necemici apreciază asta.

Distribuie pagina asta