1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Am vazut pompe picate dupa un schimb de filtru pt.ca a dat la automat pana a umplut circuitul in loc sa urmeze peocedura cu vdcs(na asta costa si toti vor ieftin).
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Asta cu datul la automat parca facusera mai demult @MacMac sau @EEXCALADE niste teste si au tot dat asa pana s-au saturat fara probleme.. eventual puneti contactul de 2-3 ori inainte sa dati cheie pt ca se amorseaza pompa.
     
  3. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Salut, dupa mai multe verificari , am observat ca am pe masina o pompa de nalte din anul 2012. Stie cineva ce pompa este? CP3 sau CP4? Multumesc.
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este CP4. Motoarele astea au venit numai cu CP4, diverse revizii. Pompe CP3 au numai cei care au inlocuit ,,celebrele" CP4.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Obturati/taiati alimentarea si dati la automat mult si bine"pe uscat"apoi sa mi spuneti rezultatele!!
     
  6. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    @cipri29 este o pompa CP4 cu R35 si cred ca este piesa reconditionata de Bosch. Probabil daca dezlipesti prima eticheta o sa vezi codul original care incepe cu 0445.
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    In aceeasi iarna, dar in decembrie, am alimentat de la acelasi peco, si a doua zi a pornit greu masina (veneam de la un drum de 600km). Cand aveam range 0, abia atunci scria range 0, cand am plecat de acasa era range 10km. Chiar si cu range 0, la consumul mediu de 12l/100km, tot mai erau 5-6l de motorina in rezervor.
    La schimbul de ulei/filtre s-a amorsat cu VCDS-ul de 5-6 ori, deci din nou, excludem varianta sa fi mers pompa pe uscat.

    Pur si simplu sunt prost construite, sunt cateva piese de uzura din material prost, designul e de asa natura incat permite rotirea cilindrului in jurul axei, etc, etc, etc.

    Poti sa pui contactul si de 100 de ori inainte, pompele de alimentare pornesc doar in momentul in care dai la automat.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Bine punctat la ultimul punct, de aceea este procedura cu vdcs/kts/etc dar altii se gandesc la pompele de PD din rezervor!!

    In rest e aceiasi problema cu pompele cum a avut renault pe primele modele de logan.
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Inca au probleme la 2.0DCI de pe megane 3, dar este alta poveste, nu are rost sa intram in detalii :)

    Cel mai simplu, pentru a se amorsa repede, slabesti regulatorul de pe pompa si il ridici putin cat sa prinda aer. Se aeriseste din primul basic settings, nu mai e nevoie sa dai si a 2-a oara.
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Exagerezi, nu a zis nimeni sa o duci la extrem, mie imi este destul de clar ca nu datul la automat este cauza problemei.
    Eu la a mea cand pun contactul aud pompa din rezervor si se simte pe furtune cum amorseaza instalatia, drept dovada si cei 8b presiune cu contactul pus masurati pe tur inainte de hpfp. Drept urmare ori de cate ori umblu pe la instalatie gen filtru pompa regulator etc imi este de ajuns sa pun contactul de 2-3ori ca sa plece din prima fara ezitari.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.
    Eu nu am spus decat ce ai afirmat tu ca, cei doi colegi"au dat pana s au saturat"e cam acelasi lucru.

    E crede ma ca am avut masina la care a picat pompa la un schimb de fitru motorina(pe langa celelalte consumabile)care a fost facut la alcineva cu o zi inainte.

    Coincidenta sau cauza??
     
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Atunci e clar.
    Nu a plecat greu din cauza calitatii motorinei ci din cauza cantitatii.
    Spui ca ai facut de mai multe ori asa si asta e motivul pt. care s-a stricat pompa.
    Indicatorul de motorina si autonomie e orientativ, la sub 100 km trebuie sa te indrepti de urgenta spre o statie de alimentare. Sa ajungi la autonomie 0 e extrem de riscant pt. ca chiar si la 50km poti ramane fara motorina. Cand ajungi la 0 e aproape sigur ca esti pe ultimele picaturi, pompa prinde aer si merge in gol. De aici pana la pompa stricata e cale foarte scurta.
     
    Pinichi apreciază asta.
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    ba las-o naibii. Range-ul la B8 se calculeaza in functie de consumul mediu, nu de litrii din rezervor. La un consum mediu de 12-13l/100km si range 50km e clar ca mai erau minimum 6L de motorina. Spre exemplu in seara asta se aprinsese range 50, am mers in peco, am alimentat 20L si am jumatate de rezervor. Deci 65/2 - 20 = 12.5 la range 50. Consum mediu 11.xl/100km.

    Nu o mai trage cu aerul pe instalatie, canta la alta masa. Cand am alimentyat in iarna de la respectivul peco aveam range 100+, urma sa plec a doua zi dimineata la un drum mai lung si am facut plinul.
    Si daca merge pe uscat, fiind rola, nu avea voie sa se uzeze asa, si pistonasul nu avea voie sa se roteasca de la 2 porniri. Stiu masina cu acceasi pompa ce merge doar pe rosu mereu, omul baga de 50 de lei pe saptamana motorina si nu a mai crapat nimic.
     
    zebrocksky și NonoGe apreciază asta.
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Lasa.i ca nu vor sa inteleaga, s-au tot lasat destule informatii incat fiecare e liber sa procedeze cum crede.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chiar vreti sa inchid topicul asta asa cum am facut si cu cel de uleiuri la motoare diesel ?
    Chiar nu va puteti stapani mancarimea din palma, sa discutati la obiect si sa sa nu mai scrieti toate prostiile pe forum sau din putul gandirii voastre ?
    Incheiem aici polemica asta idioata despre cum se strica pompa CP4. Important este ca se strica si trebuie reparata. Fiecare alege sa o repare cum vrea el in urma sfaturilor care sunt deja mentionate. Restul discutiilor sunt divagatii de la subiectul si titlul topicului. Multumesc.
     
    kojak13 și kng_bv apreciază asta.
  16. Jonnie007 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Lighean,1.2 gasoline, 2016
    Probleme la pompa de inalta au si masinile fabricate in 2013-2014 sau au fost remediate de catre fabricant?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Au si cele din 2013-2014. S-a mai mentionat asta in topic. De ce nu-l citesti integral ?
     
    Ștefan86 apreciază asta.
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La aceste pompe nu aveți cum sa evitați o eventuală defectare, când pică... pică.

    Nici cele de la alți producători nu sunt mai bune. Avem la servici un X3 din 2014 cu aproape 120k km si a cazut pompa din senin, in mers. Cu această ocazie a distrus si cutia automată. Nu vă spun cât costa toată distracția. Un alt X4 din 2016 cu 35k km a avut aceaşi soartă. Reparația fost respinsă de către client şi a cerut altă maşină in schimb. Incă aşteptăm răspuns din partea reprezentanței.

    Ca şi concluzie... nu conteaza motorina, calitatea, nivelul de carburant, etc. ... conteaza sa fie reuşita. Dacă o modificare poate aduce o inbunătățire, atunci cred că este bine-venită.
     
    Ultima editare: 28 Iul 2017
    mihaicristian, Iasmin90, Clauu și alți 2 apreciază asta.
  19. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Salutare.

    Doresc să achiziționez un B8 2.0tdi și nu vreau să risc problemele create de șpanul produs de renumita pompă de înalte.
    Am citit tot topicul și aș vrea să îmi spuneți dacă am înțeles corect următoarele aspecte:
    - pentru motorul CAHA am nevoie de o pompă de înalte de peugeot 206 1,4 hdi cod 0445010042 sau 0445010102;
    - "metering valve" se păstrează cea de pe pompa de peugeot;
    - pentru a păstra EGR-ul trebuie modificată puțin traiectoria conductelor de combustibil.
    Întrebări:
    - se poate face scanare cu vcds (interfață originala) la "metering valve" de pe pompa de peugeot?
    - trebuie să cumpăr vreo flanșă adaptoare pentru a se potrivi pompa de pe peugeot pe audi sau se potrivește direct în locul pompei de înalte oem?
    - pe motorul CAHA există pompa intermediară de alimentare cu combustibil? Dacă există, aceasta trebuie demontată fizic de pe mașină pentru a nu da peste cap senzorul de pe pompa de peugeot?
    Mulțumesc pentru informații.


    sent from my mobile phone
     
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ai nevoie de un kit de montare ptr cp3.
    Doar pompa cu 042 poate fi folosita cu acest kit, celelalte nu se potrivesc fizic.
    Valva ramane cea de peugeot. Totul functioneaza perfect ca inainte.
    Daca egr nu e in spatele pompei de inalte oem, teava ramane nemodificata. Daca e, trebuie modificata putin.
    Nu exista risc cu senzori si alte chestii, e totul destul de simplu.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    audi11wst apreciază asta.

Distribuie pagina asta