1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. 77syns 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 2010
    Salut!

    Am sesizat ca se aude un rontait la motor ce pare sa vina de la pompa de inalta presiune. Daca turez motorul se aude si mai tare rontaitul. Pe pompa este o supapa N290 (FUEL METERING VALVE) ce regleaza presiunea din cate am inteles. Aceasta supapa este electrica fiind conectata printr o mufa la 12 V. Cu motorul pornit am scos mufa din supapa si am turat iar motorul rontaitul disparand. Acum nu stiu ce este defect, supapa care ar costa cam 550 RON sau pompa de inalta presiune :( Daca aveti vreo idee, va rog sa mi-o spuneti ca sunt bolnav deja. Motorul este CAGA de 143 CP, CR binenteles.

    Nu se aprinde nici un martor in bord, Vagcom ul nu da nici o eroare, decat dupa ce scot mufa din supapa, in mers nu se simte nimic, nici putere scazuta, nimic deosebit. O sa ma duc maine la service sa verifice presiunile din pompa si injectoare.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Noi 2013
    AudiA4B8CGLC177PS apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    77syns citeste acest topic de la inceput unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Citeste cu atentie si integral link-ul atasat in mesajul de pe pagina anterioara. Bafta.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  3. rdspike

    rdspike 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Berlina , 1.9TDI , 2001, motor AJM 155 Hp
    Probleme pompa inalte si injectoare

    Buna ziua

    Florin este numele meu si am o problema grava la care astept ceva sfaturi
    Am cumparat un A4 B8 2.0 TDI typ CAGC 88 kw 120hp, masina a fost adusa din Germania de o zii cu toate actele si reviziile pana in noiembrie 2013, am fost personal la Sibiu si am venit cu ea acasa am fost la tester la Adciel Zarnesti si a zis ca masina merge impecabil dupa care 3 saptamani a stat in garaj pana am reusit sa ii fac actele de inmatriculare.
    Primul plin facut dupa ce masina a ajuns in Brasov a fost facut la un Petrom ( iesire din Brasov catre Sibiu ) si am plecat la Sibiu cu ea in plimbare.
    La intoarcere sa oprit si nu a vrut sa mai porneasca, am adus-o pe platforma si am mers cu ea la service, iar cei de acolo au zis ca in rezervor au gasit un fel de amestec tulbure de culaore alb galbui si pompa de inalte dusa si cu span in ea.

    Ceva sfaturi pentru reparatie deoarece pe unde intreb fiecare au pareri foarte diferite.
    Daca pot sa fac ceva in privinta celor de la Petrom??
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Imi pare rau sincer pentru situatia ta!

    Nu vreau sa fiu pesimist insa faptul ca "traim" in Romania nu prea ne da sanse de castig....

    In pimul rand ar trebui sa ai bonul de alimentare.
    In cel de al doi-lea, ar trebui sa ai factura si concluziile celor ce au testat masina anterior - Adciel Zarnesti.
    In cel de al trei-lea, sa ai concluzia celor ce au descopert defectul

    Toate acestea sunt necesare cu stampila, semnatura si data pentru a putea constitui acte OFICIALE.

    Cu cele enumerate mai sus cred eu ca e cazul sa angajezi un avocat care sa te reprezinte!

    Iti urez multa multa bafta!


    PS: Problema cu spanul a mai fost intalnita si are implicatii destul de costisitoare. In multe cazuri pe langa curatarea intregului traseu de combustibil si schimbarea pompei de inalte afecteaza si injectoarele...
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -avocat
    -bonul de benzina
    -mostra de motorina ca proba
    -diagnoza oficiala ce s-a facut anterior incidentului
    -expertiza dupa incident

    ....si mult,mult succes.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2014
  6. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    Pentru cei care au probleme cu pompa de inalte scoateti regulatorul de debit si curatati sita daca este plina de span si mai departe:
    Incearcati sa faceti un test rutier in care sa urmaresiti valoarea:
    - presiunii in rampa
    - valoarea regulatorului de debit
    - valoarea regulatorului de presiune
    - schimba filtrul de combustibil-se opreste in mers daca este colmatat
    - verifica pompa de joasa presiune
    - verifica pompa auxiliara de presiune

    Daca masina nu scoate fum si merge ok este putin probabil sa fie vorba de un injector dar poti verifica cu ajutorul unui osciloscop semnalele de comanda ale injectoarelor.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2014
  7. daniel_steaua 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2010
    Vin si eu cu o intrebare: daca ar exista span in sistemul de injectie, de la ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Mai 2014
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Aer in sistemul de injectie, apa, motorina proasta cu tot felul de impuritati.
     
  9. nicolaevlad 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6
    La motoarele cu pompa de inalta CR spanul apare din cauza pompei de injectie
    Carcasa pompei este din aluminiu iar rulmentul pe care se incarte axul ei din otel....care cedeaza primul ?eu zic ca aluminiul...rulmentul a "mancat" din carcasa in acest caz singura rezolvare este schimbat corupl pompei+elementi+garnituri+rulment destul de costisitor sau o pompa noua (fie noua fie SH)
    Ca si raspuns direct de ce ?...aer si apa in instalatia de alimentare cu combustibil
    Rezolvare...schimbati filtrul de motorina mai des...o sa gasiti apa in el...nu neaparat de la motorina de proasta calitate ci si din cauza condensului care se formeaza in instalatie.
     
  10. Keo 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2012 2.0Tdi CJCA 105Kw
    Obligatoriu toate motoarele VAG commonrail patesc chestia asta?
    ]sau e vorba de noroc/sansa/...
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -Nu toate,depinde de concentratia aliajului,cu cat procentele nu sunt conforme cu atat mai mult va face span.

    -Piesa nu este chiar aluminiu,ci un aliaj din aluminiu;este bine de schimbat filtrul de motorina des si pentru faptul ca vizual o sa vezi din timp problema.
     
  12. nicolaevlad 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6
    @Keo..nu este nimic legat strict de motoarele VAG...toate pompele de inalta si nu numai,au corpul din aluminiu...si da este vorba si de noroc sau sansa...am intalnit masini cu peste 500K km care nu au avut nici o problema cu pompa si masini de 50K km la care a picat pompa
     
  13. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Asa am patit si eu ! Am gasit apa in motorina si mi au zis de la 3 service uri ca am pompa si injectoarele terminate! Am facut 4 teste la injectoare si intr un tarziu nevrand sa cred ca am asa mare paguba am fost si la Audi la reprezentanta . Problema a fost ca se defectase pompa din rezervor si nu mai baga presiune . Ceva de genu. Masina la rece nu porneste decat cu spray.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2015
  14. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salutare,aveti idee cum sa amorsez pompa de inalte cu VCDS-u?Am verificat daca am span in sita de la pompa si acum nu mai porneste invarte in gol:(
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai procedura afisata si mentionata pe vwforum unde ai intrebat asta acum cateva minute. Nu ai reusit sa o aplici ?
     
  16. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salut Cristi am dat a inceput sa lucre pompa am dat stop dupa vreo 30 sec dar degeaba tot nu o ia motorul invarte in gol.
     
  17. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    Am si eu o problema ! mi se aprinde martorul de bujii clipeste de fapt si masina nu mai trage. PornIrea e greoaie atat la rece cat si la cald. Am fost la reprezentanta la inca 3 service uri am schimbat rampa de injectoare pompa din rezervor pompa de inalte disdistributia si masina tot nu merge! Costuri peste 3000euro. Eroare era inainte de service pressure too low acum e too high. Masina audi a4 2008 motor CAGA 2L. Idei si pareri daca aveti ca eu am disperat.multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    leonardw problema ta tot de la sistemul de alimentare provine. Ceva nu s-a facut bine la masina sau au aparut alte defectiuni intre timp.
     
  19. leonardw 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 motor CAGA 2008
    cine ma ajuta cu erorile din poza? masina cea din semnatura nu porneste la rece decat cu ajutor iar la cald un automat mai lung.in mers imi apare bujia intermitenta si nu ma lasa sa o mai turez peste 3000 . am schimbat distributia,egr ,clapeta de acceleratie,cea de evacuare,pompa din rezervor,pompa de inalte ,rampa de inalte completa,4 service uri inclusiv reprezentanta. dupa o luna de umblat si tot schimbat masina e la fel ca inainte . sfaturi si pareri daca aveti c a eu nu mai stiu ce sa mai fac..multumesc
     
    Ultima editare: 4 Feb 2015
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vlad1968 și cosmawxl apreciază asta.

Distribuie pagina asta