1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai de acum gata esti boier, ai scapat de cp4. Daca totusi schimbi valva metering sa iei originala bosh.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai originala Bosch și comandasem, dar deocamdată o las pe cea de pe pompa,mai încolo o sa o schimb și eu.
     
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Referitor la Paul si lucrarea, oboseala/stresul de dupa munca isi spun cuvantul, nu are rost sa intram in detalii ca nu este cazul, pt cine nu-l cunoaste in amanunt sa se abtina de la comentarii.
    De acum ar trebui sa o duci fara probleme in toate treptele pana la 4000rpm.
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Repet încă odată, Paul este un super meseriaș nu am nimic cu băiatul ăsta, chiar și astăzi am vorbit cu el și i-am explicat cum a fost cu furtunurile alea,pentru ca mi-a spus sa-l sun sa stie ca totul este ok,omul si-a asumat pățania,i-am mulțumit încaodata pentru lucrare și asta este.Eu nu acuz pe nimeni,iar dacă poate am făcut o afirmație,rog colegii sa vadă exact și contextul în care s-a facut afirmația respectiva.
     
    NonoGe apreciază asta.
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Important e ca nu s-a intamplat nimic grav, masina in sfarsit a scapat de acel cancer. Sa te bucuri de ea fara evenimente!
     
    gabi_74 apreciază asta.
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Un consum la relanti cu CP3,în condițiile în care cu CP4 nu scădea sub 0,8.
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Asta depinde si de avans. Cu CP4, cel mai probabil nu aveai avansul foarte bine pus la punct.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La CR nu ai cum regla avansul,mai degrabă se poate vorbi de o distribuție sincronizată mai bine.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Consumul e strict cauzat de diferenta de sincronizarea a axelor .
    Nu are legatura cu tipul de pompa.
    Cel mai probabil distributia nu a fost sincronizata bine (sau nu este)
    Acest lucru se verifica inainte si dupa o interventie la distributie.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Catalin,eu zic ca,cel puțin acum distriubita este sincronizată bine.
     
    MacMac apreciază asta.
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Dupa consumul la relanti asa pare
     
  12. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Pompa cp4 este montata doar de grupul VAG sau si alte marci o folosesc? Pe site la bosch zic ca e produsa in peste 40 mil unitati.
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @lillejhon este montata pe bmw 2.0 si 3.0 dupa 2008, pe Citroen, Peugeot, Renault, Nissan, Dacia si muuuulte alte masini dupa 2012-2013... diverse motorizari de 1.5-1.6-2.0-3.0 Diesel.
     
  14. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    de ce am presiunea in rampa asa?
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cum ai vrea sa fie ???
    Trebuie sa urmaresi presiunea actuala si presiunea specificata ,diferenta dintre ele nu trebuie sa fie mai mare de +/- 30 bar la relanti
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cam ce ti se pare tie aiurea la presiunea din rampa ? Faptul ca este exprimata in hPa si nu in Bar ? Pai 250000 hPa = 250 Bar. Daca motorul functiona la ralanti, presiunea din rampa este normala. Ca sa-ti faci o idee arunca un ochi aici: https://www.convertunits.com/from/hPa/to/bar
    Conversia o puteai face si singur daca aveai putina bunavointa :banghead:
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bucura-te :arco: Sa n-o vezi mai mica de atat niciodata.
     
    Clauu apreciază asta.
  18. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    pai ma refer la "rail pressure regulation" , mi se par valori gresite
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ti se pare aiurea pentru acela este un cod binar. Ti s-a raspuns deja ca presiunea e buna, asta in cazul in care turatia era de ralanti.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    flawyl31 daca nu intelegi niste lucruri elementare de ce intrebi, fara sa te documentezi inainte sa intrebi, aici unde de fapt se discuta despre altceva ? Incheiem aici. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta