1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca nu s-ar mai defecta pompele CP4 ar da faliment producatorii. Probabil si-au dat seama ca sunt prea fiabile si din acest motiv nu sunt rentabile pentru ei :).
     
    cata181 și rabbit85 apreciază asta.
  2. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Din fericire pentru o harta normala pana in 250 cai putere setarile din harta ptr CP4 fac fata ptr o pompa CP3, fara a modifica ceva in soft. E doar o coincidenta fericita ..tine railul ala 1900-2000bar fara probleme cu abateri minime 10-20 bari. Deci in cazul de mai sus se incadreaza aproape 100% din utilizatori.
    Daca in schimb vreti tuning si o functionare corecta dincolo de cei 240-250 cai e neaparat nevoie de soft deoarece lucrurile se schimba dramatic putem spune, si Ionut @kng_bv stie prea bine cate incercari am facut noi sa facem lucrurile sa mearga cum trebuie pe masina mea, si inca nu am terminat.
    Indicativ asa, suntem la 2200 bari, dar am vazut si 2500 2600.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru ca face overpressure (spike), durata se pastreaza, deci injecteaza mai multa motorina decat ce cere ecu.

    Uite cum face rail-ul cu CP3 si cerinta de 2200 bari in rampa cu ajustari mici (fara ajustari face 2600 bari spike si ia limp la 4200 de ture)
    Rail_2200bar_small_tune.png

    Si dupa ajustare (inca in lucru)

    CP3_2200_bar_tuned.png
    Stiu, teoria e buna, in schimb practica ne omoara. Totusi aici este vorba despre pompa de inalta presiune. Ti-am raspuns de ce trage mai bine masina cu CP3 fara modificari (vezi presiunea pana la 2800 rpm cum sta peste cerinta).
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ce modificari de soft sa-l pun pe propietar sa faca cand dupa montare CP3 Log-ul arata asa ?
    Sa nu incurcam discutiile ,una e cu soft stock si alta cu stage 1,2,3...
     
  5. Guest 86281 Guest

    Ok, dar eu limp n-am vazut nici la 4500.
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru ca cerinta stock este 1800 bari la turatie mare, nu 2200 cum mergem noi. Cand o sa faci soft de putere o sa ai surprize, si nu placute :)
     
  7. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Repet pana la 250 cai si 2000bar nu aveti nici o problema ..apoi totul se complica. Pana ajungeti acolo stati linistiti.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  8. Guest 86281 Guest

    Sincer nu intenționez un soft de putere. Am experiente neplăcute de la mașina anterioara care era PD. Poate cel mult stage 1 printr-un power box(nu Chinezărie) . Nu sunt adeptul resoftarilor in general, adică al modificărilor în ECU. 140cp sunt ok pentru România și pentru limita de viteza doar de 130. Și apoi cu consumul ce-am făcut. Pe oraș va creste ajungând ca un motor pe benzină.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Dec 2017
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai discutati despre resoftare motor in acest topic. O sa va dispara mesajele si pe urma va suparati. Multumesc.
     
    rabbit85 și Bogdan123 apreciază asta.
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Spuneti-mi: valoarea de la Regulator valve se referă la regulatorul de presiune de pe pompa CP3 ?

    Mai precis vreau sa știu exact: Regulator valve din poza atașată care dintre cele doua este, cel de pe pompa sau cel de pe rampa ?
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Intre timp m-am interesat,și valoarea respectiva (regulator valve),este regulatorul de presiune de pe pompa de înaltă. Ultima selectata este regulatorul de pe rampa de injectoare.
     
    Pavel Daniel apreciază asta.
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pe A6,C6,2010,dacă nu mă înșel sunt montate aceleași pompe CP4.1,sau CP.4.2?
     
  13. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Pompa CP4.1 la 2.0 l si pompa CP4.2 la 2.7l si 3.0l.
     
  14. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Stii cumva ce versiune este montata pe A6 (4G2) CNHA 2.0 ?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  15. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    CP4.1 cod de piesa 04L130755D inlocuita in 2016 cu 04L130755E.
    Nimic diferit fata de restul CP 4.1 cu R40 montate de prin 2012.
     
    Octavian Birta apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adica aceleasi mizerii. :)
     
    lucaflo26 și flawyl31 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Deci inclusiv motoarele de 3.0 diesel de pe A6 C7 suferă de aceleași probleme? Și la 2.0 ultra de pe C7 e aceiași pompă cu probleme? Am urmărit topicul dar nu țin minte să se fi precizat asta.
     
  18. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Un pic offtopic, pe motoarele 1.6 tdi de 110hp(81kw) ce pompa este montata?
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    same shit
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    borsy da si da. Aceleasi mizerii. :)
     
    Kspic apreciază asta.

Distribuie pagina asta