1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie 2.5 tdi (AEL) - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de maryuzzz, 17 Noi 2010.

  1. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Apropo, calculatorul unde este pozitionat?
     
  2. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Revin, am facut azi diagnoza si se pare ca doar 2 erori a gasit,...539 care nu stie ce este, si 541 senzor temperatura combustibil, cine mi-a facut diagnoza a zis ca nu este nimic intre ECU si pompa diesel de ajustat atata timp cat am avut motor de tip AAT cel vechi si schimbat cu altu nou tot AAT,
    Am dat cu spray in colector si motorul vrea sa o ia din loc, dar pompa nu lucreaza, am ajuns la concluzia ca e defecta, si acest senzor de combustibil unde este amplasat?
     
  3. 11-YYY

    11-YYY 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2008
    Locație:
    Călimănești
    Masina:
    Audi URS6 4.2 AEC
    Cateva idei..
    1) La audi A6 c4 (94-97) pompa nu are legatura cu immo,absolut deloc. Poti schimba 1000 de pompe fara sa ai ici o treaba cu softul.
    2) Chiar daca motorul tau este tot AAT ,noul motor e din 95. Asta inseamna ca ai pus pompa de pe A6 pe 100. Din punct de vedere mecanic nu este nici o diferenta,dar acceleratia pompei nu va comunica niciodata cu calculatorul care il ai tu.
    3) Lasa pompa care o ai acum,dar pune partea de sus de la pompa veche si va porni.
    Nu incerca sa schimbi calculatorul de la aia din 95,ca in cel mai bun caz va porni pentru o secunda si se va opri.
    Deasupra capului hidraulic ai electrovalva.Trebuie sa fii sigur ca pe acel fir ai mereu 12v si daca nu ai,trebuie sa ii tregi un fir de la baterie,dar sa lasi si firul vechi totodata.
    Sunt sigur ca asta iti va rezolva problemele.Salut!
     
  4. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Salutare, am revenit, am luat alta pompa si calculatorul de pe un audi din 95, le-am montat si motorul porneste pentru 2-3 secunde si se opreste, am incercat sa vad daca e din imobilizator si am demontat spidometrul sa caut cutiuta acea alba de care am auzit ca e in spate dar nu e nimic, tin sa cred ca e in contact, ce as putea face, contactul de la masina din 95 nu cred ca o sa-l mai gasesc, sigur a fost presata, merge sa iau de la alta masina?95-96?
     
  5. cgru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 1997
    imobilizatorul

    in jurul contactului (unde introduci cheia) este un cerc negru din care pleaca un cablu subtire ce duce la imobilizator. Cercul este antena cu care citeste codul cheiei. Senzorul de combustibil se afla in pompa exact sub capacul pompei (eroarea 00539). cealalta eroare (00541) cred ca trebuie sa desfaci capacul si sa te uiti atent pe acolo, daca am inteles eu bine este senzorul (potentiometrul) cu care masoara pozitia ... (?) cu care se ajusteaza cantitatea de combustibil injectata "http://www.clubaudi.ro/how/20312-curatarea-si-reglarea-pompei-injectie-motorul-1-9-tdi-1z-9.html". In mod cert sunt probleme cu electronica pompei tale si poate le poti reolva. Uita-te atent, caci nu are ce sa se strice la un potentiometru, poate contactele, etc.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2011
  6. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Dar merge intr-un fel eliminat? dezactivat?
     
  7. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Salutare, revin cu noutati. Am reusit sa pornesc motorul vineri seara, din prima la sfert de cheie. Ce am facut ?. Am gasit pana la urma o pompa de injectie din 93 si am montat-o, relantiul sta la 900 si iese fum dar nu negru si nu asa mult. Acum nu stiu cat de mult sau cat de putin fum sa iasa ca nu am avut diesel inainte ca sa stiu. Sau mai trebuie ceva ajustat la pompa ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2011
  8. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    E cam mare relantiu la 900!!!
    la mine e 750 rpm,si eu am schimbat pompa de injectie....
    tot asa probleme cu recunoasterea pompei!!!
     
  9. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Si relantiul de unde se ajusteaza? sau ce trebuie sa fac?
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    @ titico Las-o aşa.
    În manual scrie 850-900 rot/min.
    @ bogdan89 750 mi se pare mică. Probabil vibrează puţin şi caroseria din cauza turaţiei de ralanti sub cea recomandată. Pompa e bine pusă? Dacă se face adaptarea şi timingul e corect, pompele de AEL şi AAT ţin ralantiul peste 800 rot/min, nu coboară mai jos.
     
  11. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    mie asa imi sta la ultima liniuta sub 1000,asa cred ca acolo e 750,nu simt caroseria nicicum!pompa e pusa de mine,si cand spun de mine...nu garantez!
     
  12. seby xwy 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi,2.5,2000
    Va rog sa ma ajutati intr-o problema:am un audi A6 din 2000, motor 2.5 150cp cutie automata. Am schimbat pompa de injectie de curand dar masina nu vrea sa porneasca nicicum. Pompa are acelasi cod numai ca este de pe o masina cu cutie manuala. Cred ca asta e problema dar nu stiu s-o remediez. Astept sfaturi. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2011
  13. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Salut seby,

    Modelu tau de masina este audi A6 C5, intrebarea ai pus-o pe aria de C4 !!!

    Am asistat la schimbarea unei pompe de injectie pe un audi A4 B5-facelift an 2000, motor 2500 cmc si am constat ca nu multi mecanici sunt in stare sa amorseze o astfel de pompa. Deci asigurate ca masina are destula motorina in injectoare pentru a porni. Asigurate ca masina recunoaste pompa (tester).
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Oct 2011
  14. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Ma supara ceva de la un timp:Sa zicem ca stau pe loc si virez rotile in stanga sau dreapta...imi coboara turometrul.Acelasi lucru mi se intampla cand o turez putin in gol.Imi coboara turometrul cam 50 de RPM dupa care ECU isi face treaba si redreseaza la pozitia initiala.Cred ca voi da pompa de injectie si injectoarele jos si le voi duce la curatat sau voi merge direct cu masina la service'ul pentru pompe.Filtrele si uleiurile sunt schimbate de 200 km.
     
  15. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Salut,imi curge motorina pe la capu' pompei?!am incercat si cu garnituri noi si acelasi rezultat!
     
  16. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Ai uitat sa mentionezi faptul ca ai umblat la partea electrica a pompei si ca s-a pus dupa ureche!La tdi se regleaza o anumita cantitate injectata si asta se face mecanic urmarind cu vagcomul.Altfel nu o nimeresti.De obicei la un meserias.
     
  17. relu19 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 ,diesel ,motor 2500 din 1995
    Salut,
    Am si eu o problema cu pompa de injectie la un audi A6 C4 din 1996 motor 2.5 diesel. Prinde aer si se dezamorseaza, mi s-a intamplat acuma pentru prima data. Am verificat tot ce tine de alimentare tur retur, tot e ok.
    Ce poate sa se fi intamplat ma poate ajuta cineva. Tin sa mentionez ca o amorsez, merge cateva minute, nu se ambaleaza mai mult de 3000 turati, scoate un fum inecacios. Porneste foarte greu si amorsata.
    Va multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  18. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Schimba filtrul de motorina, sufla conducta de tur spre rezervor si pune motorina aditivata la -25 de grade. Nu-ti manca de sub ***, altfel o sa te coste mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  19. relu19 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 ,diesel ,motor 2500 din 1995
    Asta am facut deja dar din pacate nu am rezolvat nimic. Oricum mersi mult, dar e alta cauza,
    Este posibil sa fie infundat catalizatorul. Imi zicea cineva ca poate fi asta un motiv, dar de ce prinde aer pompa nu inteleg ?


    Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris. Respecta regulamentul. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  20. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Fa o testare si vezi ce problema ai si cauta un mecanic care sa se priceapa ca aia care i-ai adus sunt veniti cu pluta. Ca puteau sa verifice macar distributia la motor ca e posibil sa se fi forfecat pana de jos de la vibrochen si daca il mai pornesti mult poate o sa cauti o chiuloasa.
    Sau poate a plecat un pic din spate de la axul cu came daca nu a fost strans prea bine, ipoteze sunt multe ti-am lasat un nr de telefon (acolo au si piese pentru masina ta) dar probabil astepti sa te sune el.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012

Distribuie pagina asta