1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. Dumexino

    Dumexino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 , 2.5 V6 TDI , 2000
    pai de asta mi`e frica si mie sa nu arunc bani aiurea,am dus`o la niste mecanici destul de buni aici in oradea si mi`au spus ca mi`o duc la reconditionat in budapesta si mi`o rezolva cu 800 euro,dar azi am aflat si eu ca ar putea fii de vina computeru pompei si ma gandesc cum sa procedez sa nu ma taxeze degeaba.... oare orice mecanic ar putea sa`si dea seama care sunt piesele stricate din ea?
     
  2. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    care au fost simptomele pompei inainte sa se strice?a picat deodata,fara nici un semn de boala,in mers?
    daca ai pompa pe masina,desfa conductele ce intra in capul inj.si apoi da la automat,ar trebui sa tasneasca motorina pe acolo in cazul in care ar fi dus doar calc.(asa a fost la mine)
    in cazul unei constatari adevarate,pompa trebuie pusa pe banc,testata daca face presiune,eventual desfacuta si constat atunci problema. in cazul in care calc. ii bun si suspectezi cazul in care sa fie ceva piese din inauntrul pompei duse,ia leg.cu colegul L.U.V. ca el a avut probl. asta
     
    Ultima editare: 27 Dec 2009
  3. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    La mine au fost blocate ceva pistonase in ea.
    Nu am mai bajbait, oamenii sunt profi si repara cu piese de origine, cu garantie 24 luni.
    Gasisem pompa SH la 500 euro, dar te putea tine o saptamana sau 10 ani, dar mie nu mi-a dat mana si portofelul sa risc.Am platit mai mult dar stau linistit.
     
  4. Dumexino

    Dumexino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 , 2.5 V6 TDI , 2000
    a picat deodata...am scos conductele de la injector si nu tasnit motorina,pe urma a pus`o pe tester si dadea pompa stricata,adica nici un injector nu primea motorina....in cazul asta (daca e de vina calculatorul) as putea sa comand doar calculatorul? chestia e ca nu e nimeni din oradea care se ocupa cu reconditionari si daca nu stiu exact ce are pompa,imi poate cere o gramada de bani...si normal ca vreau sa o fac cu piese de origine,cum spune l.u.v.
     
  5. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Si mie mi-a cazut la fel, hodoronctronc, in mers!
    In prealabul, fiind iarna, am observat ca pornea in trei/patru cilindri si dadea cu fum mult la relanti.
    Am crezut ca-s injectoare, dar era pompa.
    In alta ordine de idei, daca nu gasesti variante de reparatie ma pot interesa la ei(de fapt o poti face si tu, iei nr.de pe net), si daca stabilesti cu ei mi-o poti trimite si le-o duc eu.
    bafta.
     
  6. Dumexino

    Dumexino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 , 2.5 V6 TDI , 2000
    luni cred ca o sa merg pana in ungaria acolo unde mi`a zis romixxx, sa vad daca mi`o fac ei,sper sa fie ok ...
     
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    la mine era calc. de vina,dar tasnea motorina cand dadeam la automat.cred ca la tine ii ceva dinauntru.
     
  8. Dumexino

    Dumexino 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 , 2.5 V6 TDI , 2000
    ar fii bine sa fie altceva k am inteles ca acel calc. e cel mai costisitor...oricum va anunt cand stiu ce are si unde o sa o fac.mersi
     
  9. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    daca motorul e akn si pp vp 44 eu am platit 250+100 manopera. asigura-te ca ca modulul are soft cind soseste la service, inainte de montaj.
    bafta, si la multi ani.
     
  10. bobovod 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    buc
    Masina:
    audi A4
    o problem asemanatoare o am si eu,am dus pompa la un service si mi au cerut 5500 ron,am un a4 2,5 v6 tdi 150 cp,,am vazut pe net ca pot gasi una sh la bani mai putini,,vreau sa stiu daca e vreo problema daca pun o pompa ce a fost pe un audi de 180 cp??
     
  11. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Ai mai intrebat asta pe alt topic si ti-am raspuns ca nu se poate.
    Moderatorul ti-a dat acolo un link sa te documentezi, dar tu ai insistat.
    Vezi ca ti-a dat avertisment, nu te potolesti si intrebi si aici..:shrug:
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    L am trimis pe topicul asta nu a facut rau,stiam ca aici sunt patiti oamenii ;)
    ...omul a gasit probabil una de pe 180 cp insa mai vrea inca o confirmare.
    Imi dau seama ca nu este ieftina o pompa noua.


    Fiabile masinutele astea dar si cand pica o pompa de injectie se lasa cu plansete ;)
     
  13. grecu_dan2003 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4
    poate cineva sa ma ajute: am un a4 2,5 v6 cod motor BDG 163 CP, si cand dimineata la rece porneste bine dar trepideaza foarte tare si scoate fum alb, iar daca merg cu ea 5 km si o opresc pentru 1h cand incerc sa o pornesc dau foarte mult la automat. Deasemenea la relantiu motorul are o intrerupere.
     
  14. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Schimba senzorul de temperatura a lichidului de racire.
     
  15. grecu_dan2003 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4
    senzorul de temperatura a lichidului de racire este acela care imi indica si temperatura apei in bord pt ca daca este acela l-am schimbat.
     
  16. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Acela este ... se afla langa pompa de injectie in partea stanga prins cu o clema pe un furtun ... e posibil ca cel nou sa fie defect ... din pacate simptomele descrise de tine asta indica ... :readit:
     
  17. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Un prieten a luat un A6 2.5TDI cu motor BDH (euro4) din Germania. Din pacate dupa ~3 luni motorul s-a oprit din senin. Vag-Com indica eroare de comunincatie cu pompa de motorina. Pana la urma a dus la Tess Brasov (chiar daca recomandam un mechanic care are un A6 2.5TDI si se ocupa mai ales de WV/Audi), unde diagnoza e ca pompa e defecta. Electronica s-a dus, si este si uzat (masina avea ~230.000km).
    Ati mai auzit probleme cu pompa de pe BDH? El a luat deja o pompa noua dupa cum am inteles cu 18 luni garantie (era 1300 euro), dar sunt curios daca a mai avut cineva probleme cu acest tip de motor si daca pompa pentru BDH se poate reconditiona.
     
  18. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Pompele de injectie se strica din cauza motorinei proaste si a filtrului neschimbat la timp.
    Se strica pompe si de motoare 1.9 la fel ca si de la alte tipuri de masini, nu neaparat de 2.5 de la Audi.
    Se poate reconditiona absolut orice pompa de motorina.
    Cei de la Bosch din Chitila fac treaba asta cu piese de origine, or mai fi si altii, dar eu acolo mi-am rezolvat problema.
     
  19. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Masina a fost adusa recent din Germania si imediat a fost schimbata aici filtrul de motorina, distributia, etc. In Romania a folosit numai OMV/Petrom Alpine Diesel. Avea carte de service pana cca. 170.000km daca nu ma insel. Nu stim cum a fost exploatata acolo, dar nu cred ca putem vorbi de calitatea proasta a motorinei.
    Oricum era o surpriza neplacuta, ca credeam ca la variantele mai noi 2.5 TDI nu are probleme cu pompa si nici cu axele de cama.
     
  20. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Si norocul conteaza , am client care are 300000 km si baga tot ce vine la rand ,nici nu stie cei aia pompa.Eu am 140000km acum si la 110000km am avut norocul sa schimb pompa,asta e.
     

Distribuie pagina asta