1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de net, 20 Aug 2010.

  1. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Asteptam un raspuns de la ManiAcuV6.
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Posteaza un log la relanti cu motorul cald pe canalul 000 sa vedem daca valorile sunt ok .
     
  3. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pai eu nu prea am cu ce :)
    Speram ca ne putem intalni la Iasi dupa 15 Decembrie daca se poate. Ne auzim la un telefon?

    Toata discutia e pe fondul tremuriciului care apare la motorul 1z. Daca nu ai probleme de ce sa-ti faci de lucru?!!
    Scuze ca am postat de doua ori!
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2010
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Nu am la dispozitie o interfata VAG-COM,pt a face log-ul.
    Ideea e sa aflam cum se interpreteaza fiecare valoare din putinele campuri afisate.
    Poate are FloRio vreun log "ratacit" pe undeva...
     
  5. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Am avut da mi-am reisntalat windows-ul si s-au sters.nu stiu daca va ajutau cu ceva ,pe mine nu m-au ajutat cu nimic,pe cine am intrebat nu a stiut sa imi raspunda exact cu referire la acele loguri,poate ca sunt persoane care se pricep
     
  6. Nealacafta 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    VW Passat Variant 1.9 TDI 1996
    Chestia subliniata cu rosu se misca elastic , in functie de pozitia ei are loc acceleratia. Inainte de a porni motorul , atunci cand se aprind becurile in bord , chestia aia trebuia sa se miste putin , ea nu se misca... de aia nici nu a pornit. Am scos capacul dupa cum se vede si in timp ce incercam sa o pornesc am miscat chestia aia cu degetul ( pompa functiona , motorina era injectata normal ) si in acel moment a si pornit motorul dar ... normal ca imi curgea motorina pe deasupra capacului care era scos... mai tarziu am vorbit cu niste electrici care mi-au spus ca pompa cu mufa dreptunghiulara nu se potriveste nicicum la audi 80 1.9 tdi , cica e vorba de altfel de circuit reactiv , inductiv ... ceva de genul.Asa ca .. nu am avut norocul si am intors pompa inapoi ... acum nu stiu ce sa fac... sa am incredere s-o dau pe originala la reparatie sau sa caut sa-mi iau una exact ca asta... Astept ceva sfaturi. Multumesc[/QUOTE]
    Salut, scuze de deranj, am un VW Passat 1.9 TDi, 1996, are o pompa de injectie ....identica ,dupa cite vad in imagine ,care curge pe la capac, in fata.
    Nu curge mult, se prelinge dar....trebuie reparata. La capac, normal, trebuie o garnitura nu?Se gasesc, se fac, cit costa? Pot sa desfac capacul, nu dereglez ceva? Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2010
  7. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    Nealacafta Reglajul pompei e din capac si se face doar pe stand dupa ce s-au schimbat toate garniturile. Deci te sfatuiesc sa faci exact ca mine. Mergi la Bosch diesel service sau idem. Altfel e nasol nu mai porneste!!

    Se poate schimba capul rotativ (mecanic) care baga presiune la injectoare cu cel de la Passat. Mergi la service la un meserias si testeaza pe banc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2011
  8. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
  9. mug 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    B5, AFN, 1.9TDI ,1997,quattro
    Multumim
     
  10. Veveritzubrowneyes

    Veveritzubrowneyes 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2009
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A4 B7 Avant 1,9 Tdi, BRB, 116 ps, 6S. 2008
    Un prieten are probleme la un motor 1z de pe un a6 c4,Masina merge bine la ralanti,pornirea e ok la cald si la rece,problema se manifeste cand se accelereaza (in mers cand masina e in sarcina),masina merge in smucituri violente,am fost la un service unde am efectuat o diagnoza dar nu sa gasit nici o eroare pe partea de injectie si culmea nici simptomele nu au mai aparut in momentul acela.Filtrul de combustibil a fost schimbat recent.Totusi eu tind sa cred ca ar fi o problema legata de injectie credeti ca ar fi alta cauza?.Credeti ca un log in mers ar fi mai concludent? Multumesc mult
     
  11. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Ar fi bun un log in mers,si ar fi bine de vazut valorile injectoarelor pe canalul 013.Dupa descrierea ta si eu cred ca ar fi din injectie
     
  12. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Daca sunt smuncituri e clar ca e din injectie. Sfatul meu e sa faci un log in mers sa fii sigur, dar curatarea pompei este inevitabila. Dar nu e mare lucru si cu rabdare se face.
     
  13. Veveritzubrowneyes

    Veveritzubrowneyes 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2009
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A4 B7 Avant 1,9 Tdi, BRB, 116 ps, 6S. 2008
    Mersi pentru raspuns,o sa gasesc pe cineva care are adaptor 2x2 pentru mufa OBD pentru a face log-ul in mers si o sa postez rezultatele.Salutari
     
  14. crazy_ini

    crazy_ini 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Ludus
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1997
    salut.nu poti sa-mi zici mai exact ce contacte trebuie sa tai?
     
  15. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Dupa ce dai primul capac jos, in partea dreapata cum privesti dinspre distributie pompa ai sa vezi un capac negru cu doua surubele. Da-l jos si acolo ai sa vezi contactele de la cutiuta neagra de pe lateralul pompei. Alea trebuiesc taiate, dar in asa fel incat sa le poti lipi dupa curatare.
     
  16. flaviu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    1z,1995
    Salut....am avut aceleasi probleme cu masina mea un audi 80 b4 1.9 tdi 1z....tremurici,pierderi de putere!am schimbat pompa cu una la mana a doua si merge super,cateva zile am fost multumit de ea,o disparut tremuratu ala,masina trage de rupe,insa de 2-3 zile am obs ca pe langa capacul pompei de injectie si scurge motorina destul de multa si imi baga in masina prin ventilatie miros de motorina!!Intrebarea mea este;Pot sa schimb garniturile,nu dau nimic peste cap daca desfac,capacul pompei???lamuriti-ma si pe mine va rog....sunt viitor inginer si sunt la inceput de drum!!!!....va multumes....P.S. Explicati-mi si mie ce ii IQ-ul si cum il reglez la masina!...va salut
     
  17. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
  18. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    La foarte multe pompe nu trebuie taiat firele,fortezi cu o surubelnita si se desprind....
    Este mai usor de lipit la montare.
    Cantitatea de injectie este bine daca este reglat la valoarea de 2.4-2.8 mg/cursa in relanti.
    Daca nu te descurci,te rezolv eu.
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Nu e prea mic IQ-ul la valorile astea?
    Stii cumva sa interpretezi IQ-ul pentru 1Z,pana in iunie '93?
     
  20. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    Am incercat diferite valori cu motorul cald si pe traseu si la valorile respective am avut rezultatele cele mei bune.Pornire usoara si masina tragea mai bine.

    In legatura cu IQ ..
    La parametri 08 si pe urma grupul 001,fereastra 2.acolo apare cantitatea injectata...tensiune pe senzorul de deplasare G149 in fereastra 3..

    poate te ajuta asta .
    001,0,CantInjecþie
    001,1,TuraþieMotor,,Prescris (ralanti): 860...945 U/min
    001,2,CantInjecþie,,Prescris (ralanti): 2.2...9 mg/H
    001,3,Tensiune G149,Senzor deplasare,Prescris (ralanti): 1.25...1.70 V
    001,4,Antigel-,Temperaturã,Prescris: 80...110 °C


    temperatura motorului neaparat,trebuie sa fie cald la 90de grade.
    Se mai poate ajusta cantitatea, dupa logare,acolo codul este 12233 si dupa acea la adaptari
     
    Ultima editare: 5 Ian 2011

Distribuie pagina asta