1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. Costinel

    Costinel 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2009
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a4 1.9 131cv
    Ce treaba are rulmentul de la alternator cu virajul pe loc sau in mers,gandeste ca nu esti planta.
     
    leonanutei apreciază asta.
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Multumim pentru ca ne jignesti. Logic ca are legatura pentru ca pompa de servo este actionata de cureaua de accesorii care actioneaza si rulmentul de la alternator si cand acel rulment se blocheaza cand virezi la maxim sau aproape de maxim cureaua este fortata si implicit si acel rulment care automat scoate niste sunete neplacute. Nu intotdeauna aceasta este cauza zgomotelor neplacute la bracarea rotilor la maxim dar poate fi una dintre ele.
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca tot ai inceput balul,mergi si reconditioneaza caseta de directie in Targoviste este un centru si langa Oradea altul /apoi curata bine sistemum de servo daca tot este scoasa caseta.Pe caseta este o supapa de reglaj posibil sa aiba o problema, mergi la cei ce se pricep.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2013
  4. adiwill Guest

    buna ziua,
    de vre-o doua luni am un vajait la miscarea volanului stanga - dreapta,
    precizez ca vajaitul apare cand turez masina si intorc de volan, daca nu accelerez nu vajaie, de exemplu intr-un sens giratoriu vajaie daca sunt in treapta daca sunt pe liber nu mai vajaie...
    am schimbat uleiul, tot nimic, cititnd pe forum am vazut ca ati zis ceva de "rulmentul de la alternator" credeti ca este de la el?

    Multumesc,
    adi
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi de unde sa stim daca este rulmentul de la alternator ?. Poate fi intinzatorul de la cureaua auxiliara/transmisie/accesorii, poate fi rola de la alternator, etc., etc. Mergi la un mecanic bun. Dute la intalniri in Bacau si vorbeste/intreaba colegii din Bacau de un mecanic bun care poate sa-ti dea o parere mai pertinenta sau un sfat mai buna. Bafta
     
  6. adiwill Guest

    am intrebat nu am zis ca trebuie sa stii...
    sau nu de asta este acest forum?
    poate i s-a intamplat unei persoane la fel si poate imi da un sfat,
    e bine sa stii si alte pareri inainte sa te duci la un mecanic...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti spun din experienta ca pot fi o multime de cauze pentru acel zgomot. De obicei nu scriu daca nu sunt sigur de ceea ce spun. Forumul exista pentru ca sa cauti rezolvarea exacta. Parerile pot veni de la cineva care nu se pricepe si tu iei de bun ceea ce ti-a spus acel cineva care de fapt nu avea dreptate.

    De asta nu este recomandat sa scrii pe forum daca nu stii rezolvarea exacta a unei probleme. Decat sa spui prostii pe forum (nu ma refer la tine), mai bine taci din gura/te abtii de la comentarii pentru ca sunt persoane care nu se pricep (asa ca tine) si iau de buna ce zice unul sau celalalt.
    Un zgomot cum ai tu nu are o cauza exact si din cauza asta ti-am spus sa mergi la un mecanic bun. Bafta in rezolvarea problemei.
     
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Adiwill, poti face un filmulet sa vad si eu despre ce-i vorba ?
     
  9. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Schimbare / Inlocuire - "Lichid servo" sau ulei hidraulic

    Sambata am schimbat uleiul hidraulic din instalatia de servodirectie si am procedat asa:
    1. Am luat 1 litru de ulei hidraulic Febi (bidon verde, ulei de culoare verde, G04, 35 lei la AutoKarma)
    2. Am golit rezervorul cu o seringa (am pus in loc de ac un mic furtun de 3)
    3. Am dat farul stanga jos (partea soferului) pentru un acces mai lejer la rezervor.
    4. Am desfacut cele doua suruburi de 6 ale rezervorului (de servo) si l-am scos, cu grija, din pintenul de sprijin de pe contraaripa (tabla pe care sta) fara a pierde din atentie garnitura de cauciuc (posibil sa cada unde nu trebuie)
    5. Am scos furtunul de retur (cel subtire, dinspre sofer) si am facut o mica reductie, din plastic mai dur, la un alt furtun transparent de 6, de aprox. o jumatate de metru, ce a intrat cu celalalt capat untr-un bidon transparent (de cola la 1 l.)
    6. Am umplut cu ulei proaspat (hidraulic) rezervorul.
    7. Am uitat (:) sa mentionez ca prima data am suspendat rotile din fata ale "agregatului"! Foarte important!
    8. Luat de volan, incet si cu grija ;), stanga - dreapta, pana ce culoarea lichidului din "improvizatia" de furtun transparent este cea adevarata, adica verde ca cel din bidon.
    9. Nu porniti motorul sub nicio forma! Total exclus!
    10. Pentru a fi sigur ca s-a inlocuit tot uleiul, recomand inca o jumatate de litru de ulei in plus.
    11. De urmarit ca nivelul uleiului din rezervor sa nu scada la minim, adica sa se goleasca rezervorul.
    12. Montajul in sens invers demontarii. :)

    Repet, NU PORNITI MOTORUL pentru ca riscati sa distrugeti pompa :no:. Presiunea este foarte mare si rezervorul se goleste foarte repede.

    Este cea mai sigura si simpla metoda din cate am experimentat.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2013
    a4vio și Beny apreciază asta.
  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Foarte bun tutorialul :) Multumim Teko !
     
  11. alin-gerhard 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2013
    Locație:
    Landshut;Germania
    Masina:
    audi A4;1,9 TDI;2004
    Buna,
    Am si eu o problema cu servo ca sa zic asa: mie imi merge volanul usor pot sa zic si nu am simptome decat ca atunci cand masina e la relanti atunci cand rotesc de volan stanga dreapta se aude un ``barait`` ca sa zic asa si nu stiu ce poate sa insemne asta. Stie cineva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2013
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba cureaua de accesorii, e intinsa, sau daca nu se rezolva atunci trebuie schimbat telescopul care face intinderea curelei.
     
  13. alin-gerhard 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2013
    Locație:
    Landshut;Germania
    Masina:
    audi A4;1,9 TDI;2004
    mersi am sa vb cu mecanicul sa vedem ce si cum putem face...oricum ma gandesc ca daca nu face asa de urat nu ii asa de grav....ms....
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Acum nu e grav, se poate rezolva, dar daca o lasi asa, problemele nu vor intarzia sa apara.
     
  15. xxbogdanxx

    xxbogdanxx 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4, 1.9 tdi , 2004 , AVF
    Salutare.
    Am si eu o mica intrebare si curiozitate. Din cate stiu uleiul din bidonul de servo trebuie sa aiba culoarea verde, insa la mine are culoarea maronie (gen coca cola ). Trebuie schimbat sau pot sa golesc cu o seringa cat pot din rezervor si sa completez cu altul nou ?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca e murdar, schimba-l sa preintampini eventualele probleme ce pot sa apara. Ia ulei original G004 ca nu e prea scump si ai aici in acest topic la mesajul #29 o procedura de schimbare. Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mai 2013
  17. xxbogdanxx

    xxbogdanxx 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4, 1.9 tdi , 2004 , AVF
    mersi mult
     
  18. alin-gerhard 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2013
    Locație:
    Landshut;Germania
    Masina:
    audi A4;1,9 TDI;2004
    Culmea, mi-am facut unghiul de fuga azi si mi-am echilibrat rotile fata si parca acuma nu mai face chiar asa volanul, nu mai vibreaza si nici nu se mai aude baraitul acela chiar putin numai. Hm, ce sa cred ?
    Vineri imi fac inspectia tehnica si mecanicul a spus ca se mai uita sa vada. Nu vreau nici sa bag bani aiurea dar nici nu vreau sa o las asa moarta si dupa aia sa ma trezesc cu probleme.
    Am fost sfatuit de diversi mecanici sa o las asa ca ii mega mica vibratia ,baraitul acela. Sfaturi poate sa imi dea cineva care chiar se pricepe sau care a avut aceeasi problema ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2013
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Si la mine se simte acea mica vibratie ( barait ) de care spui tu cand virez pe loc, iar eu am caseta de directie noua ! Pompa mi-au spus la service cand am schimbat caseta ca este ok deci s-ar putea sa fie normal acel barait, totusi lucreaza pompa , baga presiune atunci cand misti de volan. Eu am zis ca o las asa atata timp cat servo merge ok si n-am alte simptome. Din ce imi amintesc si la fostul B6 aveam un mic barait atunci cand viram pe loc. Asteptam pareri de la colegi :)
     
    Ultima editare: 22 Mai 2013
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu stiu ca nu e normal sa se auda nici un barait la virarea rotilor pe loc la ralanti, decat atunci cand se ajunge la capat, la virajul maxim. ;)
     

Distribuie pagina asta