1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Prea târziu!Aveam de ales la MHS și Trami,din cauza programului nu am putut sa ajung la București,au zis ca poate sa dureze reconditionarea mai mult de 8 ore și eu nu las mașina in service orice ar fi...m-am dus la Trami care au terminat in 4 ore.
    Colegi de pe forum sper ca înainte sa va recondiționări caseta interesați-vă bine cum lucrează fiecare și ce feedback au.
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Tocmai asta e ideea. In 4 ore iti schimba doar simeringurile ( Trami ), in 8 ti-o face ca la carte ( MHS ) !
    E primul feedback negativ al lui Trami. In ciua faptului ca si eu am fost dezamagit de Trami, pana sa aud de patania ta nu am scris nimic nicaieri crezand ca am fost eu mai ghinionist pentru ca omul are pe toate forumurile numai feedback-uri pozitive. Si eu initial ii lasasem feedback pozitiv la 1 saptamana dupa ce fusesem la el. Problemele au aparut ceva mai tarziu. Nu stiam exact timpul de lucru al celor de la Trami pentru ca eu am dat caseta veche la schimb si mi-au pus alta reconditionata care o aveau in stoc gata reparata in loc deci a durat putin. Bine macar ca inca merge bine ... In fine ... pe viitor recomand celor care au probleme de orice fel la servodirectii MHS !
     
    Ultima editare: 30 Noi 2016
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    blackcat86 toti sunt buni si stiu ce au de facut, daca vor.
    Cu Trami am vorbit mult legat de reconditionarea casetei si mi-a recunoscut indirect ca nu o poate face ok: nu are cu ce sa rectifice cremaliera (incarcare/rectificare), insa sustine ca nu este nevoie. Nu are cum sa recontruiasca stratul de protectie de pe cremaliera (partea ce iese in burduf), insa sustine ca el rectifica, pune simering pe cota si totul e ok atata timp cat burdufele sunt ok (pe dracu...in 6-12 luni oxideaza si sunt gata simeringurile)
    Alte idiotenii: filtru de span / ulei rosu / burdufe de cauciuc (Lemforder livreaza burdufe identice cu cele de fabrica) / soricei plastic prindere / pompe China vandute ca ZF ... etc. Omul lucreaza intr-un service de ciobani si pentru zona lui este bun.
    Eu am ales sa iau caseta ZF reconditionata de ZF si gata.
    O caseta facuta bine tine minim 100.000 km.Sa speram ca MHS astia stiu ce fac.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Caseta mea reconditionata la Trami tine de aproape 3 ani foarte bine. Nu curge, nu are joc. Este ZF. Verific periodic burdufele sa nu fie rupte si ... Doamne ajuta !!! Daca continuam cu uleiul rosu, filtru anti span care curgea intr-o veselie si nu schimbam burduful rupt la timp era pa de mult !
    Daca va pica o voi reconditiona la MHS fara doar si poate. Am vorbit cu patronul si am vazut cu ochii mei ca oamenii reconditioneaza cremalierele sau daca este nevoie au cremaliere noi si le inlocuiesc !

    P.S. - Catalin, este tare ciudat ce ti-a spus Trami legat de modul in care reconditioneaza casetele. Mie mi-a spus ca reconditionarea implica rectificarea TOTALA a casetei, si chiar i-a blamat pe alti reconditionatori\mecanici care au acelasi domeniu de activitate, sustinand ca cei ce schimba doar simeringurile fara a rectifica axul cremalier fac treaba de mantuiala care e egala cu zero. Aceste afirmatii ale dansului pot fi probate si pe alte forumuri unde le-a scris\precizat in mod expres !
     
    Ultima editare: 1 Dec 2016
  5. Stefan87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 2004
    Salutare
    Este cineva din grup care a schimbat caseta de directie la A4 B6 motor 1.9 TDI.
    Eu astăzi am schimbat la masina mea pentru ca a început sa imi piardă ulei. Pe masina am avut caseta marca Koyo cu carcasa la cremaliera jumatate metal jumatate aluminiu cu una ZF cu carcasa total din aluminiu. Am demontat-o de pe un A4 B6 ca am meu doar ca era cu motor de 2.5 TDI. As vrea sa stiu daca cineva din grup a facut asa ceva si daca a avut ceva probleme dupa ? La mine s-a potrivit perfect la tot, funcționează foarte bine, doar ca maine trebuie sa merg sa-i fac directia.
    Asta e cea care am montat-o (foto atasat)
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Merge fara probleme de pe orice motorizare ! ZF este cu mult superioara Koyo.
     
  7. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Salut. Eu la fel am pus o caseta de 2.5 pe 1.9 avf si nu am probleme. In plus mai este si cu servotronic si merge struna!
     
  8. Stefan87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 2004
    Astazi am facut unghiul si merge foarte bine, chiar sunt mulțumit
    Va multumesc mult pt sfaturi
     
  9. Alin-Zorro 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 177CP, 2014
    mi-am schimbat si eu caseta cu una reconditionata anul trecut la un service de pe langa Jumbo, cum intri pe autostrada Soarelui. Am dat 250 euro cu tot cu montat, ceea ce nu cred ca e chiar atat de mult in comparatie cu una noua. http://autoestet.com Vedeti ca trebuie sa sunati pentru programare
     
  10. popaliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    Golling an der Salzach Austria
    Masina:
    Audi A4 2.5 2003
    Salut, numele meu este Liviu si am o problema cu masina,poate reuseste cineva sa ma ajute!( Audi A4 2.5 Tdi quattro 2003 132kw). Treaba sta in felul urmator; acum 2 luni eram acasa in Romania si am ascultat muzica cu motorul oprit vreo 2 ore,cand am vrut sa o pornesc, pauza! Adica parea ca este curent in baterie,se aprindeau farurile,luminile in bord,in habitaclu, dar cand dadeam la automat se auzea ceva de genul: țaca-țaca-țaca-țaca-țaca. Am luat curent cu clestii de la alta masina si a luat-o imediat. Acum o saptamana(in Austria) am venit cu masina de la cumparaturi, am parcat, totul in regula. Adoua zi dimineata ,vreau sa plec cu masina, cand sa virez,volanu se misca parca era de piatra.(se vira foarte foarte greu) Iar becul de la baterie s-a aprins si a ramas asa. Am oprit-o si am lasat-o. Peste cateva ore, incerc sa o pornesc, dar : țaca-țaca-țaca-țaca-țaca, la fel ce imi facuse in Romania!! Dar acum era si servodirectia! Am plecat am cumparat baterie noua, am pus-o, a pornit din prima, dar bateria ramane aprinsa in bord. Bineinteles si directia foarte foarte grea. Lichidul este la nivel la servodirectie, nici nu bolboroseste sau face spuma in bidon. Care ar fi cauzele? Ma gandesc sa cumpar alternatorul si pompa de servodirectie din Romania(300-400euro) si sa le schimb aici in Austria. Pentru ca daca o bag aici in sevice cu piesele lor ma costa peste 1000euro. Sau daca as stii care este exact, as lua doar pompa, sau doar alternatorul.Sau am mai citit pe aici ca poate fi cureaua de la accesorii?Sau role ceva?
     
    Ultima editare: 27 Dec 2016
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia vezi, cureaua de accesorii mai exista ?
    Servo si alternatorul sunt pe aceeasi curea. Servo nu ai, bateria aprinsa in bord (alternatorul nu incarca), deci ori iti patineaza cureaua, ori s-a rupt, ori ai vreo rola blocata.
     
    solidus snake apreciază asta.
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    O parere despre Trami? Stiam ca sunt cei mai buni insa de cand au zis ca se poate pune ulei hidraulic rosu in audi cred ca imi schimb parerea despre ei. Pareri de la cei care au reparat casete la ei ? Le fac sa tina o perioada buna de timp sau doar pt cateva luni cat tine garantia?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Marius du-te la București ca o sa-ți rectifice sau îți înlocuiesc și cremaliera din câte am auzit dacă este uzata. Dacă te duci la Trami sa-ți cumperi ulei verde de servo ca o sa-ți pună roșu peste cel verde al tău .Eu de când am reconditionat-o la viteza mică dacă virez stg-drp merge sacadat ...In luna mai ma duc la verificare sunt curios ce îmi spun.
     
  14. Sico007

    Sico007 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    B6, 19 TDI, 2002
    Salut,
    Am lasat masina in soare vreo 5 ore am luat-o si am plecat cu ea si dintr-o data a inceput ceva sa faca zgomot foarte infundat (provenienta cred in fata volanului). Am mers la service imediat am verificat toate bratele, bucsele, pivoti, capete de bara, bieletele de directie dar nimic.Tin sa precizez ca au fost schimbate toate de 1 luna. La miscare stanga dreapta scurt de volan se auzea un "boncanit" (infundat). Cei de la service au zis ca e dusa caseta de directie Toate bune si frumoase in drum spre casa se auzea zgomotul infundat la rulare fara sa virez stanga dreapta de volan. Am parcat masina o iau azi de dimineata si nimic fratilor ca si cand ar lua cineva cu mana acel boncanit. La miscari stanga dreapta scurte de volan nici un zgomot. Cei de la service zic ca e caseta si ca trebuie schimbata. Intradevar la denivelari foate mici se mai auzea dar foarte incet acel boncanit si mai cu precadere la treceri de cale ferata sau pe piatra cubica acel zgomot devenea mai puternic. Si totusi de ce dimineata nu se mai aude deloc, ce ar putea fi ?
     
  15. Georgecryss

    Georgecryss 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2015
    Locație:
    Galați
    Masina:
    1.9 TDI
    Salut..aceasi problema am întâmpinat și eu.. Lafel am făcut și eu cu furtunul.. Știind sa cred ca am dat bani de graba. Aceleași simptome le am și eu
     
  16. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Salut.
    De curand am schimbat caseta de directie si implicit si uleiul de servo...
    Acuma...pe factura scrie Ulei servo Verde...pe net spune ca uleiul ar trebui sa fie verde...dar astazi am scos cu seringa din vasul de expansiune o parte din el ( era peste Max)....si e gri, usor translucid....
    Deasemenea, de cand am schimbat caseta ( 5 zile) se aude un fasait enervant din compartimentul motor care creste in intensitate o data cu turatiile motorului...cei de la service au spus ca probabil e pompa de servo pe moarte si ca nu ii convine caseta noua ( Ceva de genul, caseta noua are nevoie de presiune mai mare si pompa nu poate)

    Este posibil ca din cauza pompei, uleiul sa isi fi schimbat culoarea atat de repede ?

    Va multumesc pentru raspuns, si imi cer scuze daca sa mai raspuns la asa ceva....dar eu nu am gasit.
     
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Uleiul s-a murdarit rapid pentru ca mesterii lui peste ... mecanici plapumari nu au stiut sa spele sistemul de span si alte impuritati. Au schimbat caseta si au pus uleiul nou si gata. Pompa de servo se verifica in felul urmator : se incalzeste uleiul din sistem rotind pe loc de volan stanga- dreapta pana ce uleiul ajunge sa fie fierbinte ( pui mana pe conductele servo sau pe vasul de servo in partea de jos si efectiv sa fie fierbinti ) si apoi verifici daca volanul se invarte la fel de usor pe loc la relanti si turata undeva la 2000- 2500 de ture. Daca pompa e obosita o sa iti mearga greu servo la relanti cu uleiul fierbinte si o sa mearga mai usor daca turezi motorul. De asemenea verifici daca uleiul de servo barboteaza ( fierbe ) in vas la relanti. Nu trebuie sa scoata bule, sa barboteze.
     
    TalosCosmin, pisti19 și Bogdan U apreciază asta.
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Și, dacă cauți pe forum o să găsești că există un reglaj care se poate face pe caseta pentru a regla presiunea.
     
  19. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut. Vin cu o întrebare de unde ar putea fi cauza. Am schimbat 2 casete de directie și problema persista.La viteza mică 20-30km când virez stg-drp ușor merge sacadat volanul . Pompa este in regula ,caseta tind sa cred ca este buna dacă și cu a 2 face la fel,toate brațele sunt noi. De unde poate sa fie problema?Pot jantele sa influențeze ca sunt puțin ovalizate cele de pe fata.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Depinde ce caseta ai schimbat, posibil si pompa sa nu faca presiune suficienta la turatii joase.
     

Distribuie pagina asta