1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blueice69, 13 Iun 2013.

  1. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    Salut am si eu o problema . De cateva zile nu vrea sa porneasca decat la a 3 a cheie dimineata. Invarte dar nu porneste. Am pus testerul pe ea , nici o eroare. Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa se dezamorseze pompa peste noapte , am pus supapa de sens, tot la fel face. In timpu zilei porneste la sfert de cheie. Audi A4 b5 1.9tdi 116 cp AJM . Va rog mult daca a mai patit careva ziceti-mi si mie rezolvarea ca ma terminat masina asta
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti sta spirala de la bujii aprinsa in bord mai mult decat de obicei ?
    Verifica senzorul de temperatura antigel, chiar daca nu da eroare, mai trimite date eronate catre ECU. Totodata verifica si pompa de motorina, eventual curata-o. Arunca un ochi si la pompa tandem.
     
    Ultima editare: 17 Iul 2015
    Rillu apreciază asta.
  3. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    Mersi de idee audi66. Spirala de bujii nu sta aprinsa mai mult ca de obicei, senzorul de temperatura l-am schimbat, supapa de sens am pus. Azi dimineata a pornit la prima cheie , nu s-a oprit dar a tremurat cateva secunde bune. ( si nu face tot timpul asa). Acum 3 zile am facut 1400 km si am lasat-o 5 ore in parcare si cand sa plec am dat de 3 ori la cheie ( invarte mult si nu porneste). Bujiile le-am schimbat acum 4 luni, nu cred ca s-a ars vreouna dar o sa ma uit si la alea si la pompa de motorina si pompa tandem. Oricum mersi mult de idee
     
  4. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    Nici un rezultat bun pana acum. Azi m-am uitat atent sa vad daca picura pe undeva motorina , nu am vazut nimic dar cand am ridicat filtru de motorina din suport a fasait vreo 3 secunde si de atunci masina porneste la sfert de cheie. Ceva idei ? Se poate sa fie ceva de la filtru de motorina ? L-am schimbat acum vreo luna si cam tot de atunci a inceput sa-mi daca figuri si pornirea. Multumesc anticipat
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Posibil sa prinda aer pe undeva, din cauza ca nu a etansat ca lumea la garnitura de sus.
    Vezi ca in partea de jos poti sa desfaci plasticul pentru aierisire. Ai grija sa nu lasi instalatia goala.
     
  6. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    Il schimb , in prezent e Knecht . O sa iau unul Man. Am vazut ca era si unsuros ca si cum ar fi curs motorina cand l-am sters cu carpa. Man am vrut sa iau de prima data dar nu au avut si am crezut ca nu o sa fie nici o problema dar se pare ca m-am inselat. Mersi mult de sfat
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu e vorba de filtru ci de garnituri. În cutie de obicei vin și garnituri și dacă nu au fost înlocuite e posibil sa prindă aer.
     
  8. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    :banghead: am schimbat filtru, a mers bine ieri toata ziua, a pornit la sfert de cheie......azi dimineata a pornit la sfert, dupa doua secunde s-a oprit si a mai luato la a 3 a cheie. A scazut si nivelul de ulei ( vreo 200 de ml ) fata de ieri. Anul trecut am schimbat chiuloasa ca a fost fisurata si mecanicu a pus carcasa de la chiuloasa second si elementele din a mea. Nu am avut probleme cu ea dar ma gandesc sa nu fie oringurile de la injectoare problema mea cu pornirea. Ce ziceti , se merita sa incerc sa le schimb ? Multumesc
     
    Petkes Karoly apreciază asta.
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Claudiu A4 116 cp Verifica ce presiune face pompa tandem, e posibil sa fie obosita si mai e ceva verifica si supapa de retur de pe filtru de motorina daca trece returul prin ea catre rezervor. Daca e blocata cauzeaza pornire grea.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Aug 2015
  10. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    ok mersi , o sa verific si daca am un rezultat bun o sa iti zic. Mersi inca o data de raspuns
     
  11. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    :rockwoot:Problema rezolvata ! Am schimbat oringurile de la injectoare ( toate erau praf ) , masina porneste la sfert de cheie
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce marca de oringuri ai cumparat si cat a costat toata afacerea,cu montat cu tot?
     
  13. Claudiu A4 116 cp

    Claudiu A4 116 cp 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A4, 1.9 tdi 116 CP PD AJM 08.2000
    Bosch 180 lei si manopera 200 lei, ( 380 lei toata treaba)
     
  14. megashow 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    AHH
    Probleme pornire audi a4 b5 botu la deal

    Salut am si eu o problema si ma intrebam daca cineva a mai patit asa ceva... Am probleme cu pornirea la un audi a4 b5 facelift 2000 cod ahh dupa ce am lasat-o cu botu la deal timp de 1 ora. Practic nu a mai vrut sa porneasca. Am mai patit ceva asemanator acum cateva zile dar atunci a pornit greu la a 3 a cheie insa nu a stat inclinata ca acum asa tare. Atunci a stat inclinata o noapte ... urcata cu rotile din fata pe o bordura. Parerea mea este ca nu ii vine motorina. S-a dezamorsat pompa cred.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi supapa de retur de pe pompa, poate nu mai închide și se dezamorseaza. La astea cu pompa de injecție dacă se dezamorseaza greu mai pornesc apoi pana trag motorină. Vezi cumva dacă ai și pe filtru supapa.
     
  16. megashow 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    AHH
    Am gasit a doua zi o pata de motorina sub masina dupa ce m]am chinuit sa o intorc cu botul la vale si sa o pornesc in noaptea aceea. Am verificat si se pare ca curge pompa de injectie. Nasol. Am dato jos si o dau la reparat. La schimbat garnituri. Vedem ce iese deacum.
     
  17. marius ghi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5,1.9 tdi.afn,1997
    Salut,
    Sunt nou pe forum (am un A4 B5 Avant 1,9 tdi) si .. disperat. Am si eu o pproblema daca ma puteti ajuta: nu porneste masina. De fapt porneste dar foarte, foarte greu. Am fost la cineva si mi-a pus o supapa de sens pe tur, apoi una si pe retur, ca vezi domne' se desamorseaza pompa dar tot nu porneste.
    Am schimbat filtrul de motorina si nu mai stiu ce sa schimb. Bujiile sunt bune, am pus tester, injectorul functioneaza in parametrii. Am fost la o groaza de mecanici. Un mecanic zice ca trage aer fals, altul ca psunt probleme la capul hidraulic de la pompa de injectie, altul ca sa schimb pompa. Nici unul nu stie, toti isi dau cu parerea de zici ca nu i-as plati pentru ce fac sau nu stiu nici ei. La naiba ca nu mai inteleg. Este cineva in masura sa imi dea un sfat ? Multam fain.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca sa poti primi raspunsuri cat mai obiective, trece la profil si codul motorului, an fabricatie.
     
  19. marius ghi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 b5,1.9 tdi.afn,1997
    cod afn,1.9 tdi,an 1997
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marius ti s-a spus sa-l treci la profil pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti.
     

Distribuie pagina asta