1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motorul se opreste in mers la A4 B5 cu motor benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jakarta87, 17 Sep 2010.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Badea Gabriel

    Parerea mea e ca te lasa ori pompa de benzina, ori senzorul de temperatura. Eroarea 00561 e de la gaz, mai trebuie reglat ceva pe acolo, dar la unele instalatii GPL nu prea scapi de eroarea aia, insa motorul merge perfect (in speta tomasetto).
     
  2. mircea_fifa 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4,benzina 1.6,1996
    Salut,
    Am un Audi A4 B5 ADP 1.6 1996.
    Am schimbat de curand fise buji si capac delcou pt ca pornea foarte greu cand era umezeala afara sa ploua dar dupa schimbarea lor am verificat pe intuneric fisele si la una din fise apar scantei iar problema cu pornirea grea la umezeala iar a aparut.La relanti motorul nu mrege rotund are oscilati si sacadeaza.
    Ce sfaturi puteti sa imi dati sa mai verific.
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Fisa aia fura curent. E indicat sa o inlocuiesti.
     
  4. vvitalic

    vvitalic 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a 4 2001 benzina 1.6
    Salutare,
    Am o problema cu pornirea. Toti mecanicii care au vazut masina, dau din umeri si se dau doar cu presupusul. Oare e o problema la benzinarele 1.6, al meu e ALZ.
    Am schimbat si eu multe la nimereala sperand sa-i elimin cauza, dar nimic, motorul merge binisor, doar ca porneste greu la o temperatura intermediara, la rece porneste bine, la 90 grade iar porneste frumos, dar daca sta cam 30 - 40 minute - 1 ora, porneste la o cheie lunga de tot.
    Am schimbat regulatorul de presiune benzina si senzor arbore cotit si nu a avut nici un efect. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc anticipat.
     
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Senzor G62 ai schimbat?
     
  6. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Salutari,

    Revin dupa un an plecat, masina a fost folosita putin de rude, sub 5000km. Verificat totul, ok, mantenanta, dar pornirea oarecum greu, adica invarte mai mult decat normal.

    Verificat pe VAG si singura eroare e Camshaft Position Sensor (G40) - no signal .
    Clar e senzorul, care dupa o cautare pe google, e legat positiv de pornirea grea si lipsa puterii dupa 3k rpm etc...

    Masina e un A4 facelift motor AHL, 1,6l, service la zi. Chiar urmeaza sa ii schimb distributia.. Desigur am mai citit pe internet ca poate fi sarita cureaua un dinte si asta ar da eroarea. Dar dupa 220.000km eu cred ca e senzorul batran.

    Acum intrebarea este, si multumesc ca ati citit, unde se afla acest senzor, se poate schimba relativ usor sau recomandat service, eventual cand schimb distributia. Si daca aveti alte sfaturi, va rog.

    Multumesc.

    edit: de altfel, care il cumpar, cum ar arata ? Intru pe site Unix, autokarma, etc, apar doua modele pentru AHL...
     
    Ultima editare: 26 Ian 2016
  7. Tanase Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi a4 b5 1,6 1996
    Salut am un audi a4 b5 1,6 adp din 96 si de cand a venit frigul porneste foarte greu sau deloc
     
  8. soluicius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2015
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Buna tuturor,
    Am un 1.6 ADP, in urma cu 1 luna am avut o problema(dadea rateuri masina, s-a dovedit a fii o supapa blocata) si am decis sa nu mai umblu cu masina pana la rezolvarea probleme. Am lasat masina in garaj iar dupa 1 saptamana cand sa o duc la mecanic nu a mai vrut sa porneasca. Ridicand capota am constata ca era totul ud sub capota(facuse condens). Am tractat masina pana la mecanic am dus chiuloasa la reconditionat(din cauza supapei). Dupa ce am montat totul sus masina tot nu porneste.
    Am schimbat urmatoarele:
    Injectoare, Bujii, Fise, Capac delcou, rotor, distributie, senzor G62, senzor G28, debitmetru, am curatat si adaptat clapeta. Pe tester am o singura eroare (G40 Senzor Hall) dar aceasta eroare o aveam si cand merge masina. Imobilizatorul se stinge in bord(desii daca era acesta de vina teoretic ar fi trebuit sa porneasca si sa moara. Scanteie da, benzina vine dar nu porneste. Cand dau la automat, turometrul nu se misca.
    Multumesc anticipat.
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pot fi mai multe . Incearca prima oara sa vezi daca ai distributia pusa bine si delcoul sa fie aliniat .
     
  10. AndreiI

    AndreiI 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    Comarnic
    Masina:
    A4 B5 Limousine , 1.6 ALZ , 2000
    Salut,

    Nu stiu daca acesta este topicul potrivit problemei cu care ma confrunt. A4-ul meu (1.6 ALZ) nu mai porneste, releul pompei de combustibil 372 ticaie continuu si pompa se aude asa zac zac zac (cupleaza-decupleaza), motorul invarte fara probleme dar nu porneste nici in ruptul capului. Am anulat immo fara rezultat (am constatat ulterior cand am incercat sa o pornesc fara ceasuri), am schimbat releul 372 tot fara rezultat, am desfacut si curatat toate contactele soclului de relee (nu era nimic oxidat sau in neregula, tot fara rezultat). Sa fie pompa de vina? sau altceva? Va rog daca a mai avut cineva aceasta problema si ma poate ajuta cu o sugestie un sfat, nu stiu ce sa ii fac... Am atasat si un video scurt cu simptomele despre care am vorbit. Multumesc anticipat!

    http://www.girlshare.ro/3489360681.4
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica sigurantele 28, 32 si 34. Daca sunt bune, scoate releul pompei si fa sunt in mufa lui intre contactele 30 si 87. Pompa ar trebui sa porneasca in timpul asta. Daca se aude tot intrerupt trebuie verificata pompa si instalatia electrica pana la ea. La pompa, pe firul gros maro trebuie sa ai masa, iar pe firul verde cu galben, tot gros, vine plus de la contactul 87 al releului când dai la automat.
     
    AndreiI apreciază asta.
  12. AndreiI

    AndreiI 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    Comarnic
    Masina:
    A4 B5 Limousine , 1.6 ALZ , 2000
    Am verificat sigurantele si sunt bune, am pus o sarma in locul releului si pompa porneste nu mai intrerupe, motorul invarte insa tot nu porneste.
    Am gasit un alt topic pentru tot un 1.6 cod ALZ pe Passat unde autorul postarii specifica pentru rezolvarea problemei a schimbat releul cu numarul #30 [165 906 381] cel galben (care avea o lipitura proasta pe placa) la mine ar fi undeva in "cutia neagra" acest releu.
    Din ce am cautat dupa cod OEM denumirea acestuia ar fi releu injectie / releu curent alimentare / releu combustibil (la ultima denumire nu cred ca e correcta pentru ca schema difera fata de schema releului 372 care este releul pompei). O sa incerc sa in schimb si pe acesta, poate acesta comanda ceva pe partea de injectie.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Am desfacut "cutia neagra" astazi si am scos releele 30 si 373 (mic), am curatat soclul ,strans papuci contacte si am pus releele inapoi si masina a pornit la sfert, la o doua cheie mai tarziu a avut aceleasi simptome am scos / pus la loc doar releul 30 si masina a pornit la sfert. Am comandat releul 30 (MEYLE 1008000009 - 25 RON). O sa il schimb in cursul zilei de astazi si revin cu rezultatul.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 5 Mai 2016
    Costii, carbo și coco_catalin apreciază asta.
  13. AndreiI

    AndreiI 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    Comarnic
    Masina:
    A4 B5 Limousine , 1.6 ALZ , 2000
    Salutare,

    Am schimbat releul #30 (MEYLE cod 1008000009) si deocamdata defectul a disparut :)
     
    carbo apreciază asta.
  14. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Felicitari si multumiri pentru feedback :beerchug:
     
  15. carbo 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1,6benzina alz 2001
    Audi a4 , 1,6 , benzina ,alz..am patit exact la fel,tacanit releu 372 si nu pornea..schimbat releu 30 din ecu si s.a rezolvat problema.. Ms Andreil :)
     
    coco_catalin apreciază asta.
  16. Enescu Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Campina , Prahova
    Masina:
    Audi A4 , 1.6 , 1996
    Salut. Sunt nou pe aici . Am un A4 1996 1.6 .Iarna trecuta chiar inainte de venirea frigului si a zapezii a inceput sa imi creeze unele probleme adica sa porneasca foarte greu sau chiar sa nu mai porneasca. Am mers la un Service cu ea sa ad despre ce este vorba. Mecanicul mi-a pus nu stiu ce aparat si mi-a masurat compresia la motor . Masurarea a fost facuta la rece. Pe 2 din invectoare aveam compresie foarte mica fapt care impiedica pornirea. Bun am segmentat motorul si masina si-a revenit la normal. Doar ca problema este alta. Anul acesta a inceput sa faca aceasi probleme. Porneste la a2, 3 cheie...si mai nou porneste dar merge intrerupt. Cand spun intrerupt zici ca merge in 2 3 pistoane. Motoul face foarte urat , merge intrerupt, vlaga nu are, da in bot , da sa moara daca incerc sa il accelerez. Mentionez ca am schimbat anul acesta pompa + filtru de benzina , bujiile si fisele. Delcoul a fost schimbat acum 2 ani, adica capacul de delcou si luleaua. De bobina nu m-am atins. Din ce vad ca ati scris voi aici tind sa cred ca de data asta capacul ar fii problema..pentru ca nu da scanteie la toate bujiile. AM zis sa va intreb sa aflu si parerea voastra daca v-ati mai confruntat cu asa ceva. Inca nu i-am facut nici un test sa vad daca am o eroare sau ceva pe el. Le-am luat logic prin eliminare , gandinduma ca daca pompa de benzina ar fii fost de vina nu mai pleca . La mine pleaca cand e cald afara . cand e umezeala nu mai porneste . Tind sa cred ca undeva sunt scurgeri ..am incercat si faza cu datul la automat pe intuneric sa vad unde sunt scurgerile dar nu am sesizat nimic.

    Daca nu am postat unde trebuie rog sa ma scuzati . Numai bine va doresc. Sper sa nu deranjez cu intrebarile.
     
  17. Enescu Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Campina , Prahova
    Masina:
    Audi A4 , 1.6 , 1996
    Te salut. Vrei sa spui ca cu siliconul ai impiedicat scurgerile de curent ? Si eu am tot aceasi problema. Masina cand da de umezeala nu mai porneste sau daca porneste merge intrerupt . Ai senzatia ca e in 2 sau 3 pistoane. Daca ii dai mult la automat da cate un rateu de te sperii. Sa ma fac inteles. Cand afara e cald si e timp ok masina pleaca normal se comporta normal trage merge lin. Cand afara ploua si e umezeala mare masina nu pleaca sau pleaca foarte greu dupa multe incercari si atunci merge intrerupt. La masina am schimbat pompa de benzina, bujiile, fisele dar nu m-am atins de delcou si bobina. Parerea ta care ar fii ? Sa schimb si capacul de delcou si luleaua ?
     
  18. remusarian 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A4 b5 1995
    Salutare! Detin un Audi a4 b5 din 96 motor 1.6 benzina si dimineata nu porneste din prima. la prima cheie motorul moare , abia se ridica turometrul. La a doua cheie porneste zdaran. precizez ca de cand am achizitionat masina pe perioada rece a anului nu porneste bine. am schimbat nenumarate piese pt problema asta termostaturi clapeta acceleratie verificare pompa benzina.. si nu am gasit cauza. anut trecut am schimat termostatul care indica temperatura de afara si pornea la prima cheie daca lasam contactul pus aprox 20 de sec . acum cum a dat frigul face faza asta la prima cheie moare. ce ar putea fi? i s-a mai intamplat cuiva sau e doar o preblema care numai eu o am..
    multumesc pt eventualele sfaturi.
     
  19. Assu

    Assu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    A4,B5 1996 1.6 ADP
    @Enescu Alexandru aceeasi problema o am si eu cu pornirea la umezeala.Daca ai gasit o rezolvare te rog sa ne anunti si pe noi aici.Nu doresc sa o iau cu "colindul" pe la toti mecanicii sa ma puna sa schimb jumatate de motor pana ce ajung la problema.
     
  20. Daniel Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B5 1996
    Tot urmaresc posturi de cateva zile, am cautat sigurante, relee, pompe etc. problema e in felul urmator. audi a4 b5 1.6 cod ADP. masina de la o vreme incoace dau la automat porneste si una doua se opreste. mentionez ca am immo off facut de peste 3 ani, beculetul nici nu se mai aprinde, pot porni masina din cheie fara cip in interiorul ei. am schimbat de atunci pompa de benzina (cu toate ca cea veche era ok) fişe, bujii, capac delcou, lulea. simptomele au ramas aceleasi. scanteie am, benzina vine. am gaz pe masina, instalatie noua(5000km), face la fel si pe gaz, deci nu se pune problema alimentarii. mentionez ca de cand am immo off facut, testerul nu mi se mai conecteaza pe motor. pe orice altceva (abs, airbaguri) se conecteaza, dar pe motor nu. daca nu deranjez cu postul meu, va intreb, mai sunt ceva relee ce se ocupa de tinut motorul pornit, sau eu stiu, ceva electric? masina a fost la 2 electricieni in ultima luna, nu i-au dat de cap. Respecte!
     

Distribuie pagina asta