1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motorul se opreste in mers la A4 B5 cu motor benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jakarta87, 17 Sep 2010.

  1. claudiuss 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4b5 facelift, an 2000, motor 1.6 ALZ, 102 CP
    Salutare! detin un audi a4b5, 1.6 ALZ, an de fabricatie 2000. La fiecare pornire invarteste de cateva ori pana porneste, iar daca incerc sa o pornesc dupa ce am oprit motorul nu mai porneste decat dupa ce o las un timp. Pe tester imi da eroare: senzor hall g40 camshaft position signal intermitent. As dori sa stiu daca ati intampinat asemenea probleme si cum le-ati rezolvat. De asemenea as dori sa stiu daca se poate prin foto sau tutorial unde este pozitionat senzorul hall g40. din ce am citit am constatat ca ar mai putea fi responsabile anumite relee din "cutia neagra" de la baza parbrizului, de sub capota. Va multumesc!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. claudiuss 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4b5 facelift, an 2000, motor 1.6 ALZ, 102 CP
    Salut Cristi! Am citit de mi-a venit rau! Nu am gasit nimic de spre aceasta problema pentru motorizarea 1.6 ALZ. Topicul indicat de tine se refera la motorizarea ADP, care este cu totul diferita de cea pe care o am eu. pozitionarea senzorului este diferita, simptomele sunt diferite, senzorul este diferit si de aceea am solicitat relatii referitoare la motorizarea ALZ. Multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Era o sugestie. Bafta.
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    claudiuss
    Daca la diagnoza iti apar probleme la senzorul Hall, de ce nu il schimbi? E sub capacul distributiei, in spatele pinionului axului cu came.
    Verifica daca nu cumva face vid in rezervor dupa ce mergi cu ea (scoate-i busonul si pune-l la loc, apoi incerci sa pornesti). Poate fi si debitmetrul (incearca sa-i scoti mufa si sa pornesti cu ea scoasa).
     
  6. Maryan80

    Maryan80 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b5 92kw AVV 2001
    Salut,
    La masina A4 B5 din 2001 mi se opreste in mers si nu mai porneste pana nu scot borna de la baterie. Se aprinde ESP si ABS-ul si nu mai porneste. Ma poate ajuta careva sa imi zica ce ar putea fi ?
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si o diagnoza i-ai facut?
     
  8. Maryan80

    Maryan80 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b5 92kw AVV 2001
    Am dus-o si mi-au spus ca este releul de la alimentare, l-am schimbat si tot la fel face. Am o erroare P0171 si câteodată imi apare si P0172
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  10. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Salut! Sper sa ma puteti ajuta.
    Am o problema la b5 1.6 benzina
    Am incercat sa pornesc masina, porneste , o pot tura o singura data dupa care moare motorul. Intr-un final a pornit,totul ok, am mers pana la magazin, am oprit motorul, dupa ce am revenit, aceeasi treaba... La fiecare cheie face la fel, insa daca, in timp ce da sa moara motorul iau contactul repede si il pun iar,ea fiind turata,o mai pot tura din nou si iar moare. Imobilizatorul e off...vreo idee?
     
  11. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Eu tin sa cred ca pompa de benzina sau rampa... :uhm:
     
  12. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Se poate verifica pompa sau rampa cu diagnoza? daca nu porneste?
    Clapeta se exclude?
    Exista posibiliate sa fie dop de gheata la pompa sau ceva? ce-i drept a stat o noapte cu benzina putina(arata pe bord ca mai am de 20km)
     
  13. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    am pus astazi diagnoza pe ea, nu imi citeste motorul. Cauza din care nu l-ar citi banuiesc ca este urmatoarea, mie cand mi s-a facut immo off, baiatul respectiv a dezlipit\lipit ceva pe placa calculatorului,e posibil din acea cauza??? senzorul de turatie este ok, pompa de benzina daca era problema nu imi pornea de atatea ori, sigurantele in panou sunt ok. Treaba e ca alimentarea este taiata electronic. Nu cred ca imi ramane decat sa incerc cu alt ECU... voi ce ziceti?
     
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Din cate stiu eu sunt doua moduri de a face imo-off.
    1)pana ii iei borna" ramane fara curent in baterie.
    2) definiv.
    Daca ii pui alt ecu ai nevoie de imobox si chei ( toate sa fie de la aceeas masina si imperechiate) altfel nu merge.
     
  15. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    treaba e ca de cand mi-a umblat la ECU cu lipit, dezlipit, pentru imo off definitv, nu mai imi citeste motorul masinii pe diagnoza... chestia asta ma opreste de a verifica senzorii motorului
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Asa am si eu nu pot vedea parametri motorului. Dar nu ai decat senzorul de temperatura semzorul hall sonda lamda si injectoarele . Sonda lamda daca e defecta ai amestecul de benzina prea bogat sau prea sarac . Senzorul de temperatura iti cam aceeas treaba ca si sonda lamda . Senzorul hall este in delcou si daca e defect nu porneste deloc sau iti da rateuri. Daca ai pompa de benzina uzata iti porneste subturata sau da in nas.
     
  17. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Din simptomele care le are, efectiv imi taie electronic alimentarea, cel mai probabil senzorul de pe axul cu came, am avut mai demult probleme cu el, imi dadea pe diagnoza eroare intermitent camshaft senzor
     
  18. Daniel@Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4B5, ADP,1996
    Si eu am immo off dar eu am gasit firul care vine de la calculator si l.am legat direct cu firul k line de la mufa de diagnoza. Daca se mai i calzeste ptn am sa fac poze sa vezi despre ce e vorba.
    Mai precis este un fir negru-verde in mufa alba mica care se afla in spatele contactului. La mine mufa era scoasa si am gasit firul urmarind de la mufa calculatorului A7 tot traseul cablului respectiv. Sper sa te ajute informatia.
     
  19. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Problema s-a rezolvat, @Daniel@Cristea, am incercat si asa si nu a mers. La mine s-a defectat eprom-ul din ecu si s-a rescris memoria imobilizatorului.
     
  20. Daniel@Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4B5, ADP,1996

Distribuie pagina asta