1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea aleatoriu la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Mascka, 4 Oct 2009.

  1. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Multumesc Marius o sa caut sa vad unde este pozitionat si il cumpar daca imi da valori gresite .
     
  2. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Buna seara.
    Am un audi A4, motor ALZ, B6, 1.6 benzina din 2002.
    Am o problema la care nu gasesc raspuns.
    La prima pornire, cand afara sunt 15-16 grade, imi da rateuri de toata frumusetea. Turometrul fluctueaza puternic, se aud pocnituri (cred ca la evacuare), iar in cele mai multe cazuri se opreste. Repornesc si la fel. De 4 -5 ori tot asa. Apoi porneste si merge ok. Dupa ce se incalzeste merge perfect (oprire - pornire ori de cate ori incerc). Daca afara e cald, exemplu 23 grade, porneste la prima cheie.
    Am fost la teste: Nici o eroare!
    Am schimbat bujiile - de 2 ori. Exact aceeasi problema.
    Toti mecanicii ridica din umeri.
    (Am schimbat la un moment dat senzorul de temperatura exterioara - poate sa aiba vreo legatur? - cel vechi imi dadea valori aiurea la temperatura exterioara).
    Nu am fluctuatii in mers, nici fum in spate, nici consum crescut).
    Ce poate fi?
    Va rog sa ma ajutati ca am ajuns la limita puterilor.
     
  3. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Nicolae Petruta Încearcă să pui contactul de 5-6 ori când o pornești prima dată. Si la mine da sa moara cred că e de vina pompa de benzina.
     
  4. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Salut Eugen.
    Nu e pompa de benzina. Am verificat.
    Ciudat este ca daca afara sunt 22 grade porneste fara probleme. Mai ciudat este ca am observat ca acele probleme la pornire le are doar cand afara este temperatura mai mica de 15 grade (asta de obicei seara sau dimineata cand ploua). Sa aiba legatura si cu umiditatea din aer?
     
  5. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Revin cu informatii. Am rezolvat problema. Am schimbat senzorul temperatura motor (nu dadea eroare pe calculator dar am inteles ca poate da valori gresite) 52 ron. Am curatat debitmetrul de aer, si clapeta de acceleratie unde intra furtunul de aer. De atunci nu mai face. Totul e ok. Sper sa ajute si pe altcineva aceste informatii.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    NU dadea eroare dar citea gresit temperatura.
    Asa se intampla cand meseriasul cu diagnoza stie doar sa faca autoscan/sa stinga martori.
    Bine ca ai rezolvat!!
     
    Nicolae Petruta apreciază asta.
  7. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Mai rau e ca la fiecare diagnoza cerea fix 50 ron. Eu cum nu ma pricep... am incredere in ce mi se spune
     
  8. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    De cine este fabricat cel care l-ai cumparat ?

    Acest senzor recomand sa fie cumparat numai OEM sau Hella - deoarece este foarte important, pentru buna functionare a motorului, pornire, etc.
    Cei aftermarket nu sunt mereu in mintile lor
     
  9. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Salut baieti. Am si eu probleme cu pornirea la rece (sub 3 grade) dimineata.
    Masina porneste la prima cheie, dar invarte un pic electomotoru pana sa porneasca. Ce am obs ciudat e ca marotul de buji nu sta aprins aproape deloc (cam jumate de secunda). N-ar trebuii sa stea ceva mai mult cand e rece?
    Dupa pornire, tremura cam 2-3sec, dupa totul e ok. Fum nu scoate de nici un fel.
    Am schimbat senzorul de temp motor cu unul Hela. La cald masina porneste bine.
    Motor AVF, Audi A4 2004
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @x3mzone aceasi dilema, aceasi masina, acelasi motor, acelasi an.

    Bateria e ok, incarcarea cu farurile pornite e ok (peste 14, fara faruri la fel), cu motorul oprit 12V. Bujiile verificate, sunt ok. Uneori invarte putin mai mult (decat la cald), in vreo doua luni de doua ori am patit acest lucru. Martorul de la bujii sta aprins foarte putin (1-2secunde) si se opreste, asta la orice temperatura, chiar daca sunt -3*C. Cand a fost iarna trecut frig serios, -10.-15,-20 ramanea aprins mai mult timp.

    Posibil sa avem nevoie de o supapa de sens la pompa; sa fie de acolo problema. Insa chestia ciudata ar fi ca nu mi-a facut aceasta problema mereu, indiferent cat sta masina stationata (peste noapte poate sta 6-8 ore) iar pe timp de zi, depinde, dar poate ajunge si la 10h in stationare pe zi (vin la munca si o mai pornesc cand plec). O data mi-a facut asa cand a fost frig si am plecat (de vreo 4 saptamani) si ieri dimineata la pornire.
     
  11. Andu85

    Andu85 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi 2001
    Audi a4 1.9 tdi awx
    La frig masina porneste la sfert doar ca merge intrerupt,trepideaza vreo 10 secunde iar apoi isi revine si merge perfect nemaiavand probleme....m-am uitat sub capota,se vede umed pe la pompa tandem(nu stiu daca e ulei sau motorina)si la filtrul de motorina unde intra supapa aia in el...este motorina pe filtru ca si cum ar scapa pe acolo!
    Dupa prima pornire cand e frig afara...masina functioneaza normal fara nici o eroare
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pe filtru de motorina.. acolo poate fi putina motorina de cand ai schimbat filtrul.

    Cum schimb eu filtrul de motorina, sa nu dau la automat pana termin bateria: golesc motorina din filtrul vechi in cel nou sau pun direct motorina in el. Imi ramane pe partea superioara a filtrului putina motorina si o sterg, montez filtrul nou la loc. E posibil ca de aici sa ai urme pe el.

    Posibil sa nu etanseze corect, sa fie uzate garniturile, poate nu ti-au fost schimbate.

    Poti curata mizeria cu un curatitor de frane (brake cleaner) pe la pompa, iar mai apoi verifici pe parcurs.
     
  13. Andu85

    Andu85 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi 2001
    Am curatat si la filtru si la pompa si in continuare prelinge si e umed filtrul!!!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si e asa de greu sa citesti forumul ? Schimba supapa de sens de pe filtru cu una noua si doar originala si schimba garnitura de la pompa tandem cu una noua si originala.
    Despre tot ce intrebi tu s-a scris pe forum de zeci de ori pana acum in zeci de topicuri. Invatati sa cititi fara sa mai intrebati lucururi care se repeta. Multumesc.
     
  15. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna seara
    Ma confrunt din nou cu probleme la un audi a4 b6 avf , face exact ca in videoul de mai jos gasit pe youtube , doar ca trebuie sa o las cam 30 min nepornita , daca o pornesc imefiat dupa oprire porneste bine.

    Nu am nici o eroare pe vcds.
    Precizez ca face asa doar la cald( la 90)
     
    Ultima editare: 11 Mar 2018
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Check engine aprins = eroare stocata
     
  17. Simionciprian

    Simionciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6, 1.9tdi 101cp AVB, 2002
    Andu85 , problema cu motorina pe filtru am avut-o și eu, schimbat supapa si garnituri degeaba. Rezolvat prin scurtarea tubului ce vine de la pompa si intră in filtru cu vreo 2 cm, era fisurat , și nu unde vine colierul , dar pe aproape. Poate te ajută cu ceva, numai bine
     
  18. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Masina din video nu este a mea, face exact ca asta si nu am erori stocate pe motor.
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Hmm, sa nu fie ceva la senzor la volanta (coroana, bendix electromotor), aceste simptome (pornire grea la cald) in unele cazuri au fost rezolvate verificand aceste piese.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Injectoarele cum au fost verificate? S-ar putea sa scapi cu o supapa de sens, costa aproximativ 20-30 lei.
     

Distribuie pagina asta