1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

QUATTRO - ce face - cum se comporta - explicatii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Adrian, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    test facut de rusi:), ma mir taaaare caci stiu ca la ei in afara de MB si BMW nu exista alte masini:):)
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    aici, este vorba de Q3 care are haldex si se comporta total diferit de q5 care este cu torsen.
    torsen are acel handicap.
     
  3. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    @G@bryel: Mie mi se pare opusul la ce ai spus tu, dar din cauza tentativelor de cauciucuri pe care le am.(2-3mm) La mine pleaca total imprevizibil spre deosebire de loganel care fac ce vreau cu el(cauciucuri noi). Defapt ai dreptate si asta am vrut si eu sa subliniez, faptul ca, daca nu ai cauciucuri bune tot degeaba.

    Ps: Multumesc de urare si Sarbatori fericite pentru toata lumea!!!
     
    Ultima editare: 28 Dec 2012
  4. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Daca ai cauciucuri bune e ok,eu am ramas impresionat de Quattro la mine zapada din belsug si rampe .Am ramas blocat pe gheata normal,pe zapada urca aproapela fel ca pe uscat aceasi rampa(ma refer pana la 110km/h) .Cand a dat putin caldura si sa format gheata mi-a fugit dar am redresat-o.
    Te mai pacaleste dar daca esti atent e ok,si nu trebuie sai ceri imposibilul,fizica e fizica.
    Una peste alta i-mi place quattro ,mai ales la stabilitate la viteze mai mari in conditi meteo nefavorabile.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2012
    cca apreciază asta.
  5. mrhype 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2012
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a6, 3000 d, 2007
    Sper ca nu deranjez pe nimeni, doar niste postari video cu a6-le meu 3.0 tdi cu suspensie pneumatica, ridicat maxim, pe o panta inzapezita destul de abrupta, marog, o partie de sky/sanie unde urca fara probleme, cu anvelope de iarna. Din experienta, se urca mai usor cu esp+asr activat. Am dat cu scuturile putin , oricum nu este drum pe acolo.... O alta masina, tot 4x4, tot 3 L, alta marca, nu a reusit sa urce:thrashi:.
    http://www.youtube.com/watch?v=NU4sZP_3qyw
    http://www.youtube.com/watch?v=6FncX5LagBQ&list=UUJJi_XszXSa-7KNdRNi7HIg&index=1

    http://www.youtube.com/watch?v=7yLSXPWq0Gc
     
    Ultima editare: 5 Ian 2013
  6. olivianos Guest

    Probleme in viraj audi a6 3.0 TDI Quattro

    Buna ziua!

    Detin un audi A6 3.0 TDI Quattro model BMK-4f- an fabricatie 2005 si am urmatoarea problema. Mentionez ca este modelul S line cel cu suspensie sport...in viraj stanga, dreapta la plecare de pe loc, sau chiar in curbe mai stranse la viteza mica am o vibratie si un sunet tare ciudat. Am masina de 2 ani si mi s-a auzit de cand am cumparat-o, problema mea e ca s-a accentuat si nu-mi suna foarte bine treaba aceasta.
    Acest vibrato puternic impreunat cu acel sunet extrem de ciudat, mi se aude doar cand s-a incalzit masina, dimineata la rece nu face acest lucru, chiar mi se pare ca functioneaza normal. Sincer nici nu stiu ce sa mai cred am intrebat pe mai multa lume si unii imi zic ca e din cauza jantelor mele pe 17: 2 perechi originale- vara=225-50-17; iarna=235-45-17(acestea din urma nu le am trecute in carte), iar altii ca e din cauza ca este Quattro si ca orice quattro are vibratii in viraj, altii ca ar fi stricat torsen-ul ceea ce m-a facut sa mai merg si cu alte masini quattro care nu scot asemenea sunet si nu vibreaza in halul in care vibreaza a mea, efectiv iti vine sa te dai jos din masina, atat de enervant este.
    Rugamintea mea este ca daca ati mai intampinat asa ceva si ati rezolvat poate ma puteti ajuta si pe mine.

    Multumesc anticipat!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2013
  7. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Face si in mers la anumite viteze?
    Nu cand virezi .
    La mine face la fel dar e din cardan dar are o vibratie si in mers ,la tine s-ar putea sa fie de la torsen.
    E foarte complicat sa descoperi motivul ,un cunoscut a schimbat cardanul si era din cutie,si pe mine ma enerveaza dar m-am obijnuit si nu am chef sa dau 4000lei pe un cardan acum,nu are ce sa se strice la mine ca deja e.
    Nu e din jante ca asa am crezut si eu ,am deja 20000 facuti cu ea si sa mai accentuat un pic vibratile,masina am cumparat-o la 107000km reali,si mi se pare ciudat sa pice cardanul .
    Am sapat pe net si sant uni prin state care a picat la 60000km.
    Verifica si planetarele.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Intr-o parcare goala mergeti in cerc daca nu este in regula cu transmisia Torsen trebuie sa se auda un zgomot clar/daca nu se aude transmisia este ok.
    Torsenul este solicitat in viraje cand rotile de pe interior au alta viteza ca cele de pe exterior.
     
    Ultima editare: 22 Mar 2013
  9. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Multumesc de sfat ,am tot mers de am ametit,nu i-mi dau seama ce fel de zgomot,la mine se simte parca se taresc roata din spate de pe interiorul virajului,ma refer barcat rotile la maxim,si accelerat.
    Alceva nimic .
    Bafta
     
  10. fwd 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 3000 TDi quattro, 2009
    Buna.
    Pana la urma este normala sau nu trepidatia masinii la plecare cu rotile virate? Am si eu aceeasi problema la un Audi A6 3000TDI din 2009. Trepidatia apare doar la turatii foarte mici, daca plec mai nervos nu masina totul este ok.
     
  11. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Este ceva normal ca masinile cu tractiune integrala tip torsensa aiba o usoara vibratie in mers incet cu volanul virat la maxim. Si a mea are. Am 250.000 de km si a avut de cand o am. Evident ca vibratia s-a mai accentuat dar...deh...are 250.000. este ca si cum ai merge pe piatra cubica. Nu este normal sa faca zgomot...sau sa faca tare...asta e deja uzura. face asa pentru ca este 4x4 permanent si are loc un intreg proces in cutie. Incercati sa mergeti cu un jeep cuplat 4x4 si sa intoarceti la fel. Nu cu un suv ci cu o masina de teren. Celelalte masini 4x4 au sistem haldex care este un sistem reactiv. Torsen este un sistem.preventiv. E normL sa faca dar in limita bunului simt.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De cand aveam vechea masina cautam informatii dar mi-au scapat pana acum.
    Am gasit coduri pentru capete de planetara/cardan ce se potrivesc pe cardanele de turisme Audi A4/A6/A8.
    Lobro 302238
    MAPCO 16056
    Spidan 21561
    Exista si altele dar la o cautare pe 2 magazine de piese auto, doar pentru 2 din ele am gasit si preturi. Poza de la Mapco are si burduful potrivit dar e foarte probabil sa nu fe nevoie si de el.

    Cristi, poti copia codurile si in topicul general de transmisii quattro ca sa vada si cei ce au altceva decat B6. E o problema care probabil a inceput sa apara peste tot tinand cont de varsta masinilor noastre.
    sursa a fost topicul http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=7823&page=1
     
  13. Trifan Nicusor 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Niciuna
  14. Georgesrk

    Georgesrk 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2022
    Locație:
    Ro
    Masina:
    A4 45tfsi 2022
    Salut,
    Indraznesc sa postez ca vad ca multi catalogheaza sistemul Quattro ultra (montat pe ultimele generatii de Audi) ca fiind reactiv. Predictia nu este voodoo, exista metode predictive in teoria sistemelor deja de zeci de ani, iar sistemul Quattro ultra nu este nici pe departe prima sau ultima implementare (majoritatea au fost/sunt in aviatie). Sistemul intradevar anticipa cu 500 milisecunde in fata pe baza modelelor matematice, nu e nimic SF.
    Mai multe detalii despre predictie (in general): https://www.ist.uni-stuttgart.de/research/group-of-frank-allgoewer/model-predictive-control/
     
    bobalex18 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta