1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. A fost un an plin, in perioada de 2 ani si ~9 luni si un rulaj de aproximativ 63 000 km, enumar:

    - kit distributie Conti + pompa apa Graf

    - curea transmisie Conti

    - scut metalic la baie + cutie nou

    - tub flexibil esapament Bosal

    - set becuri Philips H7 130%

    - stabilizatori fata Lemforder

    - becuri interior LED (ceva no name) in plafonire si portbagaj

    - Player Pioneer cu Bluetooth, microfon si USB

    - flansa lichid racire OEM

    - brate superioare si inferioare NGH

    - termostat Mahle

    - senzor lichid racire

    - set covorase cauciuc dedicate (raman moi pe timp de iarna)

    - tampon cutie viteze Lemforder

    - comutator geamuri parte sofer nou oem, la pasager nou, oem

    - manere de plastic interioare noi oem la usile din fata

    - inlocuit toate becurile de pozitie, semnalizare, semnalizare laterala, etc cu unele noi Osram

    - doua proiectoare noi

    - doua becuri Osram Nightbraker H11 110%+ pentru proiectoare

    - kit xenon H7 pentru faza scurta 5000K 55W

    - kit doua becuri LED (Osram parca) pentru pozitii fata

    - inlocuit un injector

    - kit garnituri injector Victor Reinz pentru toate cele patru

    - ax came nou de otel AE + culbutori negri INA + cuzineti ax noi oem

    - simering ax came Victor Reinz

    - maner deschidere portbagaj (cu tot cu lampi) nou oem

    - kit doua becuri Osram LED pentru iluminare numar spate

    - schimbat furtunele de vacuum (3.2mm) cu unele de silicon

    - fulie alternator INA

    - climatronic luat din dezmembrari pentru a-i schimba doar fata, pastrand electronica de pe al meu

    - comutator lumini dezmembrari

    - suruburi injectoare si mai pe alocuri (nu mai retin)

    - inca un set de garnituri injectoare Victor Reinz si suruburi pentru injectoare (aveam un pitic ce l-am rezolvand re-regland injectoarele)

    - parbriz nou Saint Gobain

    - set stergatoare SWF Vision Flex

    - antigel G12+ HEPU

    - lichid frana ieftin 1 litru + 2L ATE TYP 200

    - sprituitoare cu trei duze noi oem

    - tampon cauciuc partea din fata la motor Lemforder

    - capete planetara spre cutie SKF

    - cap planetara spre roata SKF

    - bucse bara stabilizatoare fata oem

    - pompa tandem Bosch de pe B7

    - furtun apa din spate de la motor (peste care picura motorina din pompa), nou oem

    - senzor temperatura antigel (s-a prelins motorina pe el si s-a defectat mufa, s-a umflat garnitura aceea portocalie si am luat alta)

    - grila bara fata inferioara sub numar, oem neagra

    - grila bara fata superioara (la capota) aftermarket imprumutata, neagra

    - upgrade frane la 320&288mm, sablat etrierii si portetrierii, vopsit

    - placute fata si spate ATE pentru 320&288

    - inca 1L lichid ATE TYP200 pentru rezerva (aerisit, completat)

    - burduf cap planetara spre roata cu vaselina

    - trimuri usi+bord aluminiu brushed, scrumiera spate aluminiu brushed, scrumiera fata aluminiu texturat (momentan pana gasesc brushed si ornamentul de la schimbator la fel)

    - stabilizatori spate Lemforder

    - bucse bara stabilizatoare spate oem

    - bara spate+fusta+evacuare dubla 1.8T din dezmembrari+protectiile ignifuge (bara.. am ramas cu ea pe cap, separat nu se vinde fusta)

    - doua suruburi pe puntea fata noi oem

    - Cupra Lip noua oem

    - schimburi de filtre si ulei Mann + Motul Specific 5W40

    - ultimul schimb de consumabile Mann + Ravenol 5W40 VPD


    ____ PLUS ( august.2018 - decembrie 2018)

    - actuator deschidere portbagaj OEM nou

    - suruburi excentrice punte spate + reglaj unghi fuga + cadere la cele patru roti

    - maner si suport capitonaj roata rezerva OEM noi

    - kit complet interior negru B7 S-Line (ornamente stalpi, manere, parasolare, lampi, plafon)

    - becuri Osram LED in noile plafoniere

    - trim schimbator viteze si scrumiera 1 DIN - aluminiu brushed

    - burduf planetara SKF

    - doua becuri LED pentru lampa mers inapoi

    - doua becuri 4300K

    - kit lumina ambientala OEM plafoniera fata

    - schimbat periile de pe releul de incarcare

    - rola ghidare INA si intinzator SKF la cureaua de accesorii

    - garnitura capac supape Victor Reinz, garnituri buson umplere ulei OEM, silicon negru Victor Reinz

    - butoane geamuri OEM noi B7 + butoane noi B8 FL + buton reglare oglinzi B8 FL

    - kit reparatie balama torpedo

    - stropitori tip evantai OEM + adaptoare OEM

    - bloc lumini "hibrid" OEM cu buton rotativ crom VW

    - buton ESP nou OEM cu linie crom

    - suport carti vizita nou OEM cu linie crom

    - suport pahar nou OEM cu linie crom

    - element reglare inaltime far (de langa blocul de lumini) OEM nou

    - set ornamente pedale si footrest RS4 OEM

    - schimb ulei Ravenol 5W40 VMP + filtre Mann

    - tratament Aquapel pe parbriz (si ce-a mai ramas pe geamurile laterale fata si oglinzi)

    - grila OEM scurgere apa sub parbriz

    - doua garnituri OEM fixate in grila de pabriz (in jurul axului ce angreneaza stergatoarele)

    - trei cleme pentru fixarea grilajului de scurgere apa de sub parbriz, OEM, noi

    - lampa spate plafon, Q7/A6 C6 FL, neagra, OEM, noua + kit leduri ambientale

    - volan tesit flat bottom S-LINE, comenzi integrate

    - tub flexibil esapament Bosal



    Retrofituri "abandonate" (momentan sau permanent, inca nu stiu)

    - inlocuire sistem sunet actual 10 boxe cu BOSE

    - montat luminini ambientale in fetele de usa (cele cu ochi de pisica rosu) impreuna cu lampile de luminat asfaltul

    - lumini ambientale, tot OEM precum cele din fetele de usi

    - oglinzi rabatabil electric

    - oglinzi electrocrom

    - functie AUTO la faruri impreuna cu temporizator, coming home, tot tacamul

    Abandonate momentan sau permanent, din cauza timpului necesar, codarilor, a volumului de lucru.
    Daca e sa prind toate cele mentionate pe o masina la un pret bun, le iau si le voi monta cand voi avea timp pentru asa ceva. Oricum sunt niste mofturi, nu e un "must have".


    Retrofituri viitoare: Prefer sa nu spun nimic, cand va fi ceva, veti vedea :).

    Va doresc tuturor un an nou fericit alaturi de cei dragi ! Alaturi de masinile voastre preferate, un an mai bogat din orice punct de vedere !

    Plus de asta, tin sa multumesc mult: @Catalin_1987 @K3nT @ovidiutm @waf @vladmang si altora (nu e cu intentie, dar nu-mi mai amintesc) pentru diverse lamuriri, sfaturi, idei, ajutor.

     
    Ultima editare: 29 Dec 2018
    Marco_audi, sapuu_ae, asusx51r și alți 9 apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Reglate bine, atat din sistemul cu imbus cat si din reglajul interior.
     
    arazvan2002 și DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Forță , well done!
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc. Am vrut sa evidentiez lumina de pe zapada, deoarece am mai postat cateva poze noaptea cu “felinarele”. Dar pe ploaie nu e ceva wow mai ales daca asfaltul e negru. Si inca am farurile cu halogen pe ea.
    Cele noi cu xenon... incerc sa le dau altfel.. nu stiu poate le pastrez si le voi monta candva..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ce spuneti prieteni, sa dezvalui "wish list-ul"? Sau sa-l pastrez secret? Mi-e ca ma intind pe o durata mare de timp si nu stiu cand va fi gata... de mult am presimtit ca e un "never ending project"..
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Nu, ca apoi ne faci invidiosi :p
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    In regula atunci:).

    PS: (da, PS pus inainte de a incepe textul) poate din poze nu pare grava situatia si va ganditi, eiii nu ai putut iesi de acolo? Nu, nu am putut, pamant inghetat, gheata si zapada peste. Plus ca rotile au "sapat" destul de mult in pamant si s-a afundat de fata aprox 5 cm, in ultima fata ramanand suspendat iar rotile abia mai atingeau pamantul. Indiferent ce am pus sub ele, nu am obtinut o tractiune buna.

    Plus ca am niste minuni de "gume" all season, nu zic ca-s rele, sunt ok pe asfalt cu zapda/gheata/polei, insa pe vreo panta (de genul) nu-s stralucite. A fost greu si celorlalte doua masini cu anvelope de iarna sa se puna in miscare (doar impinse) o data oprite in loc. Chiar paralel cu mine a lasat masina unul din cei noi si n-a mai plecat dupa loc, si ne-am pus sa il impingem din spate pana porneste. O data pornit, a urcat. Plus ca m-am bazat pe ele din experienta trecuta, venind in urma cu o saptamana pe o zapada serioasa pe sosea (drum necuratat bineinteles) destul de bine si s-a comporat masina ok.

    Vineri seara pe mine si pe inca doi prieteni ne-a mancat undeva sa ne plimbam cu masinile. Am ales un drum forestier destul de ok (am mai trecut pe acolo cu o alta masina si era in regula drumul, fara denivelari). Totul a decurs in regula, pana la un punct unde ne-am oprit, ne-am decis sa continuam deoarece pana acolo nu am avut probleme. La un moment dat, nu am fost atent, sa-mi fie rusine si am pierdut din aderenta, intra ESP-ul si urcam foarte incet pana cand am oprit masina, am dat treapta 1, nimic, am dat treapta 2, nimic. Am dat in spate un metru, sa-mi fac avant, nimic.. mai dau in spate si din neatentie m-am apropiat de marginea drumului (extrem de incet). Am calcat frana, masina s-a dus pe gheata dupa cum era drumul spre un sant, ajungand roata spate in sant iar cea din fata pe margine (era abrupt dar nu la 90*). Incerc incerc, nimic. Incearca cei doi prieteni sa ma impinga, nimic. Eram in plan de urcare. Constatam ca nu ma pot trage in sus deoarece era gheata acoperita de zapada, ba chiar i-am impins pe ei sa poata pleca de pe loc pe drum "drept" (nu in situatia mea). La un momentan incercam sa tractam masina in spate, sa o scoatem in jos, fiind mai usor. Spatele a iesit insa fata s-a dus mai in dreapta. A ramas oarecum suspendata. Am chemat "intariri" si de abia abia am scos masina. Tot prin soc tot prin soc, cand am vazut ca se urneste din loc am bagat-o in viteza si i-am dat si eu, la scurt timp revenind pe drum.

    Bun.. estetic, ce se putea vedea din fata si din spate a fost in regula tot, fara rupturi, zgarieri, etc. Totusi am vrut sa o ridic azi pe elevator sa ma asigur ca totul e ok si sub. Doua plasticuri in partea dreapta de sub masina sunt afectate (vor urma sa fie inlocuite).
    Noroc cu scutul metalic la baie si cutie. Plus ca a ramas suspendata pe traversa cutiei, deoarece am gasit zgarieturi pe partea inferioara.

    Pana aici, nimic grav. Verific furtune, conducte combustibil, cabluri frana de mana, suruburi, brate, tot e ok. Mai putin un lichid nou aparut pe marginea scutului si putin pe esapament. Mi-am dat seama ca e de la servo.
    Caseta stiu ca picura in partea stanga cate putin, putin in sensul ca adaugam 30-50 ml o data la luna sau mai bine de o luna.. am luat in calcul schimbarea ei, cand se agraveaza situatia, o schimb si aia e. Insa acum am remarcat ca a inceput sa curga si pe dreapta. Am dat jos masina, am verificat nivelul si am completat. Tin sa precizez faptul ca nu cred ca s-ar fi defectat aseara caseta, nu am dat cu masina, nu am lovit gropi, nimic. E totusi o chestie aparuta in ultimele zile, iar vina mea a fost ca n-am verificat lichidul de mai bine de doua saptamani (de cand am completat lichid in vasul stropgel). Oricum intentionam sa completez azi lichid de parbriz si as fi verificat si acela. Pompa e ok, directia e ok, nu s-a modificat nimic.

    Acum urmeaza sa o schimb, inca nu stiu ce pun:

    - second normala

    - second servotronic

    - noua (ma rog, reconditionata de producator)

    Bun, in caz ca ma decid sa iau una servotronic, am o curiozitate: daca o montez , exceptand partea electrica (mufe, cabluri, releu), ea e functionala precum una non-servotronic, nu? Intreb asta in ideea in care nu reusesc sa fac cablajul/adaptarea electrica a acesteia si sa aman acest pas o saptamana pana gasesc pe cineva dispus sa ma ajute.
     
    Ultima editare: 13 Ian 2019
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Da, caseta cu servotronic va functiona la fel cu una normala daca nu e legata partea electrica.
    Legat de lista, eu zic sa o faci publica :).
     
  9. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Era bun un quattro :p
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu contest asta @Scorpyon :)

    @waf multumesc, deja am tinut cont de ceea ce ai spus.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Caseta cu servotronic am de duminica seara.

    In primul rand ma intereseaza s-o montez, sa fie sus, functionala.

    Partea cu servotronicul o voi face mai tarziu (mai am nevoie de soclu, releu si de un electrician).

    ZF 8E1 422 071 T
     
    gutza25 apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pregatiri..

    2x 1L G 004 000 M2 OEM

    2x bielete directie TRW JAR 1226 (astea ar fi pentru ZF)

    2x bielete directie TRW JAR 924 (astea ar fi pentru KOYO)

    2x cap bara TRW JTE 1023

    4x N0138487

    4x N0138495
     
    Ultima editare: 16 Ian 2019
    Glemeanu apreciază asta.
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cine nu te cunoaste ar zice ca masina asta e o gaura neagra in care tot intra bani :) Felicitari...dar totusi se termina vreodata ? Sau e poveste fara sfarsit gen "tanar si nelinistit" ?
     
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Sa ne spui cat te-a costat toata distractia cu caseta si ce ai mai schimbat :)
    O persoana normala ar fi pus o caseta normala :haha:
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mare greșeală cu capetele de bara TRW. Chiar sunt curios dacă le mai ai și la anul pe vremea asta. Eu am schimbat 4 într-un an și ceva. Totul s-a rezolvat după ce am pus Lemforder, dar și prețul e altul.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Cosmin ZKG chiar daca ma cunosc, nu multi stiu ce inseamna dorinta, poate si pasiune (si nu vreau sa sune siropos). Si replicile sunt "ce mai bagi atatia bani in masina", "nu ti-a ajuns", "vrei s-o faci avion", "iti mai luai una", etc.
    Multumesc mult !

    Aaaamm.. fac lucrurile dupa cum pot, incet dar sigur. Cu ideile ce le am in cap, as spune ca povestea ar fi gata prin decembrie 2020. Dar cine stie ce idei (tampite) mai imi vin sau ce se intampla, termenul ar putea fi scurtat sau... prelungit.

    @Scorpyon incerc.
    Daaa, dar daca tot s-a dus, am zis s-o pun servotronic. Aveam in plan asta (candva), dar nu ma gandeam ca va fi atat de devreme.


    @arazvan2002 vezi ca exista si TRW cu "L" in coada (dupa cod: JTE1023L de exemplu) mai ieftine.
    Nu mi-e la cap sa le montez exact acum, am verificat bieletele si capetele sunt ok, nu au joc.. deci le pot returna si cand va fi cazul voi lua Lemforder+Lemforder sau bielete TRW si capete Lemforder.

    In urma cu vreo 3 ani si vreo 70 000 km backwards, am montat pe cealalta masina capat TRW si nu am probleme nici la ora actuala cu el.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu am obiceiul sa postez piesele pe care le voi monta candva, dar..

    Piese necesare pentru senzorul din vasul de lichid pentru parbriz:

    - senzor 7M0 919 376

    - mufa 1J0 973 202

    - garnitura 7M0 919 382

    - pini N 906 844 05

    - etansare pini 1J0 972 741 B

    Piese OEM, noi.

    PS: revin si la subiectul caseta.. :(
     
    F33lings, Scorpyon și Bozonc Andrei apreciază asta.
  18. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Servotronicul l-ai pus sau in ce stadiu esti ? Sunt curios sa vad impresii :)
     
    Glemeanu apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ideea servotronic - a cazut

    Nu am noroc, asta e. Am montat caseta servotronic, am aerisit, completat; dupa 2 km facea pompa zgomot, opresc, verific si nu am lichid in vas, completez, dupa putin timp iar, tot asa. Am verificat, curgea prin partea stanga. Si curgea rau.

    M-am gandit ce sa fac, pana la urma am luat una noua Bosch, aseara dupa program in jur de ora 22 s-a incheiat povestea.

    1. Caseta servotronic

    Am demontat caseta veche, am montat-o pe cea servotronic alaturi de oringuri metal noi, verificat tot, asamblat la loc, curatat instalatia cu 2L lichid FEBI, golit tot ce s-a putut goli, am pus ulei OEM.

    Am sesizat ca volanul mergea putin mai greu decat cu cea veche.

    Dupa scurt timp mi-am dat seama ca pierde (sambata seara in jur de 21 s-a incheiat montajul)

    Duminica dimineata am verificat, pierde puternic prin stanga.

    Ca idee, am folosit masina pt deplasat la munca, 4 km dus, 4 intors. Dimineata completam 200-300 ml, cand plecam inapoi acasa mai completam cam tot atat.

    Manopera pierduta, nervi, lichid FEBI in jur de 4L, 1L OEM.


    2. Caseta stock Bosch

    Demontat caseta servotronic, montat caseta noua, montat capete de bara Lemforder, curatat instalatia cu 2L FEBI, adaugat ulei OEM in instalatie, o-ringuri noi.


    Am pus capetele de bara Lemforder precum cele de pe caseta mea veche, pentru a regla cat de cat directia, convergenta nu am mai facut-o aseara fiind tarziu.

    Volanul sta destul de "drept", dar convergenta o voi face foarte curand.
     
    Ultima editare: 24 Ian 2019
    asusx51r, Scorpyon, F33lings și încă o persoană apreciază asta.
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pfuuu....nasol moment. Ma asteapta si pe mine aceasta schimbare (inca n-am avut timp) sper sa nu patesc la fel :(
     

Distribuie pagina asta