Daca am vazut ca toata lumea a verificat avansul injectiei,am zis sa vad si eu cum sta treaba la mine.Rezultatul in screen-urile de mai jos.La rece oscileaza intre 0,0/0,6/1,1,iar la cald oscileaza putin inre 0,0/0,6.Distributia nu este schimbata momentan.
Stai linistit Gabi ca e ok. La mine la AVF de ex., cel mai bine "il simt" la 1,8-2,2. Acolo merge cel mai rotund, am consumul cel mai mic (0,4). Dar e relevant doar la 90 gr, nu la rece.
Când o să schimb distribuția o să încerc să-l modific în jurul valorii de +2;+2,2, dacă reușesc,sa văd dacă ajung si eu la un consum la relanti de 0,40, ca la Nucu.
Salut, eu am reglat avansul la +2 la AVF si am consum in ralanti de 1,4 l/h ....injectoare sau axul cu came?
In primul rand regleaza avansul la 0° schimba oringuri/regleaza injectoare/verifica distributia si axa came.
Mai am sa verific axa cu came si culbutorii ,se aude si un pocanit pe admisie , dar axa cu came poate influenta consumul?
Oringuri/inj.care nu sunt reglate cum trebuie/axa came cu uzura/reglaj prost al avansului/distributie montata gresit, toate duc la un consum marit.
La motorul BRB e ok avansul din atasament? Cateodata mi se pare ca invarte mai mult la pornire. A fost schimbata distributia de aproximativ 20000 km. Multumesc.
Salut baieti! Sunt nou in ceea ce priveste marca audi. Am avut din 2009 si pana anul acesta un bmw 320d. anul acesta am decis sa il schimb cu un a4 quattro din cauza "reliefului". Ma descurcam destul de greu iarna cu acel bmw. Vazand acest topic m-am gandit sa verific si eu parametrii luati in discutie aici. Am facut distributia acum 2000km maxim la masina, insa din ce am citit pana acum, la mine nu e ok nimic din ce am testat. Atasez valorile rezultate. Credeti ca e cazul sa umblu putin la avans? Multumesc!
Un pic m ai mult, trebuie sa ai o valoare de 0°. O sa scada si consumul de la 0,8 l/h, probabil distributia a fost facuta cu semne de vopsea si nu calata cu sdv uri.
Revin cu o nedumerire! M-au mancat degetele, am luat laptop-ul si m-am apucat sa umblu chiar acum la acel reglaj. am dat jos capacul si am observat ca la -2.2 cat era motorul meu, suruburile erau pozitionate mult in stanga stanga in acele 3 gauri ovale care permit reglarea. Am constatat urmatoarele probleme: 1. daca reglez acea fulie exact pe centru motorul nu mai porneste deloc 2. daca o duc in pozitia initiala in jurul valorii de -2.2grade motorul merge bine 3. daca o duc in pozitia in care sa am avans de 0grade motorul porneste dar nu merge bine, in sensul ca nu are nicio vlaga. Raspunde foarte anevoios aceleratiei in gol, se tureaza foarte greu. Intrebarile mele sunt: 1. Din ce cauza avansul de 0grade pe care mi-l da testerul nu corespunde cu pozitia acelor suruburi cat mai centrala, ci cu pozitia de aproape maxim stanga? E posibil sa-mi fi pus cureaua decalat cu un dinte pe acea fulie de sus la care se face reglajul? 2. Ce rezulta din faptul ca motorul meu se simte cel mai bine la aproximativ -2 grade avans? E semn ca e foarte uzat? Motorul merge foarte bine, nu da fum, trage foarte bine, nu consuma ulei peste anumite limite acceptate pentru motoarele in stare foarte buna. Ma scuzati, nu detin terminologia necesara si probabil pentru cunoscatori nu m-am exprimat suficient de tehnic, insa am incercat pe cat posibil sa ma fac inteles. Multumesc!
Plaja de reglaj a avansului data de producator pentru 1,9 TDI PD este de la -3 la +3 grade. Daca la orice valoare din aceasta plaja motorul tau merge foarte bine, e semn de normalitate. Ca nu merge la fel fiecare AVF la avans 0 grade, asta e pentru ca fiecare motor e diferit de celalalt, are particularitatile lui, chiar si daca are acelasi cod.
Postez logul pe canalele 1-4-15, cu motorul la 90 de grade, fara consumatori. Multumesc pentru pareri/indicatii.