1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reglare avans motor diesel 1.9 TDI la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de dny10, 18 Noi 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este Ok. Bafta.
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Daca am vazut ca toata lumea a verificat avansul injectiei,am zis sa vad si eu cum sta treaba la mine.Rezultatul in screen-urile de mai jos.La rece oscileaza intre 0,0/0,6/1,1,iar la cald oscileaza putin inre 0,0/0,6.Distributia nu este schimbata momentan.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-l asa. Nu ai de ce sa umbli. Este ok avansul, inclusiv cantitatea de motorina injectata.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stai linistit Gabi ca e ok. La mine la AVF de ex., cel mai bine "il simt" la 1,8-2,2. Acolo merge cel mai rotund, am consumul cel mai mic (0,4).
    Dar e relevant doar la 90 gr, nu la rece.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Când o să schimb distribuția o să încerc să-l modific în jurul valorii de +2;+2,2, dacă reușesc,sa văd dacă ajung si eu la un consum la relanti de 0,40, ca la Nucu.
     
  6. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Salut, eu am reglat avansul la +2 la AVF si am consum in ralanti de 1,4 l/h ....injectoare sau axul cu came?
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In primul rand regleaza avansul la 0° schimba oringuri/regleaza injectoare/verifica distributia si axa came.
     
  8. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Mai am sa verific axa cu came si culbutorii ,se aude si un pocanit pe admisie , dar axa cu came poate influenta consumul?
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Oringuri/inj.care nu sunt reglate cum trebuie/axa came cu uzura/reglaj prost al avansului/distributie montata gresit, toate duc la un consum marit.
     
  10. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    La motorul BRB e ok avansul din atasament? Cateodata mi se pare ca invarte mai mult la pornire. A fost schimbata distributia de aproximativ 20000 km. Multumesc.
     
  11. stef29

    stef29 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4 B8 avant, 2.0tdi(CAGA). 143cp, multitronic, 2010
    Salut baieti! Sunt nou in ceea ce priveste marca audi. Am avut din 2009 si pana anul acesta un bmw 320d. anul acesta am decis sa il schimb cu un a4 quattro din cauza "reliefului". Ma descurcam destul de greu iarna cu acel bmw. Vazand acest topic m-am gandit sa verific si eu parametrii luati in discutie aici. Am facut distributia acum 2000km maxim la masina, insa din ce am citit pana acum, la mine nu e ok nimic din ce am testat. Atasez valorile rezultate. Credeti ca e cazul sa umblu putin la avans?
    Multumesc!
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Un pic m ai mult:), trebuie sa ai o valoare de 0°.
    O sa scada si consumul de la 0,8 l/h, probabil distributia a fost facuta cu semne de vopsea si nu calata cu sdv uri.
     
    eduard_murgila apreciază asta.
  13. stef29

    stef29 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4 B8 avant, 2.0tdi(CAGA). 143cp, multitronic, 2010
    Revin cu o nedumerire! M-au mancat degetele, am luat laptop-ul si m-am apucat sa umblu chiar acum la acel reglaj. am dat jos capacul si am observat ca la -2.2 cat era motorul meu, suruburile erau pozitionate mult in stanga stanga in acele 3 gauri ovale care permit reglarea.
    Am constatat urmatoarele probleme:
    1. daca reglez acea fulie exact pe centru motorul nu mai porneste deloc
    2. daca o duc in pozitia initiala in jurul valorii de -2.2grade motorul merge bine
    3. daca o duc in pozitia in care sa am avans de 0grade motorul porneste dar nu merge bine, in sensul ca nu are nicio vlaga. Raspunde foarte anevoios aceleratiei in gol, se tureaza foarte greu.

    Intrebarile mele sunt:
    1. Din ce cauza avansul de 0grade pe care mi-l da testerul nu corespunde cu pozitia acelor suruburi cat mai centrala, ci cu pozitia de aproape maxim stanga? E posibil sa-mi fi pus cureaua decalat cu un dinte pe acea fulie de sus la care se face reglajul?
    2. Ce rezulta din faptul ca motorul meu se simte cel mai bine la aproximativ -2 grade avans? E semn ca e foarte uzat? Motorul merge foarte bine, nu da fum, trage foarte bine, nu consuma ulei peste anumite limite acceptate pentru motoarele in stare foarte buna.
    Ma scuzati, nu detin terminologia necesara si probabil pentru cunoscatori nu m-am exprimat suficient de tehnic, insa am incercat pe cat posibil sa ma fac inteles.
    Multumesc!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Plaja de reglaj a avansului data de producator pentru 1,9 TDI PD este de la -3 la +3 grade.
    Daca la orice valoare din aceasta plaja motorul tau merge foarte bine, e semn de normalitate.
    Ca nu merge la fel fiecare AVF la avans 0 grade, asta e pentru ca fiecare motor e diferit de celalalt, are particularitatile lui,
    chiar si daca are acelasi cod.
     
    stef29 apreciază asta.
  15. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Te poți uita și la mine, te rog? Postarea #50. Mulțumesc.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza grupurile 1-4-15 ,la cald,90 grade,fara consumatori
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai monta ta distributia prost!
    Acolo trebuie sa fie suruburile si un avans 0°.
     
    Ultima editare: 5 Dec 2017
    arazvan2002 apreciază asta.
  18. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Postez logul pe canalele 1-4-15, cu motorul la 90 de grade, fara consumatori. Multumesc pentru pareri/indicatii.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E ok!
     
  20. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Mulțumesc foarte mult.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta