Tazuletz tu nu ai cum sa ai cuplu 721 la 314 cai pe motorul tau. Undeva pe la 680 ar trebui sa fie logic. Ceva nu se leaga aici. Esti sigur de ceea ce afirmi ? Cuplu de 721 la doar 314 cp inseamna un management amatorial al softului motor, un bum inutil de putere la turatie joasa si nesustinut sus. Urmarea ar fi distrugerea prematura a cutiei. E aproape de necrezut ca cineva sa gandeasca asa softul. E posibil sa nu am dreptate dar se intampla rar
anarchy, poate e soft stil PD-uri, boom de cuplu pe o plaja de 3-400 rpm dupa care pica in bot. Tot ce trebuie pentru ambreiaj si turbo uzate prematur si inutil.
Stie cineva cat cuplu tine ultima revizie de S-TRONIC la A7 ? Stock avea 272 hp si 589 nm iar resoftata 328 hp si 691 nm. Stiu ca si S7 are aceeasi cutie , banuiesc ca nu risca Audi sa puna o cutie la limitele ei E softata de 3 luni si nu am avut probleme pana acuma dar nu vrea sa ma trezesc subit ca am probleme la cutie.
Revin si eu dupa 6 luni in care umblu cu softul de la powertech buzau pe un Audi A4 3.0 TDI cu cutie S-tronic. Nu am nici o problema. Pacat insa ca nu am un dyno la indemana pentru a masura puterea.
Da, am vazut pe topicul cu standuri dyno, nu e exclus sa va fac o vizita dar deocamdata nu am drum incolo.
Recomand pe Dragos de la CompleteChip, profesionist de la A la Z. A6 3.0 biTDI cu DPF ON. Lucreaza elegant, custom pe dyno, nu doar iti rescrie un soft si iti spune cati cai ai.
Upgrade pompa de inalte de la cp4.2 la CP3 incheiat cu succes. Urmeaza turbina hibrida mai speciala , DP si un soft pe masura ptr ceva pana in 700nm
Uite aici ceva rezultate de la unul mai nebun decat noi. Ideea e ca se pare ca pana spre 700 Nm sta ok cutia cu ambreiajul si softul stock . Cred ca un 650 Nm ar fi destul de safe. http://www.audi-sport.net/xf/thread...4hp-hybrid-turbo-dl501-s-tronic-890nm.305618/
Q5 3.0 cod ccwa 2011 Filtru 2 microni pe intrare inainte de CP3 , regulator de presiune ptr a cobora la 3.7-4bar Presiunea prea mare mi-a distrus un filtru. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Eu am pus un filtru suplimentar de 2 microni care nu rezista la mai mult de 5 bari, de aia regulatorul era necesar la mine. pe evacuare ai 49/51 iar 71 poate putin cam mare ptr caii aia dar e un dyno ce masoara precis Bun rezultat. Zi-mi de cutie , ce soft ai pe ea? Eu pregatesc o turbina super usoara de noua generatie 49/51 cu 7+7 de 65mm , nu vreau sa urc peste 700nm , dar mai dureaza ca trebuie sa trec de RAR intai.
MacMac pe langa modificarile mecanice, au fost nevoie si de modificari in soft la trecerea de la cp4 la cp3 ?
Salut, Am un audi A6 4f 2006 quattro 3.0 TDI 225cai cu 135.000 KM reali. Eu fac cam 5mii de km pe an, merg tot timpul in oras. Am citit pe net de ECO Tuning, face ceva? Sau risc cu masina? Ce parere aveti? Masina am avut grija de ea intotdeauna, fara probleme la motor sau cutie. Imi puteti recomanda un tuner bun din CTA sau Buc? Multumesc.
Mergi cu incredere la Dragos de la Completechip Iasi (are punct de lucru si in Bucuresti). Ii spui ca a fost recomandat de la Roby de la Timisoara. Bafta.