1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare motor 3.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de balaurul, 29 Iul 2009.

  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Tazuletz tu nu ai cum sa ai cuplu 721 la 314 cai pe motorul tau. Undeva pe la 680 ar trebui sa fie logic. Ceva nu se leaga aici. Esti sigur de ceea ce afirmi ? Cuplu de 721 la doar 314 cp inseamna un management amatorial al softului motor, un bum inutil de putere la turatie joasa si nesustinut sus. Urmarea ar fi distrugerea prematura a cutiei. E aproape de necrezut ca cineva sa gandeasca asa softul.
    E posibil sa nu am dreptate dar se intampla rar :)
     
    kng_bv și Cata_ADC apreciază asta.
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    anarchy, poate e soft stil PD-uri, boom de cuplu pe o plaja de 3-400 rpm dupa care pica in bot. Tot ce trebuie pentru ambreiaj si turbo uzate prematur si inutil.
     
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Eu tot nu cred. Vreau sa vad un grafic dyno cu acest cuplu la acesti cai :)
     
  4. trefla08743 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A7 2015 Facelift 3.0 TDI Remapped 328 HP
    Stie cineva cat cuplu tine ultima revizie de S-TRONIC la A7 ? Stock avea 272 hp si 589 nm iar resoftata 328 hp si 691 nm. Stiu ca si S7 are aceeasi cutie , banuiesc ca nu risca Audi sa puna o cutie la limitele ei :)

    E softata de 3 luni si nu am avut probleme pana acuma dar nu vrea sa ma trezesc subit ca am probleme la cutie.
     
  5. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Revin si eu dupa 6 luni in care umblu cu softul de la powertech buzau pe un Audi A4 3.0 TDI cu cutie S-tronic.
    Nu am nici o problema. Pacat insa ca nu am un dyno la indemana pentru a masura puterea.
     
    Horia88 apreciază asta.
  6. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ai la mine la TM sau la bucuresti la dragos.
     
    golo.mihai apreciază asta.
  7. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Da, am vazut pe topicul cu standuri dyno, nu e exclus sa va fac o vizita dar deocamdata nu am drum incolo.
     
  8. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Recomand pe Dragos de la CompleteChip, profesionist de la A la Z.
    A6 3.0 biTDI cu DPF ON.

    Lucreaza elegant, custom pe dyno, nu doar iti rescrie un soft si iti spune cati cai ai.
     
    mihaicristian apreciază asta.
  9. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Upgrade pompa de inalte de la cp4.2 la CP3 incheiat cu succes. Urmeaza turbina hibrida mai speciala , DP si un soft pe masura ptr ceva pana in 700nm
     
  10. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
  11. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    [​IMG]
    Eu merg pe 750Nm cu soft la cutie si e ok - DL501 gen1.[​IMG]
     
    Ultima editare: 25 Sep 2017
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ce turbina ai pus pe masina? Masuri exh si intake?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  13. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    La ce masina si cod motor?
     
    Ultima editare: 25 Sep 2017
    GeoCos apreciază asta.
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Q5 3.0 cod ccwa 2011
    Filtru 2 microni pe intrare inainte de CP3 , regulator de presiune ptr a cobora la 3.7-4bar
    Presiunea prea mare mi-a distrus un filtru.




    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Ultima editare: 26 Sep 2017
    Horia88 apreciază asta.
  15. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Hybrid - intake 53,5/71 Exhaust 53/49
    Masina e tot cod CCWA - nu am schimbat nici un regulator...
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Eu am pus un filtru suplimentar de 2 microni care nu rezista la mai mult de 5 bari, de aia regulatorul era necesar la mine.
    pe evacuare ai 49/51 ;) iar 71 poate putin cam mare ptr caii aia dar e un dyno ce masoara precis
    Bun rezultat. Zi-mi de cutie , ce soft ai pe ea?
    Eu pregatesc o turbina super usoara de noua generatie 49/51 cu 7+7 de 65mm , nu vreau sa urc peste 700nm , dar mai dureaza ca trebuie sa trec de RAR intai.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  17. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    MacMac pe langa modificarile mecanice, au fost nevoie si de modificari in soft la trecerea de la cp4 la cp3 ?
     
  18. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Da , sunt necesare altfel nu o sa mearga bine.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  19. BlackFang

    BlackFang 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    Salut,
    Am un audi A6 4f 2006 quattro 3.0 TDI 225cai cu 135.000 KM reali. Eu fac cam 5mii de km pe an, merg tot timpul in oras. Am citit pe net de ECO Tuning, face ceva? Sau risc cu masina? Ce parere aveti? Masina am avut grija de ea intotdeauna, fara probleme la motor sau cutie. Imi puteti recomanda un tuner bun din CTA sau Buc? Multumesc.
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Mergi cu incredere la Dragos de la Completechip Iasi (are punct de lucru si in Bucuresti).
    Ii spui ca a fost recomandat de la Roby de la Timisoara.
    Bafta.
     

Distribuie pagina asta