Tocmai am vorbit cu un baiat de la CompletChip care mi-a spus clar ca la multitronic face resoftare numai pe raspunderea mea exprimata in scris, pentru ca sansele sa pice cutia dupa sunt destul de mari. Contrar celor spuse de REVO care afirma ca nu e absolut nici o problema. Deci +1 pentru complete chip pentru sinceritate. Mai rar refuzi un client in vremurile astea....
dentimarius vad ca si tu tot cu multitronic esti. Ti-ai facut resoftare, ai probleme cu cutia ? Mersi
Multitronicul are prostul obicei sa pice oricum (si fara soft), de asta se cere semnatura expresa, sa nu vii dupa aia cu pretentii ca s-a stricat cutia din cauza softului. Daca se tine cuplul jos, 390-400 Nm si nu se exagereaza cu crestera de cuplu pe zona unde merge cutia cel mai mult (1600-2000 rpm) nu are nici pe naiba.
La mine turbina standard de 143 cai bv 40 dar cu elice de 2.7 si alezata merge ceas de 25000 k km la presiune 2.0 si aprox 220 cai , urmeaza 2.2 presiune in ea si aprox 240 cai
CAGA, remap de 25.000 km pe turbo stock, la limita (putin peste chiar), vara merg cu 2.8 bari, iarna cu 2.6, nici o problema de la soft. Mi-a picat pompa de inalte intr-o perioada cand masina nu avea soft.
Scuze pentru intarzierea cu care raspund. Am multitronic si nu am facut resoftare. E stoc, cu 163 cai. M-am interesat in stanga-dreapta si da....multitronicul mai pica si fara soft....cu soft e un soi de loterie. Si, personal nu vreau sa imi asum, deci pentru mine softul a sarit din schema. Oricum imi fugeau ochii dupa faceliftul de C7 deci probabil spre sfarsitul anului am sa am stronic, pe care se poate face SAFE softul. La multitronic de fapt, cu sau fara soft, totul depinde de stilul de condus...La un stil cu acceleratii puternice e doar o chestiune de timp pana pica multitronicul......La un stil mai bland tine si 500k km.... Evident cu reviziile la timp si corect facute...
Și ce te face să crezi că S-Tronicul nu pică? Colegii cu 3.0tdi/tfsi, au avut in mare parte probleme cu cutiile, chiar și cu puterea stock.
Buna seara , am atasat acum cateva luni un log cu softul masinii mele , nu era prea stralucit din pricina unui furtun fisurat. Dupa acest eveniment am reconditionat si turbina si am mai umblat un pic la soft. Ce parere aveti despre softul actual ? Mersi .
Daca e sa o luam asa nu doar cutiile de la Audi pica....in general cutiile automate sunt mai sensibile decat cele manuale. In general, la toate marcile se intampla sa pice cutiile automate, dar nu pica din cauza ca sunt proaste sau sunt resoftate motoarele, ci pica in principal din cauza agresivitatii in acceleratii. Fara acceleratii agresive si cu intretinere corecta cutiile automate sunt destul de fiabile. @audi66 ce ai vrut sa spui prin "iti da cu virgula" ? Care din reparatii e mai complicata si mai costisitoare?
Topicul asta este dedicat resoftarii motorului si atat nu reparatiilor cutiei automate sau discutiilor despre cutia automata. Va priveste strict si personal daca faceti soft la un motor ce are cutie automata dar nu discutam despre asta aici. Multumesc.
Pentru cei care mai aveau dubii, am facut ieri ITP-ul pe bune (mers la prima statie ce mi-a iesit in cale), soft stage 1+ (varf de 2.8 bari presiune pe dynamic) si gazele au iesit in limite. Daca faceti soft si nu va ies gazele puneti tunerul sa refaca softul asa cum trebuie.
Problema la tine este ca ai abordat gresit situatia (sau daca ti-a facut altcineva softul, acel cineva a abordat gresit situatia). Limita de diagnoza pentru presiune este 2601 mbar si limita de diagnoza pentru IQ este 70mg. Asta inseamna ca desi pe diagnoza vezi 2601, in realitate turbina poate functiona la 2900-3000 mbar, fiind foarte periculos pentru ea.
Buna ziua, Motoarele 2.0TDI de 170 de cai au 2 radiatoare intercooler. Cele de 140 de cai au doar 1 radiator intercooler. In ce fel se simte lipsa unui radiator la cei care au stok 140 de cai si fac resoftare la 180 sau mai mult ?
Daca inlocuiesc turbina la masina mea cu una de 170 de cai sau cu una hibrid, si doresc obtinerea unei valori in jur de 210-220 de cai(am citit pe undeva pe aici ca 230 de cai ar fi limita injectoarelor stock la 2.0TDI PD), atunci ar trebui sa instalez un al 2-lea radiator intercooler ? As putea folosi ambreiajul stock la valorile acestea, 210-220 de cai ?
atunci ar trebui sa pui un intercooler mare frontal (FMIC) ...nicidecum 2 = ineficient. dar incepe inainte cu turbo si let us know
Dar ce are a face ambreiajul cu caii putere? Ambreiajul poate avea o viata mai scurta dupa resoftare datorita cresterii de cuplu. Daca nu iti creste cuplul nu vei simti cei 210 cai ca fiind foarte diferiti fata de 170. Si practic, nu cresterea de cuplu iti omoara ambreiajul ci stilul de condus. Daca ai tendinta sa te infigi in acceleratie la toate plecarile, cu siguranta ambreiajul va muri prematur.