1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Destui cu motoare stock si 300+ cai pe pd. La cr e mai mult de lucru ptr 300

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    MacMac, ai vreun cod de senzor presiune de 2200 bari care sa fie plug & play pe rampa?
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Cel stock citeste pana la 2200 si am si de 2500 bar pe care o sa il montezdoar daca trebuie. Toate sunt plug&play, trebuie facuta linearizarea ca sa si citeasca cum trebuie din cate stiu.
    La tuningul de mai sus 340cai nu s-a montat senzor de 2500bar, deci banuiesc ca presiunea e pana in 2200 cu injectoare mari.

    Idem in italia la 320cai, senzorul e cel oem de pe motorul de 140 cai, desi stiu ca i-a murit de 2 ori regulatorul de presiune, cauze necunoscute.
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Eu din cate stiu pe bkd-ul meu de 140 am senzor de 2600, la atata stiu ca se opreste, mie imi face supra presiune pe la 2200 ture aveam deja valoarea maxima de 2600
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sebisebisebi Aici e vorba de senzor presiune rampa, nu senzor presiune turbo.
    Si senzorul MAP pe BKD e de 3 bari, limita de diagnoza in ecu este 2601 mbar presiune turbo si 70 mg injectate.
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    A ok atunci imi cer scuze, m-am cam bagat fara sa stiu despre ce e vorba :p
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, am si eu urmatoarea dilema: turbina mea actuala are nevoie de reconditionare, sa o repar si sa fac din ea turbina hibrida sau sa caut altceva mai mare decat turbina BV43? In viitorul apropiat urmeaza sa fac dpf off , evacuare si soft.
    Cei mai experimentati ce sfaturi mi-ati da? Ca si target de putere zic undeva la 220-230cp max.
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Alta fara discutii. Fa hibrid in carcasele tale... nu are rost sa pui tot bv43

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  9. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Turbina hibrida este de durata? Vreau ceva fiabil sa pot folosi zi de zi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    recomand gtb2260vk adaptat pe masina ta ......daca vrei sa urci cu ea la 230-250
     
    letkuteb apreciază asta.
  11. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    M-as multumi si cu 210-220cp. Gtb2260vk iese din bugetul meu din pacate. Vroiam sa stiu daca o turbina hibrida este fiabila.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    este si nu prea......depinde 100% de cine o face....
     
    letkuteb apreciază asta.
  13. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Am inteles, pt turbina hibrida gasisem in bucuresti firma AVD TURBO, dar inainte de a proceda aveam nevoie de sfaturile voastre, cei ce au mai modificat cate ceva pe la motor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Poti sa iei un gtb1756vk (2.7) tdi. Faci cai si cu asta. E usor adaptabila. Sau o faci pe a ta hibrid cu interne de 2.7
     
  15. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Cred ca ramane varianta sa o fac hibrida, ulterior o sa fac un upgrade la discul de ambreiaj. Multumesc pt sfaturi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Eu unul as merge pe turbo de 2.7 sincer. O turbina hibrid poate sa te tina dar nu se compara cu una originală si nu trebuie neapart noua. O găsești second in conditii bune. Ca si sfaturi daca vrei sa mergi pe hibrid du-te la Cipos in București sau la Turbocustom(Haplea) fac treaba foarte buna. Si cei de la Avd sunt buni.
     
  17. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Multumesc pt sfaturi. Daca ar fi sa merg pe turbina de 2.7, aceasta turbina banuiesc ca nu va fi tocmai plug&play, va avea nevoie de adaptari, alt control vacumatic, nu?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Necesită adaptare dar nu e atat de greu de realizat fata de un gtb2260 de 3.0. Sunt sigur ca multi colegi de pe forum au facut aceasta adaptare. Ei pot sa te sfatuiasca mai bine. Gandeste-te ca in urma unei reconditionari, turbinei i se alezeaza carcasa pentru a "face" loc miezului de 2.7 si nu mi se pare ceva ok. Te va tine dar nu se compara cu o turbina de la mama ei.
     
  19. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Am inteles, multumesc mult pt informatii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Micckkey, nu e chiar asa, ca nu mergi la 5 bari... se alezeaza carcasa doar cat sa intre fluturele fara sa atinga, peretii carcasei sunt suficient de grosi cat sa permita montarea unui compresor mai mare...
    Dar fiecare face cum doreste. Eu as merge pe hibrid daca ar trebui sa inlocuiesc turbina. Daca as avea de facut aceasta operatiune as apela la International Auto Quick Service Bucuresti (Matei Costin Iulian pe facebook) sau Turbocustom (Haplea) Bogdan Mbi pe facebook si aici pe forum, la nimeni altcineva.
     

Distribuie pagina asta