Destui cu motoare stock si 300+ cai pe pd. La cr e mai mult de lucru ptr 300 Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Cel stock citeste pana la 2200 si am si de 2500 bar pe care o sa il montezdoar daca trebuie. Toate sunt plug&play, trebuie facuta linearizarea ca sa si citeasca cum trebuie din cate stiu. La tuningul de mai sus 340cai nu s-a montat senzor de 2500bar, deci banuiesc ca presiunea e pana in 2200 cu injectoare mari. Idem in italia la 320cai, senzorul e cel oem de pe motorul de 140 cai, desi stiu ca i-a murit de 2 ori regulatorul de presiune, cauze necunoscute.
Eu din cate stiu pe bkd-ul meu de 140 am senzor de 2600, la atata stiu ca se opreste, mie imi face supra presiune pe la 2200 ture aveam deja valoarea maxima de 2600
Sebisebisebi Aici e vorba de senzor presiune rampa, nu senzor presiune turbo. Si senzorul MAP pe BKD e de 3 bari, limita de diagnoza in ecu este 2601 mbar presiune turbo si 70 mg injectate.
Salutare, am si eu urmatoarea dilema: turbina mea actuala are nevoie de reconditionare, sa o repar si sa fac din ea turbina hibrida sau sa caut altceva mai mare decat turbina BV43? In viitorul apropiat urmeaza sa fac dpf off , evacuare si soft. Cei mai experimentati ce sfaturi mi-ati da? Ca si target de putere zic undeva la 220-230cp max.
Alta fara discutii. Fa hibrid in carcasele tale... nu are rost sa pui tot bv43 Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Turbina hibrida este de durata? Vreau ceva fiabil sa pot folosi zi de zi. Sent from my iPhone using Tapatalk
M-as multumi si cu 210-220cp. Gtb2260vk iese din bugetul meu din pacate. Vroiam sa stiu daca o turbina hibrida este fiabila. Sent from my iPhone using Tapatalk
Am inteles, pt turbina hibrida gasisem in bucuresti firma AVD TURBO, dar inainte de a proceda aveam nevoie de sfaturile voastre, cei ce au mai modificat cate ceva pe la motor. Sent from my iPhone using Tapatalk
Poti sa iei un gtb1756vk (2.7) tdi. Faci cai si cu asta. E usor adaptabila. Sau o faci pe a ta hibrid cu interne de 2.7
Cred ca ramane varianta sa o fac hibrida, ulterior o sa fac un upgrade la discul de ambreiaj. Multumesc pt sfaturi. Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu unul as merge pe turbo de 2.7 sincer. O turbina hibrid poate sa te tina dar nu se compara cu una originală si nu trebuie neapart noua. O găsești second in conditii bune. Ca si sfaturi daca vrei sa mergi pe hibrid du-te la Cipos in București sau la Turbocustom(Haplea) fac treaba foarte buna. Si cei de la Avd sunt buni.
Multumesc pt sfaturi. Daca ar fi sa merg pe turbina de 2.7, aceasta turbina banuiesc ca nu va fi tocmai plug&play, va avea nevoie de adaptari, alt control vacumatic, nu? Sent from my iPhone using Tapatalk
Necesită adaptare dar nu e atat de greu de realizat fata de un gtb2260 de 3.0. Sunt sigur ca multi colegi de pe forum au facut aceasta adaptare. Ei pot sa te sfatuiasca mai bine. Gandeste-te ca in urma unei reconditionari, turbinei i se alezeaza carcasa pentru a "face" loc miezului de 2.7 si nu mi se pare ceva ok. Te va tine dar nu se compara cu o turbina de la mama ei.
Micckkey, nu e chiar asa, ca nu mergi la 5 bari... se alezeaza carcasa doar cat sa intre fluturele fara sa atinga, peretii carcasei sunt suficient de grosi cat sa permita montarea unui compresor mai mare... Dar fiecare face cum doreste. Eu as merge pe hibrid daca ar trebui sa inlocuiesc turbina. Daca as avea de facut aceasta operatiune as apela la International Auto Quick Service Bucuresti (Matei Costin Iulian pe facebook) sau Turbocustom (Haplea) Bogdan Mbi pe facebook si aici pe forum, la nimeni altcineva.