Buna ziua m-am gandit si eu la un intercooler pentru bkd-ul meu, stie cineva care e marimea max care intra la a3 8p bkd? Voi cum spuneti ca ar fi mai bine sa pun unul mare plus cel de pe masina sau ii ajunge doare unu mai mare decat originalul? Cei care au mai schimbat, o sa se simta mai bine masina? Si m-am mai tot uitat la rezervoarele acelea de ulei, oit catcher, epurator sau cum i se mai spune, este benefic pentru motor ar merita sa montez si eu unul?
@kng_bv parerile difera, cel mai mult conteaza cine iti face turbina si ce pune in ea. eu am fost cu turbina la unul dintre ei..si m-a lamurit. Si in plus a vrut sa ma si stoarca de bani, gen 500 lei montat/demontat turbina.
Am hotarat sa imi cumpar o turbina de 2.7 , pretul reconditionarii si hibridizari sa zic asa este foarte ridicat, preturile incep de la 2000 ron in sus. Turbina de 2.7 se gaseste la preturi acceptabile de la 350€. O sa merg pe varianta asta. Sent from my iPhone using Tapatalk
Cred ca e cea mai ok varianta. O sa ai nevoie de evacuare si eventual va trebui sa o sudezi sau sa faci o flansa de adaptare ptr ea Sent from my LG-D802 using Tapatalk
MacMac cu siguranta asa va fi, am deja pe cineva care se poate ocupa de asa ceva. O sa vina si evacuarea, nu stiu pe partea de intercooler daca mai trebuie facut upgrade, masina mea are doua intercoolere laterale, oare vor fi suficiente? Sent from my iPhone using Tapatalk
Eu as fi mers direct pe 2260, nu-mi plac jumatatile de masura. Un IC frontal cum am pe leon e cea mai eficienta solutie. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Stiu ca 2260 sunt ceva mai piperate la pret. O sa studiez mai amanuntit situatia si sper sa ma decid. Sent from my iPhone using Tapatalk
Stie cineva daca s-ar potrivi pe masina mea turbina bv50 de pe audi a4 b7 3.0tdi? Sent from my iPhone using Tapatalk
Daca intentionezi sa o pastrezi stock poti sa o cumperi, dar as fi mers pe GTB sau un GTD1752vrk sau 1756. Ieri am pornit bestia, am muncit cam 3-4 ore sa fac un down pipe din 2 bucati cu Vband in mijloc ptr a putea fi demontat mai usor de pe masina. Putin rodaj apoi sper sa vedem cel putin 3xx cai pe dyno.
Salutare, Dupa luni bune de rasfoit forumuri si cerut pareri, mi-am facut curaj si am resoftat al meu 2.0 de 136 de cai, cod CJCB. Pentru asta am apelat la Dragos, un om de nota 10, il recomand cu placere. Am plecat de la 145 de cai complet stoc ( mare surpriza aici, nu ma asteptam, mai ales ca masina a avut si interventia pentru Dieselgate) , si am ajuns la 180 de cai si 410 NM si din spusele lui Dragos cu modificari destul de mici, fara nicio modificare hardware. Va rog o parere despre curba de putere ?
Ai cu alimentare in capul inj sau laterala. Daca sunt cu alimentare identica cu ale tale se potrivesc. Eu am cu alimentare sus in cap 03L130855x ultima revizie oem Sent from my SM-G935F using Tapatalk
) buna gluma cu decalibratul, e prima data cand aud asa ceva la injectoare piezo. La 1800 de bari decalibrare inseamna o tona de fum, pornire grea spre deloc si bataie continua. Sent from my SM-G935F using Tapatalk