Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI Quattro CDUD 2013 (stage 1, 310Hp)
    Audi sau nurvil, de la valcea au softistu lor... Aia nu lucereaza cu toti aia de la abt, mtm si asa mai departe. Pe un prieten l-au mintit, ca nu pot sa zic altfel, ca daca ii face ala soft nu pierde garantia la masina de 1 luna :)))
     
  2. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Baiatu asta lucreaza la firma de tuning care este in aceeasi curte cu Nurvil (la 5m distanta). Clar are legaturi si multi l'au recomandat. Nu am apucat insa sa vad negru pe alb cu exactitate cati caluti dezvolta motorul acum. Mi'a spus ca poate sa il duca in 215cp dar nu recomanda pentru ca ar solicita prea mult motorul si articulatiile.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 Ex. A3 quattro, 1.8T, 2000
    Buna gluma cu articulatiile :))

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Trasca Alex apreciază asta.
  4. MacMac

    MacMac 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0CR CEGA 2010 3xxhp
    La 215 nu e deloc stresat un astfel de motor. Nu cred ca duce turbina ta 215cai sau la caii aia turbina ar fi suprasolicitata. Articulatii? ala nu stie ce vorbeste
     
  5. Trasca Alex

    Trasca Alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI (BRD) quattro 2007
    Va veni si turbina de 3.0 in viitor si evacuare marita. Imi doresc un sunet grav...ca de cai nu as mai avea nevoie. Dar pentru el sunt dispus sa mai adaug cate un calut doi
     
  6. Sebisebisebi 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi 2005
    buna ziua, de vreo 2...3 ani incerc sa dau de cineva care ma poate ajuta si nu am dat inca de nimeni, problema mea e ca as dori sa invat sa fac softuri, stiu ca sunt riscuri de ardere ecu, stiu ca ar fi destul de mult de invatat si altele dar imi doresc sa invat acest lucru. Daca puteti va rog sa ma indrumati ce ar trebui sa fac sau daca e ceva de invatat inainte sa incep va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa invat.
    Am inceput prin umbla in masina cu vagcomul, recent mi-am achizitionat un kess v2 masterversion (e ceva clona imbunatatita), ca soft pentru modificarea hartiilor am primit ecm titanium, momentan sunt la facultatea de automatica si calculatoare si ma gandesc ca asta mi-ar putea facilita invatarea resoftariilor deoarece invatam multa programare.
    Imi doresc demult sa inva cum se fac softuriile si cam de 2..3 ani am primit doar raspunsuri descurajatoare, ca nu am sanse sa invat, ca imi ia o jumatate de viata pana sa invat, ca ard 100 de ecu pana invat, etc, in ciuda acestor vorbe m-am hotarat sa avansez si mi-am luat aceasta interfata, mai hotarat ca inainte sa invat, probabil ca e destul de greu sa invat dar vreau sa invat sa o fac, daca am reusit sa ajung pana la invatamantul la care sunt nu cred ca nu pot sa invat si cum se resofteaza un ecu.
    daca puteti va rog frumos sa ma indrumati cum as putea sa invat, sau de unde sa iau lectii.
     
  7. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 Ex. A3 quattro, 1.8T, 2000
    Salut, depinde ce vrei sa faci. Daca vrei in regim de amator, doar motoare diesel de generatie mai veche, este destul de putin de invatat (in 1-2 ani inveti sa le faci corect). Daca e vorba de bezinare turbo, sau diesel cu management nou, gen EDC17, Denso, etc, sunt mai greu de invatat si au probleme si tunerii experimentati cu ele...

    Sfatul meu, cumpara un ECU de pe ebay/olx de care sa nu-ti pese, si fac teste pe el. Inveti cum se scrie, cum se citeste, ce faci in caz ca se blocheaza la scriere, etc, etc, etc. Eu am ars un singur ecu din greseala si vreo 3-4 intentionat, sa vad cum reusesc sa le repar in 10 ani...
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  8. Bogdan123

    Bogdan123 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni/Arges/ROMANIA
    Masina:
    Audi A4 B8, cod motor CAGB, an 2010
    Mda... ar trebuii sa incepi prin a studia EDC15 pentru ca este mai simplu, iar ca soft pentru editare obligatoriu winols, ecm nu te va duce nicaieri. Poti descarca o versiune demo de winols de pe EVC.de
    Multa bafta !!!

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  9. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 Ex. A3 quattro, 1.8T, 2000
    Sau folosesti softul meu, EDC Suite, si apoi cauti aceleasi harti detectate in winols/tuner pro sa vezi cum arata si in 2D
     
    arazvan2002 apreciază asta.

Distribuie pagina asta