Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Paun Alin

    Paun Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2008
    Cu respect Domnilor!
    Ce parere aveti despre Maxx Performance Bucuresti ? Au promis 180 cp si 380 nm. Recomandati si DPF off inclusiv eliminarea lui fizica ?
    Masina are 200000 km, ambreiaj schimbat acum 20000 km si care a inceput sa tremure usor la plecarea de pe loc.
    Nu am observat probleme la turbo sau injectoare. Am evacuare dubla dar cu DPF. Credeti ca odata cu resofatarea este recomandat si un downpipe ? Nu am inca dar este o optiune daca voi avea probleme cu DPF-ul. Masina este un B8 2.0 tdi 143 cp
    Va multumesc !
     
  2. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La 180 CP si 380 Nm nu este pericol pentru DPF decat daca cel care face softul e brutar.

    Nu stiu de unde ii gasesti pe astia :) Orice modificare hardware necesita ajustarea software. Daca pui "downpipe" vei renunta la DPF, deci ai nevoie de update de soft pentru a nu da eroare. Daca dpf off-ul este facut prost, cand se arde un senzor legat de dpf, desi acesta este off, vei primi eroare si in cazul senzorilor de temperatura ventilatoarele de racire vor porni la viteza maxima, asa ca ai grija unde faci softul.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2018
  3. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Salutare tuturor,
    Anul trecut am achizitionat un A4 2.0TDI CGLC (177CP, 380Nm) quattro, cutie manuala, sedan; am citit acest thread si prin urmare m-am decis sa fac o resoftare si tot in urma citirii acestui thread m-am decis si unde sa o fac.
    Pe dyno cu softul stock masina a scos mai mult decat specificatiile producatorului si anume 181CP si 402Nm. Dupa resoftare masina a scos pe dyno 212CP si 457Nm.

    Am atasat si fisa, va rog frumos o parere! Multumesc anticipat resofttt.PNG
     
  4. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC, 2014
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI Quattro CDUD 2013 (stage 1, 310Hp)
    e ok. good luck.
     
    DjD apreciază asta.
  6. MacMac

    MacMac 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    q5 3.0 CCWA , fr 2.0 CR CEGA
    2.0 CR estimez 290-300 cai frumosi bine hraniti



    Editat sti bine de ce
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2018
    vladmang apreciază asta.
  7. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Salutare,

    Am o problema cu masina, Audi A4 B7, BLB, 143 cp, 16v, problema pe care poate ma ajutati sa o rezolv.

    Am facut zilele trecute un test la motor si toate valorie au iesit cu mult mai mari de cele normale (turbina de ex, sta in 2800 bari si nu isi mai revine). Cand am luat masina acum 3 ani, nu mi s-a zis ca ar fi fost softata.
    - Ideea este ca masina nici nu are performantele uneia softate si mai imi face si figuri in anumite turatii (incepe sa dardaie). In afara de valorile foarte mari, masina nu are nici o eroare si mi s-a recomandat o softare pe softul original Audi.
    - De mentionat, ca de cand am luat masina, am schimbat Turbina, EGR si un Injector (masina a mers perfect pana in momentul inlocuirii pieselor respective)
    Imi puteti recomanda, daca va trebui sa o resoftez, pe cineva care face acest lucru, sau ce altceva ar putea fi, luand in considerare problemele de mai sus.

    Multumesc de ajutor.
     
  8. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cosmin.R, aici se vorbeste de resoftare, nu de probleme. Totusi, o sa-ti raspund. Limita de diagnoza este 2601 mbar, cam greu sa fi vazut 2800 mbar presiune. Este problema comuna la tipul asta de masina, fie ramane geometria blocata, fie electrovalva N75 nu-si face treaba.
     
  9. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    multumesc pentru raspuns !
     
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI Quattro CDUD 2013 (stage 1, 310Hp)
    limita aia de diagnoza de 2601 mbar se poate modifica din softul masinii pana la cat doreste tunerul (eg. 4 bari). a lui a fost marita daca vede 2800 mbar.
     
  11. kng_bv

    kng_bv Silver Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Evident ca poate fi marita, dar nu vad de ce ar mari doar pana la 2800, de asta as miza pe 2601

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  12. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Imi puteti spune cum pot afla daca masina a fost Softata? Cei de la Porsche mi-au spus ca nu pot afla daca a fost softata sau nu.
     
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI Quattro CDUD 2013 (stage 1, 310Hp)
    Faci un log in mers si il pui aici
     
  14. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    M-am programat maine pentru un test Dyno. Voi posta aici rezultatele, sper eu, prietenoase :)
     

Distribuie pagina asta