Cu respect Domnilor! Ce parere aveti despre Maxx Performance Bucuresti ? Au promis 180 cp si 380 nm. Recomandati si DPF off inclusiv eliminarea lui fizica ? Masina are 200000 km, ambreiaj schimbat acum 20000 km si care a inceput sa tremure usor la plecarea de pe loc. Nu am observat probleme la turbo sau injectoare. Am evacuare dubla dar cu DPF. Credeti ca odata cu resofatarea este recomandat si un downpipe ? Nu am inca dar este o optiune daca voi avea probleme cu DPF-ul. Masina este un B8 2.0 tdi 143 cp Va multumesc !
La 180 CP si 380 Nm nu este pericol pentru DPF decat daca cel care face softul e brutar. Nu stiu de unde ii gasesti pe astia Orice modificare hardware necesita ajustarea software. Daca pui "downpipe" vei renunta la DPF, deci ai nevoie de update de soft pentru a nu da eroare. Daca dpf off-ul este facut prost, cand se arde un senzor legat de dpf, desi acesta este off, vei primi eroare si in cazul senzorilor de temperatura ventilatoarele de racire vor porni la viteza maxima, asa ca ai grija unde faci softul.
Salutare tuturor, Anul trecut am achizitionat un A4 2.0TDI CGLC (177CP, 380Nm) quattro, cutie manuala, sedan; am citit acest thread si prin urmare m-am decis sa fac o resoftare si tot in urma citirii acestui thread m-am decis si unde sa o fac. Pe dyno cu softul stock masina a scos mai mult decat specificatiile producatorului si anume 181CP si 402Nm. Dupa resoftare masina a scos pe dyno 212CP si 457Nm. Am atasat si fisa, va rog frumos o parere! Multumesc anticipat
Salutare, Am o problema cu masina, Audi A4 B7, BLB, 143 cp, 16v, problema pe care poate ma ajutati sa o rezolv. Am facut zilele trecute un test la motor si toate valorie au iesit cu mult mai mari de cele normale (turbina de ex, sta in 2800 bari si nu isi mai revine). Cand am luat masina acum 3 ani, nu mi s-a zis ca ar fi fost softata. - Ideea este ca masina nici nu are performantele uneia softate si mai imi face si figuri in anumite turatii (incepe sa dardaie). In afara de valorile foarte mari, masina nu are nici o eroare si mi s-a recomandat o softare pe softul original Audi. - De mentionat, ca de cand am luat masina, am schimbat Turbina, EGR si un Injector (masina a mers perfect pana in momentul inlocuirii pieselor respective) Imi puteti recomanda, daca va trebui sa o resoftez, pe cineva care face acest lucru, sau ce altceva ar putea fi, luand in considerare problemele de mai sus. Multumesc de ajutor.
Cosmin.R, aici se vorbeste de resoftare, nu de probleme. Totusi, o sa-ti raspund. Limita de diagnoza este 2601 mbar, cam greu sa fi vazut 2800 mbar presiune. Este problema comuna la tipul asta de masina, fie ramane geometria blocata, fie electrovalva N75 nu-si face treaba.
limita aia de diagnoza de 2601 mbar se poate modifica din softul masinii pana la cat doreste tunerul (eg. 4 bari). a lui a fost marita daca vede 2800 mbar.
Evident ca poate fi marita, dar nu vad de ce ar mari doar pana la 2800, de asta as miza pe 2601 Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Imi puteti spune cum pot afla daca masina a fost Softata? Cei de la Porsche mi-au spus ca nu pot afla daca a fost softata sau nu.
Va salut unde imi recomandati sa fac o resoftare in constanta la un a6 c7 2.p 136cp? Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Nu am vazut nimic legat de constanta, intrebam poate e vreun coleg din constanta care ma poate ajuta. Mult respect. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Daca nu ai vazut, inseamna ca nu recomanda sau poate nu e nimeni in Constanta si te indrepti in alta parte. Bafta.
Salut, Ma intereseaza o remapare pe un CJCA 143cp multitronic 2013. Recomandați pe cineva in Cluj? Am povestit cu cei de la A-team care pot duce motorul la 420nm 190cp in aceleasi condiții de fiabilitate din fabrica, la approx 500 de euro. Mi s-ar parea safe un resoft la 190cp dar totusi am anumite dubii, nu sunt un cunoscător in domeniu. Din cate stiu ei nu au dyno, doar la Oradea au, pe altcineva din Cluj nu cunosc. La Audi la reprez recomanda MTM dar mi se pare exagerat de scump. O remapare afecteaza in vreun fel DPF? Cutia de viteze? Consumul? Fiabilitatea motorului in timp?
Toate raspunsurile intrebarilor tale sunt in acest topic. In cluj este colegul motor de aici de pe forum, colaborator cu PowerTech buzau. Eu fac la Brasov, anarchy la timisoara, in rest nu stiu altcineva mai aproape de cluj. Cutia multitronic daca nu este intretinuta corespunzator, oricum se defecteaza, si cu soft, si fara. Totusi nu recomand 420 Nm pe acea cutie.